in

Η Ρένα απαντά: Η αγένεια στο τηλεφωνικό κέντρο

Είναι μια εταιρία πώλησης προϊόντων και η αγένεια προέρχεται από υποψήφιους πελάτες

Το τηλέφωνο που χτυπά κι εκνευρίζει αλλά κι οι πωλητές του κέντρου που είναι αθώοι. ____________ Η ιστορία της Ταφ όπως την ξεχώρισα σήμερα Ρένα μου ελπίζω να είσαι καλά! Το πρόβλημα μου είναι η αγένεια στό τηλεφωνικο κέντρο που δουλεύω. Η αγένεια των πελατών. Είναι μια εταιρία πώλησης προϊόντων και η αγενεια προέρχεται από […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

red hot old phone pop art vector 20638324 e1584395159314

Το τηλέφωνο που χτυπά κι εκνευρίζει αλλά κι οι πωλητές του κέντρου που είναι αθώοι.

____________
Η ιστορία της Ταφ όπως την ξεχώρισα σήμερα

Ρένα μου ελπίζω να είσαι καλά!
Το πρόβλημα μου είναι η αγένεια στό τηλεφωνικο κέντρο που δουλεύω. Η αγένεια των πελατών. Είναι μια εταιρία πώλησης προϊόντων και η αγενεια προέρχεται από υποψήφιους πελατες. Τι να κανω για να το αντιμετωπίσω;

ΑΠΟ ΤΗΝ – Ταφ

______________

Ας οργανώσουμε τη συζήτηση

Φίλη, κατανοώ ότι είναι σμπαραλιαστικό για την ψυχική σου ισορροπία να ακούς βρισιές όλη μέρα και αγριοφωνάρες. Και δεν έχεις άδικο.

Πιστεύω ότι αρκετός κόσμος έχει απηυδήσει λόγω κυρίως των εισπρακτικών εταιρειών που δεν σέβονται τίποτα και καλούν συνεχόμενα επί μήνες και χρόνια σε ώρες ανάπαυσης σε σπίτια με μωρά, αρρώστους, σκληρά εργαζόμενους και αναστατώνουν το σπιτικό για κάτι που ούτως ή άλλως δεν μπορούν να πετύχουν: δηλαδή να πληρώσει ο οφειλέτης (ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος). Μεγάλο ποσοστό της αγένειας βασίζεται στις άθλιες αυτές πρακτικές, που εκπαίδευσαν έναν ολόκληρο λαό να βγαίνει από τα ρούχα του στο τηλέφωνο, καθώς τα παράπονά του δεν εισακούγονται κι οι εταιρείες αυτές συνέχισαν και συνεχίζουν ακάθεκτες επί χρόνια και χρόνια…

Οι εταιρείες πωλήσεων βέβαια είναι άλλο πράγμα και ομολογουμένως δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό στο να προσεγγίζεις υποψήφιο πελατολόγιο μέσω τηλεφώνου. Είναι μια παλιά κι αποδεκτή μέθοδος. Αρκεί να τηρούνται κάποιοι κανόνες εκ μέρους του κέντρου φυσικά. Σε τέτοια περίπτωση η αγένεια περισσεύει (και στο πάνω παράδειγμα περισσεύει, καθώς δεν ευθύνεται ο άμοιρος ο τηλεφωνητής προσωπικά, αλλά τους παίρνει η μπάλα… δυστυχώς…). Κατανοώ βέβαια κι ότι κάποιος ξενίζεται πού στο καλό έχουν βρει το νούμερό του -σταθερό ή κινητό- και το χρησιμοποιούν για σκοπούς στους οποίους δεν προσυναίνεσε! Είναι κι αυτό. (Γι’αυτό όμως θα απαντήσουμε σε άλλη ερώτηση).

Οπωσδήποτε υπάρχει κάποιο πρωτόκολλο επικοινωνίας από το κέντρο, το οποίο οφείλουν οι προϊστάμενοί σου να σας υποδείξουν και να σας εκπαιδεύσουν σ’αυτό. Ιδιαίτερα καθώς πρόκειται για πώληση, όχι ενημέρωση, όπου η μεθοδολογία παίζει άλλωστε ρόλο στην επιτυχία. Αν δεν έχεις ενημερωθεί, πρέπει να ζητήσεις να ενημερωθείς και να εφαρμόζεις τις αρχές αυτού του πρωτοκόλλου στους αγενείς πελάτες. Μια άλλη καλή μέθοδος είναι να συνεχίζεις ευγενικά και ψύχραιμα, να τονίζεις ότι ό,τι σου μεταφέρουν θα καταγραφεί από την εταιρεία για ενημέρωσή της (αυτό καταπραΰνει πολύ τον υποψήφιο πελάτη καθώς η απόγνωση προκύπτει από την αίσθηση ότι δεν ακούγεται) και να επισημαίνεις ότι πρόκειται για προσφορά κι αν θέλουν θα ξανακαλέσεις αφού το σκεφτούν. Φαντάζομαι θα συμπληρώνετε σε κάποιο excel ποιοί θα ξανακληθούν και πότε.

Εύχομαι κουράγιο κι υπομονή, είναι μια δύσκολη ψυχοφθόρα δουλειά αλλά είναι μια δουλειά. Μην “την παίρνεις στο σπίτι”. Κάνε αποστασιοποίηση. Αυτό που ακούς δεν σε αφορά ως πρόσωπο, μόνο ως γρανάζι του συστήματος. Αν κάποιος παρεκτραπεί με απειλές, ενημέρωσε ότι θα ειδοποιηθεί αστυνομία. Κανένας εργαζόμενος δεν είναι υποχρεωμένος να δέχεται προσωπικές απειλές.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

68 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Marie
Marie
4 μήνες πριν

Αχ ωραια,θα βγαλω το άχτι μου! Καταρχάς το βασικο: που στο δι@ολο βρίσκεται τα τηλέφωνα μας? Δεν γίνεται να έχουμε απόρρητα τηλέφωνα από παντού και να συνεχίζεται να μας τηλεφωνείτε! Δευτερον: όταν λέμε, δεν ενδιαφερόμαστε,δεν σας το λέμε για διαπραγμάτευση. Δεν υπάρχει μαγικός τρόπος, ούτε μαγικές λέξεις για να μας κάνετε να ενδιαφερθουμε! Δεν μας ενδιαφέρει ούτε την φωνή σας να ακούσουμε. Τριτον: οι ώρες κοινής ησυχίας στις εταιρείες που δουλεύετε, είναι άγνωστος όρος. Είναι δυνατόν να βαράτε τηλέφωνα 3 και 4 το μεσημέρι? Και να μην ξεκουράζεται ο άλλος,σίγουρα δουλεύει και δεν θέλει να τον ενοχλουνε! Τέλος,στις μέρες μας… Διαβάστε περισσότερα »

kokaki
kokaki
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Marie

Θα συμφωνήσω σε όλα! Επειδή όμως έχω δουλέψει σε παρόμοια δουλεια μπορώ να πω ότι κάποιοι ειναι αχρείαστα αγενείς. Πχ μπορείς απλώς να πεις “δεν ενδιαφέρομαι”, δεν χρειάζεται να πεις “άι γ@μ@@” (ενα τυχαιο παράδειγμα)
ΥΓ. Δικαιολογώ και τον θυμό και την καχυποψία εκ μέρους αυτού που σηκώνει το τηλέφωνο και όλα. Αλλά όχι, δεν δικαιολογώ την αχρειαστη αγένεια. Μου προκαλεί αλλεργία.

Τελευταία επεξεργασία 4 μήνες πριν από kokaki
Marie
Marie
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  kokaki

Φυσικά και κάποιος δεν μπορεί να είναι αγενής.
Αλλά όταν λένε ” δεν ενδιαφέρομαι ” και ο τηλεφωνητής συνεχίζει με το ” μα μπορεί να σας ενδιαφέρει ”
Ε δεν μας ενδιαφέρει!
Νισάφι!

Observer
Observer
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Marie

Συζητώντας με συνάδελφο σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μου διηγήθηκε αξιόπιστα οταν η εταιρία τηλεπικοινωνιών ήθελε να δώσει σημαντικές επιπλέον παροχές σε πελάτες. Τους καλούσε και η απάντηση ήταν δεν ενδιαφέρομαι – ‘επρεπε να δώσει μάχη για να τους πείσει για δωρεάν επιπλέον δεδομένα ή χρόνο ομιλίας. Εχω κάποια εξαιρετικά προγράμματα στο τηλέφωνο καθώς άκουσα προσεκτικά κάποιον που με κάλεσε.

