Από έξω κρατούσε το προσωπείο της ζαλισμένης ναζιάρας, όμως μέσα της γινόταν χαλασμός. Ήταν σα να είχε χωριστεί στα δυο: το ένα της μισό είχε καταρρακωθεί, που η αδερφή της ετοιμαζόταν να παντρευτεί αυτόν τον άθλιο τύπο, ενώ το άλλο μισό πετούσε από τη έκσταση που της χάριζε η απροσδόκητη, τεράστια δύναμή της: το μυστικό του Πέτρου ήταν στα χέρια της κι εκείνος δεν είχε ιδέα. Αυτή είχε πια τον έλεγχο. Η επίδραση του αλκοόλ είχε εξαφανιστεί, στο σώμα της κυλούσε καθαρή αδρεναλίνη. Άρχισε να παίζει τον Στέλιο στα ίσια, για να δείξει στον Χάρη ποιος κάνει κουμάντο. Αυτός σαλιάριζε με την αδερφή της, όμως η Αλίκη ήξερε πολύ καλά που ήταν καρφωμένο το πονηρό του μυαλουδάκι. Όταν η ώρα πήγε μία, το θέατρο του παραλόγου έφτασε στο τέλος του. Ο Πέτρος πλήρωσε τον λογαριασμό και βγήκαν από το μαγαζί. Ο Στέλιος οδήγησε μέχρι το σπίτι τους, όταν έφτασαν βγήκε από το αυτοκίνητο να τις καληνυχτίσει. Το ίδιο έκανε κι ο Πέτρος. Η Αλίκη φιλήθηκε μαζί του σταυρωτά, και τότε ένιωσε πώς πρέπει να καίει η κόλαση.
Όταν καληνύχτισε την Μαρίνα κι έκλεισε την πόρτα του δωμάτιου πίσω της, όλα κατέρρευσαν μέσα της. Το σκοτάδι έπεσε και πλάκωσε την ψυχή της. Ο Πέτρος την είχε πιάσει σαν την αράχνη στον ιστό της, ένιωθε το ίδιο εξαπατημένη και προδομένη σαν την αδερφή της. Η έξαψη της αποκάλυψης έδωσε τη θέση της στο φαρμάκι της προδοσίας και της αρρώστιας. Αυτό που την τρέλαινε εντελώς, ήταν που δεν μπορούσε να ενώσει τις δυο εικόνες: από τη μια ο Πέτρος, αυτός ο μορφωμένος, ευγενικός άντρας. Από την άλλη ο Χάρης, με το όργιο της χυδαιολογίας και της προστυχιάς του. Ένα ψεύτικο προφίλ για να χορταίνει τις αληθινές του ορέξεις. Πώς μπορούσαν να είναι το ίδιο πρόσωπο, το ίδιο σώμα; Σα να ήταν η σκέψη της διακόπτης, μια πήγαινε στον έναν και μια στον άλλον, όμως αδυνατούσε να τους ταυτίσει – το ρήγμα που τους χώριζε ήταν αγεφύρωτο. Σαν να υπήρχε ένα χάσμα, μια αρρώστια. Αυτή ήταν η μόνη εξήγηση που μπορούσε να δώσει: ο Πέτρος ήταν άρρωστος, διεστραμμένος. Κι αυτή είχε πιαστεί στην παγίδα του – όσο για την αδερφή της που θα τον παντρευόταν, αυτή ήταν να την λυπάσαι.
Έβγαλε το κινητό της από την τσάντα κι άνοιξε τα μηνύματα, όπως ο ναρκομανής γυρεύει τη δόση του. Τα διάβασε από το πρώτο μέχρι το τελευταίο, για μια ακόμη φορά. Η γνωστή ανατριχίλα διέτρεξε τη ραχοκοκαλιά της – η προστυχιά του σε συνδυασμό με την υψηλού επιπέδου χρήση της γλώσσας –η περίφημη μόρφωση του Πέτρου!– ασκούσαν πάνω της μια επίδραση ακαταμάχητη.
