in ,

Η Ρένα απαντά: Κολλάμε λόγω … ορμονών;

Η γυναίκα στον οργασμό εκκρίνει μεγάλες ποσότητες ωκυτοκύνης, της ορμόνης που φέρνει αισθήματα δεσίματος και αγάπης. Στον άντρα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Είναι άραγε τόσο απλό; _____________ Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Σχετικά με τα ΟΝS, μου έχει συμβεί να κολλήσω από την πρώτη βραδιά, ενώ ο παρτενέρ μου ήταν άνετος κι ωραίος. Κατόπιν διάβασα ότι η γυναίκα στον οργασμό εκκρίνει μεγάλες ποσότητες ωκυτοκύνης, της ορμόνης που φέρνει αισθήματα δεσίματος και αγάπης. Στον άντρα δεν […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ampa lips kissing

Είναι άραγε τόσο απλό;

_____________

Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα

Σχετικά με τα ΟΝS, μου έχει συμβεί να κολλήσω από την πρώτη βραδιά, ενώ ο παρτενέρ μου ήταν άνετος κι ωραίος. Κατόπιν διάβασα ότι η γυναίκα στον οργασμό εκκρίνει μεγάλες ποσότητες ωκυτοκύνης, της ορμόνης που φέρνει αισθήματα δεσίματος και αγάπης. Στον άντρα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Επίσης, όπως άκουσα από ειδικό, υπάρχουν αφροδίσια όπως ο έρπης των γεννητικών οργάνων κα τα οποία δεν μπορείς να αποφύγεις με την χρήση προφυλακτικού.

ΑΠΟ ΤΗΝ – Μαρία Α

_________________
Ας οργανώσουμε τη συζήτηση

Ας βγάλουμε κάτι από τη μέση πρώτα: ναι, υπάρχουν κάποια αφροδίσια που κολλούν με απλή δερματική επαφή ακόμη κι αν φορά ο σύντροφος προφυλακτικό. Όμως συνήθως είναι είτε ιάσιμα, είτε κολλούν υπό συγκεκριμένες συνθήκες (ενεργά έλκη), είτε υπάρχει διαθέσιμος εμβολιασμός για προστασία. Η επιστήμη έχει προχωρήσει πάρα πολύ. Με λίγα λόγια δεν χρειάζεται τρομολαγνεία, ταυτόχρονα ο μόνος 100% εγγυημένος τρόπος να μην κολλήσεις τίποτα είναι να μείνεις για πάντα ανέγγιχτη. Αν κάποια το επιλέξει συνειδητά, πάσο και μαζί της.

Για το θέμα του δεσίματος λόγω ορμονών τώρα.

Πρέπει να βάζουμε μπροστά τη λογική μας και να εξετάζουμε πότε κάτι εργαλειοποιείται. Τα δυο φύλα έχουν μια κάποια απόκλιση ορμονών ως ένα σημείο. Έχεις όμως διαβάσει προσεκτικά αυτό που αναφέρεις; Λέει “η γυναίκα στον οργασμό”. Πόσες γυναίκες οργάζουν σε ons? Και γενικά πόσες γυναίκες οργάζουν σε σταθερή βάση; Υπάρχει επιβεβαιωμένα κάτι που λέγεται οργασμικό κενό. Οι γυναίκες που οργάζουν σε σύγκριση με τους άντρες που οργάζουν είναι λιγότερες κι αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες που έχουν απασχολήσει το φεμινισμό εδώ και δεκαετίες. Φαντάσου τώρα πόσο λίγες είναι εκείνες που το κατορθώνουν στην αμήχανη περίσταση ενός ons, μιας και όλα είναι πρωτόγνωρα, τα σώματα άγνωστα και το άγχος επίδοσης μεγάλο. Όσες το πετυχαίνουν είναι συνειδητοποιημένες γυναίκες που γνωρίζουν πάρα πολύ καλά το σώμα τους και μπορούν να αφεθούν χωρίς άγχη. Συνήθως οι ίδιες αυτές γυναίκες δεν “κολλάνε” τόσο εύκολα, ακριβώς επειδή ξέρουν ότι η απόλαυσή τους δεν απορρέει μόνο από τον παρτνέρ, αλλά κι από τον εαυτό τους. Έχουν δηλαδή μικρότερη εξάρτηση κι επομένως μικρότερες προσδοκίες. Άρα πού καταλήγουμε; Ότι δεν είναι οι ορμόνες του οργασμού που σε κολλάνε, αλλά η προσδοκία κι η έλξη προς το άλλο  άτομο. Κοίτα τώρα την παγίδα.

