in

Η Ρένα απαντά: Τα χαχόλικα παντελόνια δεν ταιριάζουν στις κοντές

Το’χετε πάθει και εσείς να θέλετε να αποκηρύξετε τα εφαρμοστά τζην γιατί σας φαίνονται αβάσταχτα κιτς;

Φορούσα πάντα κολλητά παντελόνια, έχω ωραιο σώμα και δεν είχα θέματα. Τελευταία όμως μου φαίνονται φτηνιάρικα και δευτεράντζες. _____________ H ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Στυλιστικου τύπου ερώτηση: φορούσα πάντα κολλητά παντελόνια, έχω ωραιο σώμα και δεν είχα θέματα. Τελευταία όμως μου φαίνονται φτηνιάρικα και δευτεράντζες -αντιθετα, μ’ αρέσουν πολύ αυτά τα ίσια ημιφαρδιά […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

brooke shield calvin klein jeans

Φορούσα πάντα κολλητά παντελόνια, έχω ωραιο σώμα και δεν είχα θέματα. Τελευταία όμως μου φαίνονται φτηνιάρικα και δευτεράντζες.

_____________

H ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα

Στυλιστικου τύπου ερώτηση: φορούσα πάντα κολλητά παντελόνια, έχω ωραιο σώμα και δεν είχα θέματα. Τελευταία όμως μου φαίνονται φτηνιάρικα και δευτεράντζες -αντιθετα, μ’ αρέσουν πολύ αυτά τα ίσια ημιφαρδιά που κυκλοφορούν. Ομως, λόγω ύψους νομίζω πως δεν μου πάνε, είμαι 1,62. Θεωρώ πως τα πιο χαχόλικα ρούχα είναι μεν ωραία αλλά στην κοντή είναι καταστροφή. Επίσης, το χετε πάθει και εσείς να θέλετε να αποκηρρύξετε τα εφαρμοστά τζην γιατί σας φαίνονται αβάσταχτα κιτς;;

ΑΠΟ ΤΗΝ – Παντελονού

____________________

Ας οργανώσουμε τη συζήτηση

Σου φαίνονται φτηνιάρικα και δευτεράντζες επειδή έφυγε η μόδα τους. Όπως ακριβώς οι καμπάνες ήταν εντελώς ντεκαβλέ στην δεκαετία του ’80 κι όλοι φορούσαν σωλήνες, όπως λέγεται, που έπρεπε να τους βάλεις με το κόκκαλο των παπουτσιών και να τους βγάλεις κρατώντας τα κάγκελα του μπαλκονιού ενώ η θειά σου στο τραβούσε από τις άκρες. Ή η περμανάντ ήταν εντελώς πασέ την δεκαετία του ’90 που όλες σιδερώναν τα μαλλιά τους μέχρι ολικής αποψίλωσης για να μοιάσουν στην Kate Moss.
Αν και πλέον η τάση για στενά παντελόνια επιστρέφει σιγά σιγά (η επιστροφή των skinny jeans είναι γεγονός!), όπως γίνεται συνήθως με τις τάσεις. Είναι η φύση των τάσεων να ξεπερνιούνται. Το φαρδύ και oversize υπήρξε μεγάλη τάση τα τελευταία λίγα χρόνια, από σελίδες μεγάλων περιοδικών μόδας, μέχρι καταλόγους μαγαζιών και τηλεοπτικές εκπομπές.

Είναι γεγονός ότι κάτι τόσο επιφανειακό και καταναλωτικό όπως η μόδα πρέπει να ανανεώνεται τακτικά, ώστε να μας κρατά πάντοτε στις επάλξεις, ετοιμοπόλεμους και με το πορτοφόλι στο χέρι, για να μην προλάβουμε να αναλογιστούμε ότι το προσωπικό στυλ είναι ανεκτίμητο.

