Ενώ σε γενικές γραμμές η ελληνική διαφήμιση έχει και ωραία πράγματα να δείξει, κάποτε και επικά και πολύ συμπεριληπτικά, πάντα θα υπάρχει και το κάπως λούμπεν στοιχείο να μας θυμίζει ότι στην Ελλάδα δεν χάνεται ποτέ η “μανούλα που τα προσφέρει όλα στο στόμα του λεβέντη της” και που είναι εκεί για να τον υπηρετεί.
Αν έχει τύχει να δείτε αυτή τη διαφήμιση με το -αρκετά μεγάλο αγόρι- που μπαίνει μέσα στο σπίτι και φωνάζει “μαμαααά, νερό”, καταλαβαίνετε τι λέω. Αν μάλιστα εστιάσετε στη μάνα που όλο καμάρι ποτίζει τον λεβέντη της που δίψασε και ξεθεώθηκε στο παιχνίδι, επίσης καταλαβαίνετε τι εννοώ.
Δηλαδή, ποιος copy σκέφτηκε να κάνει σενάριο αυτό το πράγμα που ένας -μετά συγχωρήσεως- μαντράχαλος μπαίνει στο σπίτι και δεν μπορεί να ανοίξει το ντουλάπι, να πάρει ένα ρημαδοποτήρι να πιει νερό, παρά έχει ανάγκη τη μάνα του για να του δώσει; Δηλαδή, τόση ώρα κλώτσαγε το τόπι, νερό δεν μπορεί να πιει;
Και βασικά δεν είναι αυτό το πρόβλημα: το πρόβλημα είναι η εικόνα που υπάρχει μέσα στο μυαλό αυτών που έφτιαξαν το σποτάκι. Ότι η μάνα είναι μια χαρούλα υπηρέτρια για τον κανακάρη και δεν υπάρχει απολύτως τίποτα μεμπτό εδώ.
ΑΠΟ ΤΗΝ – Κάτια
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News
Ποιά είναι η εν λόγω διαφήμιση Κάτια; Πρέπει να την μαντέψουμε;
Ειναι μια διαφήμιση για φίλτρα νερού νομίζω. Θεωρώ ότι βασίζεται στο cult παρά το καλό σενάριο και τα έξυπνα σχόλια.
Εν τω μεταξύ δεν βγαίνει ηλικιακά να είναι η γυναίκα μητέρα του!!!