in

Η Ρένα απαντά: Είναι διστακτικός στην απόκτηση δεύτερου παιδιού

Όταν κάποιος είναι διστακτικός σε τέτοια θέματα που άπτονται άλλου ατόμου, ανήμπορου, τον ακούμε.

Όταν κάποιος είναι διστακτικός σε τέτοια θέματα που άπτονται άλλου ατόμου, ανήμπορου, τον ακούμε. _____________ Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Ειμαι 34 και ο συντροφος μου 43 Ειμαστε μαζι 5 χρονια Ειναι χωρισμενος με ενα παιδακι 9 χρονων που τα παω τελεια μαζι του(το παιδι μενει με τον μπαμπα και σπανια με την […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

childless

Όταν κάποιος είναι διστακτικός σε τέτοια θέματα που άπτονται άλλου ατόμου, ανήμπορου, τον ακούμε.

_____________
Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα

Ειμαι 34 και ο συντροφος μου 43
Ειμαστε μαζι 5 χρονια
Ειναι χωρισμενος με ενα παιδακι 9 χρονων που τα παω τελεια μαζι του(το παιδι μενει με τον μπαμπα και σπανια με την μαμα)
Θελω να προχωρισουμε να κανουμε και εμεις ενα μωρο
Μου λεει οτι εχω δικιο αλλα ειναι πολυ διστακτικός.
Αληθεια δεν εχω καταλαβει ακομα αν το θελει η οχι
Τι να κανω;;;

ΑΠΟ ΤΗΝ – Φαιδρα

_______________

Ας οργανώσουμε τη συζήτηση

Αγαπητή φίλη, πρώτα απ’όλα ας ειπωθεί καλού κακού ότι είναι αδύνατον να κάνεις με κάποιο μαγικό τρόπο να κάνει άλλος αυτό που θέλεις εσύ να κάνει. Όταν κάποιος είναι διστακτικός σε τέτοια θέματα που άπτονται άλλου ατόμου, ανήμπορου, όπως ένα παιδί, τον ακούμε. Επειδή αλλιώς κινδυνεύεις να καταλήξεις να μεγαλώνεις μόνη σου ένα παιδί.

Θα μου πεις, μα το συζήτησα μαζί του και μου λέει “έχεις δίκιο”. Αυτό δεν είναι ναι, όμως, είναι δεν τρελαίνεται κιόλας. Μπορεί να εκπλήρωσε το γονεικό όνειρο και να του φτάνει.  Μπορεί και να το σκεφτεί, δεν βιάζεται καθώς δεν έχει κάτι να τον βιάζει. Εσένα όμως που δεν έχεις παιδί και είσαι γυναίκα με συγκεκριμένο ορίζοντα, σε νοιάζει να ξέρεις.

Η ερώτηση που πρέπει να κάνεις επομένως στον εαυτό σου είναι: θες το δικό ΤΟΥ παιδί ή θέλεις παιδί γενικά με κάποιον σύντροφο;

Η απάντηση στο ερώτημα που θα αναρωτηθείς είναι αυτή που θα βοηθήσει να πάρεις τις αποφάσεις σου.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

8 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Woooo
Woooo
2 χρόνια πριν

Μπορεί κάποιο άτομο να μου εξηγήσει πώς γίνεται να είσαι με κάποιον, και αντι να μπορείς να συζητήσεις απ’ ευθείας αυτό το άτομο για κάποιο αρκετά (έως πάρα πολύ) σημαντικό πλάνο ζωής, να νιώθεις πιο άνετα να στείλεις ερώτηση σε site; Εγώ κατάλαβα πως μεταξύ σας δεν μιλάτε για το θέμα παρά μόνο επιδερμικά, από τον φόβο πως αν μιλήσετε στα αλήθεια θα χρειαστεί να έρθετε αντιμέτωποι με την αλήθεια πως εσύ θέλεις παιδί και εκείνος φοβάται να το σκεφτεί και μάλλον αν το κάνει σαν χάρη σε εσένα, θα το μεγαλώνεις μόνη σου και το παιδί θα έχει φάει… Διαβάστε περισσότερα »

dreammaker
dreammaker
2 χρόνια πριν

λεω εγω τωρα . Για να μενει κυριως με τον μπαμπα το παιδι , τοτε αυτος (και το κρατος , τα δικαστηρια κλπ ) εχουν ασχημη εμπειρια απο τη μαμα.
Και ο μπαμπας πρεπει να ξεπερασει το τραυμα και το φοβο , μη μεινει μετα να μεγαλωνει δυο παιδια που θα μενουν σπανια με τις μαμαδες τους.

