in

Η Ρένα απαντά: Είναι καθηγητής μου

Είμαι 22 χρόνων και πηγαίνω σε ένα εσπερινό ΕΠΑΛ γιατί θέλω να δώσω ξανά πανελλαδικές για να περάσω σε μια σχολή που θέλω.

  ____________ Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Γειά σου Ρένα, καλημέρα, παρακολουθώ τη στήλη σου πολύ καιρό και μαρεσει ο τρόπος που μεταφέρεις τις συμβουλές και απόψεις σου, δεν περίμενα ότι θα σου έγραφα αλλά να με και γω θέλοντας μια γνώμη/συμβουλή! Είμαι 22 χρόνων και πηγαίνω σε ένα εσπερινό ΕΠΑΛ γιατί θέλω […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

school

 

____________

Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα

Γειά σου Ρένα, καλημέρα, παρακολουθώ τη στήλη σου πολύ καιρό και μαρεσει ο τρόπος που μεταφέρεις τις συμβουλές και απόψεις σου, δεν περίμενα ότι θα σου έγραφα αλλά να με και γω θέλοντας μια γνώμη/συμβουλή!

Είμαι 22 χρόνων και πηγαίνω σε ένα εσπερινό ΕΠΑΛ γιατί θέλω να δώσω ξανά πανελλαδικές για να περάσω σε μια σχολή που θέλω. Είμαι πολύ συγκεντρωμένη στον στόχο μου και είναι η προτεραιότητα μου. Είμαι αρκετό καιρό μόνη μου και το έχω ψηλό συνηθίσει, δεν με πειράζει… Ώσπου μια μέρα ήρθε ένας καινούργιος δάσκαλος μαθηματικών και από την πρώτη στιγμή που αλλάξαμε ματιές έπεσα από τα σύννεφα. Είναι νέος, κάπου στα 27-28, (ξέρουμε πως είναι ελεύθερος) και κανονικά δεν είμαι μαθήτρια του, αλλά πηγαίνω μερικές φορές στα μαθήματα του επειδή πρέπει να εξασκω τα μαθηματικά. Τον παρατηρώ συχνά και νιώθω πως υπάρχει ένα ενδιαφέρον προς το πρόσωπο μου, όταν με βλέπει το χαμόγελο του φτάνει ως τα αυτιά, καμιά φορά τελευταία μου κλείνει και το ματάκι διακριτικά, είναι τυπικός και σαρκαστικός στον τρόπο που διδάσκει, και όταν είμαι και γω στην τάξη νιώθω ότι προσπαθεί να με πλησιάσει με τον τρόπο του μεθοδικά…

Όσο περνάνε οι μέρες νιώθω ότι η χημεία μας γίνεται όλο και πιο έντονη αλλά δεν ξέρω τι να κάνω διότι δεν θέλω να εκθέσω ούτε εμένα ούτε εκείνον, φοβάμαι μήπως ακόμα και αν είναι αμοιβαίο το συναίσθημα, λόγω της τυπικότητας του δεν θα με πλησιάσει, οι φίλοι μου, διαφωνούν μαζί μου και λένε να δώσω χώρο και χρόνο και θα με πλησιάσει αυτός.

Καμιά φορά ίσως έχουμε μια ψηλό κουβέντα στο σχολείο, αλλά τίποτα περισσότερο… Ίσως είναι και όλα απλά στο μυαλό μου, αλλά όλοι οι φίλοι μου διαφωνούν και σε αυτό μαζί μου διότι βλέπουν τη χημεία μας.

Πως μπορώ να σιγουρευτώ ότι του αρέσω;
Βοήθεια Ρένα δεν έχω ιδέα πως να χειριστώ τη κατάσταση!!!!!!

ΑΠΟ ΤΗΝ – Η εξίσωση βγήκε από το παράδεισο

_______________________

Ας οργανώσουμε τη συζήτηση

Σε ευχαριστώ πολύ!

Λέμε συνήθως ότι η σχέση καθηγητή-μαθήτριας αφήνει τον ασθενέστερο ως προς την εμπειρία και την εξουσία (την μαθήτρια εν προκειμένω) έκθετο. Όμως εδώ η περίπτωση διαφέρει! Είσαι 22 χρονών, ενήλικη, συνειδητοποιημένη και δεν είναι καν ακριβώς καθηγητής σου, δεν εξαρτάται δηλαδή η επίδοση κι η πρόοδος από εκείνον. Επομένως δεν διακινδυνεύετε κάτι, ούτε εσύ, ούτε εκείνος, όπως αν ήταν μια τυπική σχέση ανήλικης μαθήτριας με ενήλικο καθηγητή.

