in ,

Η Ρένα απαντά: Ο σύζυγος μού κάνει πόλεμο αφότου άλλαξα δουλειά

Ο άντρας μου ήθελε να δεχτώ τη νέα θέση γιατί του γυάλισαν τα χρήματα. Όμως δε θέλει καθόλου τις νέες συνθήκες

Συνειδητά επέλεξα να σταματήσω για κάποια χρόνια μέχρι να πάνε όλα μου τα παιδιά νηπιαγωγείο, καθώς εγώ είχα παράπονο ως παιδί ότι οι γονείς μου δούλευαν πολύ και μου έλειπαν. ___________ H ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Αγαπημένη μου Ρένα και ομάδα, Ελπίζω να σας βρίσκω καλά! Ήρθε η στιγμή να σας γράψω ξανά […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Mental Abuse

Συνειδητά επέλεξα να σταματήσω για κάποια χρόνια μέχρι να πάνε όλα μου τα παιδιά νηπιαγωγείο, καθώς εγώ είχα παράπονο ως παιδί ότι οι γονείς μου δούλευαν πολύ και μου έλειπαν.

___________

H ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα

Αγαπημένη μου Ρένα και ομάδα,

Ελπίζω να σας βρίσκω καλά! Ήρθε η στιγμή να σας γράψω ξανά καθώς αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και χρειάζομαι την οπτική σας. Την προηγούμενη φορά είχα βοηθηθεί πολύ σε ένα άλλο θέμα και σας ευχαριστώ!

Είμαι μητέρα μικρών παιδιών και παντρεμένη. Πριν να μείνω έγκυος, εργαζόμουν full-time σε δουλειές με μέτριες απολαβές και έβγαζα περίπου τα ίδια χρήματα με τον άντρα μου. Συνειδητά επέλεξα να σταματήσω για κάποια χρόνια μέχρι να πάνε όλα μου τα παιδιά νηπιαγωγείο (4 ετών πήγαν). Αυτό το έκανα γιατί ήθελα να είμαι στο σπίτι μαζί τους καθώς εγώ είχα παράπονο ως παιδί ότι οι γονείς μου δούλευαν πολύ, μου έλειπαν και έβαζαν άλλα άτομα να με φροντίζουν για πολλές ώρες (συγγενείς και επαγγελματίες). Με κάποια άτομα περνούσα καλά, αλλά με άλλα άσχημα και μου έχει μείνει οπότε δεν μπορούσα εύκολα να αναθέσω τη φροντίδα των παιδιών μου σε άλλα άτομα εκτός του συζύγου μου.

Ο σύζυγός μου δεν συμφωνούσε και ήθελε να πάνε τα παιδιά νωρίτερα σε παιδικό σταθμό ή να τα αφήνουμε πολλές ώρες με babysitter και να δουλέψω πάλι full-time, αλλά δεν το δέχτηκα. Ξεκίνησε λοιπόν ένας πόλεμος από εκείνον προς εμένα, με βρισιές ότι τον πάω πίσω οικονομικά και κάθομαι όλη τη μέρα στο σπίτι (βέβαια δεν καθόμουν καθόλου, αλλά δεν αναγνωρίζει τίποτα). Όλο αυτό το διάστημα είχα ένα μικρό εισόδημα από μία καλλιτεχνική δραστηριότητα που κάνω από τότε μέχρι τώρα στο σπίτι και είναι flexible ως προς το ωράριο. Όμως τα χρήματα ήταν πολύ λίγα. Ο σύζυγός μου παράλληλα έπαιρνε προαγωγές και έφτασε να έχει τώρα ένα καλό εισόδημα.