Η εργαλειοποίηση της βιολογικής εξήγησης με τις ορμόνες περνά υποδόρια ένα φαλλοκρατικό μήνυμα. Ότι η γυναίκα “δένεται”, ότι είναι από τη φύση της πιο προσανατολισμένη στην σχέση σε αντίθεση με τον άντρα που -υποτίθεται- είναι ελεύθερος καβαλάρης. Επομένως -σκέφτονται οι πατερούληδες φαλλοκράτες- “ας αφήσουν οι σουρλουλούδες τα one night stands κι ας κοιτάξουν να βρουν ένα Καλό Παιδί να μονιμοποιηθούν και να νοικοκυρευτούν προτού λήξουν σαν προϊόν στο ράφι”. Αν τυχόν αυτή η νοοτροπία κι αυτό το μισογυνικό μήνυμα σε αντιπροσωπεύει, εμένα μου περισσεύει. Οφείλω όμως να το αποδομήσω λογικά για τις γυναίκες που δεν τις αντιπροσωπεύει. Δεν είναι θέμα αν εμείς επιλέγουμε ή δεν επιλέγουμε να κάνουμε ons, αυτό είναι τελείως besides the point σε μια λογική συζήτηση. Είναι θέμα αν κατοχυρώνεται το δικαίωμα κάθε γυναίκας στην ανεξαρτησία της βούλησής της και ας μην το ασκήσει και ποτέ. Αυτό θα πει ελευθερία.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

27 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
pelfet
pelfet
1 χρόνος πριν

παιδια λιγο ελεος…
μια χαρα ‘κολλαμε’ και οι αντρες, ειναι θεμα χημειας,γουστου και συγκυριας οχι βιολογιας ή φυλου.
Αν σου κανει κλικ η κοπελα μπορει ενα ραντεβου να βγεις και να εισαι σε ροζ συννεφο.
Δεν υπαρχει κανονας ουτε διαδικασια γραμμενη σε excel με checklist. Αλλες φορες γνωριζεις ενα ατομο και λες ουαου απτην πρωτη στιγμη, αλλες φορες πρεπει να επενδυσεις λιγο χρονο ωστε να γινει αυτο το δεσιμο.. αυτο ισχυει και σε αντρες και σε γυναικες.

JoanneK
JoanneK
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  pelfet

Το έχω ακούσει από άντρες αυτο. Να δένονται από την πρώτη φορά γιατί η άλλη τους άρεσε πολύ.

Lioness
Lioness
1 χρόνος πριν

Δε κόλλας από τις ορμόνες. Κολλάς γιατί παντού , χοντροκομμένα ή ανεπαίσθητα υπάρχει κατήχηση ότι στη γυναίκα που κάνει σεξ της οφείλουν περισσότερα από ένα σεξ γιατί αλλιώς χάνει την αξία της. Θα δεις και σε σχόλια εδώ ότι ” μια γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της πρέπει να θέλει περισσότερα από ένα σεξ” . Νομίζουν ότι το λένε για καλό και δε λέω …το πιστεύουν ότι το λένε για καλό όμως είναι κάτι που δημιουργεί προσδοκίες για παραπάνω και ενοχές σε αυτήν που είτε δεν της το έδωσαν ,είτε δεν το ζήτησε. Κι επειδή αυτό λέγεται μόνο σε γυναίκες… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Lioness
lucid dream
lucid dream
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Lioness

Ξεκολλήστε με το σεξ.
Δεν κολλάς με το σεξ.
Κολλάς με αυτό το κάτι…που δεν ξέρεις…που πλανάται…είναι φωτιά…είναι καψούρα

Lioness
Lioness
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Σε ποιο σημείο κατάλαβες εσύ ότι γράφω ότι κόλλας με το σεξ ή ότι εγώ κόλλησα με το σεξ? Θα ήθελα να μου παραθέσεις δική μου πρόταση αν μπορείς που να λέει κάτι τέτοιο. Αλλιώς
μάλλον θα θεωρήσω ότι προσπαθείς να χρησιμοποιήσεις το άβαταρ μου για να πεις κι εσύ κάτι. Κατανοείστε τι διαβάζετε πρωτα ,πριν γράψετε για να αλλοιώσετε αυτά που γράφονται.

