in

Η Ρένα απαντά: Πρότυπο ή ιδιωτικό γυμνάσιο;

Θα δώσει εξετάσεις για ιδιωτικά αλλά και δημόσια γυμνάσια. Τα δημόσια είναι αυτά τα πρότυπα, που μπαίνεις με εξετάσεις.

Αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί ή γονείς που να είχαν το ίδιο δίλημμα ας μας πούνε. ____________ Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Είμαι νονά ενός παιδιού, καλη μαθήτρια, που τελειώνει το Δημοτικό. Θα δώσει εξετάσεις για ιδιωτικά, αλλά και δημόσια γυμνάσια. Τα δημόσια είναι αυτά τα πρότυπα, που μπαίνεις με εξετάσεις. Οι γονείς της έχουνε […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

degree8

Αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί ή γονείς που να είχαν το ίδιο δίλημμα ας μας πούνε.

____________

Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα

Είμαι νονά ενός παιδιού, καλη μαθήτρια, που τελειώνει το Δημοτικό.
Θα δώσει εξετάσεις για ιδιωτικά, αλλά και δημόσια γυμνάσια. Τα δημόσια είναι αυτά τα πρότυπα, που μπαίνεις με εξετάσεις.
Οι γονείς της έχουνε δίλημμα αν πετύχει και σε πρότυπο και σε καλό ιδιωτικό τι να προτιμήσουν. Χρήματα να υποστηρίξουν το ιδιωτικό υπάρχουν. Αλλά θα είναι σίγουρα καλύτερο απο το πρότυπο σε επίπεδο μάθησης; Αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί ή γονείς που να είχαν το ίδιο δίλημμα ας μας πούνε.

ΑΠΟ ΤΗΝ – Godmom

________________

Ας οργανώσουμε τη συζήτηση 

Όμορφο που ασχολείσαι και σε νοιάζει η βαφτιστήρα σου. Φορτισμένο θέμα θέτεις, προβλέπω έντονη συζήτηση στα σχόλια.

Όχι μόνο προσωπικά (το τονίζω) θεωρώ ότι το πρότυπο είναι καλύτερο από το οποιοδήποτε τυχαίο ιδιωτικό (ακόμη και καλά) αλλά γίνεται και σκο-τω-μός από γονείς για να ενταχθούν τα παιδιά τους στα πρότυπα σχολεία! Για να περάσεις στο πρότυπο Γυμνάσιο όπως ήδη γνωρίζεις απαιτούνται απαιτητικές εξετάσεις σε Γλώσσα και Μαθηματικά, ώστε να εξασφαλιστεί ένα εκπαιδευτικά υψηλό επίπεδο ώστε να χτιστεί γνώση. Αυτό πράγματι δημιουργεί μια πίεση στα παιδιά, που καλούνται να κάνουν φροντιστήρια ήδη από το δημοτικό, με μια λογική εξαταστηριοκεντρική -μια παθογένεια που ξεκινά από το δημοτικό πλέον και κλιμακώνεται μέχρι και τις Πανελλήνιες. Δεν ξέρω πώς θα αλλάξει αυτό, είναι περιφερειακό θέμα συζήτησης.

Τα ιδιωτικά γυμνάσια-λύκεια δεν είναι όλα όμοια, κάποια κάνουν καλύτερη δουλειά από τα άλλα, κάποια είναι απλώς τρόπος για να πέφτουν στα μαλακά οι μαθητές. Πολλοί γονείς εγγράφουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικό, επειδή στο δημόσιο εδώ και λίγες δεκαετίες χάνονται πάρα πολλές ώρες με διάφορες αφορμές και τα παιδιά αναγκαστικά χαζολογούν. Ίσως αυτό να είναι στο πίσω μέρος του μυαλού των γονιών της. Ίσως να ανησυχούν για το μέλλον, αν θα έχουν το επίπεδο εκπαίδευσης που θα προσφέρει ένα υπόβαθρο για την τριτοβάθμια.
Εκτός κι αν μιλάμε για το Κολλέγιο Αθηνών ή το αντίστοιχο Ανατόλια στη Θεσ/νίκη, απ’όπου παραδοσιακά αποφοιτούν όλοι οι μεγαλοπαράγοντες της πολιτικής και κοινωνικής ζωής του τόπου, επομένως η εγγραφή έχει σαφή σκοπιμότητα την κοινωνική δικτύωση από κούνια παράλληλα με το εκπαιδευτικό επίπεδο.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