Αφού λοιπόν πέρασε αυτή η φάση και απελευθερώθηκαν τα πρωινά μου λόγω σχολείου, άρχισα να δουλεύω part-time και συνέχισα και την καλλιτεχνική δραστηριότητα. Ήμουν καλύτερα από άποψη απολαβών αλλά και πάλι λίγα. Όμως είχα χρόνο να παίρνω τα παιδιά από το σχολείο, να τα φροντίζω και να έχω χρόνο μαζί τους. Θα συνέχιζα έτσι, όμως ξαφνικά μου έκαναν πρόταση για μία άλλη θέση στην ίδια εταιρεία με πολύ καλές αποδοχές και μισθό διπλάσιο από τον τωρινό μισθό του συζύγου μου. Το θέμα είναι ότι η θέση αυτή απαιτεί υπερωρίες και επικοινωνία με το αφεντικό ακόμη και σε ώρες εκτός δουλειάς όποτε θέλει πχ. αργά το βράδυ. Επίσης, χρειάζεται μεγάλη ηρεμία και συγκέντρωση γιατί πρέπει να λύσω πολλά προβλήματα του αφεντικού μου ταυτόχρονα. Μου το είχαν ξεκαθαρίσει εξ’ αρχής. Είμαι προσωπική του βοηθός.

Ο άντρας μου ήθελε να δεχτώ τη νέα θέση γιατί του γυάλισαν τα χρήματα και ξεκίνησα πριν 3 εβδομάδες. Όμως δε θέλει καθόλου τις νέες συνθήκες. Μου λέει να μην απαντάω στο τηλέφωνο όταν είμαστε στο σπίτι και με καλεί το αφεντικό μου (φυσικά δεν μπορώ να το εφαρμόσω γιατί είναι μέρος της δουλειάς), μου είπε ότι δε θα πάρει άδεια ποτέ για να κρατήσει τα παιδιά για να συνοδεύσω το αφεντικό μου σε events που είναι μέρος της δουλειάς και λέει να γίνονται τα events σε ώρες που τα παιδιά είναι στο σχολείο. Προφανώς αυτό δεν γίνεται, γιατί δεν μπορώ να ορίσω εγώ πότε θα γίνονται τα events στα οποία καλούν το αφεντικό μου. Γενικώς, νιώθω ότι με σαμποτάρει ο άντρας μου. Ίσως έχει ζηλέψει και δεν μπορεί να δεχτεί ότι τώρα θα βγάζω αρκετά χρήματα, ενώ τόσα χρόνια με υποτιμούσε με βάση τις δικές του απολαβές και έλεγε ότι με ταΐζει. Όλα αυτά τα χρόνια δεν αναγνώριζε την προσπάθειά μου με τα παιδιά και το σπίτι και συμμετείχε ελάχιστα. Αυτός προχωρούσε κανονικά στη δουλειά του και τώρα δεν μου επιτρέπει να προχωρήσω κι εγώ. Ήδη δεν δέχτηκε να πάρει άδεια μία μέρα που χρειαζόταν να ακολουθήσω το αφεντικό μου σε ένα event σε κοντινή πόλη που θα φεύγαμε το πρωί και θα επιστρέφαμε αυθημερόν, αλλά αργά το βράδυ, ενώ έχει υπόλοιπο άδειας και δουλεύει σε δουλειά που μπορεί να πάρει εύκολα άδεια. Ευτυχώς, το αφεντικό μου έδειξε κατανόηση τότε και τώρα ο σύζυγός μου θέλει να αρνούμαι πάντα από εδώ και στο εξής, αφού το αφεντικό το δέχτηκε εκείνη τη φορά. Νιώθω τεράστια πίεση και αδικία γιατί εγώ ήμουν τόσα χρόνια που τον στήριζα με το να κρατάω τα παιδιά μας για να κάνει εκείνος τη δουλειά του ήσυχος και άκουγα και τόσες προσβολές. Νομίζω πως προσπαθεί να πάνε έτσι τα πράγματα ώστε να απολυθώ και δεν έχω κλείσει ούτε μήνα στη νέα μου θέση. Στο μεταξύ η δουλειά είναι μεν πιεστική από άποψη όγκου δουλειάς, αλλά το αφεντικό μου μου φέρεται άψογα όπως και όταν ήμουν στην προηγούμενη θέση και μου είπε ότι με βλέπει σαν παιδί του, καθώς έχουμε και κάποια κοινά με την κοπέλα και του τη θυμίζω.

Επειδή ο σύζυγός μου θέλει μόνο τα χρήματα, αλλά όχι να συνεργαστεί ώστε να μπορέσω κι εγώ να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου, έχει χαλάσει εντελώς η ήδη προβληματική σχέση μας. Δε σας κρύβω ότι ζούμε σαν συγκάτοικοι εδώ και χρόνια, από τότε που άρχισε να με προσβάλλει για οικονομικά θέματα και κάνω σκέψεις διαζυγίου. Οικονομικά μπορώ να το κάνω με τη νέα από δουλειά, αλλά θα αντιμετωπίσω θέμα καθώς θα είμαι πολύ απασχολημένη και δεν θα έχω άτομο να κρατήσει τα παιδιά. Θα πρέπει να προσλάβω επαγγελματίες και να κάνω αυτό που έκαναν οι δικοί μου γονείς που με πλήγωνε όταν ήμουν παιδί; Να διευκρινίσω ότι δεν υπάρχει δυνατότητα βοήθειας από συγγενείς να κρατούν τα παιδιά.

ΑΠΟ ΤΗΝ – Αγχωμένη

_________________

Ας οργανώσουμε τη συζήτηση 

Είναι ηθικά ικανοποιητικό ότι βοηθήσαμε την προηγούμενη φορά. Θα προσπαθήσουμε και τώρα.

Πιστεύω ότι ο άντρας σου επιδεικνύει κλασική συμπεριφορά φαλλοκράτη συζύγου. Τα θέλει όλα δικά του. Και να φέρνεις λεφτά στο σπίτι, και με τις συνθήκες που τον βολεύουν, και να αναλαμβάνεις τα πάντα με τα παιδιά και το σπιτικό. (Βασικά, για να το βγάζουμε από τη μέση, ΟΛΟΙ αυτό θέλουν ενδόμυχα, άσχετο αν το πνίγουν μέσα τους μερικοί επειδή αναγνωρίζουν ότι δεν είναι σωστό).

Το γράφεις ξεκάθαρα ότι αυτό επιθυμεί, μαζί με τον λόγο που η σχέση σας έχει τελματώσει: «με υποτιμούσε με βάση τις δικές του απολαβές και έλεγε ότι με ταΐζει. Όλα αυτά τα χρόνια δεν αναγνώριζε την προσπάθειά μου με τα παιδιά και το σπίτι και συμμετείχε ελάχιστα.» Είναι αυτό που σε άλλο σημείο του Α Μπα είχε γραφεί, «δεν αντέχεις να έχεις trad wife καλέ μου». Γιατί θέλουν τα έξτρα λεφτά! Τώρα που τα έχεις λοιπόν, τι; Άλλαξε η δυναμική. Ήθελε να φέρνεις τα λεφτά μαγικά στο σπίτι, σαν να κέρδιζες το Τζόκερ, αλλά να μην αλλάξει τίποτα στην καθημερινότητά σας. Ε συγγνώμη, δεν γίνεται αυτό.

Λοιπόν, τα παιδιά σου έχουν πάει νηπιαγωγείο. Αυτό σημαίνει μια μεγαλύτερη αυτονομία τα πρωϊνά που υποψιάζομαι είναι η δουλειά σου. Επίσης σημαίνει μια μεγαλύτερη ευελιξία ως προς τις ανάγκες τους και το δέσιμο μαζί σου. Τα χρόνια που πραγματικά σε είχαν μεγάλη ανάγκη τα πέρασες πολύ κοντά τους, μπράβο, είναι δική σου κατάκτηση αυτό, πρέπει να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου. Τα παιδάκια σε αυτή την ηλικία ψιλοαυτονομούνται και μπορούν για 1-2-3 ώρες να μείνουν με έναν άλλο άνθρωπο μια στο τόσο.

Επειδή ο σύζυγος είναι γαϊδούρι (και ναι, σε ζηλεύει γιατί πώς θα σε υποτιμάει τώρα;) και δεν θα στα κρατήσει, απλούστατα δεν θα το ξαναζητήσεις. Αλλά, αντί γι’αυτό, θα πάρεις έναν υπεύθυνο επαγγελματία για αυτές τις ώρες που θα έρθει στο σπίτι σας για να τα επιβλέπει. Ή θα ρωτήσεις για κάποιο κέντρο απασχόλησης ή κάποια δραστηριότητα όπου μπορεί να απασχοληθούν όταν προκύψει κάποια έκτακτη ανάγκη και θα έχεις το περιθώριο να αναλάβουν για τις ώρες που θα λείψεις. Θα συνεννοηθείς με τους επαγγελματίες απευθείας ώστε να μην χρειάζεται ενδιάμεσος, θα εξηγήσεις ότι είναι κάτι που θα γνωρίζεις λίγες μόνο μέρες πριν το έκτακτο και θα βρείτε μαζί λύσεις για το πώς θα διευθετηθεί. Θα παρακαλέσεις το αφεντικό να σε ενημερώνει άμεσα όταν παραστεί ανάγκη για εκτός έδρας, ώστε να κάνεις τον προγραμματισμό σου και να μην εξαρτάσαι από το σύζυγο. Επειδή ακριβώς έχεις καλή σχέση με το αφεντικό θα έλεγα να μην την διακινδυνεύσεις με τίποτα αλλά να είσαι σε άμεση συνεννόηση μαζί του πάντοτε. Με τα νέα χρήματα στη νέα δουλειά κι αφού τα παιδιά πάνε στο δημοτικό θα οργανώσεις σιγά σιγά και μεθοδικά και την έξοδό σου από αυτό τον γάμο. Και μην ανησυχείς, δεν θα πάρει συνεπιμέλεια ο σύζυγος επειδή στην ουσία δεν τον ενδιαφέρει να την πάρει. Βέβαια αρχικά θα σε απειλήσει ότι θα σου πάρει εντελώς τα παιδιά, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις προτείνω να βασιστείτε -όλες οι αναγνώστριες- στην ηρωϊκή μας εθνική παράδοση και το βασιλιά Λεωνίδα. «Μολών λαβέ, καλέ μου συζυγούλη, κι έλα να δεις πόσα απίδια βάζει ο σάκος, αν τολμάς!» Είναι στατιστικά δεδομένο ότι θα αποσυρθούν γρήγορα. Τους λείπει η σπονδυλική στήλη για ανατροφή μικρών παιδιών.

«Όχι, η “παραδοσιακή σύζυγος” δεν είναι για τα δόντια σου, γλυκέ μου!»

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

46 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
CookieMonster
CookieMonster
8 μήνες πριν

Το βασικό σου θέμα (πέρα από το μουλάρι που παντρεύτηκες) είναι ότι για κάποιο λόγο έχεις δαιμονοποιήσει το να μην είναι η μαμά η αποκλειστική φροντήστρια των παιδιών. Δεν ξέρω γιατί σε στενοχώρησε τόσο ως παιδί, αλλά τα παιδιά σου δεν είναι κλόνοι σου. Μια χαρά θα προσαρμοστούν. Άσε που σε λίγο με το σχολείο, τις περισσότερες μέρες θα τρώνε και θα κάνουν τα μαθήματα τους μέχρι να γυρίσεις. Δεν έχουν ανάγκη να είσαι πάνω από το κεφάλι τους 24/7, ούτε αυτό είναι που θα σε κάνει καλή μητέρα.

lucid dream
lucid dream
8 μήνες πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Το ζητούμενο δεν είναι να είσαι μαζί τους 24/7.
Το ζητούμενο είναι να είσαι τόσο ξεκούραστη όσο απαιτείται για να δώσεις και να πάρεις αυτά που είναι από τα παιδιά.

Marie
Marie
8 μήνες πριν

Κοίτα,για να μην δουλευόμαστε και μεταξύ μας,θα χωρισεις. Με μαθηματική ακρίβεια θα χωρισεις. Και θα χρειαστείς νταντα. Αλλά γιατί έχεις στο μυαλό σου ότι τα παιδιά σου θα πληγώνονται που λείπεις? Επειδή εσένα δεν σου άρεσε σαν παιδάκι,δεν πάει να πει ότι δεν θα αρέσει και στα παιδιά σου…δεν είστε το ίδιο άτομο!!! Ούτε έχετε ίδια συναισθήματα και ανάγκες! Άσε που από μια ηλικία και μετά δεν θα σε θέλουν και σπίτι…. Μήπως κάπου μέσα σου σκέφτεσαι ότι μπορεί τα παιδιά σου να δεθουν με την κοπέλα που θα φέρεις σπίτι και να την ζητάνε ενώ είσαι εσύ παρούσα? Αν… Διαβάστε περισσότερα »