Στεφανος st
Στεφανος st
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Δεν κολλας με το σεξ ως πραξη. Κολλας με το φιλιγκ του σεξ. Η γυναικα που θα σε φυμωσει με το στριγκ της ειναι μια καθ ολα διαφορετικη γυναικα απ αυτην που δεν θα το κανει. Θα λειτουργουν ετσι διαφορετικα σ ολη τους την ζωη. Η φοιτητικη μου σχεση ηταν ετσι και ζησαμε ενα καρο πραγματα σεξουαλικα. Μεχρι και στη γνωριμια με τους γονεις μου χωρις βρακι ηρθε κ με ψηλες καλτσες αλλα με φορεμα μακρυ ως τον αστραγαλο. Αφηναμε τους γονεις και πεζαμε στις τουαλετες. Λοιπον εγω καθε καλοκαιρι πηγαινα σε φοιτητικες ανασκαφες κατι ως πρακτικη μη θεσμοθετημενη ακομα.… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Στεφανος st
lucid dream
lucid dream
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Τυχερό το λες…

Lioness
Lioness
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Lioness

Αυτούνου του άρεσε που τον φιμωσα με το βρακί μου. ( Άντρες) Εμένα μου άρεσε που σε ο,τι κουλό του πρότεινα (μιας και ήμουν σίγουρη ότι δε θα υπάρξει συνέχεια έδωσα ρέστα γιατί έλεγα ας εξαφανιστεί τι είχα τι έχασα) έλεγε ναι. Αλλά όχι δεν είχα δει προοπτικές. Ειμασταν σε σχέση και οι δύο. Απλά κούμπωσε και στη συνέχεια επειδή ακριβώς υπήρχαν δυσκολίες ( κυρίως η άλλη κοπέλα και απόσταση χιλιομετρική) έβγαλα όλη τη μπιτσια που δεν είχα βγάλει σε άλλους. Βασικά ρίσκαρα να μου πει άσε μας κουκλίτσα μου. Αλλά άμα ξεκινάς με φιμωμα με στρινγκ και έχεις φυσικά… Διαβάστε περισσότερα »

Lioness
Lioness
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Lioness

Κι όμως σε πληροφορω …ήταν πετρολ ημιδιάφανο. Φαντάσου έκπληξη όταν μου αποκάλυψε ότι μισεί το πράσινο χρώμα.

BlackCat
BlackCat
1 χρόνος πριν

Η ερώτηση και η (υπέροχη) απάντηση μου θύμισε κάτι ελεεινό που είχα ακούσει κάποτε σε εργασιακό χώρο ως εξής : “Δε μπορούμε να δώσουμε προαγωγή στη κυρία Ψ διότι οι γυναίκες είναι συναισθηματικές και δεν σηκώνει το προφίλ της εταιρίας κάποια να κλαίει στις σοβαρές συναντήσεις με του υψηλόβαθμους. Θα προαχθεί ο κύριος Χ.”
Το έλεος πχια με τα στερεότυπα.

CookieMonster
CookieMonster
1 χρόνος πριν

Να χέσω όλους αυτούς που βαρέθηκαν το μάρκετ με τις καρδούλες και τα αρκουδάκια και πιάσανε τα κοσμήματα και τις καρτούλες με ορμόνες για να ψαρώσουμε όλοι οι “μορφωμένοι” (άλλοι βλακέντιοι και εμείς)!
Η νευροχημεία, η ενδοκρινολογία, η νευροψυχιατρική κλπ είναι ολόκληρες επιστήμες με θεωρίες, πολύπλοκα συστήματα, πολυπαραγοντικά δίκτυα, και γενικά ένα μπάχαλο. Δεν είναι “πήγε η χψ ορμόνη από το 6 στο 9 όταν με αγκάλιασε ο Μπάμπης και τώρα θα του ορκιστώ αιώνια αγάπη”. Απλά γουστάρεις τον Μπάμπη. Λίγο, πολύ; Θα φανεί.

CookieMonster
CookieMonster
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Τώρα τα ΣΜΝ δεν κατάλαβα που κολλάνε και τι ακριβώς θέλεις να μάθεις. Καλύτερα στείλε ξεχωριστή ερώτηση. Δεν είναι όλα το ίδιο, δεν κολλάνε ολα με τον ιδιο τρόπο, δεν είναι όλα εξίσου επικίνδυνα.

all things must pass
all things must pass
1 χρόνος πριν

Ως άνθρωπος με ικανό αριθμό ons στη ζωή του,και μάλιστα σε εποχές που η ονομασία δεν είχε ακόμη εφευρεθεί,μπορώ να σε διαβεβαιώσω με πλήρη ειλικρίνεια πως ουδέποτε “κόλλησα” με κάποιον παρτενέρ.Να θέλω να επαναληφθεί το σκηνικό καθ’οτι ήταν καλό και γούσταρα ναι,αλλά έως εκεί.
Κατ’εμέ άλλοι είναι οι λόγοι του κολλήματος και ,όχι δεν έχουν να κάνουν με ορμόνες αλλά με state of mind.

