Ο κάζουαλ σεξισμός της ημέρας: Βιταμίνες «για κάθε φύλο»

Κάθομαι αποβλακωμένη στον καναπέ -μετά από 9 ώρες στο γραφείο, 2 ώρες πήγαινε-έλα από και προς το γραφείο, μία ώρα στο γυμναστήριο και έχοντας πάει σούπερ μάρκετ και βάλει και απλώσει ένα πλυντήριο- και βλέπω διαφήμιση για βιταμίνες centrum «για κάθε φύλο»: ενέργεια για εκείνον, υγιές δέρμα και μαλλιά για εκείνη. Γιατί τι κάνει όλη μέρα εκείνη; Χτενίζει τα υγιή μαλλιά της φαντάζομαι…

in ,

Αξιολογήστε το άρθρο

34 points
Upvote Downvote

15
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παρακαλούμε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
4 Θέματα σχολίων
11 Απαντήσεις θεμάτων
2 Ακόλουθοι
 
Με τις περισσότερες αντιδράσεις
Δημοφιλέστερο θέμα σχολίου
10 Συντάκτες σχολίων
SmurfakosidrilsorrypatriciaMirka JanicProcrastinator Πρόσφατοι συντάκτες σχολίων
  Εγγραφείτε  
νεότερα παλαιότερα δημοφιλέστερα
Ειδοποίηση για
Now or never
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Ενθουσιώδης

Αυτή η διαφήμιση είναι πραγματικά εκνευριστική το έχω παρατηρήσει και εγώ, κάποιος να τους γράψει οι τρέχουμε σαν τις τρελές όλη μέρα ήμαρτον δηλαδή

Smurfakos
Μέλος
Συμμετέχων

Βρε Procrastinator
Μεγαλο κοριτσι εισαι πλεον. Ακομα πιστευεις οτι οι διαφημισεις μας πληροφορουν για την χρηστικη αξια των προιντων? Οι διαφημησεις προβαλλουν ο,τι νομιζουν οι διαφημιστες οτι θα παρακινησει τον υποψηφιο αγοραστη να κανει την αγορα. Βαλανε κατω τα focus groups τους και ειδαν οτι οι αντρες αγοραζουν πιο ευκολα μια βιταμινη αμα νομιζουν οτι θα τους κανει πιο ντουρους και οι γυναικες αμα τις κανει πιο ομορφες. Προφανως θα κανει και τους δυο πιο και πιο ντουρους και πιο ομορφους αλλα αυτο δεν εχει σημασια. Σημασια εχει το τι θελει να ακουσει ο καθενας.

δήθεν
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Πάντως όντως οι συγκεκριμένες έχουν άλλες αναλογίες στα συστατικά τους. Το λέω γιατί μου έκανε κι εμένα (κακή) εντύπωση και το έψαξα

Smurfakos
Μέλος
Συμμετέχων

Thnx δηθεν
Δεν θα αλλαζε τιποτα ακομα και αν το μονο που περιειχαν ηταν η γευση πορτοκαλι. Σημασια εχει το τι πιστευει ο πελατης οτι θα αποκομισει

Λένα Φουτσιτζή
Editor
Συντονιστής Κοινότητας
Επιβεβαιωμένος Χρήστης
Δημιουργός Περιεχομένου
Χρόνια συμμετοχής
Θρύλος

Αυτό που θέλει να ακούσει ο καθένας, ή αυτό που νομίζουν οι διαφημιστικές ότι θέλει να ακούσει ο καθένας, ΑΥΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ.

Smurfakos
Μέλος
Συμμετέχων

Thnx Λενα Φουτσιτζη
Προφανως αυτο που νομιζουν οι διαφημιστικες οτι θελει ο καθενας να ακουσει – βασει των focus groups, RMS στα site τους κτλ. Οταν λεμε ο καθενας εννοουμε το μεγαλυτερο κομματι της διαπορας. Σε αυτο το κομματι απευθυνονται (αναγκαστικα) τα προιοντα μαζικης καταναλωσης

idril
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Δημιουργός Κειμένων
Χρόνια συμμετοχής
Ειδικός

Οπότε Στρουμφάκο δεν βλέπεις τίποτε κακό με το ότι οι άνθρωποι στην πλειοψηφία τους θέλουν να ακούσουν διαφορετικά πράγματα ανάλογα με το φύλο τους, για να πειστούν να αγοράσουν ένα προϊόν;
Την εσωτερικευμένη έμφυλη διάκριση ας πούμε. Μπα ε;

Smurfakos
Μέλος
Συμμετέχων

Nope κανενα απολυτως. Και το αν ειναι εσωτερικευμενη διακριση δηλ. κοινωνικοποιηση ή βιολογια ειναι μια πολυ μεγαλη κουβεντα που ουτε οι ειδικοι εχου καταληξει ακομα (αν και τωρα τελευταια η πλαστιγγα στις ανθρωπιστικες επιστημες μαλλον αρχιζει να γερνει πιο πολυ προς την βιολογια)

sorrypatricia
Μέλος
Συμμετέχων

Εμάς που έχουμε πουλάκι και θελουμε μαλλιά και δερμα μας σκέφτηκε ποτε κανεις; i call reverse sexism!

Mirka Janic
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Έχουμε ξαναπεί για τα λαμπερά μαλλιά…το πρόβλημα των αντρών είναι να έχουν μαλλιά και όχι αν αυτά είναι λαμπερά. Από την άλλη,δεν ξέρω βέβαια,από ποτέ τα μαλλιά πρέπει να είναι λαμπερά και πώς λάμπουν τα μαλλιά και ίσως αυτό να είναι το ζήτημα, πώς δημιουργούνται ψεύτικες ανάγκες.