Το δεν ενδιαφέρομαι είναι αυτόματο και στοιχειωδώς ο / η εκπρόσωπος πρέπει να προσπαθήσει.

daria
daria
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Observer

Κοίτα και εγω όταν με καλούνε απο εταιρίες που χρησιμοποιώ τις ακούω καθώς α) έχω δώσει τα στοιχεία μου σε αυτές, και β) εκεί όντως έχει νόημα να ακούσω κάποια νέα προσφορά. Όταν με παίρνει άλλη εταιρεία και γνωρίζω πως δεν με ενδιαφέρει καν να ψάξω να αλλάξω το οτιδήποτε προφανώς και θα πω δεν ενδιαφέρομαι.

Observer
Observer
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Συνήθως στους νυν πελάτες οι προσφορές είναι χάλια. Μια από τις καλύτερες κινήσεις που έκανα ήταν να ακούσω μια προσφορά από την ακριβότερη εταιρία τηλεφώνου, internet και τηλεόρασης. Εκείνη τη μέρα “το αφεντικό τρελάθηκε” η προσφορά ήταν καλή ακόμα κι αν έμενα, ο πάροχός μου κατάλαβε ότι φεύγω και έκανε κάτι καλύτερο από αυτό που είχα και νόμιζα ότι ήταν καλό. Αρα ακούμε προσφορές των ανταγωνιστών για να δούμε αν θα προτείνουν κάτι καλό.

mm
mm
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  kokaki

Δεν ξέρεις αν ο άλλος είναι «αχρείαστα αγενείς». Δεν ξέρεις τι διέκοψε για να σηκώσει το τηλέφωνο, δεν ξέρεις αν είσαι το πρώτο ή το δέκατο τηλέφωνο εκείνης της ημέρας και καμιά φορά και από την ίδια εταιρεία. Ναι, θα μπορούσε να είναι ευγενικός, αλλά πρώτα εσύ είσαι αγενής που εισέβαλες απρόσκλητη στο σπίτι του και τη ζωή του.

Observer
Observer
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  mm

H ευγένεια είναι ουσιαστική όταν είναι τρόπος ζωής. Αν είμαστε ευγενείς κατ’επιλογή ποιον έχουμε απέναντι και τι έχουμε να κερδίσουμε δεν είναι πραγματική. Να θυμίσω αν θέλετε να τους κρατήσετε εκτός υπάρχει το Μητρώο του Άρθρου 11 που απο τεμπελιά οι περισσότεροι δεν εντάσσονται προτιμώντας την ευκολότερη και που φέρνει μεγαλύτερη χαρά να ξεσπούν στους υπαλλήλους.

kokaki
kokaki
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  mm

Κατά τη γνώμη σου δηλαδή δικαιολογείται να σε καλέσω στο τηλέφωνο (νορμάλ ώρα πάντα) και να απαντήσεις “άντε γ@μησου; είναι αυτό χρήσιμα αγενής; δικαιολογείται κάπως επειδή σε κάλεσαν αλλά 10 τηλέφωνα ; το θεωρείς εισβολή στο σπίτι σου και στη ζωή σου;

Μαρία
Μαρία
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Marie

Οσα μπινελίκια κι αν κατεβάσεις τίποτα δεν θα καταφέρεις παρά να σμπαραλιάσεις την ψυχολογία ενος ανθρώπου για να σε καλέσει η βάση δεδομένων ξανά μεθαύριο. Το θέμα είναι να βγεί ο αριθμός σου απο εκεί. 1. Κάνεις το τηλέφωνο απόρρητο. 2. Δηλώνεις στον τηλεφωνικό πάροχο πως δεν ενδιαφέρεσαι για προωθητικές ενέργειες. 3. Δεν το συμπληρώνεις σε λογής αιτήσεις, διαγωνισμούς κτλ αν δεν έχει κουτάκι. Μην χρησιμοποιηθεί για… πχ σε φόρμα ξενοδοχείου υπήρχε αντίστοιχη επιλογή. Προσοχή στα ψιλά γράμματα που γράφουν απο κάτω. 4. Κάθε φορά που σε καλουν ρωτάς πως να δηλώσω οτι δεν ενδιαφέρομαι για μελλοντικές προωθητικές ενέργειες. Πλέον… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 4 μήνες πριν από Μαρία
mm
mm
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Μαρία