51 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
yipi
yipi
3 μήνες πριν

Με την 35 χρόνων εμπειρία μου στην εκπαίδευση, η απάντηση είναι αυτονόητη: το πρότυπο Γυμνάσιο μακράν είναι προτιμότερο του οποιουδήποτε ιδιωτικού! Αν ντε και σώνει θέλετε να περάσει την σκόπελο των εξετάσεων και τη φθορά της προετοιμασίας, χωρίς να είναι σίγουρο το αποτέλεσμα, γιατί στα πρότυπα ΔΕΝ είναι σίγουρη η επιτυχία (πάντα είναι περισσότεροι από τις θέσεις οι καλά προετοιμασμένοι υποψήφιοι μαθητές), τότε για όλους τους λόγους υπερέχει το πρότυπο δημόσιο σχολείο! Θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες τα επιχειρήματα, αλλά είναι σαφές το γιατί, νομίζω.

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  yipi

Τί εννοείτε;
Και στα ιδιωτικά με εξετάσεις μπαίνεις.

???
???
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Ανάλογα το ιδιωτικό.

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  ???

Για το Γυμνάσιο, στα καλά ιδιωτικά θέλει εξετάσεις.

Jennaki
Jennaki
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  yipi

Και σε μένα για το γιο μου το ίδιο μου είπαν. Και μάλιστα άτομα που είχαν οι ίδιοι παρακολουθήσει μαθήματα σε ιδιωτικό. Λίγο πολύ μου είπαν ιδιωτικό =επιχείρηση. Όσο καλο και να είναι. Επίσης πολύ πίεση σε παιδιά με δυνατότητες (,ειδικά αν είναι με υποτροφία ) και φυσικά υπάρχει αυτή η κοινωνική διάφορα, ανάλογα και με το ιδιωτικό.

Μαίρη (Όχι Πόππινς)
Μαίρη (Όχι Πόππινς)
3 μήνες πριν

Αχ γλυκιά μου Godmom, δεν σου κρύβω πως μου έξυσες μια παλιά πληγή με το θέμα σου! Είμαι απόφοιτη προτύπου σχολείου (Αναβρύτων) και, ενώ πιστεύω πως μαθησιακά είναι πράγματι κορυφαίο, δεν θεωρώ πως είναι για όλα τα παιδιά. Είναι τρομερά απαιτητικό και ανταγωνιστικό και εμένα ας πούμε περισσότερο κακό παρά καλό μου έκανε. Και να φανταστείς πως δεν έκανα κάποια προηγούμενη προετοιμασία οπότε ουσιαστικά δεν πρόλαβα να καώ νωρίτερα παρά μόνο αφού μπήκα στο σχολείο. Τα αδέρφια μου από την άλλη που έκαναν προετοιμασία και τελικά δεν πέρασαν -γιατί και η επιτυχία δεν είναι δεδομένη- έβγαλαν και τα δύο ένα… Διαβάστε περισσότερα »

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Μαίρη (Όχι Πόππινς)

Ήταν πειραματικό τότε; με κλήρωση;
( Λίγο είναι ο σύζυγος; )

Τελευταία επεξεργασία 3 μήνες πριν από lucid dream
Μαίρη (Όχι Πόππινς)
Μαίρη (Όχι Πόππινς)
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Όχι ήταν κανονικά πρότυπο με εξετάσεις απλά ήταν γύρω στους 800-900 οι υποψήφιοι ενώ πλέον ξεπερνούν τους χίλιους. Ο σύζυγος φυσικά και δεν είναι λίγο αχαχαχαχ!! Αν και στο σχολείο δεν μου πολυέδινε σημασία εγώ τον είχα σταμπάρει από την πρώτη μέρα!