Θα πρότεινα μιας και βλέπεστε τακτικά να προτείνεις ένα σνακ ή καφέ/αναψυκτικό στο πλησιέστερο μέρος στο ΕΠΑΛ για τέτοια είδη (βάζω αναψυκτικό επειδή δεν πίνουν όλοι καφέ βραδιάτικα). Κι επειδή κατανοώ ότι η απευθείας πρόταση σε πελαγώνει καθώς οι Ελληνίδες δεν έχουμε συνηθίσει να εκφράζουμε απερίφραστα και χωρίς τζιριτζάντζουλες το ενδιαφέρον μας προς έναν άντρα, να πεις ότι εσύ πηγαίνεις επειδή σε έπιασε μια λιγούρα τέτοια ώρα και αν θα ήθελε να σου κάνει παρέα.

Δεν είναι ιδιαίτερα δεσμευτικό και σώζεις την όποια αίσθηση ντροπής αν τυχόν σου αρνηθεί. Κι αν αρνηθεί, άσε ανοιχτό το ενδεχόμενο να γίνει κάποια άλλη φορά («κάποια άλλη φορά λοιπόν») -με δική του πρωτοβουλία πλέον. Καλή σου δύναμη για τις εξετάσεις σου και καλά αποτελέσματα!

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

30 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
JoanneK
JoanneK
1 χρόνος πριν

Να περιμένεις να τελειώσετε τα μαθήματα και μετά να κάνεις ο, τι θέλεις, πρότεινε του και να βγείτε. Δε συμφωνώ με την απάντηση της Ρένας. Από τη στιγμή που πηγαίνει στο μάθημα υπάρχει κάποια σχέση εξουσίας κι ας μην είναι ανήλικη κι ας μην είναι τυπικά καθηγητής της. Δεν μου κάνει και πολύ επαγγελματική η συμπεριφορά του. Ακόμα και μεταξύ συνομηλίκων δεν μου αρέσει η ιδέα του καθηγητή που φλερτάρει στο μάθημα. Βεβαια κρατώ και μια επιφύλαξη μήπως ή συμπεριφορά του δεν υποδηλώνει κάτι παραπάνω και είναι ευσεβείς πόθοι της γραφουσας.

CookieMonster
CookieMonster
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  JoanneK

Exactly! Αν, όπως λες, ισχύει η κατάσταση όπως την παρουσιάζει η γραφούσα, δεν είναι και πολύ νορμάλ συμπεριφορά εκπαιδευτικού το πέσιμο μέσα στην τάξη (όσο διακριτικό και αν είναι, που δεν φαίνεται να είναι).

SS
SS
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

σιγά το πεσιμο! χαμογελασε ο ανθρωπος κ εκανε ενα ματακι. Εγω ούτε χαμπαρι δε θα ειχα παρει!

Santy
Santy
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  SS

Ακριβώς, δεν το βλέπω ούτε και εγώ για πέσιμο. Μπορεί να είναι απλά φιλικός ή να είναι έτσι το στυλ του και η γραφούσα να το παρερμηνευσε λόγω απειρίας. Μην παθαίνουμε και υστερία για κάτι τέτοια, εξάλλου δεν την προσέγγισε ιδιαιτέρως, άρα τα σημάδια δεν είναι και τόσο σημάδια. Που ξέρει πως είναι όταν δεν είναι στην τάξη; Την ενημέρωσαν κοπέλες που ήταν παρούσες στο μάθημα; Όπως και να χει συστήνω προσοχή.

CookieMonster
CookieMonster
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Santy

Καταρχήν γράψαμε και οι δύο “αν ισχύει όπως το παρουσιάζεις”. Επειδή ομως διδάσκω νέους ενήλικες δεν υπήρχε περίπτωση να ΔΙΑΝΟΗΘΩ να κλείνω ματάκια την ώρα της παράδοσης (ή και γενικά). Inappropriate που λένε και στο χωριό μου.
Επίσης καλό είναι να μην χαρακτηρίζουμε κάθε άποψη από γυναίκα που θεωρούμε υπαρβολική ως “υστερία”… νομίζω εδώ είμαστε για να τα αποτινάξουμε αυτά.