Έχω σταθεί μισή ώρα σε ουρά ταμείου του Κοτσόβολου με 2 ανθρώπους μπροστά μου. Όταν ήρθε η σειρά μου για απλή αγορά ενός μελανιού εκτυπωτή μου ζήτησαν όλα μου τα στοιχεία, μέχρι χρώμα βρακιού. Όταν διαμαρτυρήθηκα μου είπαν ότι αυτή ήταν η πολιτική της εταιρείας. Εκεί τους είπα ότι δεν θέλω να χρησιμοποιηθούν τα στοιχεία μου για διαφημιστικούς σκοπούς, οπότε και περίμενα άλλα 10 λεπτά να τυπωθούν οι φόρμες με όλα τα στοιχεία μου για να κάνω τικ στο κουτάκι άρνησης και να υπογράψω. Μαντέψτε ποιος μου τηλεφώνησε την άλλη ημέρα το πρωί για να με ρωτήσει αν «ήμουν ευχαριστημένη… Διαβάστε περισσότερα »

Observer
Observer
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  mm

Αναφέρατε την εμπειρία σας στην έρευνα αγοράς; Μπήκατε στο μητρώο του άρθρου 11 ώστε να μη σας καλούν; Και αναρωτιέμαι αν η εταιρία που αναφέρετε είχε το μελάνι με εκπτωση 50% κι ήταν δίπλα στο σπίτι σας θα πηγαίνατε κάποια χιλιομετρα μακριά για να το πληρώσετε ακριβότερα;

mm
mm
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Observer

Μα σου λέω ξεκάθαρα: υπέγραψα στα ίδια τα χαρτιά της εταιρίας ότι δεν θέλω να χρησιμοποιηθούν τα στοιχεία μου για διαφημιστικούς σκοπούς. Αλλά και με την σύμβαση του τηλεφώνου μου έχω υπογράψει ότι δεν δέχομαι διαφημιστικά τηλέφωνα. Μάλιστα για τον λόγο αυτό δεν ανανέωσα μέσω internet την σύνδεση αλλά πήγα σε φυσικό κατάστημα. Και φυσικά είπα στο υπάλληλο και για την καθυστέρηση στην ουρά και για την υπογραφή μου στα χαρτιά και την ενόχλησή μου. Η απάντησή του: «Τι να σας πω υπάλληλος είμαι» Και έχουν περάσει 5 χρόνια και δεν έχω ξανά ψωνίσει από Κοτσόβολο. Α και έχω τηλεφωνήσει… Διαβάστε περισσότερα »

Μαρία
Μαρία
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  mm

Σε καταλαβαίνω, κατ’αρχήν αν δεν είχες τικάρει το κουτάκι θα είχες κατακλυστεί απο ασχετα πράγματα. Τώρα το συγκεκριμένο δεν ξέρω αν εμπίπτει στο οτι σε καλούν απο τους ίδιους για στατιστικό ικανοποίησης κι όχι προωθητική. Πως όταν μιλάς με εξυπηρέτηση και σου στέλνουν τα μηνυματα, 2 λεπτά απο τον χρόνο σας για μερικές ερωτήσεις.
Και πάλι, βλέπεις πως αν δεν προσέξεις μπαίνει ο αριθμός σου με έμεση συναίνεση σε βάση δεδομένων δεν πάει να είναι απόρρητος.

kokaki
kokaki
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  mm

Βλακείες σου είπαν, δεν χρειάζεται να δώσεις κανένα στοιχείο για να αγοράσεις το μελάνακι.

