Δεν μου ζήτησε ποτέ συγγνώμη για την απιστία του και εγώ τον συγχώρεσα χωρίς να έχω ακούσει συγγνώμη και ακούγοντας ότι το αξιζα αυτό που μου έκανε.
____________
Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα
Γειά σου Ρένα. Το αγόρι μου λέει ότι με λατρεύει ότι είμαι η γυναίκα της ζωής του και 2 χρόνια τώρα με προσβάλει. Με λέει άπιστη, βλέπει παντού φαντασματα, δεν μου έχει εμπιστοσύνη, με κατηγορεί για τα πάντα. Για τα ΠΆΝΤΑ και γενικά είναι τη μια ο καλύτερος άνθρωπος που έχω δει και την άλλη μου βγάζει τη ψυχή.
Έχει έναν κολλητό που τον παρασέρνει συνεχώς και μου παραδέχτηκε ότι με απάτησε ένα βράδυ που βγήκε μαζί του. Και μάλιστα είπε ότι μου άξιζε που με απάτησε, γιατί και εγώ λέει πουτανα είμαι 2 χρόνια. Πουτανα με ανεβάζει, πουτανα με κατεβάζει, και εγώ είμαι όλη μέρα μόνη σε ένα σπίτι κλεισμένη και του αφοσιωνομαι πλήρως. Δεν μου ζήτησε ποτέ συγγνώμη για την απιστία του και εγώ τον συγχώρεσα, χωρίς να έχω ακούσει συγγνώμη και ακούγοντας ότι το αξιζα αυτό που μου έκανε. Ίσως να το αξιζα γιατί δεν κάναμε σεξ, επειδή δεν μου έβγαινε λόγω της πίεσης που μου ασκουσε οπότε αυτός το έψαξε αλλού. Θεώρησα ότι όντως εφταιγα οπότε χωρίς να ακούσω συγγνώμη πήγα παρακάτω.
Όμως συνέχεια μου κάνει σκηνές για τα πάντα και όταν του λέω εγώ ότι κάτι με πειράζει, με λέει υπερβολική και μπορεί να είναι το ίδιο αυτό που τον πειράζει αυτόν είναι το ίδιο που πειράζει εμένα, αλλά εκείνος έχει δίκιο και εγώ άδικο.
Χθες ανακάλυψα ότι δέχτηκε στο προφίλ του μια πρώην του και έχει άλλη μια πρώην που του στέλνει μηνυματα και αυτός δεν της το κόβει. Του λέω, αν τα έκανα αυτά εγώ δεν θα τα δεχοσουν. Μου λέει μην τα συγκρίνεις, άλλο εσύ και άλλο εγώ. Το θέμα είναι ότι τον αγαπώ πολύ και ότι παρά τα όσα κάνει και εκείνος μου φέρεται σαν τη γυναίκα της ζωής του, με φροντίζει, μου κάνει δώρα, με προσέχει, είναι εκδηλωτικος, αλλά δεν σέβεται αυτά που με πληγώνουν, δεν κάνει ένα βήμα πίσω όπως κάνω εγώ. Δεν τον νοιάζει που 4 χρόνια τώρα κλαίω κάθε βδομάδα.
Πέρα από την πρώην τον τελευταίο καιρό τα πάμε πολύ καλά, έχουμε λύσει όλα μας τα θέματα. Αλλά αυτό με την πρώην με πειράζει και δεν το κόβει. Τι να κάνω με όλο αυτό; Ξέρω θα μου πείτε να χωρίσω, αλλά είναι τόσο καλός μαζί μου, με έπιασε και μου είπε είμαι ένας μεγάλος βλακας, σε έχω αδικήσει πολύ, σου έχω κάνει κακό, θέλω να τα φτιάξουμε όλα. Και συγχωρώ, συγχωρώ, συγχωρώ και πάλι τα ίδια κάνει.
Πως γίνεται να μην καταλαβαίνει το ποσό με πληγώνει, αφού με βλέπει να έχω κατάθλιψη, να κλαίω, να μην είμαι καλά, μου λέει δεν θέλω να σε βλέπω έτσι καρδιά μου, αλλά δεν καταλαβαίνει ότι εκείνος με κάνει έτσι.
Και πάλι ξέρω ότι πρέπει να χωρίσω αλλά δεν θέλω. Μάλλον είμαι πολύ μεγάλο θύμα.
ΑΠΟ ΤΗΝ – Έλενα
_______________
Ας οργανώσουμε τη συζήτηση
Ε, αφού δεν θέλεις να χωρίσεις, ό,τι κι αν σου πούμε εμείς εδώ θα κάτσεις να το υποστείς. Καλή χώνεψη, έχω ακούσει ότι η σόδα βοηθάει!