evula
evula
2 χρόνια πριν

Συμφωνώ με την απάντηση και επιπροσθέτως θα έθετα ένα χρονικό ορίζοντα. Πχ θα ήθελα στον επόμενο χρόνο να μείνω έγκυος, εκεί θα καταλάβεις αν πραγματικά θέλει ή όχι και ανάλογα θα πορευτείς. Επουδενί μη σκεφτείς ότι θα αλλάξει γνώμη ή αν σου πει μετά από 2-3 χρόνια και βλέπουμε. Θα πρέπει να φύγεις. Νομίζω επενδυσες περισσότερα σε αυτή την σχέση από όσα έπρεπε. Θέλετε διαφορετικά πράγματα, αυτή είναι η αίσθηση μου. Είναι κρίμα να χάνεις τον χρόνο σου, τα παιδιά δεν γίνονται από τη μια μέρα στην άλλη ακόμα και τον κατάλληλο να είχες βρει που να ήθελε.

Erica92
Erica92
2 χρόνια πριν

Γιατί βρε παιδιά φοβάστε να συζητάτε με τους ανθρώπους που θέλετε να κάνετε οικογένεια? Πες του ξεκάθαρα εγώ βλέπω ένα μέλλον μαζί σου και θα ήθελα να κάνουμε ενα παιδακι στα επόμενα χ χρόνια. Πως το βλέπεις? Ανάλογα με την απάντηση του θα πάρεις τις αποφάσεις σου. Αν δε θέλει άλλο παιδί πρέπει να αποφασίσεις αν εσύ θα το δεχτείς ή θα αποχωρήσεις από αυτή τη σχεση και να βρεις έναν άνθρωπο που έχετε κοινά όνειρα και σχέδια για το μέλλον. Τόσο απλά, γιατί βάζετε τον εαυτό σας σε δραματικές καταστάσεις χωρίς λόγο? Όσο καλά και αν περνάς μαζί του… Διαβάστε περισσότερα »

Juanita
Juanita
2 χρόνια πριν

Πριν από 9 χρόνια ήταν στην ηλικία σου. Πριν από 9 χρόνια έκανε αυτό που θέλεις εσύ τώρα:: ένα παιδί. Ενδεχομένως οι ζωές σας και τα θέλω σας να μην βρίσκονται στην ίδια φάση λόγω διαφοράς ηλικίας.

Ax vax
Ax vax
2 χρόνια πριν

Γιατί δεν τον ρωτάς τους προβληματισμούς του. Που κολλάει για να καταλάβεις και εσυ αν αυτό Ξεπερνιέται ή όχι. Πάντως συμφωνώ με τα σχόλια δεν γίνεται να μην τα συζητάτε ξεκάθαρα αυτά τα θέματα. Δεν θα λυθεί κάτι αν δεν το συζήτησης με τον άμεσα ενδιαφερόμενο. Εμείς εδώ τι να σε πούμε;

Biscoto
Biscoto
2 χρόνια πριν

Αυτός μάλλον δεν πολύ ψήνεται, το έχει δει το έργο. Γιατί δε βρίσκεις κανέναν ελεύθερο να τα φτιάξεις να κάνετε μαζι ενα παιδάκι; αλλά θα μου πεις και τι να βρεις εκεί έξω με αυτά που κυκλοφορουν. Ρωτά στα ίσια καλύτερα αν Κ καλύτερα ψάξε για κανέναν άλλο.

Jennaki
Jennaki
2 χρόνια πριν

Να τον ρωτησεις ευθεως. Τι αλλο;
Αλλο το να το αρνειται ξεκαθαρα, αλλο το να φαίνεται διστακτικος. Κι επειδη η επιθυμια αποκτησης παιδιου ειναι θεμελιακη για μια σχεση, πρεπει να το ξεκαθαρισεις.