Nandine
Nandine
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Marie

Δεν ξέρω που βρίσκουν ακόμα και απόρρητα τηλέφωνα, ξέρω όμως ότι υπάρχει τρόπος να γλιτώσεις: Ένταξη του αριθμού στο Μητρώο του άρθρου 11 του νόμου 3471/2006. Πας σε ένα κατάστημα της εταιρείας τηλεφωνίας σου και ζητάς την ένταξη του/ων αριθμού/ών σου στο Μητρώο 11. Παίρνει περίπου 1 μήνα για να ενημερώσουν τους καταλόγους τους τα διάφορα call centers πρόωθησης προϊόντων αλλά μετά ησυχάζεις μια για πάντα. Κι εγώ εργαζόμενη είμαι και καταλαβαίνω πως και οι τηλεφωνητές προσπαθούν απλά να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά από την άλλη δεν είμαι και υποχρεωμένη να προσπαθώ να πείσω τον υπάλληλο στην άλλη άκρη… Διαβάστε περισσότερα »

Kinbaku
Kinbaku
4 μήνες πριν

Οχι. Είναι παραβιαστική μέθοδος , καθόλου αποδεκτή και καθ’ολα εκνευριστική. Και συνήθως παράνομη ή στα όρια του νόμου (βλεπε GDPR) . Δεν έχω καμία υποχρέωση να είμαι ευγενής όταν με παίρνεις τηλέφωνο τις πιο ακατάλληλες ώρες χωρίς να έχεις τη συναινεση μου. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις εργασία.

Observer
Observer
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Kinbaku

Σας έγραψα μια απάντηση αλλά κόπηκε, οπότε να την ξαναβάλω: το GDPR δεν παραβιάζεται καθώς καμία εταιρία δε θέλει να ρισκάρει τα πρόστιμα και ποτέ δε ξέρει πότε θα πέσει σε κάποιο/α παράξενο που θα κινηθεί εναντίον της για εύκολα χρήματα. Αν εσείς φυσικά εντοπίσετε μια τέτοια περίπτωση μπορείτε να κινηθείτε Οσο για την ευγένεια αυτό είναι ίσως το ζητούμενο: δείχνουμε την ευγένεια επειδή είναι καλό για εμάς ότι επειδή θα πετύχουμε κάτι ή άλλος είναι δυνατός και τον έχουμε ανάγκη. Απλά σας καλώ να φανταστείτε το σενάριο πως θα φερόσασταν αν αυτός/η που σας καλεί σε ακατάλληλη ώρα ήταν… Διαβάστε περισσότερα »

hmou
hmou
4 μήνες πριν

Γράφουσα, δε μου φταις σε τίποτα, αλλά εξαιτίας της δικής σου εργασίας και των εταιρειών στις οποίες εργάζεσαι εσύ και αρκετοί άλλοι, αναγκάστηκα να καταργήσω την τηλεφωνική συσκευή στο σπίτι μου. Όσο και να με καλείτε, δεν πρόκειται ποτέ να σας απαντήσω. Κι αν πάρετε στο κινητό, εκεί σας περιμένει κλείσιμο. Δεν ξέρω αν είναι ευγενές ή αγενές να κλείνεις το τηλέφωνο κατάμουτρα στον άλλον, αλλά όταν ξυπνάω κάθε μέρα στις έξι και κοιμάμαι στις 2 το βράδυ, οι ώρες που βρίσκομαι σπίτι είναι καθ’ όλα ιερές, και κανένα προϊόν ή υπηρεσία ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ εκείνη τη στιγμή. Άλλαξε δουλειά.

Observer
Observer
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  hmou

Φοβερή απώλεια και για τις εταιρίες και για τη γράφουσα. Απλά σκεφτείτε το αυτό τη φορά που θα έχει αποφορτιστεί το κινητό σας ή θα έχει πέσει το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας στην περιοχή σας.

hmou
hmou
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Observer

Εφόσον θεωρείτε ότι η απώλεια ενός πελάτη δεν είναι σημαντική για την όποια εταιρεία, εσείς συνεχίστε να σηκώνετε τα τηλέφωνα και να ακούτε αχρείαστες προωθητικές ενέργειες. Επίσης, μη σκοτίζεστε να φορτίσετε το κινητό σας, εφόσον φαίνεται ότι βασίζεστε στο σταθερό σας τηλέφωνο.

