in

Η Ρένα απαντά: Πώς συνεχίζεις ξέροντας ότι πλήγωσες τόσο;

Πώς ξεκινάει επανασύνδεση μετά από απιστία;

Η απιστία σπάει την εμπιστοσύνη. Μετά χρειάζεται άλλη προσπάθεια κι άλλες συμφωνίες. ____________ Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Καλησπέρα σε όλους. Οι απαντήσεις, οι ιστορίες και η δυναμική αυτής της κοινότητας με ηρεμούν και με ενδυναμώνουν. Χρειάζομαι και εγώ τώρα να μοιραστώ κάτι. Πρόσφατα βγήκα από μία σχέση 4,5 ετών (36 χρονών με […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

SITUATIONSHIP 230123 default sq

Η απιστία σπάει την εμπιστοσύνη. Μετά χρειάζεται άλλη προσπάθεια κι άλλες συμφωνίες.

____________

Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα

Καλησπέρα σε όλους.

Οι απαντήσεις, οι ιστορίες και η δυναμική αυτής της κοινότητας με ηρεμούν και με ενδυναμώνουν.

Χρειάζομαι και εγώ τώρα να μοιραστώ κάτι.

Πρόσφατα βγήκα από μία σχέση 4,5 ετών (36 χρονών με 4 χρόνια συγκατοίκησης και ήρεμη σχέση).

Δυστυχώς, ο λόγος του χωρισμού ήταν ότι ανακάλυψε την απιστία μου (απλή ερωτική επαφή με κάποιον). Και οι λόγοι της απιστίας μου ήταν πολλοί-επιβεβαιώση, ανασφάλειες και έλλειψη σεξ.

Ενώ, υπάρχει η διάθεση για συζήτηση/ επικοινωνία/ αναζήτηση των λόγων που οδηγήθηκα εκεί, δυσκολεύομαι πάρα πολύ να το ξεπεράσω και να ανοιχτώ.

Και δυσκολεύομαι να δεχτώ πως για να οδηγηθώ εκεί κάτι μου έλειπε. Ή δε λείπει πάντα κάτι; Πώς συνεχίζεις ενώ ξέρεις πως πλήγωσες κάποιον τόσο πολύ και ξαφνικά;

Και αν μιλήσουμε για μια επανασύνδεση- πώς ξεκινάει άραγε;

Η ψυχοθεραπεία με βοηθάει στο να βρω τη δική μου πλευρά. Παρόλα αυτά, παρόμοιες εμπειρίες καλοδεχούμενες 🙂

Ευχαριστώ. Σ.

ΑΠΟ ΤΗΝ – Σ.

______________
Ας οργανώσουμε τη συζήτηση

Η απιστία είναι κάτι που ρίχνει μια σκιά στη σχέση του ζευγαριού, για να αντιμετωπιστεί χρειάζεται μεγάλος κόπος κι από τους δυο.

Σκέφτεσαι κάτι που είναι λίγο πολύ αναμενόμενο υπό αυτές τις συνθήκες.

Πώς να “διαγράψω” μια πράξη που συνέβη ώστε να γυρίσω στο παρελθόν σαν να μην συνέβη;

Η απάντηση είναι βεβαίως ότι δεν μπορείς. Δεν γίνεται. Είναι αδύνατον.

Όπως η ίδια αναφέρεις οι λόγοι απορρέουν από δυναμικές που ενυπήρχαν εντός σου (ανασφάλειες, επιβεβαίωση) κι εντός της σχέσης (έλλειψη σεξ).

Δεν θα σου πω βέβαια ότι έκανες καλά που απάτησες. Με την έννοια ότι το να κοροϊδεύουμε ή να μην τηρούμε μια συμφωνία στην οποία μπήκαμε οικειοθελώς ποτέ δεν είναι κάτι καλό, δείχνει ένα μειονέκτημα του χαρακτήρα μας. Ωστόσο, η κατάσταση εύκολα διαμορφώνεται κατόπιν ώστε να θυμίζει ένα ιδιότυπο δικαστήριο κι αυτό αποτελεί πρόβλημα.

Για να υπάρξει (αν υπάρξει, είναι στη διακριτική ευχέρεια του άλλου) επανασύνδεση χρειάζεται τα εξής βήματα:

1.αποδοχή του γεγονότος

2.κατανόηση των δυναμικών

3.ειλικρινής συγχώρεση (ώστε να μην μπει κανείς σε εκδικητικές σχέσεις εξουσίας)

4.ειλικρινές χτίσιμο νέας σχέσης ξανά από την αρχή

Πρέπει αυτό όλο εκατέρωθεν να το αποδεχτείτε, να δεχτείτε ότι έχετε υποστεί τραύμα ως ζευγάρι αλλά κι ως άτομα ξεχωριστά κι αυτό είναι μια επώδυνη κατάσταση επειδή ενεργοποιεί την ενοχή, που είναι μια μορφή πόνου.

Δεν μπορείτε επομένως να επιστρέψετε στην πρότερη κατάσταση. Αν υπάρχει ωριμότητα θα μπορούσε να διαμορφωθεί μια νέα σχέση αναμεταξύ σας. Όπου πλέον ξεκινάτε από άλλη βάση και με άλλες συμφωνίες και αποδοχές. Μόνον αν το δείτε και οι δύο έτσι υπάρχει ελπίδα να συνεχίσετε.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

24 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
40aris!
40aris!
1 χρόνος πριν

Με κέρδισες στο (απλή ερωτική επαφή με κάποιον). Για σένα ήταν απλό. Μην το κάνεις πιο δύσκολο για σένα και τον πρώην σου. Θαρρώ ότι πρέπει να συνεχίσεις μόνη σου.

margarita
margarita
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  40aris!

