Δουλεύω στον τομέα των θεωρητικών επιστημών κι ενώ μου αρέσει, είναι στρεσογόνα και οι συνθήκες δεν με καλύπτουν, ψάχνω side job για να συμπληρώσω εισόδημα.
___________
Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα
Καλησπέρα Ρένα και Αμποπαρέα,
απολαμβάνω ιδιαίτερα την πολυπρισματική ανάλυση βαθύτερων και μη προβλημάτων που επιτυγχάνεται μέσω αυτής της στήλης οπότε είπα κ γω να μοιραστώ την εμπειρία μου. Μένω κ εργάζομαι στο εξωτερικό σε μια χώρα της οποίας τη γλώσσα δεν μιλώ ακόμη (περισσοτερα για αυτο παρακατω). Η δουλεια μου ειναι πνευματικου τυπου στον τομεα των θεωρητικων επιστημων κ αν και μου αρεσει ειναι αρκετα στρεσογονα και οι συνθηκες τοσο σαν περιβαλλον οσο και σαν απολαβες δεν με καλυπτουν, συνεπως ψαχνω side job για να συμπληρωσω το εισοδημα μου.
Παλαιοτερα εχω δουλεψει σε διαφορεσ δουλειες του ποδαριου τυπου σερβις, πωλησεις, ταξιθεσια αλλα λογω της ελλειψης της γλωσσας δεν μπορω να καταφυγω σε κατι τετοιο για την ωρα.
Σκεφτηκα το pet sitting αλλα η πολη μου ειναι μικρη κ δεν υπαρχουν σχετικες εφαρμογες οποτε ακυρο κ αυτο. Σκεφτηκα την εκπονηση εργασιων αλλα επειδη για τη δουλεια μου θα χρειαστει για το επομενο χρονο να δινω αρκετες πιστοποιησεισ κ τεστ, σκεφτομαι ποσο διαβασμα πχια(αυτος ειναι κ ο λογος που δεν εχω ηδη στρωθει να μαθω κ την εγχωρια γλωσσα εστω σε ενα πολυ βασικο επιπεδο). Δυστυχώς δεν έχω κάποιο άλλο ταλέντο τυπου να τραγουδαω καλα για να βγαινω για σφουγγάρες, να πουλάω μικροχειροτεχνίες μου κτλ.Υπαρχει καποιο επαγγελμα που δεν εχω σκεφτει? Γενικα όποια ιδέα/εμπνευση παραπάνω από αυτά που ανέφερα είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων 🙂
ΑΠΟ ΤΗΝ – Μπακαλόγατα
___________
Ας οργανώσουμε τη συζήτηση
Σε ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις σου πάνω στη δουλειά της ιστοσελίδας μας.
Παρατηρείτε ένα μοτίβο; Απόφοιτοι ανθρωπιστικών σπουδών δυσκολεύονται να κάνουν καριέρα ή να συμπληρώσουν ένα ικανοποιητικό επάγγελμα. Προσοχή λοιπόν όσες τώρα επιλέγετε σπουδές (δηλαδή καλύψτε τυχόν κενά σε μαθηματικά, συνήθως αυτό σπρώχνει στα θεωρητικά, τουλάχιστον αν τα επιλέξετε να γίνει συνειδητά, όχι από απουσία επιλογών).
Στο θέμα σου τώρα. Η γλώσσα είναι κάτι που θα μάθεις σιγά σιγά, ακούγοντας, προσπαθώντας να μιλήσεις και τα λοιπά. Μην αγχωθείς. Η λύση για συμπλήρωση εισοδήματος μέχρι τότε πρέπει να έρθει με κάτι που δεν συμπεριλαμβάνει σημαντική χρήση γλώσσας λοιπόν.
Μια λύση αφού έχεις πρόσβαση σε υπολογιστή είναι η πλατφόρμα Fiver, που είναι “παλιά” κι αξιόπιστη, όπου αναλαμβάνουν επαγγελματίες από διάφορους χώρους “μπουκίτσες” υπηρεσιών σε διάφορα αντικείμενα και πληρώνονται με το κομμάτι. Θέλει λίγο ψάξιμο αλλά θα σου έρθουν ιδέες.