Nienna
Nienna
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Observer

Εντελώς περιττό εξυπνακιστικο σχολιο btw
Να μας πεις αν θες ποιος θεωρείται απώλεια και ποιος όχι να ξέρουμε

Τελευταία επεξεργασία 4 μήνες πριν από Nienna
Lioness
Lioness
4 μήνες πριν

Να μη παραβλέπουμε και κάτι άλλο . Πολύς κόσμος πλέον δουλεύει σπίτι του. Παιδιά είναι σημαντικό να μη το ξεχνάμε όταν παιρνουμε τηλέφωνο για να πουλήσουμε κάποιο προιόν. Όταν ο πιθανός πελάτης απαντάει ότι δεν έχει χρόνο να ακούσει και θα το ψάξει μόνος του, λέμε ένα “ευχαριστώ, καλή σας μερα” και το κλείνουμε. Μου έχει τύχει να πρέπει να παραδώσω πρότζεκτ και να είμαι αγχωμενη αν θα προλάβω και να έχουν παρει 7 τηλέφωνα σε τρεις ώρες για πώληση. Μια κοπέλα μάλιστα μου την είπε ότι γνωρίζει ότι πήρε σε οικία όταν της είπα ότι δεν έχω χρόνο για… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Μα δεν καλούν μόνο στα σταθερά σπιτιού. Εμένα με καλούν στο κινητό, το σηκώνω αναγκαστικά γιατί είναι το εταιρικό μου και άρα σηκώνω όλα τα τηλέφωνα και πλεόν οι περισσότεροι σε καλούν απο κινητό που είναι συνδεδεμένο με το τηλεφωνικό τους κέντρο.

Lioness
Lioness
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Ναι το ξέρω.. θυμήθηκα που με έπαιρναν και όταν δούλευα σε εταιρεία στο κινητό. Απλά είπα να πω τον πόνο μου. Τότε έλεγα ” μέ πετύχατε σε meeting ” και η αλήθεια είναι ότι το έκλειναν οι άνθρωποι. Στο οικιακό είναι πιο επίμονοι για κάποιον λόγο.

daria
daria
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Εντάξει εγω πλέον λέω ορθά κοφτά “Να’στε καλά, δεν με ενδιαφέρει” και το κλείνω πριν βγάλουν κιχ. Αλλά είναι κουραστικό τι να κάνουμε τώρα. Το χειρότερο είναι πως επειδή συνδέεται με τηλεφωνικό κέντρο μεσολαβούν δευτερόλεπτα παύσης και μετά ακούγεται αυτή η εκοφαντική φασαρία του κέντρου μαζί με μια δήθεν γλυκιά πρόσχαρη φωνή κτλ κτλ.

Santy
Santy
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Ακριβώς, ενοχλούν και στα κινητά και πραγματικά είναι βραχνάς. Εμενα με παίρνουν και για δημοσκοπήσεις. Με έβρισαν κιόλας μια φορά που δεν δέχτηκα να δώσω απαντήσεις. Καταλαβαίνω το δραμα της κοπέλας, αλλά πρέπει να καταλάβει και εκείνη κάποια πράγματα. Τι ώρες καλεί τους υποψήφιους πελάτες; Το αν παίρνει σε σταθερό δεν της δίνει το δικαίωμα να κρίνει τη δουλειά του αλλου. Μου έτυχε παρόμοιο περιστατικό με αυτο που ανέφερε το λιοντάρι και η άλλη υποτιμούσε για το γεγονός που ήμουν σπίτι. Δεν είναι όλος ο κόσμος στα γραφεία που εργάζεται.

daria
daria
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Santy

Τελευταία με πήραν για μια δημοσκόπηση για την τηλεόραση, εντωμεταξύ εγω δεν έχω τηλεόραση σπίτι μου, τους το λέω και η απάντηση της πολύ ευγενικής κυρίας (καθόλου) ήταν: αποκλείεται, με δουλεύετε!

kokaki
kokaki
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Δεν θεωρώ το έλεος βρε παιδιά πρωινιάτικα αγενεια. Και νομίζω δεν αναφέρεται σε αυτό… Αλλά σε χαρακτηριστική αγένεια ορισμένων ανθρώπων.

Lioness
Lioness
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  kokaki

Το ,” άσε μας κουκλίτσα / κουκλιτσε μου” ???? Γιατί θέλω να το πω καμμιά φορά ,αλλά νομίζω θα παρεξηγηθουν και δε το λέω..

Τελευταία επεξεργασία 4 μήνες πριν από Lioness
kokaki
kokaki
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Αναλόγως το κοντεξτ

Μαρία
Μαρία
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Σου έχω πεί για τότε που είχε μπλεχτεί το τηλέφωνο του σπιτιού μου ταυτόχρονα με το ΙΚΑ και ‘γραφείου’ συνοδών? Το πρωί καλούσαντα παπούδια, το βράδυ τα παιδιά των παπουδιών. Μετά απο τα 15 πρώτα τηλέφωνα άρχισαν να πέφτουν θεικές ατάκες.

Lioness
Lioness
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Μαρία

Εμενα το τηλέφωνο του σπιτιού κάποια ασφαλιστική που δεν υπάρχει πια το έχει δώσει λανθασμένα σε παλιούς της πελάτες. Με παιρνουν όλο κάτι ηλικιωμένοι με τους οποίους δε μπορείς να συνεννοηθείς. Αν δεν απαντήσεις , παίρνουν μέχρι να απαντήσεις. Αφήνουν και χτυπάει για ώρα. Μια φορά ένας ήθελε να του βρω λύση στο πρόβλημα και να του δώσω το σωστό νούμερο (?). Ένας άλλος νόμιζε ότι του λέω ψέματα και κρύβω το αφεντικό(!). Και τι δε θα έδινα να με έπαιρναν νεαροί και να τσιλιμπουρδιζα παριστάνοντας την εσκορτ. … Θα έπεφτε πολύ γέλιο.

Μαρία
Μαρία
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Αν δεν σου χουν ζητήσει χαράματα να στείλεις ένα κοκινομαλικο κι ένα μελαχρινό ενώ μόλις ξημέρωσε η γιαγιά να σε ρωτάει τί ‘στε κει εγώ τον γιατρό θ’λω… εεεε 🤪

JoanneK
JoanneK
4 μήνες πριν

Γιατί σου κάνει εντύπωση; Ενοχλείτε κόσμο και εισπράττετε αναλογες συμπεριφορές. Ειναι υποψήφιοι πελάτες όχι πελάτες. Γιατι τα βάζεις με αυτούς και όχι με τις τακτικές της εταιρείας σου; Γιατί αυτες προκαλουν την αγένεια. Το ότι έχουν το τηλεφωνο τους συχνά είναι και λόγω παράνομων ενεργειών και δεν έχουν δώσει τη συγκατάθεση τους. Φυσικά και θα μπορούσαν να απαντουν πιο ευγενικά αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε από όλους να είναι βουδες όταν έχουν συνεχείς ενοχλήσεις από διάφορους. Εννοείται πως δε φταιτε εσείς σε κατι, υπάλληλοι είστε και κανονικά δεν θα έπρεπε να τα παιρνεις προσωπικά. Καταλαβαίνω όμως πως αυτό είναι πολυ… Διαβάστε περισσότερα »

icecold
icecold
4 μήνες πριν

Φοιτήτρια θέλοντας να βγάλω ένα έξτρα χαρτζιλήκι, πήγα σε μια εταιρεία πωλήσεων πόρτα πόρτα. Μου λένε τους κάνω και ξεκινάμε την εβδομαδιαία εκπαίδευση. Δευτέρα πήγα, Πέμπτη η ”εκπαιδεύτρια” χτύπησε δύο φορές στις 14:00 σε σπίτι που είχε απ’ έξω μωρουδιακά καρότσια κλπ και ξεκίνησε να φωνάζει για τις προσφορές. Ντράπηκα. Και σιχάθηκα όταν χτύπησε δεύτερη φορά σε ηλικιωμένο με κινητικά για να δει αν ήρθαν τα παιδιά του να τους πει για το προϊόν…. Παρασκευή ήμουν έξω από το γραφείο του CEO λέγοντας πως είναι ντροπή τους και πως εγώ προτιμώ να είμαι από την άλλη μεριά της πόρτας κι… Διαβάστε περισσότερα »

Santy
Santy
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  icecold

Το βιώσα και από αυτή την πλευρά. Ήμουν πόρτα πόρτα για τηλεφωνική εταιρεία. Ήθελαν βα ενοχλούμε τους ανθρώπους, ούτε μια βδομάδα δεν άντεξα. Ήταν πολύ ντροπιαστικό.