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από all things must pass
Chipmunk
Chipmunk
1 χρόνος πριν

Πολύ ωραία, υπέροχη απάντηση. Να πω μόνο πως και ο άντρας εκκρίνει ποσότητες ωκυτοκινης αλλά σε μικρότερες ποσότητες. Το αν θα κολλήσεις από την πρώτη βραδιά ή όχι όμως έχει να κάνει περισσότερο με αυτό που θέλεις εσύ απ’ τη σχέση κι όχι με τις ορμόνες που θα εκκρίνεις εκείνη τη στιγμή και πάμε παρακάτω. Έτσι λοιπόν κι ένας άντρας που έχει συναισθήματα για μία γυναίκα κι αισθάνεται αυτό συναισθηματικό δέσιμο μπορεί να αισθανθεί αυτήν την εγγύτητα και να παράγει ακόμα και μεγαλύτερη ποσότητα αυτής της ορμόνης. Δεν είμαστε απλά οι ορμόνες μας. Αυτές αποτελούν το βιολογικό μας υπόβαθρο, αλλά… Διαβάστε περισσότερα »

Στεφανος st
Στεφανος st
1 χρόνος πριν

Κολας γιατι. Ο ανδρας στην ηλικια που προφανως εισαι για να το αναρωτιεσε κανει κι αυτος τα δικα του μαθηματα ενδυναμωσης. Τα μαθηματα αυτα λενε. Αν δεν μπαζωσεις δεν χτιζεις. Δηλ με τη χουφτα σου επιβεβαιωση αυτοπεποιθηση κ εμπειρια δεν κερδιζεις. Το κακο ειναι πως μονο αυτα τρια διαχωριζουν το αγορι απ τον ανδρα και μονο μ αυτα τρια θα βρεις συντροφο ζωης. Ως εκ τουτου ο ανδρας σε μικρη ηλικια θα κανει ons με την οποιαδηποτε. Με οποια πιστευει οτι τον περνει. Μ οποια κατσει. Αντιθετα εσυ θα κανεις ξεσκαρταρισμα και θα πας με οποιον κρινεις καλυτερο γιατι εσυ… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Στεφανος st
Στεφανος st
Στεφανος st
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

Περα απο τα παραπανω που αποτελουν το πρωτολειο παιχνιδι οπως παραγεται ως παιχνιδι εξουσιας εξαιτιας των ανασφαλειων του καθε φυλου κολλαμε αναλογα με την κοσμοθεωρια μας. Οποιος πιστευει πως οι ανθρωπινες σχεσεις ειναι δυναμικες και διαρκως εξελισσομενες μπορει να κολλησει πιο ευκολα.

Οποιος βαζει ορια και απαραβιαστα ταμπελακια πχ αυτος ειναι φιλος αυτος συναδελφος αυτος γοκομενος για σεξ ο αλλος για γαμο ειναι πιο δυσκολο να κολλησει. Βεβαια θα ζησει καπως μιζερα τη ζωη του.

ksenia
ksenia
1 χρόνος πριν

Συμφωνα με την επιστημη ολα ισχυουν τα παραπανω. Και δηλαδη οτι η γυναικα εκκρινει ωκυτοκινη κατα τον οργασμο ενω ο αντρας οχι, και οτι υπαρχει το λεγομενο οργασμικο κενο δηλαδη μεγαλυτερη δυσκολια στην επιτευξη οργασμου απο τις γυναικες συγκριτικα με τους αντρες και πολυ περισσοτερο στα Ons αλλα και οτι ορισμενα ΣΜΝ μεταδιδονται και με την χρηση προφυλακτικου. Αρα φυσικα και κολλαμε και λογω ορμονων αλλα και λογω ελξης και προσδοκιων. Οι αντρες κολλανε λογω ελξης.

dreammaker
dreammaker
1 χρόνος πριν

Οι ορμονες απο μονες τους δεν ενδιαφερουν . Μας ενδιαφερει ομως αυτο που παραγουν. Και παραγουν συναισθηματα.
Η διαχειριση των συναισθηματων γινεται απο τη λογικη(κυριως στο προμετωπιαιο φλοιο και την κανει αυτη η μεμβρανη που λεγεται φαια ουσια , παχους 4 κυτταρων το ενα πανω στο αλλο. τοοοοοσο λεπτη)
Σε αλλους λοιπον η μεμβρανη αυτη τα καταφερνει περισσοτερο , σε αλλους λιγοτερο να ελεγχει τα συναισθηματα (διαφορα IQ). Παιζει ρολο και η ποσοτητα συναισθηματων που παραγεται (διαφορα φυλων ή και ατομων)