Γύρισα σπίτι μωρό μου
Στο κρεβάτι μου
Μόνη μου
Ήσουν με κόσμο και το μυαλό σου
Ήταν σε μένα καυλιάρα μου;
Ναι
Αυτό σκεφτόσουν μωρό μου;
Το μήνυμα ακολούθησε η γνωστή φωτογραφία
Το θέλω πολύ μωρό μου
Βγάλε το βρακάκι σου
Και στείλε μου φωτό
Να είναι κατεβασμένο
Στα πόδια σου
Πότε θα βρεθούμε;
Σε θέλω από κοντά
Υπομονή καυλιάρα μου
Σε λίγες μέρες
Αυτή τη φορά όμως τα πράγματα είχαν αλλάξει. Η αναστάτωση που της προκαλούσαν οι πρόστυχες κουβέντες του έδωσε τη θέση της σε έναν θυμό, ο οποίος γρήγορα μετατράπηκε σε οργή. Η Αλίκη ήθελε να τον προσβάλλει, να τον ταπεινώσει. Όχι στα ίσια, ακόμα δεν τολμούσε να φανερώσει ότι ήξερε την πραγματική του ταυτότητα. Γι’ αυτό έπρεπε πρώτα να πάρει σοβαρές, αμετάκλητες αποφάσεις – αυτός ο δρόμος δεν θα είχε γυρισμό. Μα υποκρινόμενη -ακόμα και στον ίδιο της τον εαυτό- ότι ήταν ο Χάρης, και μόνο αυτός. Κι ό,τι κι αν έκανε με εκείνον, ήταν μόνο για κακό.
Θέλω να σταματήσεις
να μιλάς με τις άλλες
Γιατί, θέλεις αποκλειστικότητα;
Ναι
Αδύνατο
Πόσες έχεις;
Χιλιάδες
Σφεντόνα την έχεις κάνει μωρό μου
Χαχα
Να το προσέξεις αυτό
Το έχεις παρακάνει
Να τον παίζεις συνέχεια
Με τις φωτό
Που μου έχεις στείλει
Πως να κρατηθώ
Κι εσύ όμως
Δεν πας πίσω
Νομίζω ότι δεν μου αρέσει
να είμαι σε συλλογή
φωτο άλμπουμ
Κρίμα
τότε δεν έπρεπε να στείλεις
μήνυμα απόψε
Σκέφτομαι
ότι μπορεί
και να μην θέλω να κάνω
σεξ μαζί σου τελικά
μου βγάζεις κάτι το
μη φυσιολογικό
το αρρωστημένο
Οκ
Ό,τι πεις
Η ειρωνεία του της χτύπησε στα νεύρα. Αυτή ήθελε να τον εξευτελίσει, να τον βγάλει από τα ρούχα του. Εκείνος όμως δεν της έκανε το χατίρι. Ποιος ξέρει, ίσως και να φοβόταν τις αντιδράσεις της. Δεν θα ήταν φαίνεται η πρώτη φορά, θα είχε συνηθίσει να φτάνει ο κόμπος στο χτένι και να τον παρατάνε, αφού πρώτα του έριχναν ένα ξεγυρισμένο κράξιμο. Ο διακόπτης του μυαλού της γύρισε και πάλι στον Πέτρο. Πως θα τον άφηνε να παντρευτεί την αδερφή της; Έπρεπε να μιλήσει, όμως δεν είχε στα χέρια της αποδείξεις. Το πιθανότερο ήταν να έβρισκε αυτή τον μπελά της, να την κατηγορήσουν ότι πάει να χαλάσει το τυχερό της αδερφής της. Κι ακόμα χειρότερα, ότι είναι μια ξετσίπωτη που κάθεται και στέλνει γυμνές φωτογραφίες της σε αγνώστους. Αν κάποιος είχε κάποιον στο χέρι, αυτός ήταν ο Πέτρος. Γιατί εκείνος ήταν άντρας και μπορούσε να στέλνει το γυμνό του σώμα σε όποια του κάπνιζε, ενώ αυτή ήταν γυναίκα και το ίδιο ακριβώς πράγμα την έκανε μια ηλίθια τσούλα. Η Αλίκη έβραζε ολόκληρη από οργή, είχε αφηνιάσει για εκδίκηση.
Για το 10ο μέρος:
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News
Τώρα θα ξενερώσω λίγο την παρέα, αλλά κι ο κατά συρροή της Κύπρου κάπως έτσι δεν λειτούργησε στις εφαρμογές ταιριάσματος;
“Η προστυχιά του σε συνδυασμό με την υψηλού επιπέδου χρήση της γλώσσας” αχαχαχαχα πραγματικά τέτοιο λεξιλόγιο ούτε ο Μπαμπινιώτης ρε παιδί μου. 😂😂😂
Μπορεί
να της έστελνε
παραγράφους
με λογοτεχνική ανάλυση
μετά από
το σέξτινγκ
ή μπορεί
η Αλίκη
να πέρασε τον τρόπο γραφής ετούτο
τον αποσπασματικό
για ποίηση
Χάχα, σ’ αγάπησα λίγο μετά απ’ αυτο, να ξερεις..
Χιχιχιιιι!
Χαχαχαχαχαχα ρε .ΡΕ!
