in

Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s

Ο John LaGatta σχεδίασε τα ξέφρενα πάρτι και τις σαγηνευτικές γυναικείες μορφές της εποχής του Μεγάλου Γκάτσμπι

Η οικογένεια La Gatta ζούσε στο Sands Point της Νέας Υόρκης, μιας μικρής συνοικίας πενήντα κατοικιών στο Long Island. Δύο ομάδες ανθρώπων ζούσαν εκεί: οι πάρα πολύ πλούσιοι (όπως οι Γκούγκενχαϊμ, οι Λήμαν και οι Χάριμαν) και οι καλλιτέχνες (όπως ο Τζον Φίλιπ Σούζα και ο Λα Γκάτα). Εκείνη την εποχή ο πατέρας του Τζον ήταν εικονογράφος για διαφημίσεις και σελίδες για την Saturday Evening Post, Ladies Home Journal και άλλα περιοδικά, και ήταν αρκετά πετυχημένος, αλλά επιθυμούσε να είναι ζωγράφος. Ζούσαν μια ζωή γεμάτη λούσα στη Νέα Υόρκη, αλλά ο Λα Γκάτα είχε κουραστεί από την μεγάλη απόσταση από τη Νέα Υόρκη και τους βαρείς Χειμώνες του Long Island, έτσι μετακόμισε με τη γυναίκα του στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια. Ο Λα Γκάτα μεγάλωσε και έζησε σε ένα σπίτι γεμάτο με τέχνη, μουσική και celebrities. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

5 10

«Η ομορφιά σήμερα είναι ο καλύτερος πωλητής του κόσμου, ή μάλλον η καλύτερη πωλήτρια, δεν έχει σημασία αν πρόκειται να πουληθεί κάποια μικρή ιστορία ή ένα κουτί ταλκ. Η εικονογράφηση θα τα πουλήσει.» John LaGatta

Η οικογένεια La Gatta ζούσε στο Sands Point της Νέας Υόρκης, μιας μικρής συνοικίας πενήντα κατοικιών στο Long Island. Δύο ομάδες ανθρώπων ζούσαν εκεί: οι πάρα πολύ πλούσιοι (όπως οι Γκούγκενχαϊμ, οι Λήμαν και οι Χάριμαν) και οι καλλιτέχνες (όπως ο Τζον Φίλιπ Σούζα και ο Λα Γκάτα). Εκείνη την εποχή ο πατέρας του Τζον ήταν εικονογράφος για διαφημίσεις και σελίδες για την Saturday Evening Post, Ladies Home Journal και άλλα περιοδικά, και ήταν αρκετά πετυχημένος, αλλά επιθυμούσε να είναι ζωγράφος. Ζούσαν μια ζωή γεμάτη λούσα στη Νέα Υόρκη, αλλά ο Λα Γκάτα είχε κουραστεί από την μεγάλη απόσταση από τη Νέα Υόρκη και τους βαρείς Χειμώνες του Long Island, έτσι μετακόμισε με τη γυναίκα του στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια. Ο Λα Γκάτα μεγάλωσε και έζησε σε ένα σπίτι γεμάτο με τέχνη, μουσική και celebrities.

1 9

When Beggars Ride
11 Ιανουαρίου 1930
Το 1930 η Evening Post ήταν γεμάτη με νουβέλες εικονογραφημένες από τους καλύτερους καλλιτέχνες της εποχής. Αυτό το σχέδιο είναι από μια ιστορία που δημοσιεύτηκε σε έξι μέρη με τίτλο “When Beggars Ride”, του George Agnew Chamberlain.

0b6bc021ff536fa1fddb9d49b40a2d12

Milk and Honey
Μάρτιος 1933
Η νουβέλα του Thomas Beer με τίτλο “Milk and Honey” δημοσιεύτηκε τον Μάρτιο του 1933 με αυτή την εικονογράφηση. Για τις εικόνες του Λα Γκάτα πρέπει κανείς να έχει στο μυαλό του τους χαρακτήρες του Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ: όλοι είναι αστοί, κομψοί και στυλάτοι. Κυρίως, αισθησιακοί. Μια καλή περιγραφή του έργου του Λα Γκάτα είναι ότι «κατάφερνε να σχεδιάζει ντυμένες γυναίκες σαν να μην φορούν τίποτα.»

1384849066 john lagatta 87

The Wall
14 Μαΐου 1934
«Η Τζουλιέτ, ψηλή και αδύνατη και χαμογελαστή στεκόταν ακίνητη, παρατηρώντας τον εαυτό της. Και σε όλο αυτό το διάστημα, ενώ το ρολόι στο τζάκι μετρούσε τα δευτερόλεπτα, η διάρκεια της ζωής της μειωνόταν», είναι η περιγραφή της εικόνας από τη νουβέλα “the wall” της Mary Roberts Rinehart, μιας πολύ δημοφιλούς συγγραφέως της εποχής.

4 7
Women in Riding Habits
6 Ιανουαρίου 1934
Αδύνατες, ψηλές κυρίες στο εξώφυλλο της Evening Post. Ένας κόσμος με ψυχρή κομψότητα που για τους αναγνώστες ήταν κρυμμένος.

5 10

Ballroom Dancing
10 Απριλίου 1937
«Ο κύριος Λα Γκάτα είναι εθισμένος στο τσάι και στο τοστ με κανέλα γύρω στις πέντε το απόγευμα, και πιστεύει ότι οι συγγραφείς είναι χρήσιμοι μόνο για να δίνουν ωμό υλικό στους εικονογράφους» είναι η περιγραφή του Λα Γκάτα από έναν συγγραφέα της εποχής.

6 7

Cat Pin
11 Οκτωβρίου 1941
Αυτό είναι το τελευταίο εξώφυλλο του Λα Γκάτα για την Saturday Evening Post από το 1940. Ο πόλεμος άλλαξε τα γούστα του κοινού και οι αισθησιακές εικονογραφήσεις ατόνησαν. Ο Λα Γκάτα μετακόμισε στην Καλιφόρνια και το 1956 ξεκίνησε να διδάσκει στο Art Center School.

aa33ed1e521e

Soiree
1925
Ένα πάρτι αντάξιο των σελίδων του Μεγάλου Γκάτσμπι.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

0 Comments
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια