Το αγόρι μου δεν παραπονιέται ποτέ: είναι καλό σημάδι ή απλώς αποφεύγει τις συγκρούσεις; Το αγόρι μου αποφεύγει κάθε διαφωνία. Είναι ένδειξη αγάπης, αδιαφορίας ή φόβου της σύγκρουσης; in Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ από ampa team
in ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ Αγαπητή «Α, μπα»: Θύμωσε που του είπα ότι μπορεί να μην ξέρει τόσο καλά τον φίλο του
in ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ Αγαπητή «Α, μπα»: Είπε ότι θα ήθελε να πάει στο μέλλον με το μωρό της πρώην του
in ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ Αγαπητή «Α, μπα»: Μου ζήτησε να του δίνω το μισό ενοίκιο για τον αδελφό του
in ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ Αγαπητή «Α, μπα»: Φταίνε οι δικές του ανασφάλειες ή η δική μου ανεπάρκεια;