in

Το Food Styling και η απίστευτη μεταμόρφωση ενός μπέργκερ

Tα τρικ των Foodstylist σε τρία βίντεο

Πώς καταφέρνουν οι διαφημίσεις και παρουσιάζουν λαχταριστά φαγητά που δε μπορούμε να φτιάξουμε στο σπίτι; Είναι η τεχνική του μάγειρα, αλλά όταν πρόκειται για φωτογραφίες ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

bobbys crunch burger

Πώς καταφέρνουν οι διαφημίσεις και παρουσιάζουν λαχταριστά φαγητά που δε μπορούμε να φτιάξουμε στο σπίτι; Είναι η τεχνική του μάγειρα, αλλά όταν πρόκειται για φωτογραφίες, είναι και η τεχνική και άλλων ειδικών που με διάφορα τρικ φουσκώνουν σαλάτες, λιώνουν τυριά και προσθέτουν χρώματα σε φαγητά που διαφορετικά μπορεί να φαίνονται βαρετά.

L webTeriyakiCheeseBurger

Η εκπαιδευτική σειρά “Buy me that” γυρίστηκε το 1990 από το κανάλι HBO σε συνεργασία με την Consumer Reports Television. Τα τρία της επεισόδια είχαν τον στόχο να παρουσιάσουν στα παιδιά τον τρόπο λειτουργίας της διαφήμισης. Η σειρά, ξεσκεπάζοντας πολλά από τα τρικ που σόκαραν μικρούς και μεγάλους, έγινε δημοφιλής σε γονείς και δασκάλους. Τα βίντεο εξακολουθούν να παρουσιάζονται σε αμερικάνικα σχολεία ακόμα και σήμερα. Στο παρακάτω επεισοδίο μια food stylist της εποχής δείχνει πώς οι εταιρίες κάνουν φαγητά που συχνά μας κάνουν κακό να μοιάζουν μεγάλα, ζουμερά και λαχταριστά:

Έχουν περάσει 22 χρόνια από τότε, αλλά οι τεχνικές δεν έχουν αλλάξει καθόλου, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο βίντεο της γερμανικής διαφημιστικής εταιρίας Silberfalke:

Ή εδώ:

Να ο ένας λόγος που οι δικές μας φωτογραφίες φαίνονται άχαρες και γκρι. Όμως το tumblr και το twitter συνεχίζουν να γεμίζουν με βαρετές ή ακόμα και απωθητικές φωτογραφίες μεσημεριανών και βραδινών γευμάτων των χρηστών. Αν είσαστε από αυτούς που φωτογραφίζουν ό,τι τρώνε, μπορείτε να δείτε το παρακάτω βίντεο στο οποίο ένας επαγγελματίας φωτογράφος δίνει συμβουλές για να ανεβάσετε κάπως το επίπεδο:

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

1 Comment
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Alex Rainers
Alex Rainers
5 χρόνια πριν

When you order it vs when it arrives