Το προσωπικό μας στυλ διαμορφώνεται από το ταίριασμα με τον σωματότυπο, την καθημερινότητα, τα ενδιαφέροντά μας, καθώς και το τι θέλουμε να εκφράσουμε για τον εαυτό μας όταν ντυνόμαστε ώστε να επικοινωνηθεί και στους άλλους που μας βλέπουν. Θέλουμε να προβάλλουμε αυτοπεποίθηση; Ευαλωτότητα; Αθωότητα; Διάθεση για παιχνίδι και φλερτ; Για κάθε διάθεση κι άλλες τόσες υπάρχει κάποιο ντύσιμο που μπορεί να την εκφράσει.

Και φυσικά ο κοινωνικός σχολιασμός για τις γυναίκες ως «δεύτερες» κάπως κλωτσάει στο μισογυνικό του πράγματος. Ανοίγω παρένθεση. Υπονοεί κάτι χυδαίο, κάποια έλλειψη επιπέδου (ποιού;) και κυρίως ότι υπάρχει μια παγιωμένη κυρίαρχη αισθητική που απορρέει από συγκεκριμένες αξίες. Όμως πολύ συχνά το «κομψό» ταυτίζεται με το συντηρητικό, το υποταγμένο, το «ξέρει τη θέση της» και εργαλειοποιείται για να δείξει κάτι πολύ συγκεκριμένο, με πολύ συγκεκριμένες προσδοκίες κοινωνικής αναρρίχησης που δεν είμαι σίγουρη ότι μας κολακεύει. Κλείνει η παρένθεση για να έρθω στο συγκεκριμένο ερώτημα.

Τα χαχόλικα παντελόνια σε ίσιο πατρόν είναι λίγο πολύ κλασικά (τουλάχιστον από την εποχή της Σανέλ τη δεκαετία του 1920, έναν αιώνα πριν). Η διάσημη σχεδιάστρια μιμήθηκε το ναυτικό παντελόνι, που δίνει άνεση και ευελιξία στην κίνηση. Ήταν ένα φεμινιστικό μανιφέστο, για τις γυναίκες που όριζαν πλέον οι ίδιες τη ζωή τους. Επομένως αντανακλούν μια timeless αισθητική που δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί ξεπερασμένη. Αυτό είναι το καλό του κλασικού, δεν πέφτει η μόδα του.

Τώρα βέβαια προφανώς ο μεγάλος όγκος σε μικρό μέγεθος ατόμου δημιουργεί μια οπτική υπερβολή, την οποία το μάτι την αντιλαμβάνεται ως ανισορροπία. Κι η ισορροπία, η αναλογία των όγκων και των σχημάτων είναι η αρχή της ευμορφίας, δηλαδή της ομορφιάς. Σίγουρα άμα κάποια κοπέλα είναι 1,80μ. σε ύψος μπορεί να φορέσει με μεγαλύτερη άνεση ένα ρούχο που έχει μεγάλο όγκο από μόνο του: φαρδιά μπατζάκια, χυτή γραμμή, ύφασμα που ανεμίζει καθώς περπατάς. Η ίδια αρχή ισχύει και με ένα πολύ μακρύ φόρεμα ή φούστα -σε ένα κοντό σώμα χρειάζεται κόντεμα για να αναδειχθεί και να μην «καταπιεί» την φέρουσα το ρούχο.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να φορέσεις φαρδουλά παντελόνια, όμως χρειάζεται προσοχή στο πατρόν, να μην είναι πάρα πολύ χαχόλικο, και κυρίως όχι αυτό το barrel κόψιμο στα jeans γιατί κινδυνεύει να υπερκεράσει τον όγκο σου και να δείχνεις σαν αντίσκηνο ή σαν θερμοφόρα. Μια κάποια αυτοσυγκράτηση και μια καλή μοδίστρα πιθανώς να αποδειχθούν ανεκτίμητες.

Στις μεγάλες αλυσίδες γρήγορης μόδας η επέμβαση στο ρούχο είναι ενσωματωμένη στις υπηρεσίες που παρέχονται, επομένως ένα παντελόνι πολύ μακρύ μπορεί να κοντύνει με μίνιμαλ έξοδο, όπως κι ένα υπερβολικά φαρδύ μπατζάκι να μαζευτεί στο ύψος του σώματος όπου «φουφουλιάζει». Θα ζητήσεις να σε μετρήσουν και να σου βάλουν καρφίτσες ώστε να μαζευτεί όσο ακριβώς σε κολακεύει και τα υπόλοιπα θα τα φροντίσουν εκείνοι.

