Το ζήτημα δεν με αφορά προσωπικά, έχω κάποιες φίλες που τα χρησιμοποιούν φουλ και ζητούν την άποψη μου. Διστάζω να τους πω γιατί δεν θέλω να τις προσβάλλω.
____________
H ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα
Ρενα μου καλησπέρα!
Σε διαβάζω εδώ κ καιρό κ σου γράφω σήμερα γιατί πραγματικά εκτιμώ την άποψη σου κ θα την ήθελα για το συγκεκριμένο θέμα. Λοιπόν, το θέμα μου είναι κάτι το οποίο πολύ συχνά συζητάτε κ εδώ μέσα-τα dating apps! Ακούω πολύ συχνά γύρω μου (κ σε αυτό το site) ότι λέει είναι ο μοναδικος(!) τρόπος να γνωρίσεις κάποιον σήμερα.
Εγω διαφωνώ κάθετα με αυτό και παρόλο που το ζήτημα δεν με αφορά προσωπικά έχω κάποιες φίλες που τα χρησιμοποιούν φουλ τελευταία κ μου ζητούν την άποψη μου, την οποία διστάζω να τους πω γιατί δεν θέλω να τις προσβάλω….αλλα ώρες ώρες συγκρατούμαι με το ζόρι.
Πρωτον και κύριον, πως είναι σίγουρες για την ασφάλεια αυτών των εφαρμογών???θελω να πω αποκλείεται να παίζουν εκεί μέσα ψεύτικα προφίλ?από το να είναι ο άλλος στην καλύτερη περίπτωση τελείως διαφορετικό από αυτό που περιγράφει κ στη χειρότερη pshyco βιαστής, δολοφόνος κλπ?ποιος τους το διασφαλίζει αυτό, γίνεται θέλω να πω κάποιο ξεσκαρτάρισμα εκεί μέσα κ πως?ας μου απαντήσουν όσες ξέρουν.
Δεύτερον διαφωνώ κάθετα με το ότι οι άντρες πλέον δε φλερτάρουν.Εγω βλέπω καθημερινά γύρω μου να γίνεται παιχνίδι στο δρόμο, στα μαγαζιά, παντού (για να μην αναφέρω τους χώρους εργασίας που προσωπικά θα τους απέφευγα-μακριά!)Αν μου επιτρέπετε να μιλήσω κ για τον εαυτό μου, είμαι 39, χωρισμένη με 2 μικρά παιδιά (9 και 4 ετών) και ενώ χώρισα πριν 2 χρόνια έχω μια πολύ καλή σχέση τον τελευταίο 1 χρόνο με έναν άνθρωπο που γνώρισα σε διάκοπες-τις πρώτες που πήγα χωρίς τα παιδιά

χα!και όχι μόνο δέσαμε από την πρώτη στιγμή αλλά περνάμε υπέροχα, με φροντίζει πολύ, φέρεται τέλεια στα παιδιά μου κ μάλιστα πρόσφατα μου ζήτησε να συγκατοικήσουμε (κάτι στο οποίο είμαι πολύ επιφυλακτική λόγω των παιδιών κ δεν θα κάνω άλλα, αυτό είναι άλλο θεμα)!Αρα? Πως μόνο μέσω εφαρμογής γνωρίζεται ο κόσμος πως είστε τόσο απαισιόδοξες???
Και τέλος κορίτσια, όσο κι αν δεν μας αρέσει, η γνώμη που έχουν οι άντρες για αυτές τις εφαρμογές είναι λίγο-πολύ γνωστή μην κοροϊδευόμαστε…δεν είναι μόνο ότι μπαίνουν εκεί απλά για να πηδήξουν, το χειρότερο είναι ότι όποια πετυχαίνουν εκεί τη θεωρούν τουλάχιστον απελπισμένη (και έχω άπειρες τέτοιες αντρικές συζητήσεις κατά νου κ από τον κύκλο του πρώην άντρα μου και από του τωρινού μου συντρόφου και από του αδελφού μου που εξέφραζαν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό το πράγμα.) Αλλά και από αυτά που μου λένε οι φίλες μου για αυτούς που γνωρίζουν εκεί κ τη συμπεριφορά τους, στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγω ακριβώς δυστυχώς…το θέμα μου είναι ότι δεν ξέρω πως να τους το πω χωρίς να τις πληρώσω, δε μου αρέσει να πληγώνω ανθρώπους αλλά ώρες ώρες νιώθω να με καίει η γλώσσα μου!Πες μου βρε Ρενα κ εσύ την άποψη σου!φιλια σε όλες;συγνώμη για το σεντόνι…
ΑΠΟ ΤΗΝ – red velvet
__________________
Ας οργανώσουμε τη συζήτηση
Πολλά θέματα θέτεις κι όλα μπλέκονται μεταξύ τους. Ας τα πάρουμε ένα ένα.
