in

Η Ρένα απαντά: Update ιστορίας με μη ολοκληρωμένη σχέση ως τα 30

Ποιες συνειδητοποιήσεις κάνει από δω και πέρα;

Μας έστειλε τον προβληματισμό της, της δώσαμε συμβουλή. Επανέρχεται κάτω από το λινκ της αρχικής ιστορίας. Η Ρένα απαντά: Δεν έχω κάνει ολοκληρωμένη σχέση μέχρι τώρα στα 30… ___________ Το update της ιστορίας Ρένα καλησπέρα και πάλι. Εδώ μοιρεα. Ήθελα απλά να σε ευχαριστήσω για την συμβουλή που μου έδωσες. Διάβασα και τα σχόλια των […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

no

Μας έστειλε τον προβληματισμό της, της δώσαμε συμβουλή. Επανέρχεται κάτω από το λινκ της αρχικής ιστορίας.

Η Ρένα απαντά: Δεν έχω κάνει ολοκληρωμένη σχέση μέχρι τώρα στα 30…

___________

Το update της ιστορίας

Ρένα καλησπέρα και πάλι. Εδώ μοιρεα. Ήθελα απλά να σε ευχαριστήσω για την συμβουλή που μου έδωσες. Διάβασα και τα σχόλια των αναγνωστών. Συμφωνώ μαζί σου ότι αναφέρομαι σε εξωγενείς παράγοντες ενώ στην ουσία υπάρχει αυτή η νοητική αγκύλωση για το θέμα έρωτας και σεξ. Θέλω να απευθυνθώ σε ψυχολόγο για το θέμα μου αυτό γιατί πραγματικά αν δεν το ξεπεράσω κάπως δεν θα μπορέσω να κάνω σεξ αλλά ούτε και σχέση.

Όλο αυτό θεωρώ ότι έχει προέλθει από την οικογένεια η οποία ήταν προστατευτική απέναντι μου. Απλά ακόμα και με τη βοήθεια ειδικού δεν ξέρω άμα μπορέσω να αλλάξω 180 μοίρες την σκέψη μου με το να κάνω ας πούμε σεξ με κάποιον για τον οποίο δεν έχω συναισθήματα ή με κάποιον που δεν ξέρω καλά. Επίσης θεωρώ τρομερά δύσκολο να γνωρίσω κάποιον για να κάνω σεξ έστω και αν δεν τον ξέρω και πάρα πολύ καλά. Όπως είπες και εσύ, βλέπω το σεξ σαν ένα είδος εκμετάλλευσης αν ο άλλος δεν με διεκδικήσει και δεν μου αποδείξει ότι αξίζει για να του δώσω το πολύτιμο μου. Το ξέρω ότι έχω χάσει χρόνια αλλά η κατάσταση είναι αυτή. Πρέπει να κοιτάξω από εδώ και πέρα τι κάνω.

Είπες επίσης ότι βλέπεις αυτοπεποίθηση σε εμένα, δεν ξέρω από που ίσως από τον τρόπο που γράφω. Μπορώ να πλησιάσω κάποιον που μου αρέσει θεωρώ, αλλά και πάλι μπορεί να μην πιστέψω ότι αξίζει εμφανισιακά σε εμένα. Πιστεύω στον κεραυνοβόλο έρωτα. Τώρα αν εμένα δεν με βρει ποτέ ή πότε θα με βρει δεν μπορώ να το απαντήσω. Σίγουρα γυναίκα δεν σε κάνει μόνο το σεξ. Όπως όλες όμως οι γυναίκες θέλω να νιώσω ποθητή. Θεωρώ από τη φύση μου ότι δεν μπορώ να πάω με κάποιον που ναι μεν γνωρίζω και μπορεί να μου αρέσει αλλά δεν τον ξέρω καλά. Πότε μην λες ποτέ όμως. Υπάρχουν φοβίες για το σεξ και θέλω να νιώσω όπως είπες και όπως είπε και το αναγνωστικό κοινό αυτή την ΚΑΥΛΑ! Αν δεν την πόλυ νιώθω αξίζει να πάω με κάποιον για να πω ότι πήγα; Δεν ξέρω άμα αναρτήσεις την ιστορία μου! Εγώ ήθελα να σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ γιατί μπορεί να έχω καταλάβει κάποια πράγματα αλλά όταν τα ακούω και από άλλους μπορεί να βοηθηθω και περισσότερο. Έστω που άκουσα όλα αυτά ένιωσα καλύτερα κάπως μέσα στο χαλι μου να πω. Μακάρι τα πράγματα να ΑΛΛΑΞΟΥΝ !

