Η Ρένα απαντά: Τι γνώμη έχετε για τον θεσμό του γάμου;

Αυτός είναι της άποψης ότι ο γάμος δεν σημαίνει απολύτως τίποτα, διότι εφόσον είμαστε ο ένας για τον άλλον εκεί και είμαστε ομάδα δεν υπάρχει εμπόδιο που δεν μπορει να ξεπεραστεί. _____________ Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Λατρεμένη μου Ρένα, φίλοι και φιλ@, κουκλαρες μου καλημέρα, Υπάρχει κάτι που με προβληματίζει και θέλω … Συνεχίστε να διαβάζετε το Η Ρένα απαντά: Τι γνώμη έχετε για τον θεσμό του γάμου;. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