in

Ξεχωρίζουμε από το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Οι ταινίες που προτείνουμε μέχρι 14 Μαρτίου

Οι ταινίες που προτείνουμε μέχρι 14 Μαρτίου ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

3011967 750x430 1
Αφίσα 23ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Δείτε περισσότερες ταινίες στο online Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης εδώ.

«Από πού πάμε σπίτι μας»

Αν η Βαλέρια Λουισέλι μίλησε στο «Αρχείο των Χαμένων παιδιών» για το λεπτό ζήτημα των χιλιάδων παιδιών που διασχίζουν κάθε χρόνο τα νότια σύνορα των ΗΠΑ για να έρθουν αντιμέτωπα με τις επιπτώσεις της μετανάστευσης, η ταινία αυτή της Ρεμπέκα Καμίζα λειτουργεί σαν μια βιογραφική οπτικοποίησή του. Τα παιδιά που προσπαθούν να περάσουν απέναντι αποπνέουν την βεβιασμένη ενηλικότητα του μικρομέγαλου και μας εξοικειώνουν με ένα θέμα αντιδημοφιλές και όλο και πιο επείγον.

which way home 553793568 large
“¿Cuál es el camino a casa?”

«Εκεί κάτω»

Η Σαντάλ Άκερμαν μιλάει για την Εβραϊκή καταγωγή της και τη σχέση της με τους ανθρώπους αλλά και τα πράγματα σε μια ταινία που κινηματογραφείται σε εσωτερικό χώρο και ντύνεται με την ηχητική αφήγηση σκέψεων της Άκερμαν λειτουργώντας σαν το οπτικό αντίστοιχο πολύ προσωπικού ημερολογίου.

«Λευκός Θόρυβος»

Καιρός ήταν να βγει ένα ντοκιμαντέρ για την alt right της Αμερικής, τους υποστηρικτές του Τραμπ και τον τρόπο με τον οποίο αυτή η ιδεολογία διείσδυσε τόσο γρήγορα και μαζικά στην σύγχρονη Αμερική. Καλογυρισμένο, ολόκληρο και πολύ χρήσιμο για την κατανόηση όσων μας φαίνονται ακατανόητα.

«Ο τελευταίος Χιλμπίλης»

Τι είναι οι χιλμπίληδες, γιατί ονομάζονται έτσι και τι σημαίνει η ονομασία για την ταυτότητά τους; Το θέμα της ταινίας μπορεί να μη μοιάζει γενικού ενδιαφέροντος αλλά η κινηματογράφηση του μεταιχμιακού τρόπου με τον οποίο μια συλλογική ταυτότητα υπάρχει και χάνεται λειτουργεί ως οδηγός κατά της λήθης.

b888b0ea 6d83 4735 8027 304495d64454
“The Last Hillbilly”

«Οι μητέρες της»

Η λεσβιακή μητρότητα στην συντηρητική Ουγγαρία, ο τρόπος που προσδιορίζονται οι γονικοί ρόλοι σε ομόφυλα ζευγάρια, η δύσκολη διαδικασία της υιοθεσίας παρακολουθούνται από το γυναικείο σκηνοθετικό δίδυμο των Άσια Ντερ και Σάρι Χαραγκόνικς με τρυφερότητα και απόσταση.

unnamed 3
“Her Mothers”

«Παιδιά για δυο μπαμπάδες»

Η ιστορία ενός ομόφυλου ισραηλινού ζευγαριού που προσπαθούν να αποκτήσουν παιδί με μια παρένθετη μητέρα συνθέτουν, μαζί με την προηγούμενη ταινία, τις αγωνίες στον πολύ σύγχρονο επαναπροσδιορισμό της έννοιας της οικογένειας.

«Σήκωσέ το σαν κορίτσι»

Γυναικείος πρωταθλητισμός άρσης βαρών στην Αίγυπτο. Είναι από αυτά τα ντοκιμαντέρ που μας αποκαλύπτουν έναν κόσμο που δεν ξέραμε ότι υπήρχε και μετά η ζωή φαντάζει άλλη, συμπληρωμένη από αυτή την πληροφορία.

MV5BZmQ4NmNmODktMTI0Zi00ZDAyLWJkM2ItZGVjMjU1NzhkMWM2XkEyXkFqcGdeQXVyODYwOTg1MTk@. V1
“Ash Ya Captain”

«Ραδιογράφημα μιας οικογένειας»

«Η μητέρα παντρεύτηκε μια φωτογραφία του πατέρα» – Η Ταγί παντρέυεται με ένα πορτραίτο του Χοσεΐν στην Τεχεράνη γιατί ο ίδιος σπουδάζει Ακτινολογία στην Ελβετία-και το φωτογραφικό άλμπουμ δορυφορούν ζητήματα πολιτικά, κοινωνικά και κυρίως ιστορικά για το Ιράν, που μας κάνουν να αναρωτιόμαστε για την ανθρώπινη δράση σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες.

Τα εισιτήρια για τις προβολές κοστίζουν μόλις 3 ευρώ. Ρίξτε μια ματιά και στη θεματολογία NEXTGEN, οι προβολές της οποίας είναι δωρεάν για το κοινό, αν και πολλά εισιτήρια είναι, δυστυχώς, ήδη sold out. 

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

0 Comments
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια