in

Η Ρένα απαντά: Όχι μόνο με απατά αλλά και ξεσπά σε μένα για όλα!

Μήνες δείχνει πως δεν τον χωράει ο τόπος. Έχουμε δυο παιδιά, 4χρονών και 9 μηνών. Έχουμε επίσης ένα δάνειο μαζί.

Μιλαει και έχει πάει στο σπίτι άλλης. Έχει επισης μια εφαρμογή γνωριμιών. Δεν έκατσα να διαβασω λεπτομερειες, απλά είδα ότι μιλάνε εδώ κ ενάμιση μήνα. ___________ Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Ρενα, ελπιζω σε οτι καλυτερο για ολους και στην προκειμένη σε μια συντομη απαντηση σου. Ο αντρας μου τα τελευταία βραδια κοιμαται […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

micro cheating

Μιλαει και έχει πάει στο σπίτι άλλης. Έχει επισης μια εφαρμογή γνωριμιών. Δεν έκατσα να διαβασω λεπτομερειες, απλά είδα ότι μιλάνε εδώ κ ενάμιση μήνα.

___________

Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα

Ρενα, ελπιζω σε οτι καλυτερο για ολους και στην προκειμένη σε μια συντομη απαντηση σου.
Ο αντρας μου τα τελευταία βραδια κοιμαται στον καναπε. Τους τελευταιους παρα πολλους μηνες δειχνει πως δεν τον χωραει ο τοπος. Εχουμε δυο παιδια, το μεγαλυτερο σχεδον 4χρ και το μικροτερο 9 μηνων. Εχουμε επισης ενα δανειο μαζι, γιατι πριν 6 μηνες πηραμε σπιτι. Οπου παει εχει αγκαλια το κινητο του. Οταν πλησιαζω το γυριζει αναποδα να μην δω την οθονη- αυτο γινοταν επι μηνες. Σε συνδυασμο με το γεγονος οτι ξεφορτωνε τα νευρα του πανω μου (ακομα κ αν εβρεχε κ τον χαλουσε ή δεν έβρισκε τα κλειδια του, εφταιγα εγω) και ολα οσα ειπα πριν, μια μερα τα πηρα και τσεκαρα το κινητο του. Μιλαει και εχει παει στο σπιτι αλλης. Εχει επισης μια εφαρμογή γνωριμιών. Δεν εκατσα να διαβασω λεπτομερειες απλα ειδα οτι μιλανε εδω κ εναμιση μηνα. Ειμαι κομματια, ενα κουρελι, δεν καταλαβαινω γιατι γιατι να συμβαινει ολο αυτο. Η αληθεια ειναι οτι ηλπιζα να βγω λαθος ψαχνοντας στο κινητο. Θα μου πεις οτι εκανα λαθος που εψαξα. Ναι εκανα λαθος. Εχω γινει ενα ρακος ομως, φροντιζω τα δυο παιδια, περασα μια δεύτερη εγκυμοσυνη μονη μου αλλα ακομα κ στην πρωτη δεν ενιωσε ποτε την αναγκη να βαλει το χερι του ή το κεφαλι του στην κοιλια μου να ακουσει αυτο πλασμα, το παιδι του.

Δεν ξερω αν πραγματικα ηθελε παιδια ή μπορουσε να φανταστει τι ακολουθεί. Ουτε εγω μπορουσα να φανταστω σε αρκετές περιπτώσεις ποσο δυσκολα ειναι. Και ποσο πιο δυσκολα ειναι οταν πρεπει να ειναι παρων μονος σου.

Με τα πολλα, δεν αντεξα, του ειπα πως με ολη του τη συμπεριφορα δειχνει πως υπαρχει αλλη και σε καθε περιπτωση δειχνει πως δεν θελει να εχει καμια σχεση μαζι μου. Δεν απάντησε, μονο ακουγε. Τον ρωτησα γιατι εκανε παιδια μαζι μου, γιατι πηραμε δανειο; Καμια απαντηση. Δεν μου απανταει τιποτα. Θα ηθελα να ειναι ολο αυτο ενας εφιαλτης.
Τι να κανω;

ΑΠΟ ΤΗΝ – Κοιταω μπροστα

________________

Ας οργανώσουμε τη συζήτηση 

Απαντώ σύντομα καθώς αντιλαμβάνομαι την ψυχική σου πίεση λόγω των γεγονότων.

Γράφεις «η αληθεια ειναι ότι ηλπιζα να βγω λαθος ψαχνοντας στο κινητό» και συνήθως αυτό είναι το κάπως ευγενέστερο των δυο κινήτρων για να ψάξει κανείς κινητά κι υπολογιστές. Το άλλο είναι να θέλει κάποι@ να επιβεβαιωθεί και να έχει αποδείξεις για να φέρει τον άλλον προ των πράξεών του.

Προφανώς ο σύζυγος δεν έχει νιώσει ιδιαίτερη ανάγκη να κρυφτεί. Τα κινητά κλειδώνουν, μπορεί να έβαζε άσχετα ονόματα στις επαφές, να κρυπτογραφούσε τις συνομιλίες κλπ κλπ. ώστε να μην μάθεις ποτέ τίποτα. Επίσης ο ύπνος στον καναπέ (για να επικοινωνεί με το κινητό με την άλλη γυναίκα;) και το γύρισμα της οθόνης προς τα κάτω είναι καρφωματικά, δηλαδή θα μπορούσε να κρυφτεί με λίγη, όχι πολλή, καλή διάθεση. Το να μην σκοτίζεται να τα κρύψει, αν δεν δείχνει τεράστια τεχνολογική άγνοια (που δεν νομίζω, μιας κι είναι εγγεγραμμένος σε εφαρμογή γνωριμιών) δείχνει τεράστια αδιαφορία για τα δικά σου συναισθήματα. Κι αυτό «κολλάει» με τα υπόλοιπα που αναφέρεις: την αποστασιοποίηση για τις εγκυμοσύνες, την διάθεση απομάκρυνσης, την μη συμμετοχή στις ευθύνες του μεγαλώματος των παιδιών…

Δυστυχώς οι περισσότερες απιστίες στα παντρεμένα ζευγάρια ξεκινούν την περίοδο της εγκυμοσύνης. (Το ίδιο επίσης κλιμακώνονται οι τυχόν βιαιοπραγίες στην περίοδο της εγκυμοσύνης, το αναφέρω κι αυτό ειρήσθω εν παρόδω για να είστε ενήμερες αγαπητές αναγνώστριες). Κάτι σχετικά με την ισχύ του γυναικείου οργανισμού να δημιουργεί ζωή τους διαολίζει. Κατανοούν ότι πλέον αποκτούν μεγάλες και μακρόχρονες ευθύνες κι αυτό τους αποσυντονίζει, ιδιαίτερα όταν ακριβώς ονειροβατούν για τις δυσκολίες του να αναθρέφεις παιδιά. Το έχουν κάπως παιδική χαρά στο μυαλό τους και τους τη σπάει και πώς θα ξεσπάσουν; Μα φυσικά κάνοντας καραγκιοζιές. Βέβαια κι οι γυναίκες αν δεν το περάσουν είναι αδύνατον να φανταστούν πώς είναι να μεγαλώνεις παιδιά, αλλά, επειδή στις πλάτες των γυναικών πέφτει το μεγάλο βάρος της ανατροφής λόγω των πατριαρχικών στεροτύπων, δεν τις κατηγορούμε, δεν τους κάνουμε victim blaming.