Πάντως αυτό που μετά από όλα αυτα, η Αλίκη παθαίνει “επίδραση ακαταμαχητη” με τη μόρφωση του τριμαλακα, με κάνει να νιώθω ότι αξίζουν ο ένας τον άλλον. Κι οι δυο παρτακηδες και κομπλεξικοι, το τέλειο ζευγάρι.
προτεινω να βγαλει το χαπι καπλ μια γλυκουλα αναμνηστικη φωτο, ντεμεκ για να τους εχει στο κινητο της κ την επομενη φορα να τη στειλει στο χαρουλη με τιτλο “πουπου-τσα!” Να δει το χαρο με τα ματια του #smackyoursistainlawup
Αποδείξεις δεν έχει; Γιατί δεν δείχνει τις φωτογραφίες που της έστειλε στην αδερφή της; Φαντάζομαι μπορεί να αναγνωρίσει το φιρφιρίνι του Πετράκη.
Μπορεί να είναι φιρφιρίνι αλλουνού, όπως η φωτογραφία προσώπου.
Σε τόσες διαφορετικές φωτογραφίες και πόζες;
Μπορεί να έχει συλλογή.
Στειλε κούκλα μου τις συνομιλιες και τις φωτο στην Τατιανούλα και θα σου πω εγω ποιος εχει ποιον στο χέρι!Τσουλα δεν εισαι ,αλλά ηλίθια στάνταρ που δεν το σκεφτηκες .Μωρη Ισλαμαμπατ θα τον στειλουν μεταθεση οχι μανχάταν!
Ε, πώς, είπε “τουτέστιν”.
Χμμμ, επιτέλους θύμωσε. Πώς κρατιέται όμως και δεν τα έχει πει όλα στην αδερφή της; Εγώ αυτό θα έκανα και θα του στήναμε μαζί παγιδα και θα τον ξεμπροστιάζαμε.
Γιατι ντρεπεται που ειδε τον κωλο της ο γαμπρος της ξερωγω .Ας πουμε δεν ντρεπεται που αφηνει την αδερφη της να χαριεντιζεται με εναν τετοιο τυπο.
Η Αλίκη κάνει kink shaming και να το προσέξει αυτό.
Στο κάτω κάτω, όπως θα έλεγε και ο pretador ο σωστός, της άρεσε.
Γενικά όταν ακούω “ανώμαλος, διεστραμμένος, άρρωστος”, με χαλάει. Εξάλλου φαίνεται η Αλίκη έχει μπερδέψει το φυσιολογικό με το υγιές και το μη φυσιολογικό με το αρρωστημένο, που είναι χαζό.
Πριν από 50 χρόνια π.χ. ήταν αρκετά φυσιολογικό να κάνεις παιδιά για να τα γηροκομήσεις, ή να τα δέρνεις, αλλά είναι αρρωστημένο. Σήμερα είναι αρκετά φυσιολογικό να είσαι σεξιστής στην Ελλάδα, αλλά είναι αρρωστημένο. κλπ κλπ κλπ
Ε τόσα “τουτέστιν” είπε ο άνθρωπος, καμία αναγνωριση πχια;
https://www.youtube.com/watch?v=AMLRrTWzrgI Συγγνώμη αλλά μετά το τουτέστιν εγώ κάπως έτσι τον φαντάζομαι τον Πέτρο.
Επειδή έχω χάσει κάτι, αυτός γιατί δεν ξέρει με ποια μιλάει;
Αυτός ξέρει με ποια μιλάει αλλά δεν ξέρει ότι η Αλίκη ξέρει ότι αυτός ξέρει ότι είναι η Αλίκη.
?itemid=4557898
Αυτός ξέρει ότι μιλάει με αυτήν που μιλάει αλλά δεν ξέρει ότι και αυτή ξέρει με ποιον μιλάει! (Σοκ και δέος. Ή πέος, δεν ξέρω, μπερδεύτηκα.)
Χαχαχαχαχα
Αυτός ξέρει με ποια μιλάει, αλλά δεν ξέρει ότι αυτή ξέρει με ποιον μιλάει. Κλασική περίπτωση They don’t know that we know that they know.
Ξέρει με ποια μιλάει. Αλλά δεν ξέρει ότι και αυτή ξέρει με ποιον μιλάει.
Βρε παιδί μου, αυτός ξέρει αλλά δεν ξέρει ότι αυτή ξέρει ποιος είναι στην πραγματικότητα! Νομίζει ότι ακόμα είναι incognito.
Έλα μου ντε! Εδώ πήγε να παίξει με τον φίλο για να του δείξει “ποια κάνει κουμάντο”. Ποια? Τι? Πώς?