Άλλες προτάσεις περιλαμβάνουν:
- φύλαξη ή εξυπηρέτηση ηλικιωμένων (όπου πάντα υπάρχουν ανάγκες, πχ να τους κάνεις τα ψώνια, να τους συμπληρώσεις αιτήσεις, να τους συμμαζέψεις το σπίτι κλπ.)
- ντελίβερι μέσω πλατφόρμας
- βοηθός σε κουρείο/κομμωτήριο όπου έχουν πολλή δουλειά (σκουπίσματα, λουτήρας, πετσέτες, απλό στέγνωμα)
Θα μας πουν κι οι αναγνώστριες ιδέες στα σχόλια.
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

Ιδιαίτερα μαθήματα με μαθητές στην Ελλάδα ή σε παιδιά Ελλήνων στη χωρα που βρίσκεσαι? Κουζίνα εστιατορίου? Δεν μπορω να σκεφτώ πολλά αλλά αν πραγματικά δεν υπάρχει πρόβλημα επιβίωσης θα έλεγα να διαβάζεις για τις πιστοποιήσεις σου και αν σου μένει λίγος χρόνος να προσπαθείς να μαθαίνεις σιγά σιγά τη γλώσσα μεσα απο εφαρμογές και βίντεο που υπάρχουν δωρεάν στο ίντερνετ. Η δεύτερη δουλειά θα σε εξαντλεί και θα σε πάει πολύ πίσω.
Γενικά όταν κάνουμε ερωτήσεις σε σχέση με το εξωτερικό, καλό είναι να λέμε χώρα για πιο στοχευμένες απαντήσεις. Πάντως και το σουπερμαρκετ παίζει πολύ. Σε κάποιες χώρες έχουν πολύ ευέλικτα ωράρια και βοηθάει στη γλώσσα χωρίς να είναι απαραίτητο αν ξέρεις τα βασικά (ράφια, όχι ταμείο).
Από τα πρώτα που θα πρότεινα κι εγώ είναι ντελίβερι σε πλατφόρμα γιατί αν είναι μικρή η πόλη και ασκείσαι κάνοντας ποδήλατο αλλά την κάνεις κι όποτε σε βολεύει, γιατί συνήθως χρειάζονται ανά πάσα ώρα και στιγμή και απλά μπαίνεις στην εφαρμογή τους και λες ότι ξεκινάς ή το πολύ πολύ να κλείσεις συγκεκριμένες ώρες λίγες μέρες νωρίτερα. Κι επειδή είσαι contractor μπορείς να δουλέψεις για όλες αν θες, κοιτώντας ποια σε βολεύει στις ώρες εκείνη την ώρα. Δεν ξέρω αν το ίδιο παίζει και σε διανομέα για πακέτα. Για petsitter το ότι δεν υπάρχει εφαρμογή καλό είναι γιατί δεν… Διαβάστε περισσότερα »
Οι θεωρητικές επιστήμες βασίζονται στη γλώσσα.
Μια απορία…για τη φύση αυτής της πνευματικού τύπου δουλειάς και σε ποιά γλώσσα ασκείται…
Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά;
Και ζεις Σκανδιναβία; Ολλανδία;
Anyway…
Δεν ξέρω τι είδους σπουδές έχει η κοπέλα από τη θεωρητική κατεύθυνση, αλλά να πούμε ότι δεν είναι πια τόσο χάλια η θεωρητική όσο παρουσιάζεται στην απάντηση. Για μένα, η θεωρητική κατεύθυνση ειδικά πολιτικές επιστήμες, διεθνείς σπουδές, επικοινωνία, κοινωνιολογία μπορούν να αξιοποιηθούν αλλά απαιτούν συνδυασμό κι άλλων δεξιοτήτων αλλά και κινητικότητα. Αν κάποιος είναι διατεθειμένος να μάθει ταυτόχρονα ξένες γλώσσες, να κάνει ένα εξειδικευμένο μεταπτυχιακό και κατά πάσα πιθανότητα να μετακινηθεί (ειδικά στις Βρυξέλλες ή στην Ουάσιγκτον) μπορεί να βρει πολλές ευκαιρίες. Επομένως το ερώτημα είναι τι είναι διατεθειμένος να κάνει κανείς. Ο δρόμος δεν είναι ίσως τόσο στρωμένος, αλλά… Διαβάστε περισσότερα »