H συναισθηματική απομάκρυνση είναι που φέρνει την απομάκρυνση στις σχέσεις γάμου ή συγκατοίκησης, κάποια στιγμή ο σύντροφος γίνεται δεδομένος, αρχίζει να ξεφτίζει η διάθεση να μας θαυμάζει, να μετράμε στα μάτια του. Κι ακολουθεί η κακή συμπεριφορά, το ρίξιμο ευθυνών, η ψυχολογική εκτόνωση για άσχετα θέματα πάνω του, καθώς κι η αδιαφορία. Τουλάχιστον εσείς δεν αντιμετωπίζετε λεκτική/ ψυχολογική βία με την πιο συμβατική μορφή τους, όμως αυτό δεν είναι μεγάλη παρηγοριά. Το ότι δεν μιλάει, έστω να υπερασπιστεί τον εαυτό του (αν και απ΄ όσα καταλαβαίνω δεν του είπες καθαρά τι ανακάλυψες) δείχνει ακριβώς αυτή την αποστασιοποίηση. Βρίσκω πολύ λογικές τις ερωτήσεις σου. Αν η πρώτη εγκυμοσύνη πες προέκυψε, γιατί προχώρησε σε δεύτερη; Γιατί δεν πήρε μέτρα; Γιατί πήρατε κοινό δάνειο, πράγμα που σας δένει με τρόπους ακόμη χειρότερους από τα παιδιά;

Νομίζω ότι πρέπει να διερευνήσεις σε αυτό το σημείο πόσο σε ενδιαφέρει να διασώσεις οτιδήποτε αν διασώζεται ή όχι. Από αυτή την απόφαση, την δική σου, κι όχι τη δική του, θα εξαρτηθεί το πώς θα προχωρήσετε ξεχωριστά ή μαζί στο παρακάτω. Πρέπει να σκεφτείς, σε νοιάζει αυτός ο συγκεκριμένος άντρας, τον αγαπάς με όλη σου την καρδιά, θα πονέσεις άμα τον χάσεις ή απλώς νιώθεις δέσμευση μαζί του και παντρευτήκατε προϊόντος του χρόνου επειδή έτσι συνηθίζεται; Στην πρώτη περίπτωση χρειάζεστε επειγόντως σύμβουλο γάμου (αν θελήσει το ίδιο κι εκείνος) ενώ στην δεύτερη χρειάζεσαι εσύ δικηγόρο διαζυγίων. Φρόντισε να τσεκάρεις πόσο υποστηρικτικό περιβάλλον έχεις γύρω σου, θα χρειαστεί ούτως ή άλλως.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

24 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
CookieMonster
CookieMonster
1 χρόνος πριν

Θα τον βάλεις κάτω και θα του πεις το και το. Απλά και ήρεμα (όσο το δέχεται με το καλό, αλλιώς με το άγριο). Θα χωρίσεις και θα χωρίσετε το δάνειο ανάλογα με τις δυνατότητες σας (μη μασάς, οι τράπεζες το έχουν κάνει αυτό 100000 φορές, υπάρχει διαδικασία). Και τα παιδιά σας θα σας ευχαριστούν που το κάνατε τώρα, πριν καν το πολυκαταλάβουν και δεν τράβηξε αυτό το αισχός καμιά 10ετία+.
Δύσκολο και ψυχοφθόρο αλλά γίνεται.

Silvi
Silvi
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Πως να χωρίσουν το δάνειο,μόνο αν πάρει ο ένας το μερίδιο του αλλουνού και αναλάβει εξ ολοκλήρου την αποπληρωμή.
Στην προκειμένη δεν την κουνάει κάνεις από το σπίτι,θα οριστεί οικογενειακή στέγη για την γραφούσα και ο πρώην θα φυγει από το σπίτι.

CookieMonster
CookieMonster
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Silvi

Το έκανε πρόσφατα ένας φίλος που χώρισε σε παρόμοια κατάσταση. Θα τα βάλει κάτω με το δικηγόρο να δουν τι συμφέρει και τι μπορεί να γίνει και θα τα κανονίσουν κάπως με την τράπεζα. Έχουν δει όλα τα σενάρια οι άνθρωποι, ξέρουν.