Jennaki
Jennaki
8 μήνες πριν
Απάντηση σε  Marie

Ε ακριβώς ,πλέον οι επαγγελματίες προέρχονται κι από υπηρεσίες ,οι περισσότεροι ειναι με σπουδές κατάλληλες, το μόνο εύκολο είναι να βρει, θα κοστισει κάτι παραπάνω αλλα 1000 φορές από το να ανέχεται τον κομπλεξάρα. Πωπω θύμωσα εκ μέρους της για τον παρανοϊκό,ανασφαλή και κακοποιητικο σύζυγο.
Η γραφουσα απλά έχει στο μυαλό της πως η μαμά είναι η μόνη υπεύθυνη για τα παιδιά και δυσκολεύεται να αποδεχτεί ότι μπορεί να το ισορροπήσει.

Τελευταία επεξεργασία 8 μήνες πριν από Jennaki
bagle
bagle
8 μήνες πριν

Ήθελα να δηλώσω ότι είμαι ξινός σήμερα και δεν μπορώ να το κατευθύνω, να με σχωρνάτε.
Πέρα από το προφανές, που δεν έχω και πολλά να πω, δεν πάει καλά το πράγμα, ήθελα να ρωτήσω με όλη την ειλικρίνεια, δε συζητήσατε κυριολεκτικά ποτέ και για κανένα θέμα πριν κάνετε ΔΥΟ παιδιά; Για κανένα θέμα;
Δεν καταλαβαίνω. Πέφτετε και οι δύο συνεχώς απ’τα σύννεφα. Τι περιπέτεια είναι αυτή παναϊαμ.

Ψίθυρο
Ψίθυρο
8 μήνες πριν
Απάντηση σε  bagle

Λέει όλα μου τα παιδιά οπότε εικάζω πως είναι παραπάνω από δύο, αλλά άσχετο αυτό μωρέ στην αρχή δεν τα βλέπεις όλα τα ρεντφλαγκς βλέπεις κάνα δυο και λες παλεύεται, μετά στη πορεία αρχίζουν και βγαίνουν αλλά και το κουβάρι μπερδεύεται και που να πας με μικρά παιδιά; και μήπως αμα γίνει αυτό η γίνει το άλλο θα αλλάξει η κατάσταση… και έτσι καταλήγεις να το πας από ευκαιρία σε ευκαιρία μέχρι να πιάσεις πάτο και να λες ος εδω ήταν.

Τελευταία επεξεργασία 8 μήνες πριν από Ψίθυρο
bagle
bagle
8 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ψίθυρο

Φυσικά καταλαβαίνω το μηχανισμό, αλίμονο. Απλώς δεν μπορώ με άνεση να το πω για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Αποφάσισε, λέει, να τα μεγαλώσει ως παρούσα και να μην εργάζεται. Πότε το αποφάσισε; Πριν κάνει δύο (ή περισσότερα) παιδιά ή μετά; Έπειτα, όταν το έμαθε ο άλλος, της έκανε πόλεμο να το κόψει και να πηγαίνει για δουλειά. Δεν βγάζω άκρη.
Και για να μην παρεξηγηθώ, είναι προφανές ότι ο σύζυγος είναι φουλ χειριστικός και τσάμπα μάτσο και λίγα τα ψωμιά του. Διαισθητικά όμως, σα να λείπουν κάποια κομμάτια από την αφήγηση. Δεν ξέρω.

Τελευταία επεξεργασία 8 μήνες πριν από bagle
Phaedra
Phaedra
8 μήνες πριν
Απάντηση σε  bagle

ε τώρα και εσύ…λες και δεν βλέπεις τριγύρω πως στήνεται το έργο.

ελάχιστοι είναι αυτοί που είναι ξεκάθαροι για πως θέλουν το μέλλον τους.

