in ,

Ο κάζουαλ σεξισμός της ημέρας: “Ας τα πούμε οι άντρες, γιατί οι γυναίκες δεν το ‘χουν με την τεχνολογία”

“Έχω στείλει ήδη σχετικό παράπονο στην αλυσίδα καταστημάτων για τον σεξιστάκο υπάλληλό τους”

Γεια σε όλες και όλους! Σκηνικό φρέσκο και λαχταριστό: έχει χαλάσει το λαπ τοπ του γιου μας και φεύγουμε σκαστοί με τον σύζυγο για γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών για να του πάρουμε καινούριο και να δούμε και κανά δυο πράγματα που χάλασαν στο σπίτι και θέλουν αντικατάσταση, βλ. πλυντήριο πιάτων και καφετιέρα. Μπαίνουμε στο κατάστημα […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

andras vas Bd7gNnWJBkU unsplash

Γεια σε όλες και όλους! Σκηνικό φρέσκο και λαχταριστό: έχει χαλάσει το λαπ τοπ του γιου μας και φεύγουμε σκαστοί με τον σύζυγο για γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών για να του πάρουμε καινούριο και να δούμε και κανά δυο πράγματα που χάλασαν στο σπίτι και θέλουν αντικατάσταση, βλ. πλυντήριο πιάτων και καφετιέρα.

Μπαίνουμε στο κατάστημα καταλήγουμε σε υπάλληλο πολλά βαρύ και όχι, αλλά δεν δίνουμε σημασία, εξηγούμε ότι θέλουμε λαπ τοπ με οθόνη αφής και όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ, με συγκεκριμένη RAM και συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά και εκεί αρχίζουν οι ελαφριές ειρωνείες.

Μας ρωτάει γιατί το θέλουμε τόσο ελαφρύ και έχει κάτι καλύτερο, “εκτός κι αν είναι για την κυρία, οπότε πάσο” (πρώτη καμπανιά), αρχίζει να φλεξάρει γνώσεις για τις μνήμες RAM και επιμένουμε να του εξηγούμε ότι το θέλουμε για έφηβο που έχει συγκεκριμένες σχολικές υποχρεώσεις, μέχρι που λέει στον εμβρόντητο σύζυγο: “ας μιλήσουμε λίγο οι άντρες, γιατί οι γυναίκες δεν το ‘χουν με την τεχνολογία”.

Ξεχνάω να αναφέρω ότι ο σύζυγος είναι αρχιτέκτονας δικτύων στο επάγγελμα και εγώ κάτι σκαμπάζω, αν και σε τελείως διαφορετικό πεδίο (είμαι λογίστρια). Του εξηγεί ο σύζυγος ότι δεν είναι πολύ ωραίο αυτό που είπε και να μπει στο θέμα, κοινώς αν έχει να μας δείξει κάτι με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ζητάμε.

Μαντέψτε: το βούλωσε, μας έδειξε αυτό που θέλαμε, το πήραμε, μαζί με κάποια άλλα που παραγγείλαμε, φύγαμε. Γυρίσαμε σπιτάκι και η αλυσίδα τσίμπησε ένα αστεράκι, μία κάκιστη κριτική για τον σεξιστάκο υπάλληλο και ένα μήνυμα στο μέιλ του υποκαταστήματος.

Όχι, παιδιά. Να τα αφήσετε αυτά. Δεν περνάνε πια και σας αδικούν και ως επιχειρήσεις. Μάθετε στους υπαλλήλους σας να μιλάνε και να συμπεριφέρονται. Για την ιστορία, να πω ότι αυτή ήταν η δεύτερη φορά που είχαμε να αντιμετωπίσουμε τέτοιον τύπο. Ο πρώτος ήταν την πρωτοχρονιά σε ένα πολυκατάστημα με έπιπλα – εργαλεία κλπ, αλλά το αφήσαμε να περάσει στο ντούκου. Αλλά κάπου μπάστα. Ένα αστεράκι και κακές κριτικές σε όσους επιμένουν σε τέτοιες συμπεριφορές.

ΑΠΟ ΤΗΝ – Ελένη

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

4 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Marie
Marie
2 χρόνια πριν

Πωπωωωω…η ζωή μου όλη! Σε όποιο κατάστημα μπω,τα ίδια!!!
Αφού λέω δε μπορεί,είναι ο ίδιος υπάλληλος με άλλη φάτσα!!
Αυτό το σπαστικό που προσπαθούν να στο παιξουν ξύπνιοι κ ψαγμένοι ενώ στην ουσία θέλουν να σου πουλήσουν κάτι πολύ συγκεκριμένο ( κ ακριβό συνήθως) ,μπορεί να με στείλει στον ψυχίατρο !!!

Observer
Observer
2 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Marie

Μη ξεχνάτε ότι έχουν στόχους πωλήσεων και ότι επιπλέον αγορά σας ωθήσουν να κάνετε τόσο το καλύτερα για αυτούς. Ενα μεγάλο μέρος λοιπόν που περιγράφετε ως “Αυτό το σπαστικό που προσπαθούν να στο παιξουν ξύπνιοι κ ψαγμένοι ενώ στην ουσία θέλουν να σου πουλήσουν κάτι πολύ συγκεκριμένο ( κ ακριβό συνήθως)” είναι μέρος της συχνά αποτυχημένης προσπάθειας η οποία όμως επιβάλλεται από την εταιρία. Και φυσικά μια ήρεμη αντιμετώπιση στο κατάστημα βοηθά.Θέλω αυτό ακριβώς ευχαριστώ πολύ αλλά πείτε μου πως το ακριβότερο μοντέλο θα με βοηθήσει. Φυσικά βοηθά να έχουμε κάνει την προεργασία και να εξηγούμε γιατί προτιμάμε τη συγκεκριμένη… Διαβάστε περισσότερα »

Chris
Chris
2 χρόνια πριν

Ναι, καλά κάνατε. Μπούλο στους “κύριους” τους πολλά βαρείς με τους μπούλους τους λεβέντικους.
Έχουμε και δουλειές, δε μπορούμε να ασχολούμαστε και με τις βλακείες τους μέσα στη μέρα τους.

Hermosa
Hermosa
2 χρόνια πριν

Εγώ στο παρελθόν εργαζόμουν για λίγο καιρό σε γνωστό κάτεργο, εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών (και πλέον έχει και οικιακές συσκευές). Ήταν πολιτική της εταιρείας να πρήζουμε τους πελάτες μέχρι αηδίας και να το παίζουμε ειδήμονες. Αν πχ. εσύ μόλις μια εβδομάδα πριν είχες ξεκινήσει να εργάζεσαι εκεί και ερχόταν κάποιος πελάτης που είχε περισσότερες γνώσεις από εσένα για ένα τεχνικό χαρακτηριστικό ή προϊόν να τον εξυπηρετήσεις, έπρεπε να βγεις πάνω από τον πελάτη και να το παίξεις ότι ξέρεις τα πάντα. Επίσης αν ο πελάτης είχε συγκεκριμένες απαιτήσεις για ένα προιόν, και η εταιρεία δεν διέθετε κάτι που να πληρεί τις… Διαβάστε περισσότερα »