Η γνωριμία μέσω dating apps θεωρητικά δεν διαφέρει και τόσο από την γνωριμία οπουδήποτε αλλού, υπό την έννοια ότι ο κόσμος που είναι εκεί έξω μπαίνει και στον κόσμο μέσα στα apps. Αυτό περίπου είναι το βασικό επιχείρημα των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Αυξάνεις όμως το δείγμα, επειδή δεν είναι δυνατόν να είσαι και στην Καβάλα, και στο Ρέθυμνο, και στο Βερολίνο και στην Κουάλα Λουμπούρ ταυτόχρονα και να τσεκάρεις το διαθέσιμο αντρικό δυναμικό. Επομένως έχεις (θεωρητικά) περισσότερες πιθανότητες.
Βέβαια αυτό στην πράξη δεν ισχύει για τον λόγο που είπες ήδη. Μπαίνουν συγκεκριμένοι εξ αυτών, όχι όλος ο αντρικός πληθυσμός, κι ο λόγος που οι άντρες χρησιμοποιούν dating apps είναι συνήθως κάπως διαφορετικός από τον γυναικείο. Αποζητούν συνήθως έναν τρόπο να ερεθιστούν, να «κάνουν παιχνίδι» (ψηφιακό) κι όχι αναγκαστικά να προχωρήσουν σε δια ζώσης γνωριμία, σεξ ή σχέση. Επομένως το διαθέσιμο δείγμα για σεξ ή σχέση μειώνεται. Αρκετοί είναι όντως παντρεμένοι ή μακρόχρονα δεσμευμένοι και ξερουτινιάζουν με τον τρόπο αυτό.
Ακόμα όμως κι όταν είναι διαθέσιμοι για γνωριμία η απογοήτευση κι από τις δυο πλευρές καραδοκεί επειδή χτίζονται προσδοκίες με το μπίρι μπίρι, τις φωτογραφίες, το κοίταγμα των λοιπών πληροφοριών. Κι έτσι έχουμε τραγελαφικά αποτελέσματα. Στην δια ζώσης γνωριμία το μάτι χρειάζεται κλάσματα του δευτερολέπτου για να ζυγίσει τον άλλον: αν ελκύει, αν μοιάζει αξιόπιστος, αν εμπνέει εμπιστοσύνη, αν είναι περιποιημένος ή μπίχλας, αν έχει στοιχειώδη σημεία ενδιαφέροντος. Πριν καν πει οτιδήποτε, ο τρόπος που στήνεται στον χώρο ένας άνθρωπος, η γλώσσα του σώματος λέει πολλά και πολύ χρήσιμα στο dating.
Θα μπορούσε να είναι βιαστής ή δολοφόνος ένας άνθρωπος που γνωρίζουμε μέσω dating app; Η ερώτηση μου θυμίζει την διστακτικότητα που έχουν προ-τεχνολογικές γενιές απέναντι σε οτιδήποτε αφορά την χρήση τεχνολογίας, σαν τις γιαγιάδες στην τράπεζα. Προφανώς βιαστές και δολοφόνοι αποδείχθηκαν κι άνθρωποι υπεράνω υποψίας: o δράκος-φυσιοθεραπευτής από την δεκαετία του ’80 ή ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος που σκότωσε την Καρολάιν είναι αντίστοιχες περιπτώσεις. Επιπλέον, μήπως οι φίλοι και γνωστοί βιαστών γνωρίζουν συνειδητά ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι βιαστές; Δε νομίζω. Ή μήπως δεν σου έχουν ποτέ γνωρίσει φίλοι και συγγενείς ακατάλληλους υποψήφιους συντρόφους, κακοποιητικούς, ούγκανους, κοινωνικά αδέξιους;
Για να επανέρθω στα apps όμως, θα ήταν τουλάχιστον αφελές να θεωρήσει κάποια ότι «ελέγχοντας τα σόσιαλ μίντιά του» καταλαβαίνεις πολλά. Πόσο μπουμερίστικη αντίληψη. Ναι, αν υποθέσουμε ότι αποκαλύπτει τον πραγματικό του εαυτό εκεί και δεν έχει 2-3 τρολοπροφίλ… Είναι τρομερά εύκολο να τα φτιάξεις και να τα κάνεις να μοιάζουν κι αληθινά, ο κόσμος ψοφάει να σε αποδεχτεί ως φίλο άμα λίγο κολακέψεις κι ας μη σε ξέρει από πουθενά. Επομένως η ασφάλεια μιας γυναίκας στο dating έχει να κάνει περισσότερο με το πόσο η ίδια είναι σε εγρήγορση, παρά με τον τρόπο γνωριμίας με τον υποψήφιο.