JoanneK
JoanneK
3 μήνες πριν

Εξαρτάται το ιδιωτικό. Δεν είναι όλα τα ιδιωτικά καλά. Αν είναι καλό το ιδιωτικό όμως θα έλεγα να προτιμήσει αυτό και όχι το πρότυπο.

eida_fws_kai_mpika
eida_fws_kai_mpika
3 μήνες πριν

Εγώ παλι θα πω ιδιωτικό και πάλι ιδιωτικό εφόσον βέβαια υπαρχει η οικονομική άνεση. Θα έχεις καλύτερο επιπεδο απο τα δημόσια και ταυτοχρονα και άλλα πλεονεκτηματα (διευρυμένο ωράριο, σχολικά, μή χαμενες ώρες κ.τ.λ) . Τα πρότυπα έχουν πολύ καλό επίπεδο αλλά δεν είναι για όλα τα παιδιά. Ειδικά στα Αναβρυτα (γιατι γι αυτο μπορώ να μιλησω) τα μισα παιδιά εχουν ψυχοσωματικά απο το αγχος. Ειναι πολύ ανταγωνιστικό σχολείο και θέλει γερο στομαχι για να αντέξεις. Δεν το αντεχουν όλα τα παιδιά. Για τα άλλα δε γνωρίζω. Σου εύχομαι το καλύτερο σε ότι αποφασίσεις!

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  eida_fws_kai_mpika

Για αρκετά χρόνια, αν δεν κάνω λάθος, είχαν καταργήσει τα πρότυπα, για λόγους ισότητας; για να μην υπάρχουν διακρίσεις; και έγιναν όλα πειραματικά, όπου έμπαινες με κλήρωση.

Sourealistria
Sourealistria
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Οχι. Αλλα τα πρότυπα αλλα τα πειραματικά. Στα πρότυπα δίνουν βαση στα μαθησιακα αποτελέσματα και εχουν εξετάσεις ενω στα πειραματικά μπαίνουν με κλήρωση ειναι πιο χαλαρα εχουν πολλες εξτρα δράσεις εκτος μαθημάτων και χρησιμοποιούνται νεες μεθοδοι διδασκαλιας. Αυτό που έγινε τα τελευταία χρονια είναι ότι ξαφνικά μετέτρεψαν σχολεία της γειτονιάς σε πρότυπα/πειραματικα/ωνασεια (προσφατα) με αποτέλεσμα τα παιδιά που δεν πέρασαν ή δεν ήθελαν αυτό τον τύπου σχολείου να μεταφερθούν σε άλλα σχολεία αρκετά μακριά.

Τελευταία επεξεργασία 3 μήνες πριν από Sourealistria
Fani
Fani
3 μήνες πριν

Όπως ακριβως τα λέει η Ρένα. Θα πω οτι και στα πρότυπα, λογω ακριβώς του ανταγωνιστικού συστήματος εισαγωγης που απαιτει οικονομική επενδυση, τα παιδιά προερχονται απι τις ανωτερες οικονομικά ταξεις με τις εξαιρεσεις απλα να επιβεβαιωνουν τον κανονα.

???
???
3 μήνες πριν

Ιδιωτικό από ιδιωτικό και πρότυπο από πρότυπο διαφέρουν οπότε εξαρτάται από τις συγκεκριμένες επιλογές σας. Από όσο ξέρω το καλύτερο πρότυπο της Ελλάδας είναι πολύ καλύτερο από το καλύτερο ιδιωτικό της Ελλάδας. Όμως όπως είπε και η Ρένα, για να μπεις εκεί γίνεται σκοτωμός και τα περισσότερα παιδιά δεν τα καταφέρνουν ακόμα και αν είναι άριστοι μαθητές,