Sourealistria
Sourealistria
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Κανω κι εγώ μαθήματα κυριως ιδιαίτερα ή σε μικρές ομάδες σε μαθητές που θελουν να δώσουν πανελλήνιες μέσω εσπερινών επαλ και σε φοιτητές, παρόλο που στις παρέες μου είμαι χύμα στο μάθημα είμαι τυπική και κρατάω απόσταση δε θέλω να δώσω το παραμικρό δικαίωμα σε κάποιον μαθητή μου να παρερμηνευσει τη συμπεριφορά μου. Παρολα αυτά στις αρχές που το ξεκίνησα αυτό με έναν φοιτητή που είμαστε συνομήλικοι αρχίσαμε να έχουμε περισσότερη οικειότητα και συχνα μετα το μάθημα συζητούσαμε για διάφορα, ε μου έγινε στενός κορσές, ακομα και τωρα τόσα χρόνια μετά με παίρνει τηλέφωνα ο,τι ώρα του έρθει λες και… Διαβάστε περισσότερα »

Silvi
Silvi
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  SS

😂😂😂

Jennaki
Jennaki
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  JoanneK

Απ’ ότι κατάλαβα όμως δεν είναι καν καθηγητής της, απλά παρακολουθεί κάποια μαθήματα άτυπα. Κι είναι κοντά στην ηλικια της. Δηλαδή η σχέση εξουσίας εδώ δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.

Κρίσσυ Πετρελαίου
Κρίσσυ Πετρελαίου
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Jennaki

Μα η κοπέλα της επιστολής το λέει ξεκάθαρα, είναι μαθηματικούς κ διδάσκει στο ΕΠΑΛ. Εκείνη κάποιες ώρες παρακολουθεί το μάθημά του. Το “σχέση εξουσίας” κι εγώ δε νομίζω ότι ισχύει εδώ.

Στεφανος st
Στεφανος st
1 χρόνος πριν

Μου έχει τύχει ακριβώς όμοια περίπτωση. Καθηγητής (φιλολογικά) ενισχυτικής σε εσπερινό γενικό λύκειο 25 ετών αμέσως μόλις τελείωσα τον στρατό και μαθήτρια 24χρονών η οποία εκδηλώθηκε άμεσα ζητώντας μου να βγούμε μετά το τέλος του σχολείου. Ήταν εξαιρετικά άβολο δεδομένου ότι δεν έπαιζε ούτε μια στο εκατομμύριο να μην είμαι by the book στην πρώτη μου σοβαρή δουλειά (με τη χρήση του πτυχίου) ειδικά με λυκειάρχη παλαιάς κοπής που έκανε παρατηρήσεις ακόμα και για τα μακριά μαλλιά σε ενήλικους μαθητές. Και έγινε ακόμα πιο άβολο στην πορεία με τα γελάκια και ματάκια εντός του μαθήματος από αυτήν και τις φίλες… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Στεφανος st
Ace in the Hole
Ace in the Hole
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

Μου έχει συμβεί πολλές φορές με ασθενή και είναι ότι χειρότερο, γιατί είναι αναγκασμένη να έρθω σε σωματική επαφή (να τον ντύσω, λουτρό κλπ). Συνήθως στέλνουμε άντρες συναδέλφους, μέχρι να πιάσουν το νόημα, αλλά συνήθως δεν υπάρχει κάποιος.

Ξύλινη Σπάθη
Ξύλινη Σπάθη
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Ace in the Hole

Ωχ, όντως! Δε μου είχε περάσει από το μυαλό ότι έχετε να διαχειριστείτε ΚΑΙ τέτοιες συνθήκες!

Αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμοι άνδρες νοσηλευτές, γιατί να μην μεταμφιεστείτε κι εσείς σε άνδρες; Πάρτε έμπνευση από τον καλό άνθρωπο του Σετσουάν του Μπέρτολτ Μπρεχτ!

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Ξύλινη Σπάθη
Στεφανος st
Στεφανος st
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Ace in the Hole

Υπαρχουν ανδρες με τετοια αυτοπεποιθηση? Μια φορα επεσα απο 6,5 μετρα ( μετρημενο με μετροταινια) απο τα τειχη μιας αρχαιας πολης ( απο την εξω μερια). Απο την μεσα μερια των τειχων ανεβαινεις και υπαρχει διαδρομος απο τον οποιο μαχονταν. Δεν εσπασα κατι αλλα ηταν τετοιος ο πονος που δεν μπορουσα να κουνηθω και φυσικα επρεπε να γινουν εξετασεις. Ειναι η μονη φορα που μπηκα σε νοσοκομειο. Ημουν με καθετηρες πιστευα οτι θα μεινω αναπηρος οτι μου ελεγαν ψεματα και δεν μπορεις να φανταστεις την ντροπη και την ταπεινωση. Το οτι μου εβγαλαν τα αρβυλα και ηρθαν αντιμετωπες με τις… Διαβάστε περισσότερα »

Ace in the Hole
Ace in the Hole
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

