in

Η Ρένα απαντά: Γιατί η φίλη μου αγνοεί τα μηνύματά μου;

Το θέμα είναι ότι φαίνεται να είναι ενεργή στα social media, αλλά παρόλα αυτά δεν απαντάει σε αυτά που τις στέλνω.

Αγνοεί τα μηνύματα είναι ήδη περιγραφή πολύ συγκεκριμένη. ______________ Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Γεια σε όλη την παρεα. Έχω έναν προβληματισμό και θα ήθελα τη γνώμη όλων σας. Είμαι 22 χρόνων και έχω μια κολλητή φίλη στην ίδια ηλικία τα τελευταία 5 χρόνια. Εγώ είμαι στη φάση που σπουδάζω και δουλεύω ταυτόχρονα, […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

social messages

Αγνοεί τα μηνύματα είναι ήδη περιγραφή πολύ συγκεκριμένη.

______________

Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα

Γεια σε όλη την παρεα. Έχω έναν προβληματισμό και θα ήθελα τη γνώμη όλων σας.
Είμαι 22 χρόνων και έχω μια κολλητή φίλη στην ίδια ηλικία τα τελευταία 5 χρόνια. Εγώ είμαι στη φάση που σπουδάζω και δουλεύω ταυτόχρονα, ενώ η ίδια έχει full time δουλειά.
Το πρόβλημα μου είναι ότι αγνοεί τα μηνύματα από της στέλνω. Μπορεί να της στείλω ένα μήνυμα και να κάνει να απαντήσει σχεδόν μία μέρα. Μερικές φορές δικαιολογείται και λέει ότι έτρεχε με τη δουλειά και δεν προλάβαινε και άλλες φορές απαντάει σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Το θέμα είναι ότι φαίνεται να είναι ενεργή στα social media, αλλά παρόλα αυτά δεν απαντάει σε αυτά που τις στέλνω.

Όταν είμαστε έξω μαζί και τυχαίνει να χτυπήσει κάποιο μήνυμα στο κινητό της απαντάει αμέσως, ενώ σε εμένα έχει τύχει να μην απαντήσει πάνω από μια μέρα.

Κατανοώ απόλυτα το ότι τρέχει με τη δουλειά της και δεν μπορεί να είναι συνεχώς πάνω από ένα κινητό, αλλά δεν το θεωρώ φυσιολογικό να μην βρει μέσα σε μία μέρα δύο λεπτά να απαντήσει το μήνυμά μου.

Το θέμα είναι ότι όταν της στέλνω να κανονίσουμε απαντάει αμέσως, ενώ όταν μιλάμε για γενικά πράγματα μέσα στη μέρα μπορεί να με αφήσει στο παραδόθηκε ολόκληρες ώρες, ενώ φαίνεται ότι είναι ενεργη.
Αν πάλι τύχη εγώ κάποια στιγμή να μην απαντήσω σε μήνυμά της, γιατί είμαι πολύ πιεσμένη με τη σχολή και τη δουλειά, αρχίζει να μου στέλνει μηνύματα του τύπου “όλα καλά; Ανησύχησα που δεν απάντησες”

Όταν είμαστε έξω μαζί περνάμε πάρα πολύ καλά και πραγματικά απολαμβάνω την παρέα της. Δεν αμφιβάλλω για το αν με θεωρεί φίλη της, απλώς η συγκεκριμένη συμπεριφορά με ενοχλεί πολύ.
Πώς πιστεύετε ότι πρέπει να θίξω αυτό το θέμα χωρίς να φανώ καταπιεστική αλλά ταυτόχρονα να της εξηγήσω ότι με ενοχλεί αυτό που κάνει;

ΑΠΟ ΤΗΝ – Προβληματισμένη

__________________________
Ας οργανώσουμε τη συζήτηση

Εφόσον έχεις προαποφασίσει ότι σε αγνοεί, αναγκαστικά μπαίνεις στην κατάσταση να σε ενοχλεί. Το βιώνεις ως προσωπική απόρριψη.

