in

Ο κάζουαλ σεξισμός της ημέρας: Να θυμάσαι – προηγούνται οι άνδρες πελάτες

Μου είπε επίσης ότι είναι στη φύση της γυναίκας να είναι αναποφάσιστη και ελαφρόμυαλη

Μου είπε επίσης ότι είναι στη φύση της γυναίκας να είναι αναποφάσιστη και ελαφρόμυαλη ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πριν από πολλά χρόνια δούλευα ως πωλήτρια σε αρκετά καλό μαγαζί σε αυτό που λέμε καλό προάστιο της Αθήνας. Ο εργοδότης ήταν άνθρωπος μεγάλης ηλικίας, ας πούμε η κεφαλή του μαγαζιού, η οποία κεφαλή συμβούλευε τους πωλητές για το πώς να φεύγουν οι πελάτες με μεγάλους λογαριασμούς και να παίρνουν πολλά ακριβά είδη.

Μια μέρα και ενώ τηρούσα τη σειρά εξυπηρέτησης και εξυπηρετούσα μία κυρία, πολύ ευγενικά με τράβηξε ότι ήθελε κάτι να μου πει και επί λέξη μου λέει το εξής: Να θυμάσαι ότι προηγούνται οι άνδρες πελάτες. Είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν πολλά γιατί αυτοί έχουν το πορτοφόλι και αυτοί κάνουν κουμάντο.

Όταν του απάντησα “καλώς”, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση η κυρία είχε έρθει πρώτη και είχε δει ψωνίσει ακριβά πράγματα μου είπε επίσης ότι είναι στη φύση της γυναίκας να είναι αναποφάσιστη και ελαφρόμυαλη, τρώει τον χρόνο των πωλητών με την αναποφασιστικότητά της και γενικά αν δεν συνοδεύεται, απλώς χαζολογάει μέσα στο μαγαζί.

Ομολογώ ότι έμεινα! Ναι, η αλήθεια είναι ότι μπορεί να το ψειρίζουμε περισσότερο το πράγμα, αλλά δεν είναι εύκολο να μας ξεγελάσεις. Αντιθέτως, όταν είχα προϊόν με κάποιο μικρό ελάττωμα στο μαγαζί και έπρεπε να το σπρώξουν είχα διαπιστώσει ότι μόνο σε άνδρες μπορούσα να το πουλήσω, χωρίς να καταλάβουν τη μικρή ατέλεια.

Ο άνθρωπος αυτός έχει πεθάνει και πολλές φορές αναρωτιέμαι πώς να διοικείται τώρα το μαγαζί, αλλά τότε, όπως ήμουν και νέα στη δουλειά, μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση.

ΆΠΟ ΤΗΝ – Δόμνα

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

1 Comment
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Μαρία
Μαρία
1 χρόνος πριν

Ο κύριος είχε μείνει στην εποχή που οι γυναίκες δεν είχαν πορτοφόλι δικό τους κι έπρεπε να πάρουν έγκριση για το όποιο έξοδο.
Κράτα το ως ανέκδοτο αμα βρείς κανένα που να ασχολείται με το marketing που πλέον σχεδιαζονται καμπάνιες με target group γυναίκες να γελάσει.