Μήπως γίναμε συγκάτοικοι αντί για ζευγάρι; Λογαριασμοί, σούπερ μάρκετ και… μηδενική ενέργεια. Η καθημερινότητα νιώθω μας προσπερνάει. in Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ από ampa team
RenaTalks in RenaTalks RenaTalks H Ρένα απαντά: Μένει στο σπίτι που μέναμε μαζί 10 χρόνια και μιλάει με τον τωρινό του έρωτα και χαζογελάει…Δεν μπορώ!