Jennaki
Jennaki
8 μήνες πριν
Απάντηση σε  bagle

Κάποιες φορές είναι εμφανές , αλλά οι ενδιαφερόμενοι τυφλωνονται από τον έρωτα, άλλες από την ανασφάλεια,άλλες κι από την απειρια (είτε δεν είχαν άλλη σχέση ,είτε αυτό μόνο είχαν γνωρίσει ,αρχής γενομένης από την οικογένεια). Επίσης τα παιδιά μπορούν να προκύψουν εύκολα, αλλά οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι τους περιμένει, είναι reality check ,η γονεϊκοτητα ,κι εκεί συνήθως βγαίνουν όλα τα θέματα. Στις περιπτώσεις που ξέρω η ανασφάλεια ήταν το βασικό πρόβλημα. Έβλεπα το δυστύχημα να γίνεται (το γάμο ,και τα παιδιά ανάμεσα σε ανθρώπους που δεν έπρεπε ποτέ να είναι μαζί) και πιάνονταν η ψυχή μου . Κι 8στις… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 8 μήνες πριν από Jennaki
TNR
TNR
8 μήνες πριν

Θα πάρεις επαγγελματική βοήθεια, χωρίς να το διαπραγματευτείς μαζί του. Αυτά είναι δικές σου σκέψεις και δεν είναι απαραίτητο ότι δε θα αρέσει στα παιδιά η επαγγελματική βοήθεια. Σίγουρα θα είναι πολύ χειρότερα για τα παιδιά να τα κρατάει ένας πατέρας που δε θέλει να τα κρατήσει. Αυτό να δεις πόσο επιβαρυντικό θα είναι για την ψυχολογία τους. Γενικά κοίτα να στρώσεις τη ζωή σου σαν να μην υπάρχει αυτός και τότε θα καταλάβεις ότι αυτός όντως δεν υπάρχει και θα μπορέσεις να απομακρυνθείς.
Μη διανοηθείς να βάλεις εμπόδια στη δουλειά που σε συντηρεί.

Woooo
Woooo
8 μήνες πριν

Εμένα ως παιδί πιο πολύ θα με πλήγωνε να μην θέλει ο μπαμπάς μου να ασχοληθεί μαζί μου παρά να με προσέχει ένα άτομο πέρα των γονιών μου. Το πρόβλημα δεν ήταν ότι οι γονείς σου εναπόθεταν τη φροντίδα σου σε άλλα άτομα, αλλά το ότι δεν αφουγκράστηκαν το ότι δεν περνούσες καλά.
Πραγματικά σοκάρομαι κάθε φορά με το πόσο φαλλοκρατική παραμένει η κοινωνία μας. Τουλάχιστον ο δικός μου πατέρας ήταν γλυκύτατος και λάτρευε και ακόμα λατρεύει να περνάει χρόνο μαζί μας. Μου κάνει τόση εντύπωση που υπάρχουν πατεράδες που δεν λιώνουν από αγάπη για τα μικρά τους παιδιά.

Cookie
Cookie
8 μήνες πριν
Απάντηση σε  Woooo

Εδώ κάποιοι ζηλευουν τα ίδια τους τα μωρά επειδή η γυναίκα τους δίνει περισσότερη προσοχή σε εκείνα πάρα σε αυτούς. Και το κάνουν θέμα ότι ααα έχεις όλη τη προσοχή σου πάνω στο μωρό ενώ σε εμένα (το μεγάλο μαντραχαλομωρό) όχι.

Τελευταία επεξεργασία 8 μήνες πριν από Cookie
galini17
galini17
8 μήνες πριν

Μήπως να δώσεις στο αφεντικό και το τηλέφωνο του συζύγου να τον παίρνει και να τον ρωτάει ποιες μέρες και ώρες μπορεί να σε απασχολήσει και να του ζητήσει την άδεια; Ο άντρας σου είναι κλασική περίπτωση παχυδερμου. Αλλά σε περίπτωση που δεν θέλεις να χωρίσετε και επιθυμείς να τον ανεχτεις, καν’το μόνο με αυτόν τον τρόπο, πες του αν εσύ “με ταιζεις”, εγώ σου κάνω απλήρωτη εργασία στο σπίτι τόσα χρόνια, υπηρεσία και μεγάλωμα παιδιών. Και από δω και πέρα, ξεχωριστό πορτοφόλι και συμβολή και οι δυο σας στα κοινά, οικονομική και πρακτική, να προσφέρει κι εκείνος με σπίτι… Διαβάστε περισσότερα »