Δεν έχεις ιδέα. Το κλασικό είναι να ζητάνε να τους αλλάζουμε συνέχεια και ας μην είναι λερωμένοι. Ένας είχε περιπεικο καθετήρα (μοιάζει με προφυλακτικό, αλλά συνδέεται σε ουροσυλλέκτη) και συνέχεια έβγαινε. Είναι πολύ εύκολο να συμβεί αυτό, έλα όμως που όταν αρχίσαμε να στέλνουμε άντρα νοσηλευτή, ως δια μαγείας, σταμάτησε να μας φωνάζει. Είχα και έναν ασθενή που όταν τον καθαρίζαμε ζήταγε να παίρνουμε γάζα, να την βάζουμε μέσα στο πρωκτό, γιατί -έλεγε- ότι μόνο έτσι καθαρίζεται σωστά. Δεν είμαι σίγουρη πως λέγεται, αλλά σίγουρα ήταν κάτι ακατάλληλο. Θυμάμαι και έναν άλλο που μου ζήτησε να του αλλάξω πάνα ενώ… Διαβάστε περισσότερα »

Στεφανος st
Στεφανος st
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

Τα παλια τα χρονια οταν γυρναγα τα κωλοχωρια για μια συμβαση η λογικη ηταν να ειμαι ευμετακινητος. Το απαραιτητο ηταν το ραδιο που ηταν ελαφρυτερο οχι η τηλεοραση ( κατα καιρους εκανα και ραδιο αλλωστε)…λοιπον επαιζε μια εκπομπη στο κρατικο που λεγονταν αν θυμαμαι καλα “στις γειτονιες του κοσμου”. Εβγαζαν τοπικους ανταποκριτες της ερτ απο διαφορα μερη, 4-5 μερη στη φορα, και ελεγαν για τα τοπικα νεα που δεν αφορουσαν κανεναν. Παρουσιαση του ταδε βιβλιου στην τδεινα περιοχη, η θεατρικη ομαδα της περιοχης που ανεβαζε κατι, η γιορτη του σχολειου που πηρε τα ευσημα, εργα που γινονταν κλπ. Αυτο με… Διαβάστε περισσότερα »

Chipmunk
Chipmunk
1 χρόνος πριν

Εδώ υπάρχει ένα δίλημμα. Αφενός είσαι ενήλικη και δεν είναι τυπικά καθηγητής σου αφετέρου εξακολουθείτε να βρίσκεστε στο πλαίσιο του σχολείου και αιωρείται στον αέρα η σχέση καθηγητή μαθήτριας. Εγώ θα σου πρότεινα, για να μην έρθετε σε δύσκολη θέση και οι δύο, μόλις τελειώσεις με το σχολείο να του προτείνεις να πάτε για έναν καφέ ή κάτι άλλο. Εάν αρνηθεί και τότε, μάλλον δεν είναι τα πράγματα έτσι όπως θα τα ήθελες. Εάν συμφωνήσει, τα βρίσκετε.

Mary PopIns
Mary PopIns
1 χρόνος πριν

Επικεντρώσου στο στόχο σου και μόνο, εφόσον είναι η προτεραιότητά σου, όπως λες! Ξεμπέρδευε με τις πανελλήνιες και τα μαθήματα και τότε, αν υπάρχει ακόμα ενδιαφέρον, ευκαιρία θα βρεθεί.

Fani
Fani
1 χρόνος πριν

Πρόκειται για δημόσιο Λύκειο, επαλ μεν αλλά λύκειο, με αρκετούς ανήλικους μαθητές και συγκεκριμένο κώδικα δεοντολογίας που πρέπει να ακολουθείται από καθηγητές αλλά και εκπαιδευόμενους. Θα πρότεινα στην στην εκπαιδευόμενη να σεβαστεί την ευκαιρία που της δίνεται και να μηνμφέρει κανέναν σε δύσκολή- και ίσως επικινδυνη για την επαγγελματική πορεία- θέση. Ας περιμένει τις καλοκαιρινές διακοπές…Καλή επιτυχία στους στόχους σου

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Fani
Silvi
Silvi
1 χρόνος πριν

Διάβασα τα σχόλια και νιώθω ότι μιλάει το παρθεναγωγείο.
Ήμαρτον,νέοι άνθρωποι είναι,έχουν σκιρτήματα τι πιο ωραίο να εξελιχθεί.
Όπως λέει και η Ρένα κάνε το πρώτο βήμα και μετά ασε το κάρμα να δουλέψει.
Καλή επιτυχία!