Και φτάνω στο τελευταίο σημείο. Τη γνώμη των αντρών για τα dating apps. Η γνώμη τους για την χρήση από τους ίδιους είναι πολύ καλή. Σκέφτονται: ευκολία, μηδενική διαχείριση χυλόπιτας, ψηφιακό χαζολόγημα, σεξοντελίβερι. Tι καλύτερο; Γι’αυτό τα αγκάλιασαν. Και φτάνω στη γνώμη που έχουν για τις γυναίκες που χρησιμοποιούν dating apps. Κρίνοντας εξ ιδίων τ’αλλότρια σκέφτονται ότι για να χρησιμοποιούν dating apps οι γυναίκες μέσα σε αυτό το σύμπαν ψάχνουν σεξ και γνωριμίες (ίσως και για κάτι που θα γίνει σχέση, δεν το αντικρούω αυτό). Άμα ψάχνουν σεξ σημαίνει ότι τους αρέσει το σεξ, σκέφτονται πάλι οι άντρες των εφαρμογών, επομένως «δεν κάνουν για σπίτι». Άπαξ και γίνει αυτός ο διαχωρισμός είναι πολύ δύσκολο να τις δουν αλλιώς. Επιπλέον σκέφτονται ότι για να ψάχνουν οι ίδιες δεν έχουν πολλές ευκαιρίες, δεν τις φλερτάρουν αρκετά στο περιβάλλον τους. Γιατί στο αντρικό μυαλό, το πατριαρχικά μεγαλωμένο και προσαρμοσμένο σε όλη την περιρρέουσα κουλτούρα, το σεξ πάντοτε υποβιβάζει τη γυναίκα. Επομένως η υποτίμηση αρχίζει πριν ακόμα ψάξουν το προφίλ της γυναίκας, να δουν ποιά είναι τέλος πάντων. Δυστυχώς… Στις φίλες σου πάντως να μην λες τίποτα, κράτα τη γλώσσα σου. Ιδιαίτερα επειδή έχεις προνόμιο να γνωρίζεις εκτός, δεν είναι σικ να τους ανεμίζεις το προνόμιό σου, δείξε αυτοσυγκράτηση, μη γίνεις pick me. Περνάνε κι εκείνες του λιναριού τα πάθη, είναι μια σκληρή περίοδος για το dating. Δώσε τους να διαβάσουν Α μπα.
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

Κοίταξε λίγο, από την επιστολή σου βγαίνει μια άκρως φοβική στάση προς την τεχνολογία, συγκεκριμένα τις ιντερνετικές σχέσεις/γνωριμίες. Τα dating apps δεν είχαν πάντα αυτό τον χαρακτήρα που έχουν σήμερα, το Τιντερ όμως τα μετέτρεψε σε αυτό που βλέπουμε σήμερα, μιας και όλες οι εφαρμογές γνωριμίες το χρησιμοποίησαν ως πρότυπο και αλλάξανε. Κάποτε εξυπηρετούσαν πιο τεχνολογικά ενημερωμένους και εσωστρεφείς ανθρώπους, κάποτε. Προφανώς δε σημαίνει ότι δεν υπήρχε κίνδυνος και ότι δεν υπάρχει, αλλά κίνδυνος υπάρχει και από τον άγνωστο που στην πέφτει στο δρόμο, και από γνωστούς, γιατί εκεί εχ ις και την ψευδαίσθηση της ασφάλειας μιας και υποτίθεται ο… Διαβάστε περισσότερα »
Να συμπληρώσω ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει επιστολή από γυναίκα που έκανε όλα όσα πρέπει για να γνωρίσει ανθρώπους με τον καλό παραδοσιακό τρόπο και δεν ευδοκίμησε. Για ρίξε μια ματιά και εκεί.