Στα jeans θα έλεγα να μην πολυπειραματίζεται με τις τάσεις, παρόλο που ο lifestyle τύπος και τα σόσιαλ μας πιπιλάνε το κεφάλι κάθε σεζόν. Ένα jean όμως που κολακεύει το δικό ΣΟΥ σώμα είναι χρυσάφι, καθώς φοριέται σε μυριάδες περιστάσεις και σε βγάζει πάντα ασπροπρόσωπη. Μπορείς να δείχνεις επίκαιρη με άλλα στοιχεία του ντυσίματος, όπως το τοπ, τα αξεσουάρ, τα κοσμήματα, υπάρχουν κυριολεκτικά δεκάδες άλλα στοιχεία που διαμορφώνουν το στυλ σου ώστε να μην χρειάζεται να ακολουθείς δουλικά την νέα τάση στα jeans.

Η εξωφρενικά αδύνατη σιλουέτα επανακάμπτει στη μόδα: μια ανησυχητική τάση

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

21 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Lioness
Lioness
1 χρόνος πριν

Ποιος είπε ότι δε πάνε τα χαχολικα παντελόνια στις πιο μικροκαμωμένες ? Εγώ είμαι 165 και μόνο τέτοια φοράω. Το αγαπημένο μου καλοκαιρινό τζην είναι ένα τύπου ναυτικό με τεράστια πατζακια. Το φοράω με σανδάλια , σνικερς , τσόκαρα , γερμανικές παντόφλες και πλατφόρμες. Όπου κι αν το έχω βάλει μου λεν ότι είναι υπέροχο και από πού το πήρα να πάνε να πάρουν ιδιο . Νιώθω υπέροχα μέσα σε αυτο γιατί ούτε με ζουμπαει , ούτε με ζεσταίνει. Ένα άλλο αγαπημένο είναι ένα επίσης πολύ φαρδύ που αν κλείσεις τα πόδια φαίνεται σαν φούστα. Αυτό ειδικά μέχρι και σε… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Lioness

Εμένα παλι μου αρέσει και το φαρδύ σε φαρδύ αλλά, περα απο τα πατρον, ταιριαζει περισσοτερο σε συγκεκριμενο στυλ, οπως οι Οlsen twins.

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από daria
Lioness
Lioness
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  daria

Και το φαρδύ σε φαρδύ , αλλά εκεί θέλει να έχεις δει και μερικές εικόνες και πως να παίξεις με κοσμήματα πχ. Για να μη μοιάζει βρήκα ότι να ναι γιατί ξύπνησα στο παρά πέντε.

Lioness
Lioness
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Ε ναι βρε Ρένα πες το κι εσύ. Γιατί εγώ το λέω ότι 1.60 1. 65 δεν είμαστε κοντές . Ούτε η κοπέλα που έγραψε στο 1.62 είναι. Αλλά τελευταία έχει επικρατήσει ότι είμαστε. Στα νιάτα μου ένιωθα μέτρια προς ψηλή. Τώρα με λεν μέτρια προς κοντή. Πως βγήκε πόρισμα ότι το 1. 62 δε μπορεί να βάλει φαρδιά παντελόνια? Η Βανέσα Παραντι που ήταν και η αγαπημένη μου για το στυλ…τα φορούσε και της πήγαιναν θεϊκά. Και δεν ήταν πρώτο μπόι στο 1.60. Αν και θα πω ότι δεν είναι τόσο το συνολικό ύψος. Σημαντικό ρόλο παίζει η ταλια… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Lioness
Cookie
Cookie
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Lioness

Ουαου σήμερα έμαθα τι είναι η τάλια..! Λιοντάρινα τι είσαι; Σχεδιάστρια είσαι τι είσαι ;

Lioness
Lioness
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Cookie

Ναι μάνα μου , αλλά όχι στη γυναικεία μόδα εδώ και αρκετά χρόνια πλέον. Συμβουλευτικά και απέξω απέξω και όσα θυμάμαι από το μάθημα styling . Μη θεωρήσετε τη γνώμη μου τοπ. Στα κάτω των 12 να σου πω μέχρι και πόσους πόντους επιτρέπονται τα κορδόνια στο λαιμό για να μη πνιγουν στη τσουλιθρα…..