Sophia
Sophia
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Silvi

Σκέφτηκα ακριβως το ιδιο. Είμαστε ακόμα τοσο συντηρητική κοινωνία ρε παιδί μου! Συμφωνώ κι εγω με την απάντηση της Ρένας!

Sourealistria
Sourealistria
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Silvi

Δεν είναι τόσο απλό, ο άνθρωπος μάλλον αναπληρωτής είναι και γενικά με τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία υπάρχει θέμα, αν δώσει και πάτημα θα πέσει πολύ λάσπη. Προφανώς για να τρέχει στα εσπερινα επαλ δεν είναι κανένας γόνος και έχει ανάγκη τη δουλειά του.

Silvi
Silvi
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Sourealistria

Τι πάτημα, ότι βγαίνει με μια ενήλικη?
Εσπερινό πηγαινει.
Υπάρχει νομοθεσία που το απαγορεύει?
Ενήλικες άνθρωποι γνωρίστηκαν,υπάρχει χημεία και προχωράνε.
Γιατί δυσκολευουμε την ζωή μας εκεί που πραγματικά δεν πρέπει.

e.i.
e.i.
1 χρόνος πριν

Θα σου μιλήσω ως εκπαιδευτικός.
Επειδή τα πράγματα στενεύουν στξν κλάδο μας και οι εκπαιδευτικοί βρίσκουμε τον μπελά μας εύκολα πια. Καλό θα ήταν να μην γίνει καμία κίνηση μέσα στο σχολείο. Σίγουρα δεν μπορούν να τον κατηγορήσουν για αποπλάνηση ανηλίκου αλλά πολλά μπορούν να συμβούν.
Ο ίδιος δύσκολο να κάνει κίνηση.
Εάν την κάνεις εσύ να γίνει εκτός σχολείου και χωρίς να το μάθει ΚΑΝΕΝΑΣ από το σχολείο.

lucid dream
lucid dream
1 χρόνος πριν

Αυτό είναι το ζητούμενο;
Να σιγουρευτείς ότι του αρέσεις; Και τότε τί;
Το σαρκαστικός και το ματάκι δε δίνουν εχέγγυα.
Λες ότι κινείται μεθοδικά…
Είναι σε θέση εξουσίας, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα…είναι ότι το χρησιμοποιεί και ταυτόχρονα πέφτεις κι εσύ στην παγίδα.
Βγες μπροστά, μην του αφήνεις το προβάδισμα, να σε “παίζει”.
Αν θέλεις να το ζήσεις ,ζήσε το, δε θα αντισταθεί λογικά, απλά μην έχεις προσδοκίες…
( πώς το ξέρετε ότι είναι “ελεύθερος;” )

Santy
Santy
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Μπορεί να είναι και στη φαντασία της γραφούσας. Πώς κινείται μεθοδικά, δεν μας εξηγεί.. Η στάση του καθηγητή εμένα δεν μου φάνηκε σαν φλερτ. Το λέω διότι είχα και εγώ έναν καθηγητή πριν πολλά χρόνια που έτσι συμπεριφερόταν σε όλους και όλες, δεν σημαίνει ότι μας την έπεφτε. Ήταν και παντρεμένος. Ενδεχομένως να είναι έτσι το στυλ του εν λόγω καθηγητής της γραφούσας. Για να σπάσει τον πάγο. Θεωρώ πως επιδίωκε κάτι παραπάνω θα της το έδειχνε.

galini17
galini17
1 χρόνος πριν

Μπορώ να καταλάβω τις “καθηγητοκαμενες”, καθώς κι εγώ όλο και κάποιον καθηγητή ερωτευομουν, όχι μόνο στην εφηβεία, αλλά και στην ηλικία σου στη σχολή. Όμως αυτοί συνήθως είναι ψευτοερωτες που περνάνε με το πέρασμα του χρόνου. Τροφοδοτούνται από αυτή τη σχέση εξουσίας που φαίνεται ερεθιστική σε πολλές. Αφού βέβαια είσαι ενήλικη και είστε κοντά ηλικιακά, μπορείς να τολμήσεις κάτι λίγο πιο μετά, όχι στην παρούσα φάση. Αλλά έχε υπόψη σου μήπως δεν σε φλερτάρει και σου φαίνεται εσένα έτσι η μήπως φλερτάρει κι άλλες ταυτόχρονα. Γιατί οι περισσότερες περιπτώσεις που έχω δει ανήκαν σε μια απο αυτές τις δύο κατηγορίες,… Διαβάστε περισσότερα »

SS
SS
1 χρόνος πριν

Ο,τι ειπε η Ρένα μια χαρά ακουγεται!