Στο ίδιο σημείο κόλλησα και εγώ. Δηλαδή θα έπρεπε να πήγαιναν για γάμο για να μην είναι “απλό” ??

Katje
Katje
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  margarita

Φαντάζομαι εννοεί ότι ήταν μόνο σωματική επαφή, όχι συναισθηματική.

Kinbaku
Kinbaku
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  margarita

Γιατί κολλήσατε ; Υπάρχουν και οι σύνθετες ερωτικές επαφές με 3+ συμμετέχοντες.

Phaedra
Phaedra
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  40aris!

Μα τι διαβάζουμε εδώ μέσα…..

40aris!
40aris!
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Phaedra

Μα θα τρελαθώ σου λέω…

Κλειτώ
Κλειτώ
1 χρόνος πριν

Τι σημαίνει απλή ερωτική επαφή; Μόνο σεξ εννοείς; Δεν υπήρχε σχέση δηλαδή; Aυτό, κατά τη γνώμη σου, σημαίνει ότι η προδοσία είναι μικρότερη και επομένως “πρέπει” να αντιμετωπιστεί με επιείκεια από τον “προδομένο”; Ίσως είναι η ευκαιρία να σκεφτείς εσύ πως θα αντιδρούσες αν σου έκαναν το ίδιο. Θα το συγχωρούσες και θα συνέχιζες κανονικά; Κάποιοι Πχ. κάνουν τα τέρατα χωρίς να κάνουν όμως σεξ (π.χ. διαδικτυακά) και δεν το θεωρούν αυτό απιστία. Δεν είναι όμως; Tελικά οι άνθρωποι περιμένουν να αντιμετωπιστούν από τους άλλους κατά πως τους βολεύει και αυτό δεν γίνεται. Η προδοσία, προδοσία είναι. Και η σκιά… Διαβάστε περισσότερα »

dreammaker
dreammaker
1 χρόνος πριν

Δεν παίζει κανένα ρόλο η απιστία στο ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η σχέση.
Η σχέση δεν μπορεί να υπάρξει γιατί είχε σοβαρά προβλήματα.
Και να επανασυνδεθείτε , αυτά παραμένουν και θα την ξαναδιαλύσουν

Phaedra
Phaedra
1 χρόνος πριν

Συνέχισε τις απλές ερωτικες επαφες…θα τον ξεχάσεις

Mary Rho
Mary Rho
1 χρόνος πριν

Όλες οι πράξεις και οι επιλογές μας έχουν συνέπειες.

JoanneK
JoanneK
1 χρόνος πριν

Ας πούμε πως αποφασίζετε να πάτε παρακάτω. Η έλλειψη σεξ και οι ανασφάλειες πιστεύεις θα ξεπεραστούν έτσι απλα; Εγώ δεν τα βρίσκω ασήμαντα. Έχεις σκεφτεί που οφείλονται; Η έλλειψη σεξ δείχνει μάλλον χαμηλό ενδιαφέρον από πλευράς του. Οι ανασφάλειες είναι δικές σου ή στις προκαλεί αυτος; Έχεις απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα.

dreammaker
dreammaker
1 χρόνος πριν

Σου ορκίζομαι σε ότι έχω ιερό, να βάζω πάντα τα δυνατά μου να μην με ξαναπιάσεις ποτε

Listen
Listen
1 χρόνος πριν

Αυτό το “(απλή ερωτική επαφή με κάποιον)” σε συνδυασμό με την ζέστη με έκανε να αναρωτηθώ αν βλέπω καλά τι μόλις διάβασα. Next.

all things must pass
all things must pass
1 χρόνος πριν

Θα καταθέσω την αντιδημοφιλή,το γνωρίζω, γνώμη μου για το θέμα απιστία. Κατ’εμέ λοιπόν, ΔΕΝ χωρίζεις από έναν ανθρωπο με τον οποίον συνδέεσαι ουσιαστικά και εκτιμάς βαθιά τον μυαλό του και την προσωπικότητά του για μία άπαξ περιστασιακή απιστία. Τώρα στο προκείμενο.Πριν από οποιαδήποτε συζήτηση,συγνώμη κλπ κλπ..Αναρωτήσου αν,γιατί και πόσο πολύ, θέλεις να συνεχίσεις με τον σύντροφό σου. Ανάλογα με τις απαντήσεις που θα δώσεις στον εαυτό σου θα πορευτείς. Στην περίπτωση που επιθυμείς με ένταση και επίγνωση να συνεχίσεις τη σχέση ,ρώτησε με ευθύτητα τον συντροφό σου ,έγινε ό,τι έγινε άπαξ,δεν ψάχνομαι,δεν τόχω για σπορ,θέλω πάρα πολύ να είμαι μαζί… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από all things must pass
Erik@
Erik@
1 χρόνος πριν

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν το ξεχνάς, αλλα (όπως είπε κ η Ρένα) πας παρακάτω με να δεδομένα. Αν εκείνος μπορεί να το δεχτεί κ να μη στο χτυπάει, μόνο αυτός το ξέρει. Κ μονο αυτός θα μπορέσει να αποφασίσει. Ίσως μπορέσεις να του εξηγήσεις το γιατί έγινε. Αλλά από την άλλη, αφού έγινε για τους χψ λόγους, είσαι σίγουρη οτι θες να συνεχίσεις μαζι του? Και όχι να βρεις κάποιον που σε καλύπτει? Μήπως δεν θέλεις να ξεβολευτεις για όποιον λόγο εσύ μονάχα μέσα σου ξέρεις? Σκέψου τι θέλεις κ εσύ από τη ζωή σου, κ διεκδίκησε το. Είτε… Διαβάστε περισσότερα »