Aphelia
Aphelia
3 μήνες πριν

Απλά να πω ότι μιας και θα κάνουν αίτηση για πρότυπα (μέχρι 2) αν έχουν στην περιοχή τους να κάνουν και μία αίτηση για πειραματικό. Κλήρωση είναι, δεν ξέρεις τι μπορεί να τύχει. Προσωπικά, είμαι υπέρ του Πειραματικού και όχι του Πρότυπου γιατί είχε πάει ο αδελφός μου και το επίπεδο των παιδιών ήταν καλύτερο από το μέσο όρο στα δημόσια σχολεία γιατί συνήθως οι γονείς που προσπαθούν να μπουν το παιδί τους είναι αυτοί που ψάχνουν και προσπαθούν. Από την άλλη δεν έχει τον ανταγωνισμό του Προτύπου, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι καλό. Θέλω το παιδί μου… Διαβάστε περισσότερα »

Δέσποινα
Δέσποινα
3 μήνες πριν

Μετά από μερικά χρόνια σε ιδιωτικό και σε αναμονή εξετάσεων για πρότυπο Γυμνάσιο η προσωπική μου εμπειρία είναι μια: μακριά από τα ιδιωτικά! Επίπεδο δάπεδο και μόνο επιχειρηματικές συναλλαγές… Πίεση χωρίς λόγο και αν δεν “τραβάει” το παιδί;;;; Απλά σου απαντάνε “να κάνει ιδιαίτερα”… Στα πρότυπα τουλάχιστον τα παιδιά έχουν στόχους και το επίπεδο δεν τραβάει προς τα κάτω! Ευαγγελική και Ζαννειο τα καλύτερα μακράν! Αλλά όπως λέει και ο λαός, επειδή “όλα για κάποιο λόγο γίνονται” και κανείς δεν πάει χαμένος, όταν ένα παιδί έχει σωστές βάσεις, ακόμα και σε γενικό Γυμνάσιο να πάει, θα παραμείνει σωστό! Μπράβο στη… Διαβάστε περισσότερα »

Cookie
Cookie
3 μήνες πριν

Θεωρώ ότι πιο απαιτητικά είναι τα πρότυπα από τα πειραματικά και τα ιδιωτικά. Είμαι κατά των ιδιωτικών. Πέρασα δύο σχολικά χρόνια σε ιδιωτικο και ήταν πολύ χάλια. Αποφοίτησα από πειραματικό και ήταν όλα μια χαρά ανθρώπινα, οι βαθμοί έμπαιναν επίσης άνετα. Θέλω να ρωτήσω αν κάποιος/α έχει γνώμη για την Ευαγγελική σχολή η οποία δεν έχει δημοτικό και για δημοτικό το Ζάννειο ή την Ιωνίδειο. Είναι όλα Πρότυπα, έχω ακούσει ότι στην Ευαγγελική γινεται σκοτωμος και υπάρχει τρομερός ανταγωνισμος. Αλλά αυτα ήταν λογια συναδέλφου που παει τα παιδιά της σε ιδιωτικό και ήθελε να ευλογήσει τα γένια της. Μπούλινγκ γίνεται… Διαβάστε περισσότερα »

Cookie
Cookie
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Cookie

Επίσης εντοπίζω από τον κύκλο μου ότι τα παιδιά που πάνε σε ιδιωτικά δημοτικά δεν ξέρουν που τους πάνε τα τέσσερα. Την ίδια συζήτηση είχα με μια δασκάλα προχθές. Είναι αυτή η μόδα και η τεχνολογική ανωτερίλα με τα τάμπλετ στα ιδιωτικά, που ούτε βιβλίο ανοίγουν, ούτε ορθογραφία ξέρουν, ούτε προπαίδεια. Ούτε καν τα ίδια σχολικά βιβλία δεν έχουν με τα δημόσια ελληνικά σχολεία. Υστερούν σε βασικές γνώσεις τα 6 παιδάκια που γνωρίζω που πάνε σε ιδιωτικά.

???
???
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Σε διεθνείς διαγωνισμούς όπως Ολυμπιάδες μαθηματικών κλπ, όσο τα έχω παρακολουθήσει οι Έλληνες μαθητές τα πάνε εξαιρετικά.