???
???
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Πες τα ρε Ρένα γιατί θα με τρελάνουνε. Αν το 1.65 θεωρείται κοντή εγώ δηλαδή στο 1.50 τι είμαι: Αχ Ρένα τι μου θύμησες με αυτό το διάγραμμα… Την μάνα μου να με τρέχει από μικρή σε ότι γιατρούς υπήρχαν και δεν υπήρχαν, γιατί δεν ψηλώνει το παιδί μιας και ήμουν πάντα κάτω από τα όρια. Μέχρι που ένας (επίσης κοντός) γιατρός γυρίζει και τις λέει: Κυρά μου εσείς είστε κοντή, η γιαγιά του (από την μεριά του πατέρα μου) είναι κοντή, πόσο περιμένατε να φτάσει; Η δικαιολογία της μαμάς μου ήταν φυσικά ότι τα παιδιά βγαίνουν ψηλότερα από τους… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από ???
???
???
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Lioness

Έχουμε ακριβώς το ίδιο στυλ μου φαίνεται!

Roto_bla
Roto_bla
1 χρόνος πριν

Τα straight jeans όπως το 501 είναι κλασικά και πάντα της μόδας, κολακεύουν όλα τα σώματα και δεν είναι ούτε τα κακόγουστα κολλητά που προκαλούν και ουρολοιμώξεις εκτός των άλλων, ούτε και φαρδιά σαν να φοράς heavy-duty σκουπιδοσακούλα κήπου.

lucid dream
lucid dream
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Roto_bla

Ναι, κάτι σαν αυτό της Μπρουκ…

lucid dream
lucid dream
11 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Της Σίλντς, στη φωτό…

Netrinia
Netrinia
1 χρόνος πριν

Έχω ύψος 1.60 και τα τελευταία 5 χρόνια φοράω αποκλειστικά ψηλόμεσα mom fit ή wide leg jeans. Εκτός από την άνεση, με δείχνουν και πιο ψηλή.😉 Skinny παντελόνια (jeggins και όχι jeans) φοράω μία στο τόσο το χειμώνα σε πολύ casual φάσεις, που θέλω να μπαίνει μέσα στη μπότα (π.χ. σε καμιά εκδρομή στο βουνό), με φαρδιά πουλόβερ από πάνω. Κατά τα άλλα, καλόμαθα πλέον και δεν αντέχω ούτε λεπτό να με σφίγγει το jean. Καμιά φορά σκέφτομαι πώς αντέχαμε στο σχολείο να φοράμε εκείνα τα skinny και χαμηλοκαβαλα jeans και να καθόμαστε ώρες σε μια καρέκλα 🤦‍♀️ ΥΓ. Πήρα… Διαβάστε περισσότερα »

???
???
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Netrinia

Αυτό το σκεφτόμουνα και εγώ τις προάλλες. Και όχι μόνο αντέχαμε με τα skinny jeans αλλά βρίσκαμε και δικαιολογίες για την ώρα της γυμναστικής για να μην αναγκαστούμε να πάμε στο σχολείο με φόρμα και αποχωριστούμε για λίγο τις συσκευές βασανιστηρίων. Ή βάζαμε την φόρμα πάνω από το τζιν. Μιλάμε για πολύ υψηλό level μαζοχισμού! Εγώ έχω πλέον καταργήσει όχι μόνο τα skinny jeans, αλλά και όλα τα jeans και γενικά τα σταθερά υφάσματα. Μόνο φαρδιές παντελόνες και ελαστικά κολάν.

