Κάθομαι αποβλακωμένη στον καναπέ -μετά από 9 ώρες στο γραφείο, 2 ώρες πήγαινε-έλα από και προς το γραφείο, μία ώρα στο γυμναστήριο και έχοντας πάει σούπερ μάρκετ και βάλει και απλώσει ένα πλυντήριο- και βλέπω διαφήμιση για βιταμίνες centrum «για κάθε φύλο»: ενέργεια για εκείνον, υγιές δέρμα και μαλλιά για εκείνη. Γιατί τι κάνει όλη μέρα εκείνη; Χτενίζει τα υγιή μαλλιά της φαντάζομαι…
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News
Αυτή η διαφήμιση είναι πραγματικά εκνευριστική το έχω παρατηρήσει και εγώ, κάποιος να τους γράψει οι τρέχουμε σαν τις τρελές όλη μέρα ήμαρτον δηλαδή
Βρε Procrastinator
Μεγαλο κοριτσι εισαι πλεον. Ακομα πιστευεις οτι οι διαφημισεις μας πληροφορουν για την χρηστικη αξια των προιντων? Οι διαφημησεις προβαλλουν ο,τι νομιζουν οι διαφημιστες οτι θα παρακινησει τον υποψηφιο αγοραστη να κανει την αγορα. Βαλανε κατω τα focus groups τους και ειδαν οτι οι αντρες αγοραζουν πιο ευκολα μια βιταμινη αμα νομιζουν οτι θα τους κανει πιο ντουρους και οι γυναικες αμα τις κανει πιο ομορφες. Προφανως θα κανει και τους δυο πιο και πιο ντουρους και πιο ομορφους αλλα αυτο δεν εχει σημασια. Σημασια εχει το τι θελει να ακουσει ο καθενας.
Αυτό που θέλει να ακούσει ο καθένας, ή αυτό που νομίζουν οι διαφημιστικές ότι θέλει να ακούσει ο καθένας, ΑΥΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ.
Thnx Λενα Φουτσιτζη
Προφανως αυτο που νομιζουν οι διαφημιστικες οτι θελει ο καθενας να ακουσει – βασει των focus groups, RMS στα site τους κτλ. Οταν λεμε ο καθενας εννοουμε το μεγαλυτερο κομματι της διαπορας. Σε αυτο το κομματι απευθυνονται (αναγκαστικα) τα προιοντα μαζικης καταναλωσης
Οπότε Στρουμφάκο δεν βλέπεις τίποτε κακό με το ότι οι άνθρωποι στην πλειοψηφία τους θέλουν να ακούσουν διαφορετικά πράγματα ανάλογα με το φύλο τους, για να πειστούν να αγοράσουν ένα προϊόν;
Την εσωτερικευμένη έμφυλη διάκριση ας πούμε. Μπα ε;
Nope κανενα απολυτως. Και το αν ειναι εσωτερικευμενη διακριση δηλ. κοινωνικοποιηση ή βιολογια ειναι μια πολυ μεγαλη κουβεντα που ουτε οι ειδικοι εχου καταληξει ακομα (αν και τωρα τελευταια η πλαστιγγα στις ανθρωπιστικες επιστημες μαλλον αρχιζει να γερνει πιο πολυ προς την βιολογια)
Thnx δηθεν
Δεν θα αλλαζε τιποτα ακομα και αν το μονο που περιειχαν ηταν η γευση πορτοκαλι. Σημασια εχει το τι πιστευει ο πελατης οτι θα αποκομισει
mansplaining alert 🙂 Ναι, καταλαβαίνω πως και με τι σκοπό δημιουργούνται οι διαφημίσεις, παρόλα αυτά η συγκεκριμένη μου έκανε εντύπωση.
Mansplaining or not φαινεται περιεργο οτι καταλαβαινεις με τι σκοπο δημιουργουνται οι διαφημησεις και ταυτοχρονα σου κανει εντυπωση η συγκεκριμενη. Φερ ιναφ παντως
Εμάς που έχουμε πουλάκι και θελουμε μαλλιά και δερμα μας σκέφτηκε ποτε κανεις; i call reverse sexism!
Ποιες είναι αυτές που είναι και αρκετές; Εγώ γιατί δεν ξέρω καμία;
ιου βαγγέλης
Έχουμε ξαναπεί για τα λαμπερά μαλλιά…το πρόβλημα των αντρών είναι να έχουν μαλλιά και όχι αν αυτά είναι λαμπερά. Από την άλλη,δεν ξέρω βέβαια,από ποτέ τα μαλλιά πρέπει να είναι λαμπερά και πώς λάμπουν τα μαλλιά και ίσως αυτό να είναι το ζήτημα, πώς δημιουργούνται ψεύτικες ανάγκες.
Διαφωνείτε δηλαδή ότι τα δύο φύλα έχουν διαφορετικές ανάγκες από ένα συμπλήρωμα διατροφής; Γιατί αυτό είναι τόσο παράλογο; Κατ’ αρχάς, εκ φύσεως το γυναικείο δέρμα είναι πιο εύθραυστο και ευαίσθητο. Και τα γυναικεία νύχια (για παράδειγμα) ταλαιπωρούνται περισσότερο από τα αντρικά, λόγω αισθητικών διεργασιών, άρα μία βιταμίνη για “δέρμα-μαλλιά-νύχια” μπορεί να φανεί χρήσιμη για μια γυναίκα, ενώ σε έναν άντρα όχι τόσο. Αντιθέτως ο άντρας μεγαλώνοντας, μπορεί να χρειαστεί πρόληψη για άλλα θέματα (πχ τριχόπτωση), και γι’ αυτό να επιλέξει ένα συμπλήρωμα διατροφής αντίστοιχο. Τι σας κάνει τόσο πολύ εντύπωση;