in ,

Ο κάζουαλ σεξισμός της ημέρας: Βιταμίνες «για κάθε φύλο»

Κάθομαι αποβλακωμένη στον καναπέ -μετά από 9 ώρες στο γραφείο, 2 ώρες πήγαινε-έλα από και προς το γραφείο, μία ώρα στο γυμναστήριο  και έχοντας πάει σούπερ μάρκετ και βάλει και απλώσει ένα πλυντήριο- και βλέπω διαφήμιση για βιταμίνες ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

a93bde8ef920a09ee5294ee11bff9cd9

Κάθομαι αποβλακωμένη στον καναπέ -μετά από 9 ώρες στο γραφείο, 2 ώρες πήγαινε-έλα από και προς το γραφείο, μία ώρα στο γυμναστήριο και έχοντας πάει σούπερ μάρκετ και βάλει και απλώσει ένα πλυντήριο- και βλέπω διαφήμιση για βιταμίνες centrum «για κάθε φύλο»: ενέργεια για εκείνον, υγιές δέρμα και μαλλιά για εκείνη. Γιατί τι κάνει όλη μέρα εκείνη; Χτενίζει τα υγιή μαλλιά της φαντάζομαι…

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

14 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Now or never
Now or never
5 χρόνια πριν

Αυτή η διαφήμιση είναι πραγματικά εκνευριστική το έχω παρατηρήσει και εγώ, κάποιος να τους γράψει οι τρέχουμε σαν τις τρελές όλη μέρα ήμαρτον δηλαδή

Smurfakos
Smurfakos
5 χρόνια πριν

Βρε Procrastinator
Μεγαλο κοριτσι εισαι πλεον. Ακομα πιστευεις οτι οι διαφημισεις μας πληροφορουν για την χρηστικη αξια των προιντων? Οι διαφημησεις προβαλλουν ο,τι νομιζουν οι διαφημιστες οτι θα παρακινησει τον υποψηφιο αγοραστη να κανει την αγορα. Βαλανε κατω τα focus groups τους και ειδαν οτι οι αντρες αγοραζουν πιο ευκολα μια βιταμινη αμα νομιζουν οτι θα τους κανει πιο ντουρους και οι γυναικες αμα τις κανει πιο ομορφες. Προφανως θα κανει και τους δυο πιο και πιο ντουρους και πιο ομορφους αλλα αυτο δεν εχει σημασια. Σημασια εχει το τι θελει να ακουσει ο καθενας.

Αμπα
Αμπα
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Smurfakos

Αυτό που θέλει να ακούσει ο καθένας, ή αυτό που νομίζουν οι διαφημιστικές ότι θέλει να ακούσει ο καθένας, ΑΥΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ.

Smurfakos
Smurfakos
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Αμπα

Thnx Λενα Φουτσιτζη
Προφανως αυτο που νομιζουν οι διαφημιστικες οτι θελει ο καθενας να ακουσει – βασει των focus groups, RMS στα site τους κτλ. Οταν λεμε ο καθενας εννοουμε το μεγαλυτερο κομματι της διαπορας. Σε αυτο το κομματι απευθυνονται (αναγκαστικα) τα προιοντα μαζικης καταναλωσης

idril
idril
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Smurfakos

Οπότε Στρουμφάκο δεν βλέπεις τίποτε κακό με το ότι οι άνθρωποι στην πλειοψηφία τους θέλουν να ακούσουν διαφορετικά πράγματα ανάλογα με το φύλο τους, για να πειστούν να αγοράσουν ένα προϊόν;
Την εσωτερικευμένη έμφυλη διάκριση ας πούμε. Μπα ε;

Smurfakos
Smurfakos
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  idril

Nope κανενα απολυτως. Και το αν ειναι εσωτερικευμενη διακριση δηλ. κοινωνικοποιηση ή βιολογια ειναι μια πολυ μεγαλη κουβεντα που ουτε οι ειδικοι εχου καταληξει ακομα (αν και τωρα τελευταια η πλαστιγγα στις ανθρωπιστικες επιστημες μαλλον αρχιζει να γερνει πιο πολυ προς την βιολογια)

Smurfakos
Smurfakos
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Smurfakos

Thnx δηθεν
Δεν θα αλλαζε τιποτα ακομα και αν το μονο που περιειχαν ηταν η γευση πορτοκαλι. Σημασια εχει το τι πιστευει ο πελατης οτι θα αποκομισει

Smurfakos
Smurfakos
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Procrastinator

Mansplaining or not φαινεται περιεργο οτι καταλαβαινεις με τι σκοπο δημιουργουνται οι διαφημησεις και ταυτοχρονα σου κανει εντυπωση η συγκεκριμενη. Φερ ιναφ παντως

sorrypatricia
sorrypatricia
5 χρόνια πριν

Εμάς που έχουμε πουλάκι και θελουμε μαλλιά και δερμα μας σκέφτηκε ποτε κανεις; i call reverse sexism!

Το παπί.
Το παπί.
5 χρόνια πριν

Ποιες είναι αυτές που είναι και αρκετές; Εγώ γιατί δεν ξέρω καμία;

Φούστα Κλαρωτή
Φούστα Κλαρωτή
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Το παπί.

ιου βαγγέλης

Mirka Janic
Mirka Janic
5 χρόνια πριν

Έχουμε ξαναπεί για τα λαμπερά μαλλιά…το πρόβλημα των αντρών είναι να έχουν μαλλιά και όχι αν αυτά είναι λαμπερά. Από την άλλη,δεν ξέρω βέβαια,από ποτέ τα μαλλιά πρέπει να είναι λαμπερά και πώς λάμπουν τα μαλλιά και ίσως αυτό να είναι το ζήτημα, πώς δημιουργούνται ψεύτικες ανάγκες.

Bantzy
Bantzy
4 χρόνια πριν

Διαφωνείτε δηλαδή ότι τα δύο φύλα έχουν διαφορετικές ανάγκες από ένα συμπλήρωμα διατροφής; Γιατί αυτό είναι τόσο παράλογο; Κατ’ αρχάς, εκ φύσεως το γυναικείο δέρμα είναι πιο εύθραυστο και ευαίσθητο. Και τα γυναικεία νύχια (για παράδειγμα) ταλαιπωρούνται περισσότερο από τα αντρικά, λόγω αισθητικών διεργασιών, άρα μία βιταμίνη για “δέρμα-μαλλιά-νύχια” μπορεί να φανεί χρήσιμη για μια γυναίκα, ενώ σε έναν άντρα όχι τόσο. Αντιθέτως ο άντρας μεγαλώνοντας, μπορεί να χρειαστεί πρόληψη για άλλα θέματα (πχ τριχόπτωση), και γι’ αυτό να επιλέξει ένα συμπλήρωμα διατροφής αντίστοιχο. Τι σας κάνει τόσο πολύ εντύπωση;