ΥΓ Ρενα δεν υπαρχει ελευθερη βουληση, αλλα καλα κανεις και λες οτι υπαρχει

all things must pass
all things must pass
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  dreammaker

Ουπς!Τι έχουμε εδώ έτσι στο τέλος και ως ΥΓ, μία από τις πιο σημαντικές φράσεις που έχουν γραφτεί στο site. Δεν διαφωνώ επί της ουσίας αλλά μιλάμε,για ένα από τα πλέον καυτά φιλοσοφικά ερωτήματα με κείμενα επί κειμένων να έχουν γραφτεί υποστηρίζοντας διαφορετικές απόψεις.
Τhe existence or not of free will,and the hard problem of Consciousness
Tα δύο πιό σημαντικά φιλοσοφικά θέματα της εποχής.

dreammaker
dreammaker
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  all things must pass

ναι, και με παιδεύει και μένα όλη μου τη ζωή , αλλά όπως βλεπεις από νωρίς πήρα θέση

Στεφανος st
Στεφανος st
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  all things must pass

Αν διψαω με 40 βαθμους και στο ψυγειο εχω κοκα κολα αλλα οχι νερο θα πιω κοκα κολα παρ ολο που και η αναγκη μου και η επιθυμια μου θα υποδυκνειαν νερο. Ελευθερη βουληση που δεσμευετε απο ενα καρο συνιστωσες. Δεσμευμενες επιλογες κανουμε απο εξωτερικες συνθηκες και εσωτερικες αδυναμιες και παντα υπο καθεστως ελλειπους πληροφορησης αλλα κ ασυμμετρης πληροφορησης σε σχεση με τους διπλα. Συχνα ειναι τοσο δεσμευμενες που φανταζουν μονοδρομικες. Τις περισσοτερες φορες καθε νεα επιλογη φανταζει ως αμεση και λογικη συνεπεια της προηγουμενης.

Roula Sourtouko
Roula Sourtouko
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  all things must pass

Τι εννοεις ακριβώς; Αναφέρεσαι σε συγκεκριμένες περιστάσεις; Διαφορετικά, αν είναι έτσι, τότε γιατί πολλοί καταλήγουν στο ντιβάνι, στα σεμινάρια αυτογνωσίας καθώς και σε άλλες δραστηριότητες εξάρτησης; Έχουμε πράγματι ελεύθερη βούληση; Εγώ άλλα θυμαμαι. Θυμάμαι να μου επιβάλλουν να παίζω με κούκλες, χώρια από τα αδέλφια μου για να μη γίνω αγοροκόριτσο. Θυμάμαι μια κοινωνία που τη βρήκα κάπως και προσπαθούσε να με κάνει να χωρέσω στο κοστουμάκι της. Κι εγώ προσπάθησα, τ’ ομολογώ. Βλέπω παλιούς γνωστούς, ιδεολογικά αναρχικοί που τους έχει καταπιεί το σύστημα. Βλέπω παιδική φίλη που είναι ενοχική και το ξέρει. Αλλά ενοχική είναι και η μητέρα της,… Διαβάστε περισσότερα »

JoanneK
JoanneK
1 χρόνος πριν

Δεν ισχύει αυτό που λες. Έχω κάνει πολλές φορές one night stand και ήθελα να εξαφανιστούν μετά. Ακόμα και με περιπτώσεις που το σεξ ήταν θεϊκό. Γιατί δεν ταιριάζαμε στα υπόλοιπα. Ενώ έχω κολλήσει με τυπους που δεν είχα κάνει σεξ γιατί τους γούσταρα. Αν ίσχυε αυτό θα τρελαινόμασταν ολες με τον πρώτο που γνωρίζαμε. Κόλλησες γιατί αυτός σου άρεσε πολύ και τον έκρινες κατάλληλο για σχέση. Ε και αν δεν γινόταν κάτι πολύ ξενερωτικο στο σεξ, θα ήθελες και παραπάνω. Εξαρτάται με ποια κριτήρια κάνουμε σεξ. Αν περιμένεις να τρελαθείς με τον άλλον για να κάνεις σεξ, είναι πιο… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από JoanneK