Σοβαρά όμως τώρα και χωρίς δηκτικότητα, η οποία μου βγαίνει κι εμένα από το εξοργιστικό του ζητήματος, έχεις 4 (τέσσερα ολογράφως) χρόνια σχέση με έναν μισογύνη που σε απατάει, σου λέει ψευτιές, δεν σε σέβεται, σε υποτιμά, σου τονίζει ότι δεν πρόκειται να αλλάξει. Κι εσύ στέκεσαι στο «μου φέρεται σαν την γυναίκα της ζωής του, με φροντίζει, μου κάνει δώρα, με προσέχει, είναι εκδηλωτικός». Πρόσεξε λίγο το λεκτικό σου: «σαν τη γυναίκα της ζωής του». Δηλαδή τη γυναίκα της ζωής του θα την απατάει, θα της λέει ψευτιές, δεν θα τη σέβεται, θα την υποτιμά και θα της τονίζει ότι δεν πρόκειται να αλλάξει. Αυτό επιδιώκεις για το υπόλοιπο της ζωής σου; Αυτό θεωρείς ότι σου αξίζει; Τι σου έκαναν στην παιδική σου ηλικία και σε δίδαξαν ότι δεν αξίζεις; Να κλαις κάθε εβδομάδα; Δεν είναι καλή σχέση αυτή, δεν είναι αγάπη αυτή, είναι βασανιστήριο. Το συναισθηματικό roller coaster πάνω στο οποίο βρίσκεσαι έχει την τάση να εκλύει ισχυρές ορμόνες (στους υποδοχείς σεροτονίνης κι αδρεναλίνης) κι επομένως σε «ξεγελάει» ότι βιώνεις κάτι σημαντικό, ενώ βιώνεις μια αηδία. Έτσι είναι οι καλύτεροι άνθρωποι που έχεις δει στη ζωή σου; Δεν έχεις επομένως δει αρκετούς ανθρώπους στη ζωή σου, θα πω εγώ.
Θα στο εξηγήσω αναλυτικά.
Η έλλειψη σεξ δεν είναι ουσιαστικά λόγος απιστίας. Σε μια σεβαστική κι ισότιμη σχέση είναι λόγος χωρισμού ή επαναδιαπραγμάτευσης των όρων της σχέσης. Αν ερχόταν και σου έλεγε, «δεν αντέχω άλλο χωρίς σεξ, λυπάμαι, πρέπει ή να χωρίσουμε ή να πηγαίνω με άλλες, πες μου τι προτιμάς για να καθορίσω την πορεία μου», τότε θα άλλαζε το πράγμα. Θα είχες το δικαίωμα επιλογής. Εδώ αυτό το δικαίωμα στο στέρησε. Αυτό είναι επιβολή εξουσίας. Επομένως δεν σε θεωρεί ισότιμη, σε θεωρεί υποδεέστερη.
Όχι μόνο δεν αλλάζουν αυτοί οι άνθρωποι, αλλά με το να υπομένεις και να τους συγχωρείς τους επιβραβεύεις την συμπεριφορά τους. Δεν είσαι κάποια οσιομάρτυς που πρέπει να υπομείνει για να θεωθεί. Είσαι ένας άνθρωπος με τις δικές του ανάγκες κι επιθυμίες που προσδοκάς να εισακουστούν. Οι άνθρωποι αυτοί που φέρονται έτσι δεν έρχονται αντιμέτωποι με συνέπειες των πράξεών τους, επομένως δεν έχουν κίνητρο να αλλάξουν. Επειδή είστε μαζί 4 ολόκληρα χρόνια εκείνος έχει βρει την θέση του: εκείνος από πάνω, εσύ από κάτω. Μόνο που αυτό δεν ήταν κοινά συμφωνηθέν εξαρχής, ώστε να έχει την συναίνεσή σου, ουσιαστικά το επέβαλλε χάρις στο φαλλοκρατικό αφήγημα ότι αλλιώς μετράνε οι άντρες κι αλλιώς οι γυναίκες. Από κει ξεκινάνε οι ζήλιες, οι υστερίες, τα υποτιμητικά που σου εκστομίζει.