Mauve
Mauve
8 μήνες πριν

Εξαιρετική η απάντηση της Ρένας! Αγχωμένη μου, πάρε βαθειές ανάσες και ξεκίνα την έξοδο από το γάμο, κρατώντας αυτή τη δουλειά και χωριστούς τραπεζικούς λογαριασμούς. Θα έλεγα αν γίνεται,τουλάχιστον τις μέρες που δεν έχεις διανυκτέρευση, τα παιδιά να μένουν αυτές τις λίγες ώρες με την επαγγελματία και όχι στο σπίτι σας. Είχαμε φίλη που ο άντρας της απέλυσε την bbsitter ενώ αυτή έλειπε σε επαγγελματικό ταξίδι και δεν δεχόταν να έρθει καμιά bbsitter στο σππιτι να φυλάει τα παιδιά. Όλα αυτά για να απολυθεί η σύζυγος για να μην ξεβολευτεί ο ίδιος αλλά να καταστρέψει και τη ζωή της συζύγου.… Διαβάστε περισσότερα »

lucid dream
lucid dream
8 μήνες πριν
Απάντηση σε  Mauve

Τα παιδιά δεν είναι ιδιοκτησία του ενός ή του άλλου, ούτε θα πρέπει να γίνονται μπαλάκι.
Αυτοί οι χειρισμοί είναι απαράδεκτοι.
Ας συζητήσουν κι ας βρουν μια κοινή γραμμή, μία αποδεκτή λύση κι από τους δύο.

Sourealistria
Sourealistria
7 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Ποια κοινή γραμμή όταν ο ένας δε θέλει καμία ευθύνη?

Phaedra
Phaedra
8 μήνες πριν
Απάντηση σε  Mauve

όπως σε μερικά διαζύγια.δεν έχει σχέση το φύλο αλλά πάντα ο σκατοχαρακτηρας και οι ανασφάλειες.

Sourealistria
Sourealistria
7 μήνες πριν
Απάντηση σε  Mauve

Γιατί απλά “τρέφονται” με το να κανουν τους άλλους να υποφέρουν. Δεν αγαπούν πραγματικά, εξουσία θελουν να ασκούν.

whattheduck
whattheduck
8 μήνες πριν

. Ίσως έχει ζηλέψει και δεν μπορεί να δεχτεί ότι τώρα θα βγάζω αρκετά χρήματα, ενώ τόσα χρόνια με υποτιμούσε με βάση τις δικές του απολαβές και έλεγε ότι με ταΐζει. 

ίσως;;;;
ξεκίνα να ψάχνεις καλό δικηγόρο. δεν σου αξίζει ο γελοίος.
μην χάσεις ούτε άλλο χρόνο ούτε την θέση σου.
έχεις χάσει ήδη άλλα πολλά… φτάνει.

Absurde
Absurde
8 μήνες πριν

Η μόνη λύση είναι η babysitter αλλά μην το διαπραγματευτείς και φανείς αδύναμη,απλά ανακοίνωσέ το. Και φυσικά μη σκεφτείς να παραιτηθείς.

Αυτές τις ιστορίες διαβάζω και-μαζί με κάτι ωραία που ζω στο dating-απελπίζομαι ακόμα πιο πολύ από τις σχέσεις-γάμους.

Τελευταία επεξεργασία 8 μήνες πριν από Absurde
WonderWoman
WonderWoman
8 μήνες πριν

Στα είπαν όλα η Ρένα και οι υπόλοιπες φίλες. Εγώ γράφω μόνο και μόνο για να σου εκφράσω την ειλικρινή μου συμπάθεια και να σου ευχηθώ τα καλύτερα στη νέα αυτόνομη ζωή που θα αρχίσεις να δρομολογείς από σήμερα!