«Α, μπα» classics: Έχω τεράστιο θέμα με το πρωινό ξύπνημα

Ο καφές δεν αρκεί

Γεια ! Εχω μεγαλο θεμα με το πρωινο ξυπνημα. Θα μου πεις και σε ποιον αρεσει? Αλλα εγω ενω προσπαθω παντα να κοιμαμαι 7-8 ωρες στανταρ, ποτε δεν ξυπναω με ορεξη και ενεργεια. Ο καφες βοηθαει μεν, αλλα και το να πινω 8 ωρες που ειμαι στη δουλεια καφε δεν ειναι κ αυτο λυση! Για τις φορες που τυχαινει και κοιμαμαι λιγοτερο, αστο. Νιωθω σαν να περναω βασανιστηρια. Τι πιστευεις οτι φταιει?

– Sleeping Beauty

Ότι χρειάζεσαι περισσότερο ύπνο από 7-8 ώρες. Το οχτάωρο ύπνου δεν ισχύει για όλον τον κόσμο. Είναι μεγάλο το ποσοστό των ανθρώπων που χρειάζονται περισσότερες ώρες, αλλά είναι σχεδόν ταμπού να το παραδέχεσαι. Θεωρείται μεγάλη επιτυχία να αντέχεις με πεντάωρα ύπνου. Δυστυχώς είναι σκέτο θέμα κατασκευής. Αν δεν μπορείς, μην το παλεύεις. Πήγαινε στο κρεβάτι μισή ώρα νωρίτερα σήμερα (για αρχή).

in

Αξιολογήστε το άρθρο

39 points
Upvote Downvote

17
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παρακαλούμε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
12 Θέματα σχολίων
5 Απαντήσεις θεμάτων
3 Ακόλουθοι
 
Με τις περισσότερες αντιδράσεις
Δημοφιλέστερο θέμα σχολίου
14 Συντάκτες σχολίων
Μιμομιτούρτα σεράνοΕντελβάιςRebecca de Winter Πρόσφατοι συντάκτες σχολίων
  Εγγραφείτε  
νεότερα παλαιότερα δημοφιλέστερα
Ειδοποίηση για
Εντελβάις
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Ειδικός

Σαν να το έγραψα εγώ αυτό! Από παιδάκι αγαπούσα τον ύπνο, θυμάμαι οι συμμαθητές μου συζητούσαν στο σχολείο για παιδικά που έβλεπαν τα σ/κ στις 8-9 το πρωί και εγώ δεν είχα καν ακουστά τι είναι αυτά 😂😂😂 Απλά χρειαζόμαστε περισσότερες ώρες ύπνου. Κάποιοι κοκορεύονται ότι τα καταφέρνουν με 4 ώρες, εγώ αν κοιμηθώ 4 ώρες την επόμενη μέρα θα πέσω σε χειμερία νάρκη. Πλέον καμία ολονύκτια έξοδος δεν αξίζει το κουρέλι που θα είμαι την επόμενη μέρα, από τότε που το συνειδητοποίησα και σταμάτησα να πιέζομαι είμαι καλύτερα από ποτέ. Υ.Γ. Δοκίμασε να ελαττώσεις τη ζάχαρη που καταναλώνεις, βοηθάει… Διαβάστε περισσότερα »

Blah blah
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Αχ και εγώ μια από τα ίδια! Έχω να σου πω, πώς επειδή σπούδαζα σε άλλη πόλη, στην εξεταστική, κάθε πρωί εκτός από το ξυπνητήρι με έπαιρναν τηλέφωνο και οι γονείς μου για να καταφέρω να ξυπνήσω. Ακόμα και τώρα με το πρωινό ξύπνημα υποφέρω. Τρώω υγιεινά, σχεδόν καθόλου ζάχαρη, φρούτα και λαχανικά φουλ, κοιμάμαι νωρίς… τίποτα δεν δουλεύει 😂

Εντελβάις
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Ειδικός

Εννοείται πρωινό ξύπνημα από γονείς σε εξεταστικές (που συχνά έμενε αναπάντητο γιατί ενώ σηκωνόμουν δεν είχα κουράγιο να τους μιλήσω 😂)

Rebecca de Winter
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Συνεργάτης

Που να κάνεις και παιδιά που ΔΕΝ χρειάζονται πολύ ύπνο.

Origami Lover
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Εθισμένος στα Lenoji
Συνεργάτης

Εγώ! παρούσα! Χρειάζομαι 8+ ώρες κάθε νύχτα. Δύο παιδιά είναι μια χαρά με 6 κάθε νύχτα και δεν κοιμούνται μεσημερι από 12 μηνων. Η πρώτη μου κόρη από ημερών, αν ξυπνούσε θεωρούσε ότι το έκανε το καθήκον της και ξανακοιμόταν μετά από ένα τρίωρο. Οι πρώτοι εφτα μηνες της ζωής και των δύο παιδιών είναι μια θολούρα νύστας το μόνο που θυμάμαι είναι πως αν καθόμουν ακίνητη πάνω από 5 λεπτα με έπαιρνε ο ύπνος. Παρά τις εναλλασόμενες βαρδιες με τον ανδρα μου, παρά τη βοήθεια από τους γονείς, η έλλειψη ύπνου συνέχισε μέχρι που έμαθαν να βάζουν μόνες τους… Διαβάστε περισσότερα »

Rebecca de Winter
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Συνεργάτης

Αυτό με το DVD με πέθανε 😋
Εγώ, 3 μηνών μωρό η κόρη μου, έτσι όπως την είχα αγκαλιά και έμπαινα σε ένα δωμάτιο, της κοπάνησα το κεφάλι στην κάσα της πόρτας γιατι απο τη νυστα δεν μπόρεσα να υπολογίσω καλά το ανοιγμα της πορτας.