Maria P
Maria P
4 μήνες πριν

Μην το παίρνεις προσωπικά, η αγένεια έχει αποδέκτη την εργασία σου, όχι εσένα. Είναι πραγματικά πολύ εκνευριστικό να σε ενοχλούν ακατάλληλες ώρες, χωρίς τη συναίνεσή σου, ενώ έχεις απόρρητα όλα τα τηλέφωνα. Και κάτι που δεν σχολιάστηκε αλλά μου έχει τύχει πολλές φορές…απαντώ πάντα ευγενικά και απορρίπτω τις προσφορές και στην καλύτερη περίπτωση μου το κλείνουν στα μούτρα χωρίς ένα γεια ,στην χειρότερη ακούω ειρωνικά σχόλια, ειδικά από τις εταιρείες παροχής ρεύματος. Ξέρουμε ότι ακολουθείτε πρωτόκολλα και εντολές αλλά ας μάθουν, επιτέλους, οι ανωτεροί σας ότι με την πίεση και την ειρωνεία και το επιθετικό μάρκετινγκ δουλειά δεν γίνεται. Αν… Διαβάστε περισσότερα »

Frida Kahlo
Frida Kahlo
4 μήνες πριν

Να αλλάξεις δουλειά και το λέω χωρίς ίχνος ειρωνείας.

Εμένα μια περίοδο με είχαν κυριολεκτικά πρήξει από γνωστή εταιρία κινητής και με έπαιρναν και άσχετες ώρες (πχ 21:00) και μέρες (πχ ΣΚ).
Είχα ζητήσει επανειλημμένα να με αφαιρέσουν από τις λίστες τους και με γράφανε κανονικότατα. Πλέον δεν έχω σταθερό για αυτόν τον λόγο.
Αλλά και στο κινητό κατά καιρούς με πρήζουν γιατί αναγκαστικά σηκώνω το τηλέφωνό μου γιατί είναι εταιρικό.
Και κάτι τελευταίο και με ειλικρινή απορία… λειτουργούν οι τηλεφωνικές πωλήσεις; Ακόμα και να με ενδιέφερε κάτι δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να αγοράσω από το τηλέφωνο.

Viajera
Viajera
4 μήνες πριν

Καλημέρα, καλή υπομονή γράφουσα! Βλέποντας τα υπόλοιπα σχόλια θέλω απλά να παραθέσω κι εγώ την εμπειρία μου από όταν δούλεψα σε τηλεφωνικό κέντρο στις πωλήσεις (άντεξα μόλις μία βδομάδα). Η επιλογή να μην επιμένεις δεν υπάρχει, η εταιρεία σου δίνει ένα σενάριο και οφείλεις να το ακολουθήσεις αν θέλεις να διατηρήσεις τη θέση σου. Σε κάθε πιθανή απάντηση του υποψηφίου πελάτη το σενάριο διαθέτει μια χειριστικη φράση που πρέπει να πεις. Αν δεν το κάνεις, οι μάνατζερ σου απευθύνονται πολύ άσχημα. Εγώ δεν είχα απόλυτη ανάγκη την δουλειά και έφυγα αλλά αλλά άτομα που ξεκινήσαμε μαζί δεν είχαν άλλη επιλογή… Διαβάστε περισσότερα »

Rule no1
Rule no1
4 μήνες πριν

Έχω δουλέψει σε εταιρείες τηλεφωνικων πωλήσεων, έχω δουλέψει κ σε εισπρακτική!! Ποτέ δεν κατάφερα να μην πάρω τη δουλειά στο σπίτι. Όταν πλέον αποφάσισα ότι αυτή δεν είναι δουλειά για μένα, αποφάσισα να ξεκινήσω θεραπεία, για να ξεπεράσω τις κρίσεις πανικού κ το ανυπέρβλητο άγχος. Αν μπορείς να αφήνεις τα της δουλειάς στη δουλειά κ να βλέπεις την αγένεια ως απάντηση στην εταιρεία κ όχι σε εσένα, θα μάθεις να ζεις με την αγένεια κ δε θα σε επηρεάζει. Αν δε μπορείς να το κάνεις αυτό (όπως δεν μπόρεσα κ εγώ), τσεκαρε ευκαιρίες να αλλάξεις καριέρα. Κατανοώ τα σχόλια όλων!… Διαβάστε περισσότερα »