«Aυτό το κορίτσι μπορεί»: Η νέα διαφήμιση σηματοδοτεί την πενταετή επέτειο της εκστρατείας για τις γυναίκες στον αθλητισμό

Στην νέα διαφήμιση της καμπάνιας πρωταγωνιστούν γυναίκες σαν την Glynis, που κατάφερε να ξανακερδίσει την αυτοπεποίθηση της και ξαναμπεί στο χώρο της κολύμβησης

Πόνοι περιόδου. Ταμπόν. Σερβιέτες. Άγχος για τα κακεντρεχή σχόλια στο γυμναστήριο. Αστυνόμευση του σώματος. Υποδείξεις για το πως θα έπρεπε να είναι το «σωστό» σώμα.

Μια νέα έρευνα από το Sport England, αναφέρει ότι οι περισσότερες από τις μισές γυναίκες σταματούν να ασκούνται, τουλάχιστον περιστασιακά, επειδή ανησυχούν για το τι σκέφτονται οι άλλοι.

Η εκστρατεία αυτή «Αυτό το κορίτσι μπορεί» στοχεύει να παρουσιάσει την πραγματική ζωή των γυναικών που αθλούνται- την περίοδο τους, τα ταμπόν και όλα. «Η περίοδος των κοριτσιών είναι μεγάλη υπόθεση όχι μόνο από άποψη απόδοσης αλλά και από το άγχος μην λερωθούν κατά τη διάρκεια των αθλημάτων και φανεί» δήλωσε η πρώην πρωταθλήτρια νετμπολ της Αγγλίας, Ama Agbeze.

«Είναι αυτό το ταμπόν αρκετά ανθεκτικό; Αν φορέσω σερβιέτα θα νιώθω άνετα;». Όσο περισσότερο συζητάμε γι αυτό τόσο πιο άνετα θα νιώθουμε και οι κοπέλες θα πρέπει να έχουν επαρκή πληροφόρηση και πολύ υποστήριξη. Σύμφωνα με στοιχεία, 3,5 εκατομμύρια γυναίκες έχουν εμπλακεί στον αθλητισμό ή στη σωματική άσκηση ως αποτέλεσμα της εκστρατείας που φέτος γιορτάζει την πέμπτη επέτειο της.

Η πρόσφατα δημοσιευμένη έρευνα δείχνει ότι το 63% των γυναικών αισθάνεται πως η εικόνα του σώματος που βλέπουν στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα. Επιπλέον, διαπίστωσε πως το 40% των γυναικών άνω των 16 χρονών εξακολουθούν να μην είναι δραστήριες και δεν επωφελούνται πλήρως από τον αθλητισμό και την σωματική άσκηση.

Στη διαφήμιση μια γυναίκα εμφανίζεται να κάνει γιόγκα για να καταπραύνει τους πόνους περιόδου και τις κράμπες, ενώ μια μαμά και η κόρη της ασκούνται για να καταπολεμήσουν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης και του πολυκυστικού σύνδρομου ωοθηκών.  «Κάθε μια από μας αισθάνεται άσχημα κάποιες μέρες» λέει η Agbeze. «Όλοι υποφέρουν από τον πόνο. Πρέπει να κατανοήσουμε ότι είναι κάτι φυσιολογικό».

Τόσο οι άντρες όσο και η κοινωνία πρέπει να ενημερωθεί και να καταλάβει πως τα κορίτσια περνούν από αυτές τις περιόδους και πως χρειάζονται υποστήριξη ώστε να κάνουν πράγματα. «Είναι μια πραγματικότητα στις ζωές μας που την έχουμε κρυμμένη». Σχεδόν το 1/4 των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν πως οι γυμναστριες και οι influencers που ακολουθούν στα μέσα δικτύωσης τις κάνουν να αισθάνονται χειρότερα για τον εαυτό τους.

«Πιστεύω πως οι γυναίκες κρινόμαστε αυστηρά για την εμφάνιση μας» πρόσθεσε η Agbeze. «Η Serena Williams που είναι η κορυφαία παίκτρια τένις έχει λιγότερη αποδοχή και εισπράτει λιγότερο θαυμασμό από την Maria Sarapova κι σίγουρα η εμφάνιση παίζει ρόλο σε αυτό». «Είναι μια πραγματικότητα της ζωής και πρέπει να αλλάξουμε αυτήν την αφήγηση».

Η καμπάνια ενθαρρύνει τις γυναίκες να δοκιμάσουν τον αθλητισμό και την άσκηση ανεξάρτητα από τον τύπο σώματός τους.

in

Αξιολογήστε το άρθρο

23 points
Upvote Downvote

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παρακαλούμε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
  Εγγραφείτε  
Ειδοποίηση για