Ακριβώς, τίποτα δεν είναι πανάκεια.
Ε καλα ρε φίλη επειδή εσύ έπεσες από την Ακρόπολη και βρηκες πορτοφόλι μια φορά, δε σημαίνει ότι συμβαίνει συχνά. Ασε που αυτόν που επέλεξες εσύ, οι φίλες σου μπορεί να μην του έριχναν δεύτερη ματιά. Θέλω να πω ας μην κάνουμε κανόνα την τυχαιότητα που συνέβει σε εμάς. Κατά τα άλλα πιστεύω και εγώ ότι στα dating apps η επιτυχία είναι τυχαιότητα και όχι ο κανόνας.
Κάποιοι θεωρούν απελπισμένες τις γυναίκες που έχουν προφίλ σε εφαρμογές γνωριμιών και κάποιοι τους ανθρώπους που δεν μπορούν να μείνουν μόνοι τους ούτε για μερικούς μήνες.
Με αλλά λόγια, οι απόψεις είναι σαν τις γλουτιαίες περιοχές: όλοι έχουμε μια.
Από όλους αυτούς τους φίλους του πρώην, του νυν , του αδερφού κτλπ δεν υπάρχει ούτε ένας που μπορείς να γνωρίσεις στις φίλες σου , αντί να σε καίει η γλώσσα σου να τις πικράνεις?? Πάντως έμενα αυτός που με χτύπησε ήταν αδερφός φίλης μου κι όχι κάποιος που γνώρισα στο ίντερνετ. Όσους γνώρισα στο ίντερνετ την εποχή πριν τα dating apps , αλλά των chat rooms και των φορούμς μια χαρά ανθρώποι ήταν. Ήμουν κι εγώ περισσότερο υποψιασμένη όμως ε? ακριβώς γιατί υπήρχε φόβος για το άγνωστο . Νομίζω διανύουμε μια εποχή ατομικισμού και αποξένωσης. Παλιότερα όντως έτσι γνωριζόμασταν… Διαβάστε περισσότερα »
Καλέ χάρη κάνει στις φίλες που δεν τους κάνει κονέ με αυτούς τους άνδρες. Ευτυχώς δηλαδή, τη γλιτώνουν. Άλλιως θα τους παρουσίαζε, ο αξιόλογος τάδε. Και έχουμε δει που οδηγεί αυτό πολλές φορές.
ακριβώς…
Επίσης είναι εντελώς γελοίο οι άνδρες που θεωρούν την γυναίκα στο app απελπισμένη…οι ίδιοι άνδρες που βρίσκονται στο ίδιο app και τσκαρουν το προφίλ της. Οι ίδιοι άνδρες που λένε ότι είναι δύσκολο να λάβουν like / match χωρίς να πληρώσουν και αναγκάζονται να κάνουν λαικ γενικά και αβερτα σε ολες (ο αριθμός των γυναικών είναι μικρότερος στα app τύπου 70-30)!
Ποιοι είναι απελπισμένοι;
εισαι λίγο pick me ,ε? κοιτα,και την δικια σου ιστορία κάποιος που τη βλέπει από έξω,βρισκει πράγματα που αν τα πει ίσως σε πληγώσουν…δεν θα στα πει όμως γιατί δεν ρώτησες,το πιάνεις? τώρα τι να σου πω…. πως φλερτάρουν έξω?γιατι επειδή σου έκατσε εσένα σχέση? φλερτ είναι παιχνίδι και τα απς δίνουν την δυνατότητα σε ντροπαλούς και ανασφαλείς να παίξουν πιο άνετα. ποιοι άνδρες το λένε αυτό για τις γυναίκες?αυτοί που έχουν επίσης απς γιατί είναι εξίσου απελπισμένοι? αυτοί που θέλουν σεξοντελιβερι χωρίς να πληρώσουν? αυτοί που είναι τόσο τέλειοι που δεν μπορούν να φλερτάρουν από κοντά? ή αυτοί που… Διαβάστε περισσότερα »
👏👏👏👏👏👏👏
Σε ευχαριστώ πολύ!
Εχω ντατινγ απ το οποίο χρησιμοποιω οσο μπορώ πιο προσεκτικά και παρόλο που εκεί θα βρεις όντος απ όλα τα φρούτα η επιστολή της γράφουσας με προσβάλει.