Επιπλέον μην νομίσεις ότι τελευταία άλλαξε ο ίδιος σε κάτι ή αναγνώρισε ότι σε ταλαιπωρεί και σε πληγώνει και γι’αυτό σου λέει ότι σε αδίκησε. Όχι, τίποτα δεν κατάλαβε, στο υπογράφω. Απλούστατα τον ξαπόστειλε κάποια από τις δυο πρώην μεγαλοπρεπώς στο μεταξύ και πάνω στην τεράστια δικαιωματιστική καφρίλα του εξοργίστηκε μαζί της (σίγουρα την έχει στολίσει κατάλληλα! πώς τόλμησε!). Κι έτσι κάπως «αναγνώρισε» ότι είσαι το τέλειο θύμα και κινδυνεύει κάποια στιγμή να σε χάσει κι εσένα, οπότε είπε να σε καταπραΰνει λίγο. Μέχρι να βεβαιωθεί ότι η άλλη πρώην είναι ευεπίφορη στο ψηστήρι, επομένως τότε θα επανέλθει στην παλιά «καλή» συμπεριφορά που τον έχεις συνηθίσει, καθώς θα θεωρεί ότι το’χει δίπορτο.
Και κάτι τελευταίο. Ποτέ ξανά να μην πιστέψεις ότι ένας άντρας παρασύρεται από τους φίλους του, εκτός κι αν είναι ανήλικος σε φάση επιβεβαίωσης από την αγέλη. Ο άντρας που έχει εξουσία επί του εαυτού του (αυτήν την εξουσία που τόσο περί πολλού την έχουν!) επιλέγει τι θα κάνει, δεν τον παρασύρουν λες κι είναι κακόμοιρο ανυπεράσπιστο μοσχαράκι προς σφαγή. Ήθελε να σε απατήσει και το έκανε. Για την δική του ψυχική ισορροπία κι υγεία είναι σημαντικό να το αναγνωρίσει κάποια στιγμή μέσα του. Για σένα, μόνο να ευχηθώ μπορώ να ξεπεράσεις το πατριαρχικό αφήγημα «δεν είσαι κάποια μέχρι κάποιος να σε αγαπήσει.» Είναι μια μπούρδα και μισή που παγιδεύει τις γυναίκες σε άθλιες σχέσεις επειδή κάποιος έριξε τα μάτια του πάνω τους. Φύγε και μη ξαναγυρίσεις. Δεν έχει κάτι χειρότερο να σου πει έτσι κι αλλιώς. Στα έχει ήδη πει όλα.
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

« Δεν τον νοιάζει που 4 χρόνια τώρα κλαίω κάθε βδομάδα.». Εδώ δεν σε νοιάζει εσένα που επι 4 χρόνια κλαις κάθε εβδομάδα. Γιατί να τον νοιάξει εκείνον. ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΣΕΝΑ.
Αυτό!
Το ίδιο είπα από μέσα μου ακριβώς όταν διάβασα τη φράση 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Δεν θέλεις να χωρίσεις από έναν τύπο που σε θεωρεί πουτάνα (αυτό πιστεύει, δεν λέγονται κατα λάθος αυτά όσα συγγνώμη και να ζητάει), σε απατάει, δεν σε σέβεται, και παρασύρεται από έναν φίλο του ολόκληρος μαντράχαλος; Τη φράση “από τότε που βγήκε στο συγνώμη χάθηκε το φιλότιμο” την ξέρεις;
Ε αν είσαι οκ με το να είσαι “η γυναίκα της ζωής του” και να σου κάνει δωράκια, πακέτο με λίγο συναισθηματική κακοποίηση και sprinkles απο κέρατο, μη χωρίσεις. Μια χαρα ευ(δυσ)τυχισμένη θα είσαι.
Υπάρχει και μια άλλη φράση: “Η συγγνώμη είναι το μισό σκατό”
Αχαχαχαχαχα δεν την ξαναέχω ακούσει αυτή τη λαική σοφία αλλά ταιριάζει στην περίσταση πιστεύω
Κάλεις κάποιον για φαγητό. Έρχεται αυτός και φέρνει ένα κρασί. Α ! Τι ωραία έφερε και κάτι δεν ήρθε με άδεια χέρια λες. Και κανείς τα πάντα για να τον ευχαριστήσεις. Και αυτός γιατί έτσι είναι και έτσι τον μάθανε και κανένας ποτέ δε τον μάλωσε σου κάνει τα πάντα για τον αντιπαθησεις. Τρώει με τα χέρια, αρπάζει από το πιάτο σου , φτύνει ο,τι δε του αρέσει, μαγαριζει με τα βρωμοχερα τα πάντα, κοροϊδεύει τη μαγειρική σου, καλεί μια φίλη να φάει σπίτι σου, κλάνει και ρευεται μπροστά σου και στο τέλος βάζει τα πόδια στο τραπέζι και σβήνει… Διαβάστε περισσότερα »
Καπου ειχα διαβασει οτι συντροφοι σαν της γραφουσας ειναι σαν μια τουρτα με 1 γραμμαριο κακακια ανακατεμενα με τα υπολοιπα υλικα. Ακομα κι αν εχει γευση τουρτα και μυριζει τουρτα, θα την ετρωγες?
