Η Ρένα απαντά: Μία ίσον καμμία; Νιώθω ότι πρέπει να το κάνω δεδομένης της ηλικία που βρίσκομαι (όλοι λένε ότι στα 20s σου πρέπει να πηγαίνεις με τον έναν και με τον άλλο) in RenaTalks, FEATURED RenaTalks από Ρένα Καραβάνου
in Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ, FEATURED Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ Προσωπική ιστορία: Δεν τόλμησα να τον συναντήσω με 20 κιλά plus