Για κάποιες από εμάς που ψάχνουμε εκεί είναι και ο μόνος τρόπος μας να αναζητούμε σύντροφο, ιδικά οταν ζεις επαρχία το δια ζώσης σπανίζει.
Πάντως για κάποια που δεν εχει και πολύ εμπειρία στο dating (διαδυκτιακό και μη, με τα καλά του και τα κακά του) έχεις την αυτοπεποίθηση πως γνωρίζεις και ασκείς και κριτική. Μπράβο σου.
Η επιστολή σου βγάζει κάτι pick me,τύπου εγώ η έξυπνη που βρήκα άντρα από κοντά και οι φίλες μου που κοροιδεύουν τον εαυτό τους στα dating aps.
Πήρε και support από τους άντρες του κύκλου και πικμιασε ακόμα περισσότερο.
Χαχαχαχ
Σ’αγαπω εσένα το ξέρεις ❤️
Ο μόνος λόγος που συνδέθηκα, ειναι για να σου πω ότι τον τωρινό σου σύντροφο, και τον πρώην, και τον αδερφό σου, που τους ακους και τους έχεις και σε εκτιμηση, δεν θα τους αγγίζαμε πολλές ούτε με ακόντιο, επειδη οι απόψεις τους για τις γυναίκες είναι άσχημες. Τα ειπαν ΟΛΑ οι προλαλήσασες. Τέτοια χαρά και υπερηφάνεια για γκόμενο με μισογύνικες απόψεις, ειλικρινά με έκανες και γέλασα. Να τον χαιρεσαι λοιπόν και με το καλό και η συγκατοικηση, απλά πρόσεχε: αυτοί που διαχωριζουν τις γυναικες σε “αγίες” και “πόρνες”, κι εσένα κατωτερη απο αυτους σε βλέπουν, αλλά δε το έχεις… Διαβάστε περισσότερα »
Καλά θα κάνεις να μην πεις τίποτα στις φίλες σου γιατί εκτός που θα τις προσβάλεις σίγουρα θα ακουστείς και σαν να έρχεσαι από τη δεκαετία του 1950. Θα έγραφα κάτι πιο προσβλητικό αλλά δεν θα το κάνω αν κι εσύ αυτό κάνεις, προσβάλλεις ανθρώπους μιλώντας για πράγματα που δεν ξέρεις. Θα σου λύσω όλες τις απορίες μιας κι έχω ασχοληθεί πολύ με τα dating apps. Φυσικά και παίζουν ψεύτικα προφίλ. Όπως υπάρχουν και στα σοσιαλ ψεύτικα προφίλ και όπως υπάρχουν και στην πραγματική ζωή ψεύτικοι άνθρωποι. Εσύ πως ξέρεις ότι ο τύπος που γνώρισες στις διακοπές δεν είναι παντρεμένος… Διαβάστε περισσότερα »
Ξέρεις, μπορεί οι φίλες σου να μη θέλουν να σε πληγώσουν και γι’ αυτό να μην σχολιάζουν τις επιλογές σου και ελπίζω να μην τις καίει η γλώσσα τους. Θα μου άρεσε περισσότερο το μήνυμά σου αν δεν μας το έτριβες στη μούρη ότι βρήκες καπάκια καινούριο γκομενάκι, παρόλο που έχεις παιδιά, και ότι ήδη θέλει να συγκατοικήσετε. Οκ, ναι, έχουμε θαμπωθεί από τη γαματωσύνη σου. Επίσης, θα μπορούσες να το προσεγγίσεις αλλιώς, τύπου κορίτσια μη χάνετε το κουράγιο σας, τυχερά είναι αυτά. Παράδειγμα εγώ, αφού συνέβη σε μένα, μπορεί να συμβεί στην καθεμία, δεν είμαι κάτι τόσο ξεχωριστό. Αυτό… Διαβάστε περισσότερα »
Ε ναι βρε παιδί μου! Να πει μια καλή κουβέντα να τις εμψυχώσει! Είναι τόσο δύσκολο να είναι λίγο υποστηρικτικη και να μην σκεφτεσαι κατευθείαν να πεις την αποψαρα της, που κρατιέται κιόλας να μην την πει, λες και τη ρώτησαν;
Ο,τι στοίχημα ότι θα έρθει η γραφουσα με update για να μας την πει που δεν μας άρεσαν αυτα που εγραψε
Ok boomer