1 γρ σε μια τούρτα 1 κιλού να ήταν, πάει και έρχεται. Θα έτρωγε λίγα περιττώματα, αλλά δεν θα το ήξερε. Εδώ και μυρίζει και γεύση τούρτας δεν εχει
Να προσθέσω, νιώθει και προνομιούχα γιατι απ όλα τα σπιτικά, στο δικό της ήρθε ο λεγαμενος
Κορίτσι μου είσαι σε μια κακοποιητικη σχέση με στοιχεία ναρκισσιστικης κακοποίησης (gaslighting, υποτίμηση, τριγωνοποιηση, έλεγχος, double standards). Κάνε αναζήτηση με αυτους τους όρους και ψάξε πώς να προετοιμασεις την έξοδο σου με ασφάλεια, προτου προχωρησει στα χειρότερα. Μην του κανεις συζήτηση και μην προσπαθεις να βρεις το δίκιο σου, δεν θα το βρεις. Θα τα γυρνάει παντα πανω σου καταπως τον συμφέρει. Κοίταξε τον εαυτό σου και φρόντισε να ενδυναμωθεις εσύ η ίδια για να μπορέσεις να φυγεις και να μείνεις μακριά. Το δίκιο σου, την ισορροπία σου και την ευτυχία σου θα τα βρεις μόνο μακριά του.
“Άλλο εσύ και άλλο εγώ!”
Μείνε, να κάνετε γιο και κόρη, ο πρώτος να μεγαλώνει πασάς, η δεύτερη δούλα, και μέσα σε όλα να βλέπουν τη μαμά να κλαίει γιατί ο μπαμπάς την απατάει, την χλευάζει,την κακοποιεί.
Αν θεωρείς πως αυτός ο ανόητος είναι ο καλύτερος που σου αξίζει, σε παρακαλώ ξεκίνα συνεδρίες με ειδικό. Κανένας μας δεν αξίζει κάτι τέτοιο!
Ο χρόνος που εξακολουθείς να παραμένεις σ αυτή τη σχέση θα λειτουργεί κατά σου. Μόνο αν απεμπλακείς θα καταλάβεις το γιατί.
Το μέλλον σου είναι δυσοίωνο. Είσαι σε κακοποιητική σχέση.
Ποιος άνθρωπος, που σέβεται έστω και λίγο τον εαυτό του, θα έλεγε ότι αγαπάω έναν άνθρωπο που με υποτιμά, με καταπιέζει, με στεναχωρεί, δε με σέβεται, με απατά, με βρίζει…τι άλλο περιμένεις βρε κοπέλα μου για να φύγεις; Είναι δυνατόν να σε αγαπάει και να θέλει να σε βλέπει δυστυχισμένη;
Σιγουρα δεν έχεις πάρει ποτέ αγάπη, δεν είναι έτσι η αγάπη. Όσο πιο γρήγορα το αποδεχτείς τόσο πιο γρήγορα θα φύγεις.
Απορώ ακόμα ποιος ο λόγος να στείλεις το μήνυμα αφού δε θες να χωρίσεις. Περιμένεις κάποιος να σου δώσει μαγικές συμβουλές για να τον κάνεις άνθρωπο? Περιμένεις να τον δικαιολογησουμε για να νιώσεις καλά που μένεις μαζί του? Τι ήθελες να διαβάσεις από εμάς;
Και οι γυναικτόνοι από υπερβολική αγάπη σκοτώνουν, έτσι υποστηρίζουν οι περισσότεροι…σκέψου το λίγο καλύτερα.
Είσαι σε κακοποιητικη σχέση με έναν μισογυνη. Όλα αυτά που περιγράφεις είναι συχνα μοτίβα ψυχολογικης κακοποιησης. Οι καλές πλευρές δεν σημαίνουν τίποτα. Όλοι οι κακοποιητες έχουν και καλές πλευρές αλλιώς δεν θα έμενε καμία. Πρέπει να χωρίσεις χθες.
Κορίτσι μου γλυκό ούτε σε αγαπάει, ούτε σε νοιάζεται, ούτε είσαι η γυναίκα της ζωής του.
ΣΕ ΧΕΙΡΊΖΕΤΑΙ!
Τι πιθανότητες δίνεις να αγαπάς μια γυναίκα που πουτ@ν@ την ανεβάζεις πουτ@ν@ την κατεβάζεις;;;
Ένα θύμα θέλει να τον περιμένει στο σπίτι με καθαρά ρούχα και φαγητό.
Ζήτα βοήθεια από την πλησιέστερη δομή κακοποιημένων γυναικών. Η κακοποίηση δεν είναι μόνο σωματική είναι και ψυχική
Σπιτσλες..