Ο πρώην μου έκανε glow up μετά τον χωρισμό και εγώ νιώθω πίσω Ο πρώην μου προχώρησε κι εγώ όχι: Είναι ζήλια ή αίσθημα αδικίας; in Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ από ampa team
RenaTalks in RenaTalks RenaTalks Η Ρένα απαντά: Μου αρέσει πολύ, αλλά είναι τουλάχιστον μια δεκαετία μικρότερος μου
ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ in ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ Αγαπητή «Α, μπα»: Έχει διαγράψει την εφαρμογή αλλά έχει ακόμη λογαριασμό
in ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ ΑΓΑΠΗΤΗ Α, ΜΠΑ Αγαπητή «Α, μπα»: Αυτός με βοηθάει αλλά οι γύρω μου μού λένε να προσέχω