Στο 2ο παιδί κάλεσα φίλες μου να έρθουν να μας δουν, επιβεβαιωσα το κάλεσμα την προηγουμενη μέρα, και την ορισμένη ώρα που ήρθαν ανοίγω την πόρτα, τις κοιτάω καλά καλά και τους λέω: πολύ χαίρομαι που σας βλέπω, πως κι αυτό το ξαφνικο; Και τους έπεσε το σαγόνι απ το σαστισμα.

Εντελβάις
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Ειδικός

😂😂😂

Απαστράπτουσα
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Δημιουργός Κειμένων
Ενθουσιώδης

Καλή χρονιά σε όλες και όλους, με υγεία και καλή τύχη! Θα σταθώ στο σημείο του ταμπού που λέει η Λένα: γιατί αν χτυπήσει τηλέφωνο στις 10 ΄ή στις 12 και ενώ εσύ κοιμάσαι θα προσποιηθείς πως δε σε ξύπνησε, απλά κάτι έχει η φωνή σου; Λες και ο ύπνος είναι ντροπή σε άσχετες ώρες 🙂

Andromeda
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Δημιουργός Κειμένων
Ενθουσιώδης

Ψάξε και στο ίντερνετ “κύκλοι ύπνου”. Δεν παίζει ρόλο μόνο οι ώρες που κοιμάσαι αλλά και να ξυπνήσεις τη σωστή στιγμή. Υπάρχει και εφαρμογή που σου λέει τι ώρα πρέπει να ξυπνήσεις αν βάλεις συγκεκριμένη ώρα το ξυπνητήρι!

Alex Rainers
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Δοκίμασε ν αλλάξεις τη διατροφή σου να τρως περισσότερα φρούτα και λαχανικά πράσινα. Και να ελέγξεις το θυρεοειδή σου

Mitsi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Μέντορας

Επίσης εγώ είμαι πεπεισμένη ότι έχω μεγαλύτερο κιρκαδικο Ρυθμό, ναι συμβαίνει και αυτό. Δεν μπορώ με τίποτα να κοιμηθώ νωρίς, αν δεν πάει μια δυο το βράδυ το μάτι δεν κλείνει, κι ας ειμαι πτώμα, κι ας ξυπνάω κάθε μέρα στις έξιμιση. Υποφέρω εδώ και χρόνια από έλλειψη ύπνου για αυτο το λόγο. Τα τελευταία δύο χρόνια ξεκίνησα να παίρνω μελατονίνη και βρήκα ότι βοηθάει στο να κοιμηθώ το χαμομήλι με μέλι, οπότε τώρα έχω καταφέρει να κοιμάμαι στις δώδεκα μισή με μία, όχι ότι μου φτάνει ο τόνος αλλά είναι κάπως καλύτερα. Μισώ το πρωινό ξύπνημα, το μισώ! Επίσης… Διαβάστε περισσότερα »

Rainbow
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Δημιουργός Κειμένων
Συμμετέχων

1. Εξετάσεις αίματος , ο χαμηλός σίδηρος οδηγεί το σώμα να ζητάει ύπνο. 2. Οι συνθήκες που κοιμάσαι μήπως έχει πολύ κρύο ή ζέστη , το στρώμα είναι μήπως χάλια; 3. Ροχαλιζεις ; Μπορεί να κόβεται η ανάσα σου ,οι περισσότεροι δεν ξέρουν πως κόβεται η ανάσα τους στον ύπνο τους 4. Μήπως τρως ελαφρά και πείνας κατά την διάρκεια του ύπνου ή τρως πολύ βαριά; 5. 7-8 ώρες για άτομο που εργάζεται συνήθως είναι λίγες , θες γύρω στις 10 ώρες

Κοσμική Νεράιδα
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Χρόνια συμμετοχής
Συνεργάτης

Αύξησε το νερό που πίνεις,δοκίμασε να μειώσεις ζάχαρη και λιπαρά και να πας πιο νωρίς για ύπνο.βοηθαει και η ρεφλεξολογία αρκετά

Takis
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Εκτός από τις ώρες, σημασία έχει και η ποιότητα του ύπνου. Μήπως για παράδειγμα σου έχουν πει ότι ροχαλίζεις ή μήπως ξυπνάς μέσα στη νύχτα πολλές φορές έστω και για δευτερόλεπτα, μερικές φορές νομίζοντας ότι δεν παίρνεις αέρα; Αυτό μπορεί να είναι κάποιο παθολογικό πρόβλημα υπνικής άπνοιας. Επίσης απέφυγε βαριά φαγητά και αλκοόλ πριν τον ύπνο.
Καλό είναι γενικό να το ψάξεις λίγο παραπάνω και από ιατρικής απόψεως, μερικές φορές, όχι απαραίτητα φυσικά, κάποια πράγματα δεν είναι τόσο αθώα όσο φαίνονται…

τούρτα σεράνο
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Μία από τά ίδια καί εγώ.Εάν δέν πιώ στό καπάκι δύο διπλούς εσπρέσο, δέν μπορώ ούτε νά μιλήσω.Εννοείται ούτε λόγος γιά νά φάω πρωινό.Ένα ανορθόδοξο κόλπο γιά να ξυπνήσω πίο γρήγορα είναι ανάμεσα στους δύο καφέδες είναι να λύσω γιά κανένα πεντάλεπτο ένα σταυρολέξο.Είναι κάτι πού μέ ευχαριστεί καί με ενεργοποιεί γρηγορότερα.