in , ,

Nέες Εικόνες Body Acceptance στις μεγάλες μάρκες: YSL & Barbie Ferreira

Για μια φρέσκια ματιά στις glossy εικόνες

Για μια φρέσκια ματιά στις glossy εικόνες ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Barbie Ferreira scaled
Φωτο: Leon Bennett/WireImage

Η γαλλική εταιρεία YSL Beauty μόλις υπέγραψε με ένα από τα αστέρια του επιτυχημένου κι ανατρεπτικού τηλεοπτικού σόου Euphoria ως νέα πρεσβειρα της μάρκας, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να προσελκύσει τους καταναλωτές με επιρροή της Gen Z.

Η Barbie Ferreira θα αναλάβει τις καμπάνιες για τις καμπάνιες Beauty της YSL, προωθώντας τη θετικότητα του σώματος. Η φίρμα YSL είναι φυσικά εμβληματική, με τα προϊόντα ομορφιάς της μάρκας και τα αρώματα YSL έναν διεθνή φάρο αίγλης και ανεξαρτησίας για γυναίκες κάθε ηλικίας και πολιτιστικού υπόβαθρου. Η Barbara Linhares Ferreira, γνωστή χαϊδευτικά ως Barbie, είναι αμερικανίδα μοντέλο και ηθοποιός, περισσότερο γνωστή για τον ρόλο της ως Kat Hernandez στη σειρά του HBO Euphoria. Η Φερέιρα φιλοξένησε επίσης με σιγουριά τη δική της εκπομπή με τίτλο How to Behave , η οποία προβαλλόταν κάθε εβδομάδα στην υπηρεσία ροής go90 κατά τη διάρκεια του 2017-2018. H εκπομπή ακολουθούσε τη Φερέιρα καθώς αμφισβητούσε μερικές από τις πιο ξεπερασμένες κοινωνικές προσδοκίες και κανόνες που έχει επιβάλει ο κόσμος στις γυναίκες.

Barbie Ferreira

Στις αρχές της δεκαετίας των 20, η Ferreira αντιπροσωπεύει ένα νέο είδος μοντέλου, που εμφανίστηκε πριν από μερικά χρόνια αφού έστειλε μερικές ερασιτεχνικές φωτογραφίες της στην American Apparel, κάτι που την οδήγησε σε καμπάνιες με το κατάστημα. Τα υπόλοιπα, όπως λένε, είναι ιστορία.

«Η Barbie αντιπροσωπεύει το όραμα της μάρκας για το μέλλον, πιέζοντας τα όρια τόσο στον πολιτισμό όσο και στην ομορφιά με την ελευθερία έκφρασης στον πυρήνα μας», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Παγκόσμιας Επικοινωνίας και Εικόνας της YSL Beauty, David Iop στο δελτίο τύπου. «Την αναγνωρίζουμε ως μια μοναδική, εμπνευσμένη δημιουργική προσωπικότητα που εμπνέει την κοινότητά της να αγκαλιάσει την υπεροχή και την ατομικότητά της».

original 1

Στη διάρκεια της εκπομπής How to Behave ακολουθήσαμε τη Ferreira καθώς αμφισβητεί μερικές από τις πιο ξεπερασμένες κοινωνικές προσδοκίες και κανόνες που έχει επιβάλει ο κόσμος στις γυναίκες. Μερικά παραδείγματα: «Αφήστε τον να πληρώσει για το πρώτο ραντεβού» ή «Μην του τηλεφωνείτε, θα σας καλέσει». Τα θέματα των επεισοδίων περιλαμβάνουν πράγματα όπως τα ραντεβού, τα χρήματα, το φαγητό και το σεξ. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής, η Ferreira συνεργαζόταν με ειδικούς για να φέρει μια διασταυρούμενη φεμινιστική οπτική σε κάθε θέμα. «Ήθελα να πάω το σόου σε μια κατεύθυνση όπου εξερευνούμε φεμινιστικά ζητήματα διατομεακά, και άνθρωποι όλων των ταυτοτήτων και κοινωνικών στρωμάτων μας λένε για αυτά», δήλωνε στο mic.com η Φερέιρα.

«Δεν είμαι μόνο εγώ ως λευκή γυναίκα με προνόμια, από τη θέση του μοντέλου, αλλά έχω ένα προσωπικό ταξίδι και αφήνω αυτούς τους ανθρώπους να πουν τις δικές τους ιστορίες».

Barbie Ferreira2

Προφανώς όλα αυτά βάρυναν στην απόφαση να χριστεί νέο πρόσωπο σε μια μεγάλη επιδραστική εταιρεία όπως η YSL Beauty.

Η καμπάνια δείχνει τη Ferreira να έχει τόσο nude όψη –με ελάχιστο μακιγιάζ, περιποιημένα φρύδια και χείλια σε απόχρωση ροδοπέταλου– όσο και να προβάλλει μακιγιάζ υψηλής τάσης, όπως αστραφτερή σμαραγδί σκιά ματιών και φλογερό κόκκινο κραγιόν. Η πρώτη λήψη αφορά στην προώθηση για τη νέα μάσκαρα Lash Clash της YSL Beauty με περισσότερα είδη ομορφιάς και τις digital καμπάνιες για το Black Opium να ακολουθούν σύντομα.

H YSL Beauty διαθέτει ήδη τις Generation Z ambassadors Dua Lipa και Zoë Kravitz για την προώθηση των αρωμάτων του γαλλικού οίκου –  Libre και Black Opium αντίστοιχα.

YSL Barbie Ferreira 1

Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που εμφανίζεται ένα καθημερινό σώμα σε διαφημίσεις μεγάλου οίκου για προϊόντα ομορφιάς. Μόλις πολύ πρόσφατα σας παρουσίασα την υπέροχη καμπάνια του Jean Paul Gaultier για το νέο La Belle Fleur Terrible με την Tess McMillan. Tα προϊόντα αρωμάτων Gaultier ανήκουν στην ισπανικών συμφερόντων εταιρεία παραγωγής Puig. Επιπλέον ας μην ξεχνάμε ότι άλλη μια σταρ του τηλεοπτικού Euphoria πρωτοπορεί στη διαφημιστική καμπάνια για μια άλλη εμβληματική γαλλική μάρκα, τη Lancôme. Πρόκειται για την Zendaya για το Idôle . H εταιρεία ανήκει, όπως κι ο YSL, στον Όμιλο L’Oreal.

Οι νέοι πρεσβευτές της Generation Z που εμφανίζονται όπως φαίνεται παντού είναι πολλά υποσχόμενοι και πυροδοτούν έναν δικό τους λόγο με βάση τα δικά τους πλεονεκτήματα. Καλώς ήρθατε!

 

ΝΒ. Περισσότερο στυλ και ποπ κουλτούρα εδώ!

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

0 Comments
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια