“Έγινα ηθοποιός γιατί δεν μπορούσα να ζήσω μια φυσιολογική ζωή. Ήθελα να ζω τις ζωές των άλλων”
Η Ντίνα Κώνστα αρχικά ήθελε να γίνει δημοσιογράφος αλλά ο πλούσιος θείος που θα χρηματοδοτούσε τις σπουδές της στο εξωτερικό, αρνήθηκε να τη βοηθήσει γιατί πίστευε ότι η δημοσιογραφία είναι επάγγελμα για άντρες.
Η Ντίνα Κώνστα έχει περάσει σχεδόν από τα πάντα. Από θέατρο, τηλεοπτικό και ελεύθερο, τηλεόραση και κινηματογράφο. Ειδικά η πορεία της στο θέατρο ήταν μακρά πολύ πριν γίνει γνωστή από την τηλεόραση, ενώ η ίδια αναφέρει ότι λόγω του προσώπου της συνήθως οι σκηνοθέτες της έδιναν δραματικούς ρόλους.
Πρωτοεμαφνίστηκε στην Ελεύθερη Σκηνή το 65’,η πρώτη της επαφή με το θέατρο ήταν στα «Φαύστα» ενώ για να βγάζει τη δραματική σχολή του Μιχαηλίδη με καθηγήτρια τη Μαίρη Αρώνη, δούλευε κρυφά σε μια εταιρεία με χρώματα.
Στη χούντα παίζει στο «Ω τι κόσμος μπαμπά», το οποίο λογοκρίνεται και απαγορεύεται. Ξεκινάει στο Εθνικό τη δεκαετία του 80’ και μένει εκεί 6 χρόνια, ενώ σιγά σιγά ξεκινάει να εμφανίζεται και στην τηλεόραση.
Η Γιολάντα από το «Δις Εξαμαρτείν» και φυσικά η αξέχαστη Ντένη Μαρκορά στους «Δύο Ξένους» την καθιέρωσαν στο τηλεοπτικό κοινό και την έκαναν για πρώτη φορά αναγνωρίσιμη και εκτός θεάτρου.
Η ίδια έχει αναφέρει ότι ο ρόλος της Ντίνας Μαρκορά την εξουθένωνε γιατί απαιτούσε ατελείωτες ώρες γυρισμάτων και ότι είχε πολλούς φίλους γκέι και έτσι όταν άρχισε η Ντένη να γίνεται σύμβολο μιας γκέι κουλτούρας με καλτ στοιχεία, δεν της έκανε εντύπωση. Με τους ρόλους αυτούς την αναγνώριζαν σχεδόν παντού και κατάφερε να μπει σε κάθε νοικοκυριό, κάτι που η ίδια θεωρεί μεγάλο προσωπικό και επαγγελματικό κέρδος.
Ο ρόλος της Σωτηρία Μπέλλου, που παίζει από το 2011 μέχρι το 2014, ήταν από τους καθοριστικούς ρόλους στην καριέρα της και η ίδια λέει πως τη σημάδεψε με τον τρόπο με τον οποίο σημαδεύουν κάποιοι ρόλοι, από την επιρροή των οποίων δεν γλιτώνεις. “Την κουβαλάω ακόμη” θα πει για τη Σωτηρία Μπέλλου σε συνέντευξή της.
Ο γάμος τής φαινόταν φυλακή και η ίδια λέει ότι ήταν καμωμένη για ελευθερία. Δε θέλησε ποτέ να κάνει παιδιά και μεγάλωσε με τα ανίψια της σαν να ήταν δικά της.
Γεννιέται σαν σήμερα το 1938.
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News
Η αλήθεια είναι ότι δε θα φύγει ποτέ η εικόνα με το ξανθό λάχανο, ως Ντένη Μαρκορά, ούτε φυσικά θα ξεχαστούν οι ατάκες. Θυμάμαι στο Λύκειο που ανεβαζαμε παράσταση και στις πρόβες πετουσαμε ατάκες από διαλόγους Ντένη-Φλωρανς (φυσικά μόνο πρόβες δεν κάναμε). Κωμωδία- δράμα, θέατρο-τηλεοραση…για μένα αναντικατάστατη. Πολιτικοποιημένη, ασυμβίβαστη, που μιλούσε όταν έπρεπε για να επικοινωνήσει τη δουλειά της. Πώς να μη θαυμάζεις μια γυναίκα που ενώ τη ρωτούσαν για γάμους και οικογένεια απαντούσε ότι για εκείνη αυτά είναι συμβιβασμοί, ότι ήθελε την ελευθερία της, πηγαίνοντας κόντρα στα στερεότυπα;
Γιατι μιλας σε παρελθοντικο χρονο; δε ζει πια;
Ωχ, έτσι φάνηκε;
Απλά αναφερόμουν σε παλιότερες συνεντεύξεις της.
Αγαπω Ντινα Κωνστα και εννοειται Ντεν Μαρ αλλα δε μπορω να αγνοησω και οοοολα αυτα τα σεξιστικα στερεοτυπα που αναπαραγει η σειρα “δυο ξενοι” θυμαμαι ακομη ατακα Ντενης που σχολιαζε το γεγονος οτι ο Μενιος ειναι σωματεμπορος και περναει αλλοδαπες απο τα συνορα “νομιζεις οτι αυτες δε θελουν” μου εκανε τη χειριστη εντυπωση τοτε που πρωτοπροβληθηκε και πηγαινα σχολειο, φανταστειτε τι μου προκαλει τωρα…