A pretty mess
A pretty mess
1 χρόνος πριν

Έχω ένα σωματότυπο που υποτίθεται θα μπορούσε να βάλει σχεδόν τα πάντα από όσα συνήθως προτείνουν οι ανά φάσεις μόδες (1.70, 50-52 κιλά). Κι όμως ρε γαμώτο ποτέ δεν τσιμπήθηκα να παίξω με τα ρούχα μου με τέτοιους όρους. Με ζορίζουν τέτοιες σκέψεις, κι όσο ζορίζομαι, δεν δείχνω όμορφη, δείχνω (κατα)πιεσμένη. Τα περισσότερα από τα ρούχα που κυκλοφορούν θα έδειχναν υποτίθεται ‘ωραία’ πάνω μου. Εγώ όμως θα έδειχνα σαν κρεμάστρα. Όχι απλώς επειδή είμαι πολύ αδύνατη. Αλλά κυρίως γιατί, αν ντυνόμουν με τέτοιο κριτήριο, τα ρούχα θα μου έπαιρναν την ψυχή. Εγώ προτιμώ το ανάποδο, να τους δίνω εγώ ζωη.… Διαβάστε περισσότερα »

Cesilia
Cesilia
1 χρόνος πριν

Είμαι κοντή ( 158) είμαι χοντρή (80) η μοδίστρα είναι η καλύτερη μου φίλη. Το 90% των ρουχων μου είναι Basic σε κλασσική γραμμή άνετα που τα έχω φέρει στις διαστάσεις μου και τα φοράω τουλάχιστον 3-4 χρόνια. Ναι έχει και το ζαρα και ΗΜ και Μango.
Αν βρεις μια καλή μοδίστρα να σου φέρνει τα παντελόνια στις διαστάσεις σου που κολακεύουν έχεις πετύχει το τζόκερ.

lucid dream
lucid dream
1 χρόνος πριν

Τα στενά ρούχα είναι και ανθυγιεινά γενικότερα.
1:62 δεν είσαι κοντή.
Μια χαρά παντελόνια μπορείς να φοράς σε όλες τις γραμμές.

CookieMonster
CookieMonster
1 χρόνος πριν

Η αέναη εναλλαγή του τζιν…

???
???
1 χρόνος πριν

Είμαι 1.50 και τα ημίφαρδα και πολύφαρδα παντελόνια μου έρχονται γάντι και φαίνομαι κουκλάρα. Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι δεν ταιριάζουν στις κοντές.

Cutelover
Cutelover
1 χρόνος πριν

Εγώ είμαι 1,63. Στην αρχή είδα την νέα τάση με σκεπτικισμό (millennial γαρ). Με μια ντουλαπα γεμάτη με skinny jeans που συνδυάζονται με όλα σχεδόν κ μπαίνει εύκολα κ η μπότα από πάνω, πώς θα άλλαζα στυλ; Έλα όμως που άλλαξε το σωμα μου πολύ μετά τα 30 και η περιφέρειά μου διπλασιάστηκε ενώ τα πόδια μου παρεμειναν πεισματικά κοκαλιάρικα. Σκέψου ένα πόδι οδοντογλυφίδα κ ξαφνικά στο πάνω μέρος του μπουτιού να βλέπεις έναν τεράστιο λόφο λίπους. Έμεινα χωρίς ρούχα. Δεν είχα τίποτα να φορέσω γιατί φαινόταν πολύ άσχημο. Μπορούσα να φοράω μόνο πολύ μακριές μπλούζες. Ώσπου είπα να δοκιμάσω… Διαβάστε περισσότερα »

anatoli42
anatoli42
1 χρόνος πριν

Όπως είπε και η lioness, αν από πάνω βάλεις το κατάλληλο τοπ, είναι τέλεια τα χαχόλικα ανεξαρτήτως ύψους! βρες αυτό που σου ταιράζει, σε κολακεύει και σου είναι άνετο σε μέση και περιφέρεια και φόρεσέ το με εφαρμοστό τοπ, ή crop τοπ, ή πέρασε τη μπλούζα ή το πουκάμισό σου μέσα από το παντελόνι και θα βρεις την εικόνα που σου αρέσει περισσότερο ως συμμετρία στο δικό σου σώμα.