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Κάθε γενιά είναι καλύτερη από την προηγούμενη.
Απλά οι νέοι έχουν άλλα εργαλεία στα χέρια τους.
Όσον αφορά τις εθνικές γιορτές φθίνει γενικά το φρόνημα ( για να μη σε πουν και εθνικιστή ).
Ξέρουν, αλλά δε θέλουν να ξέρουν.
( Πολυπολιτισμικότητα in
Παρελάσεις out. )

???
???
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Σχολίασα απλα το σημείο που αναφέρθηκε ότι παγώνουμε στους διεθνης διαγωνισμούς. Αυτό δεν ισχύει, όχι τουλάχιστον σε αυτούς που έχω παρακολουθήσει.

Sourealistria
Sourealistria
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Λάλα αυτό που σε ρωτάει στο δρόμο ο κάθε δημοσιογραφισκος ο,τι του έρθει είναι για γέλια. Οι περισσότεροι τρολαρουν. Και καλά κάνουν.

eida_fws_kai_mpika
eida_fws_kai_mpika
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Cookie

Δε θα συμφωνήσω πολυ με αυτό…δεν ειναι φαινομενο των ιδιωτικων, ειναι γενικότερο. Τυχαινει να περιβάλομαι απο νονά, φιλες που ειναι δασκαλες/καθηγητριες σε δημόσια και η κατασταση ειναι απελπιστική. Είναι λίγες οι εξαιρεσεις πλεον γι αυτό δεν απορώ που βλεπεις τα νέα παιδιά να εχουν ξεφυγει…..

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Cookie

Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό με τα βιβλία.
Είναι υποχρεωτικά και στα δημόσια, ανεξάρτητα αν διαθέτουν και επιπλέον υλικό.

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

…στα ιδιωτικά

Sourealistria
Sourealistria
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Cookie

Μια φίλη μου πήγε φέτος το παιδί της σε ιδιωτικό δημοτικό πρώτη τάξη και τα πιέζουν παρα πολυ τα παιδιά, της λένε να του βάλει ιδιαίτερα γιατί δεν ξέρει την προπαιδεια. Α δημοτικού έτσι? Και επαρχία οχι ΒΠ

Marylou
Marylou
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Επιβεβαιώνω μιας κι έχουμε παιδάκι γνωστών μας στην Ευαγγελική. Η προετοιμασία του για τις εξετάσεις μου θύμισε φροντιστήριο για προετοιμασία πανελληνίων στο Λύκειο με διαγωνίσματα τα σαββατοκύριακα κτλ. Ευτυχώς πέτυχε το παιδί στις εξετάσεις, ωστόσο στο σχολείο μαθαίνω οτι υπάρχει έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των συμμαθητών (π.χ. το 18 θεωρείται αποτυχία).

Cookie
Cookie
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Λίγο στο ai που το έβαλα έχει πολλές πρωτιές η Ευαγγελική Σχολή σε διαγωνισμους. Αλλά και σε γενικά ποσοστά οι μαθητές των ελληνικών σχολείων. Μόνο στο PISA λέει είναι κάτω από το μέσο όρο. Σε ρομποτική και Ολυμπιάδες αριστείας είναι αρκετά ψηλά στην κατάταξη. Ναι είναι γενικό το πρόβλημα. Πάντως η δική μου φουρνιά που είμαστε late 80s μάθαμε πολύ καλά προπαίδεια, ορθογραφία, κατανόηση κειμενου κλπ. Μάλλον δεν είχαμε τόση απόσπαση προσοχής με οθόνες. Εκεί το αποδίδω εγώ. Αυτό το πράγμα με τα τάμπλετ στα ιδιωτικά δεν ξέρω που βοηθάει ακριβώς. Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες για την Ευαγγελική… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 3 μήνες πριν από Cookie
???
???
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Βέβαια Ρένα μου έχει να κάνει και το τι μέτρο σύγκρισης βάζεις. Αν ας πούμε συγκρίνεις τον μέσο όρο των Ελλήνων μαθητών με το αντίστοιχο στις ΗΠΑ, οι Έλληνες μοιάζουν ιδιοφυΐες. Αν πάλι τους συγκρίνεις με τους αντίστοιχους Ιάπωνες, κλαφ΄τα.