Από τα συμφραζόμενα η φίλη φαίνεται ως πρακτικός άνθρωπος με συγκεκριμένο στυλ επικοινωνίας. Χρησιμοποιεί μηνύματα για σκοπούς πρακτικούς, δηλαδή να κανονίσει συγκεκριμένα, να απαντήσει σε κάτι επείγον, ενώ εσύ για να συζητήσεις και να πεις τα νέα σου. Έχετε διαφορετικό στυλ επικοινωνίας. Εκείνη γνωρίζει το δικό σου και γι’αυτό ανησυχεί αν δεν απαντήσεις. Μια μέρα διάστημα είναι περίπου λογικό για απάντηση σε μήνυμα που επιδιώκει κουβεντούλα, εφόσον δεν περισσεύει χρόνος κι ενέργεια. Στα επείγοντα και στο δια ζώσης απαντάει και φέρεται σωστά.

Το γεγονός ότι τη βλέπεις συνδεδεμένη στα σόσιαλ δεν αποδεικνύει ότι σε αγνοεί. Μπορεί να μην αποσυνδέεται ποτέ για να γλιτώσει -ακριβώς!- χρόνο και μανούρα. Το κάνω κι εγώ με εφαρμογές. Φαίνομαι online. Δεν είμαι όμως, δεν ασχολούμαι συνέχεια, έχω ένα σωρό δουλειές. Ο άλλος μπορεί να μην το ξέρει, βέβαια. Επομένως θέσε το πολύ σαφώς και πολύ συγκεκριμένα: βρε συ τάδε μου, σε βλέπω online ενώ στέλνω, αλλά δεν μου απαντάς, συμβαίνει κάτι μαζί μου; Κι άκου τι θα σου πει. Υπολόγισε επίσης την πιθανότητα να λες τα ίδια πράγματα πολλές φορές ή να μην έχει απάντηση σε αυτό που της στέλνεις.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

15 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
CookieMonster
CookieMonster
1 χρόνος πριν

Συμφωνώ 100% με την απάντηση. Υπάρχουν άνθρωποι που πιάνουν μια αέναη ψιλοκουβεντούλα από τα social και άλλοι που περιμένουν να τα πουν από κοντά. Εφόσον απ’ότι καταλαβαίνω βρίσκεστε σχετικά συχνά, δεν χρειάζεται να τα λέτε και με αυτόν τον τρόπο (εκτός αν εσύ έχεις αυτή την ανάγκη οπότε λογικά θα αραιώσετε).

Kathrine
Kathrine
1 χρόνος πριν

Θα προσθέσω πως είναι δικαίωμά της να μη θέλει να απαντήσει εκείνη τη στιγμή, αλλά να θέλει να χαζέψει στα reels για ξεκούραση.

whoy
whoy
1 χρόνος πριν

Είχα να απαντήσω σε μια φίλη μέρες, τα πήρε χτες με εκραξε. Δεν ένιωθα καλά, της απάντησα σήμερα πως αυτές τις μέρες δεν είμαι καλά και πως έχω αγχωθει κ στεναχωρηθεί για το τάδε, το τάδε και το τάδε. Νιώθω τόσο άσχημα και πως η ζωή μου δεν έχει μέλλον, και δεν ξέρω τι να τους πω, πέραν του ότι δεν μπορώ να ακούσω ΚΑΙ τα δικά τους προβλήματα. Απλά νομίζω πως ακροβατώ σε ένα σκοινάκι και πως αν ξεκινήσω αυτήν την διαδικασία θα πέσω στην κατηφόρα. Αντί να της θυμώσεις, ρώτα την κι εσύ αν είναι καλά, και πες… Διαβάστε περισσότερα »

Smoka
Smoka
1 χρόνος πριν

Δεν βρίσκω κάτι μεμπτό στη συμπεριφορά της. Κι εγώ βαριέμαι να απαντώ σε μηνύματα περί ανέμων και υδάτων που θα πρέπει να γράψεις κατεβατά. Μόλις τελειώσω τη δουλειά μου, θα τηλεφωνήσω στη φίλη μου να μιλήσουμε. Συμφωνώ με την Ρένα.

Στεφανος st
Στεφανος st
1 χρόνος πριν

Αν θελεις κουβεντουλα παιρνεις τηλ. Οτι πεις 1 ωρα με ανταλλαγη μυνηματων τα λες σε 10 λεπτα τηλ. Δεν υπαρχει ουτε ενας λογικος ανθρωπος που θα ανοιξε ψιλη κουβεντα απο μυνηματα. Δεν υπαρχει τιποτε πιο φυσικο απ το να σου απανταει οταν ειναι να κανονισατε κατι. Ειναι το μονο μυνημα που απαιτει αμεση απαντηση και γινετε σε 2 λεπτα. Ναι σις 9 εκει. Η οχι μια αλλη φορα. Ολα τα υπολοιπα τηλεφωνικα. Δεν εχεις κανενα λογο να θιξεις το θεμα. Η φιλη σου εχει τουλαχιστον τη μεση κοινη νοημοσυνη και το μεσο προγραμμα ενος ενηλικα. Οι ενηλικες δεν γραφουν εκθεσεις… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Στεφανος st
???
???
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

