Το αγόρι μου δεν παραπονιέται ποτέ: είναι καλό σημάδι ή απλώς αποφεύγει τις συγκρούσεις; Το αγόρι μου αποφεύγει κάθε διαφωνία. Είναι ένδειξη αγάπης, αδιαφορίας ή φόβου της σύγκρουσης; in Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ από ampa team
RenaTalks in RenaTalks, FEATURED RenaTalks Η Ρένα απαντά: Γιατί περιμένει τον καβαλάρη στο άσπρο άλογο;
in RenaTalks RenaTalks Η Ρένα απαντά: Μου ζητά να συνεργαστούμε αλλά δεν είναι το ίδιο καλός στη δουλειά
in Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ Προσωπική ιστορία: Η αδερφή μου είναι υπέροχη αλλά το αγόρι της είναι λούζερ
in RenaTalks, FEATURED RenaTalks Η Ρένα απαντά: Παίρνει συγχωροχάρτι επειδή δεν κακοποιεί την δεύτερη του γυναίκα
in RenaTalks RenaTalks Η Ρένα απαντά: Τώρα πια δεν θα κάνω ποτέ οικογένεια, οπότε πρέπει οπωσδήποτε να ανέβω οικονομικά κι επαγγελματικά