Silvi
Silvi
1 χρόνος πριν

Συνήθως έτσι γίνεται χρυσή μου,σε μας θα ξεσπάσουν,στο γκομενάκι βγαίνει όλη η κα@λα. Μας βλέπουν εμπόδιο στην ευτυχίας τους και το βασικότερο μας βλέπουν τον αδύναμο κρίκο της αλυσίδας. Με 2 μωρά που να πάει η “κότα”. Ακούστε λοιπόν τι θα έκανα εγώ. Θα εθετα ένα χρονικό πλαίσιο εκτίμησης της κατάστασης,θα εκλογίκευα τα θέλω μου,(τον θέλω,το παλεύω,τον συγχωρώ?). Εσείς είστε μέσα στο πρόβλημα,μιλήστε με άτομα που διατηρούν την ψυχραιμία τους και θα σας αποφορτίσουν. Αν κρίνετε ότι θα σας βοηθήσει να μείνετε μόνη έστω μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο να του ζητήσετε να φύγει από το σπίτι. Γενικότερα δώστε χρόνο… Διαβάστε περισσότερα »

Catappreciator
Catappreciator
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Silvi

Άμα είχε λεφτά αυτά τα ερωτήματα δεν θα είχαν νόημα. Μια χαρά θα κουνιόταν η “κότα” γιατί θα είχε νταντάδες να προσέξουν τα μωρά. Αλλά έτσι είναι, όταν δεν γεννήθηκες πλούσιος ή δεν είναι σου προέκυψε, πρέπει να ζεις με κάποιους περιορισμούς δυστυχώς.

Η λύση είναι να μην παντρευτείς αν θες να συνεχίσεις να ζεις σαν φοιτητουδι. Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας οι περισσότεροι.

Silvi
Silvi
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Catappreciator

Για αυτον τον λόγο πιστεύω η γυναίκα πρέπει να δουλεύει, να μπορεί να αντιμετωπίζει τον κάθε βλάκα στην ζωή της.
Φυσικά εδώ υπάρχει θέμα οικονομικό με την γραφούσα και αυτός το εκμεταλεύεται.

Catappreciator
Catappreciator
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Silvi

Οι περισσότερες ιστορίες έτσι είναι δυστυχώς.

_'oo'_
_'oo'_
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Catappreciator

Έχεις απόλυτο δίκιο δυστυχώς, τα λεφτα κάνουν τη διαφορά. Δες παραδείγματα γυναικών με οικονομική άνεση, δική τους ή από την οικογένειά τους, πώς χωρίζουν αμέσως μόλις ανακαλύψουν την απιστία και χωρίς δεύτερη κουβέντα, δεν σπαταλούν δευτερόλεπτο πια για τον ανεύθυνο μπέμπη. Γράφουσα, το γεγονός ότι δεν απάνταει τίποτα σε αυτά που τον ρωτάς για μένα είναι το πιο δυνατό μήνυμα. Δεν μου αρέσει να το προτείνω, αλλά πιστεύω πρέπει να ξεκινήσεις τις διαδικασίες για διαζύγιο, όχι μόνο για να βάλεις τη ζωή σου σε μια τάξη, αλλά και για να καταλάβει ότι σοβαρολογείς και ότι κάθε πράξη έχει συνέπειες. Κάνε… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από _'oo'_
daria
daria
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  _'oo'_

Μακάρι να ήταν έτσι. Αλλά… εχω πολλές γυναίκες στο περιβάλλον μου με οικονομική άνεση και ανεξαρτησία που δεν χωρίζουν.

daria
daria
1 χρόνος πριν

Η απαντηση της Ρένας με καλλύπτει πλήρως. Θα σταθώ στο ερώτημα σου, γιατί έκανε παιδιά και πήρε δάνειο. Γιατί αυτό ηξερε πως επρεπε να κάνει. Στο μυαλό του (όπως και στους περισσότερους ανεξάρτητα απο το φύλο τους) η πορεία της ζωής είναι προδιαγεγραμμένη. Σχολείο-Σπουδες-Στρατός (για τους αντρες)- Δουλειά-Γαμος-Ιδιοκτητο σπίτι-Παιδια… Δεν το λεω για να τον δικαιολογησω, αλλα δεν θεωρω πως ειχε στο μυαλο του ποτε οτι εχει αλλη επιλογη και το εκανε συνειδητά.