Άντε να καταλάβω ότι υπάρχουν άνθρωποι εσωστρεφής και με κοινωνικές φοβίες που δεν νοιώθουν άνετα με την λεκτική επικοινωνία. Όμως εδώ έχουν φτάσει κάποιοι να ανοίγουν ψιλή κουβεντούλα με ηχητικά μηνύματα!! Τι σπατάλη χρόνου είναι αυτή;;

yvris
yvris
1 χρόνος πριν

Ειμαι σαν τη φιλη σου. Αν προκειται για κατι αμεσο ή πρακτικο θα απαντησω αμεσως, για να πιασω ψιλοκουβεντουλα απο μηνυματα μονο αν βαριεμαι να κανω οτιδηποτε αλλο. Οι μονες φιλιες μου που εχουν κρατησει στα χρονια ειναι με τις φιλες που εχουν το ιδιο στυλ επικοινωνιας με εμενα και γι’αυτο δειχνουν κατανοηση, οπως τους δειχνω κι εγω. Δεν εχουμε ολα τα ατομα το ιδιο στυλ επικοινωνιας.

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από yvris
Melissanthi
Melissanthi
1 χρόνος πριν

Αν είναι αγχωμένη ίσως να μην αντέχει πολλά πολλά. Προσωπικά όταν νιώθω πίεση απαντώ μόνο στα απολύτως απαραίτητα, άντε και σε κανένα σχόλιο που για κάποιο λόγο βρήκα ενδιαφέρον. Μήπως τα μηνύματα σου είναι φορτισμένα αρνητικά π.χ. γκρίνια για κάτι που σου φταίει ή κάτι άλλο που κατά κάποιο τρόπο απορροφά ενέργεια ή χρόνο π.χ. αναζήτηση επιβεβαίωσης κλπ; Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να μην την παλεύει να σου απαντήσει άμεσα. Συνήθως σε περιόδους στρες αναζητάει κανείς επικοινωνία με ευχάριστα άτομα που τον ξεκουράζουν και δυσκολεύεται στην επικοινωνία με φορτικά άτομα ή άτομα που για κάποιο λόγο εκπέμπουν αρνητική ενέργεια.

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Melissanthi
Santy
Santy
1 χρόνος πριν

Φίλη η λέξη “κολλητή” δεν πρέπει πια να υπάρχει στο λεξιλόγιο σου, μεγαλώσατε. Ίσως, να κάνετε απλά παρέα ή άλλαξε η σχέση σας πέρασε στη φάση της ενήλικης ζωής.

J.Brian
J.Brian
1 χρόνος πριν

Και μόνο που ρωτάς πώς να το θίξεις, δε νομίζω ότι έχετε φιλια . Δεν νιώθεις καν την οικειότητα να της εκφράσεις κάτι πάρα πολύ απλό και πάρα πολύ συνηθισμένο. Έχεις συνδυάσει την εξωτερίκευση με κάτι πολύπλοκο. Δεν θα τη βρίσεις, θα της πεις ότι ο τρόπος που επικοινωνείτε μπλα… Και πως θα προτιμούσε μπλου … Αν στα 22 σου δεν μπορείς να εκφράσεις τις προτιμήσεις σου, σε μια σχέση που λες ότι είναι κοντινή στο μέλλον που κόβεται η φορά όλων (εκ των συνθηκών) τι θα κάνεις; Θα δέχεσαι τα πάντα η θα μονασεις; Μίλα της και αν είναι… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από J.Brian
lucid dream
lucid dream
1 χρόνος πριν

Προβληματισμένη ,είναι φανερό ότι έχετε διαφορετικά ενδιαφέροντα, προτεραιότητες και χαρακτήρα
Λες ότι είστε κολλητές .Τί σημαίνει άραγε αυτό ;
Υπάρχει μια δυναμική ,όπως σε όλες τις σχέσεις
Μιλάς ,το λες ,αν παρεξηγηθεί δεν είστε τόσο φίλες
Έχεις καταλάβει τί θέλει ,χαλαρή παρέα
Ο προβληματισμός σε ζευγαράκι ταιριάζει περισσότερο