ΑΠΟ – Μοιρεα

_________________

Το σχόλιο της Ρένας

Να’σαι καλά! Είπα ότι διακρίνω αυτοπεποίθηση επειδή δίνεις η ίδια αξία στον εαυτό σου, όπως προκύπτει από το γραπτό σου τόσο ως προς το περιεχόμενο, όσο κι ως προς το ύφος. Κι αυτό μόνο καλό είναι. Η αυτοπεποίθηση σου χρειάζεται απαραίτητα για να μην σε κάνει κάποιος να πιστέψεις ότι σου δίνει αξία που σε προτίμησε. Ευτυχώς εσύ δε κινδυνεύεις από αυτή την παγίδα, ξεσκαρτάρεις η ίδια.

Στην υπερπροστατευτικότητα έπεσα μέσα, καθώς φαίνεται, αυτό δημιουργεί πράγματι το εμπόδιο, το αντίθετο της από πάνω παγίδας. Δηλαδή να μην θεωρούμε τους άλλους αντάξιους, να θεωρούμε ότι θα μας εκμεταλλευτούν, ότι πρέπει να αποδείξουν πράγματα για να τους αποδεχτούμε εμείς, να αντανακλούν την δική μας αξία. (Το λένε καμμιά φορά “υψηλά στάνταρτ” αλλά δεν είναι κακό να είναι κάποια επιλεκτική) Θα ρισκάρω να μαντέψω ότι είσαι και μοναχοπαίδι. Τέλος πάντων αυτό δεν έχει σημασία. Θα μπορούσες να πιάσεις την άκρη με έναν/μία επαγγελματία φιλικά προσκείμενο στην διερεύνηση της σεξουαλικότητας: γιατί σημασία δεν έχει να ενοχοποιηθείς, σημασία έχει να αναγνωρίσεις πώς δημιούργησες κακή εικόνα για τη διαδικασία ώστε να την αποδομήσεις λογικά ως ενήλικη πλέον. Και βέβαια θα χρειαστεί και κάτι απλό, που θα σε πάει παρακάτω.

Το απλό λοιπόν είναι ότι υπάρχει η πιθανότητα να κρίνεις, λόγω του υπερπροστατευτικού περιβάλλοντος, από λίγα περιστατικά αντρών που ήρθες πιο κοντά. Που μπορεί να μην ταίριαζες, ακόμα κι αν “στα χαρτιά” έμοιαζαν καλοί. Και όταν έχεις μικρό δείγμα, μοιραία δύσκολα ταιριάζεις, γιατί δεν είναι άλλωστε εύκολο το ταίριασμα. Περισσότερες γνωριμίες σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες να σου αρέσει αρκετά κάποιος ώστε το σώμα σου να σου δώσει το σήμα ότι δε χρειάζεται έγκριση από το νοητικό κατασκεύασμα. Μαζί με την θεραπεία, δηλαδή, άνοιξε και τον κύκλο σου, μπορεί να εκπλαγείς ευχάριστα, μη το αποκλείεις.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

10 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
galini17
galini17
3 μήνες πριν