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Έχεις φρικάρει λίγο.
Κατανοητό, αν υπάρχουν παιδιά σε σχολική ηλικία.
Λίγο το χάσμα γενεών, λίγο η κρίση ηλικίας.
Εξέλιξη λέγεται.
Σήμερα λαμβάνουν ανώτερη εκπαίδευση πολλαπλασίως περισσότεροι.
Οι γονείς που είναι κοντά στα παιδιά τους, γνωρίζουν το παιδί τους και τις δυνατότητές του.
Τα παιδιά έχουν απείρως περισσότερα ερεθίσματα. Η εκπαίδευση εμφανίζεται ουραγός.
Είναι ένα κομβικό σημείο, για τη μετάδοση της γνώσης και το εκπαιδευτικό σύστημα, παγκοσμίως.

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν

Το καλό ιδιωτικό έχει επιλεγεί με κάποια κριτήρια.
Στα ιδιωτικά δεν είναι μόνο το επίπεδο μάθησης, είναι το γενικότερο πλαίσιο και η κοινωνική τάξη που θα πρέπει να ταιριάζουν.
Και στα πρότυπα, πειραματικά είναι πολύ καλό το επίπεδο.
Προφανώς θα έχει γίνει μια πρώτη επιλογή
με βάση τα πιο πάνω κριτήρια, πιο κοντινό πρότυπο Γυμνάσιο…
Ας περάσει και στα δύο και μετά αποφασίζετε.
Κάπως θα έρθει μόνη της η απόφαση.

Tropique
Tropique
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Στα πειραματικά μπαίνουν με κλήρωση νομίζω. Όχι?

lucid dream
lucid dream
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Tropique

Μάλλον ναι. Αλλάζουν συνεχώς αυτά.
Στα πρότυπα με εξετάσεις.

???
???
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Tropique

Με κλήρωση ήταν παλιά. Πλέον σε κάποια (τα πολύ καλά) μπαίνουν με εξετάσεις.

Cookie
Cookie
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  ???

Ποια είναι τα πολύ καλά πειραματικά; Σε όλα με κλήρωση μπαίνεις.

???
???
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Cookie

Εγώ στο μυαλό μου το Βαρβάκειο είχα που το είχαν προτείνει οι καθηγητές μου στους γονείς μου να με στείλουν εκεί ως το κορυφαίο σχολείο στην Ελλάδα (της εποχής τουλάχιστον). Τελευταία φορά που κοίταξα ήταν με εξετάσεις και μάλιστα πολύ απαιτητικές, δεν ξέρω αν το άλλαξαν.

Cookie
Cookie
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  ???

Το Βαρβάκειο είναι Πρότυπο όχι Πειραματικό, γι’αυτό και οι εξετασεις. Εγώ από την άλλη δεν έχω ακούσει καλά λόγια. Για αλητεία και για ανεπαρκείς καθηγητές είχα ακούσει.

???
???
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Cookie

Να σου πω την αλήθεια τα ψιλομοερδευω τα πρότυπα με τα πειραματικά (δεν ξέρω και αν αλλάζουν οι ονομασίες κατά καιρούς), αλλά από ότι βλέπω στο google το Βαρβάκειο αναγράφεται και ως πρότυπο και ως πειραματικό. Δεν ξέρω τι παίζει στην πράξη, απλά αυτό που είχαν πει οι καθηγητές στους γονείς μου ηταν ότι για κάποιον που ενδιαφέρεται για ακαδημαϊκή πορεία στις θετικές επιστήμες, ήταν κορυφαίο, κυρίως για τις ευκαιρίες που έδινε στους μαθητές. Και μια ματιά στα βιογραφικά των αποφοίτων δηλαδή να ρίξεις, έχει βγάλει πολλούς επιστήμονες.

Cookie
Cookie
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Tropique

Στα Πειραματικά εισαγωγή με κλήρωση και στα Πρότυπα με εξετάσεις. Στα Πρότυπα επίσης εξετάσεις κάθε χρόνο για να πας στη επόμενη τάξη. Δεν έχει αλλάξει τίποτα. Τα ίδια είναι τόσα χρόνια. Δεν ξέρω με τα Ωνασεια τι θα γίνει.