Συννεφούλα
Συννεφούλα
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  daria

Αυτό α κ ρ ι β ώ Σ θα έγραφα αλλά διάβασα το σχόλιό σου! Προδιαγεγραμμένη πορεία και για τα δυο φύλα.. ετσι και για πολλές γυναίκες , γίνεται τι θα περιμένει και τι θα πει ο κόσμος.. τι κι αν δεν φαίνεται καλός σύντροφος ή εραστης? Κοντεύω τα 30, τον τέλειο θα ψάχνω ? Τι κι αν στο πρώτο παιδί δε φάνηκε καλός πατέρας κ ψιλό αδιάφορος? Με ένα παιδί θα μείνω? Ας κάνω άλλο ένα να έχουν παρέα.. όλοι ετσι είναι εξάλλου.. και ούτω καθεξής…

Ποκαχόντας
Ποκαχόντας
1 χρόνος πριν

Ρένα χίλια συγγνώμη…τι συγκαταβατική απάντηση ήταν αυτή;αν ηταν γκόμενικο στις θα απαντούσες;α τα κοινά δάνεια σωστά ….εμείς σε σχέση δεν έχουμε ανάγκη ας χωρίσουμε.Λοιπον γραφουσα,ανήκεις στο 70% των ελληνικών γάμων στη μεσαία και εργατική τάξη .Χώρισε .Δεν υπάρχει κάτι άλλο .Θα περάσεις δύσκολα;εμ ναι .Αλλά και όσες χωρίζουμε από σχέσεις μεγάλες δε πετάμε από χαρά .Χώρισε για να γλιτώσεις τον αυτοσεβασμό σου .Και κανονίστε τα της διατροφής.Δε σώζεται ο γάμος αλλά διακρίνω ακόμη και σε φεμινιστικό σάιτ μια μετριοπάθεια επειδή μιλάμε για δάνεια και παιδιά .Χώρισε.Ουτε η πρώτη είσαι ούτε η τελευταία θα είσαι .Κοίτα το τομάρι σου .Ο άντρας… Διαβάστε περισσότερα »

Silvi
Silvi
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Ποκαχόντας

Πόσο εύκολα λέτε το χώρισε σε μια μωρομάνα συγνώμη κιόλας?
Το έχετε περάσει?
Ρωτάτε αν νιώθει έτοιμη να χωρίσει ψυχικά και οικονομικά,χρειάζεται στήριγμα,το χει?

???
???
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Ποκαχόντας

Έχω… Δεν είναι ακριβως το ίδιο. Όταν έχεις παιδιά και εξαρτάσαι και οικονομικά από τον άλλον, τα προβλήματα είναι πρακτικά όχι συναισθηματικά. Και μπρος στις τράπεζες που κινδυνεύεις να αρχίσουν να σε κυνηγού για να ξεπληρώσεις δανειο που ο άλλος δεν γουστάρει να πληρώσει, η δεν έχεις να φας εσύ και τα παιδια σου, τα συναισθηματικο κομματι δεν πιάνει μια. Τι συγκρίνουμε τώρα;

Silvi
Silvi
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  ???

Ο χωρισμός με το δάνειο πως θα λυθεί ξέρετε?
Μάλλον όχι.
Θα απαλλαγεί από τις υποχρεώσεις της νομίζετε σαν συνοφειλετρια?
Για να απαλλαγεί θα πρέπει να μεταβιβαστεί όλο το ακίνητο στον άνδρα της η να το πάρει όλο στο όνομα της και να πληρώνει όλη την δόση.
Το χώρισε που λέτε δεν είναι και τόσο απλό,θα πρέπει να δει όλες τις παραμέτρουςκαι να πράξει.

???
???
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Silvi

Σε εμένα απαντάτε: Μήπως κάπου μπερδευτήκατε; Γιατί και εγώ το ίδιο ακριβώς λέω, απαντώντας στην Ποκαχόντας, ότι με κοινό δάνειο και μικρά παιδιά ο χωρισμός δεν είναι απλό πράγμα.

Silvi
Silvi
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  ???

Έχετε δίκιο,εκ παραδρομής.⚘

Κρέπα σοκολάτα
Κρέπα σοκολάτα
1 χρόνος πριν

Δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι άλλο περα απο το να χωρίσετε, εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα. Να συμβουλευτείτε δικηγόρο.

Woooo
Woooo
1 χρόνος πριν

Έχετε καταλάβει και εσείς οι αναγνώστριες από το κείμενο αν ήταν πάντα έτσι; Δηλαδή αυτό το ζευγάρι κάποτε ήταν μέσα στις γλυκες; Δεν μπορώ να το φανταστώ.

Lenticular cloud
Lenticular cloud
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Woooo

ναι καλέ, καθολου απίθανο να λιγοψυχισε όταν αυξήθηκαν οι ευθύνες βλ. δεύτερο παιδι.. έτσι είναι τα μοσχάρια δεν την παλεύουν με πολλά πολλά..

lucid dream
lucid dream
1 χρόνος πριν

Καλά κάνεις και κοιτάς μπροστά κοπέλα μου, κι αυτό πρέπει να κάνεις πάντα. Θα πάρεις δύναμη από τα παιδιά σου γιατί πρέπει να είσαι δυνατή. Και στο πρώτο παιδί φαίνεται αποστασιοποιημένος ο άντρας σου. Πολλοί άντρες είναι έτσι, μάλλον; Είναι δύσκολο με δύο μικρά παιδιά, πρέπει να αφήνεις πίσω τα θέλω σου. Πολλοί άντρες μπλοκάρουν, νοιώθουν παραμελημένοι…μεγάλη ανωριμότητα. Ξέρεις ένα μεγάλο μέρος της πραγματικότητας, είναι ιδιαίτερα σκληρή για αυτήν την τόσο απαιτητική στιγμή στη ζωή σου. Όλες οι ζωές στήνονται, κάθε μέρα, το ίδιο και η δική σας. Δεν παραδέχτηκε κάτι, ίσως δεν είναι σίγουρος τί ακριβώς θέλει. Εσύ, σιγά… Διαβάστε περισσότερα »

Κρέπα σοκολάτα
Κρέπα σοκολάτα
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Μπα μια χαρά ξέρει τι θέλει, να τα έχει όλα μάλλον. Και συζυγο – παιδια στο ίδιο σπίτι, και την γκόμενα στις εφαρμογές γνωριμιών.

lucid dream
lucid dream
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Κρέπα σοκολάτα

Το πιο πιθανό.
Όταν θα καταλάβει ότι δε μπορεί να τα έχει όλα, ίσως αλλάξει τροπάρι.

Santy
Santy
1 χρόνος πριν

Ρε φίλη πριν τα παιδιά, πως ήταν; Πάντα έτσι φερόταν ή άλλαξε ξαφνικά; Τέλος πάντων, ένας δικηγόρος μπορεί να σε βοηθήσει και να σου βρει λύση για το δάνειο. Βέβαια, τα δάνεια είναι δύσκολη περίπτωση. Ξέρω ζευγάρι που χώρισε και ο άντρας της άφησε όλο το χρέος του δανείου. Ζήτησε πίσω τα χρήματα που έδωσε.