Από το να κάνεις αυτά που διαβάζουμε κατά καιρούς στις επιστολές, δηλαδή το να νερωσεις το κρασί σου μέχρι να μη θυμίζει πια κρασί, να περιμένεις αντρες-φαντασματα για το πότε θα σου στείλουν μήνυμα, να κάθεσαι με παντρεμένο ελπίζοντας ότι θα τον έχεις για πάντα, να δίνεις δεύτερες ευκαιρίες σε άντρες που δεν αξίζουν ούτε την πρώτη, και το καλύτερο, να κάνεις πρόταση γάμου σε άντρα που σε φτύνει για χρόνια, πολύ καλύτερο αυτό που κάνεις εσύ, πίστεψέ με. Είναι πολύ καλό να είσαι επιλεκτική και να δίνεις αξία στον εαυτό σου, με τη σαβουρα που κυκλοφορεί εκεί έξω. Ναι… Διαβάστε περισσότερα »

???
???
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  galini17

“να κάνεις πρόταση γάμου σε άντρα που σε φτύνει για χρόνια”. Αυτό εγώ πως το έχασα; Από ποια επιστολή είναι;

bmath
bmath
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  ???

Θα έλεγα ότι είναι επιστολή νοέμβρης-δεκέμβρης του 24, τραβιώσαντο καμια 10ετία, αυτός δεν ήθελε σοβαρή σχέση αλλά κάπως είχαν μια κοινή καθημερινότητα κλπ

daria
daria
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  galini17

Δνε νομίζω πως τίθεται θέμα σύγκρισης βέβαια. Εκτός του οτι μιλάμε για άκρα, η “επιλεκτηκότητα¨της Μοιρέας δεν την έχει φέρει στο αποτέλεσμα που θα θελε για τη ζωή της (αλλιώς δεν θα έστελνε εδω).

Cookie
Cookie
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  galini17

Η επιλεκτικότητα της κοπέλας και το να θέλει να γνωρίσει κάποιον πολύ καλά (?) πριν κάνει τελικά σεξ μαζί του δεν συγκρίνονται με αυτά που περιγράφεις νομίζω. Οι περιπτώσεις που αναφέρεις δεν είναι 30 ετών χωρίς καμία εμπειρία στο σεξ. Δηλαδή πόσο καλά πρέπει να γνωρίσεις έναν άνθρωπο για να ακουμπήσουν τα γυμνά σας σώματα μεταξύ τους; Δεν είναι αρκετό να σου αρέσει αυτός ο άνθρωπος απλά; Να σου αρέσει εμφανισιακά; Να σου βγάζει κάτι; Ή να μην έχει ωραία μούρη αλλά να έχει κάτι; Να σου κάνει κλικ; Να έχει δύο στραβά δόντια αλλά ακριβως γιαυτο να σου αρέσει… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 3 μήνες πριν από Cookie
daria
daria
3 μήνες πριν

Μοιρέα κοίτα, όταν ένα εγκατεστημένο pattern συμπεριφοράς δεν μας οδηγεί προς την επιθυμία μας οφείλουμε στον εαυτό μας να το αλλάξουμε. Δεν θα αλλάξει απο μόνο του, εμείς το αλλάζουμε. Εχει δίκιο η Ρενα πως χρειάζεσαι θεραπεία και να διευρύνεις τον κύκλο σου. Βασικά χρειάζεται να ξεχάσεις όσα ξέρεις, είναι δύσκολο θέλει προσπάθεια και πειθαρχία αλλά μαγικά δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.

Rafi
Rafi
3 μήνες πριν

Να βρεις κάποιον που να τον θες και να σε θέλει, χωρίς βασικό προαπαιτούμενο το σεξ. Εφόσον η ιδεολογία σου είναι διαφορετική από της εποχής μας, σίγουρα δε θα σε γεμίσει να πας με κάποιον που δε θες, απλά για να πας, ούτε και να συμβιβαστείς. Για να δώσω μια νότα αισιοδοξίας, στο περιβάλλον μου γνωρίζω τουλάχιστον τρεις άνδρες (νέους) που δεν τους ενδιαφέρει το σεξ, αλλά για αρχή η πνευματική επικοινωνία και φυσικά να υπάρξει αυτή η έλξη.

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Rafi

Ε…κάτι ρίχνουν στο νερό…

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν

Θα αλλάξουν.
Γιατί το θέλεις και το εκπέμπεις.
Εσύ θα κάνεις τη σχέση που θέλεις και θα προσελκύσεις τα κατάλληλα άτομα.