in

H Ρένα απαντά: Είναι απόντες…

Και όσο και αν έχω πει στον εαυτό μου δεν θα απογοητευτώ, καταλήγω να στενοχωριέμαι, γιατί σαν άνθρωπος είμαι πολύ παρούσα

Δε ξέρω τι συμβαίνει λάθος ή εάν κάνω εγώ κάτι λάθος, αλλά πραγματικά μου φαίνεται ότι δεν μπορεί να υπάρξει καν ερωτική επαφή με μια νορμάλ συχνότητα, πόσο μάλλον σχέση. ____________ Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Αγαπητή Ρένα, η ερώτηση μου έχει να κάνει με το ντειτινγκ. Που λες, χώρισα από μια σχέση […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

dating

Δε ξέρω τι συμβαίνει λάθος ή εάν κάνω εγώ κάτι λάθος, αλλά πραγματικά μου φαίνεται ότι δεν μπορεί να υπάρξει καν ερωτική επαφή με μια νορμάλ συχνότητα, πόσο μάλλον σχέση.

____________

Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα

Αγαπητή Ρένα,
η ερώτηση μου έχει να κάνει με το ντειτινγκ. Που λες, χώρισα από μια σχέση πριν αρκετούς μήνες και μπήκα σε διαδικασία ντέιτινγκ μέσα από εφαρμογές ή στέλνοντας σε άτομα που βγαίναμε παλιά. Πραγματικά η κατάσταση συνεχίζει και παραμένει άθλια αχαχ. Ξεκίνησα με ένα σκεπτικό, θα το πάω χαλαρά και όπου βγεί, αλλά οι άνθρωποι δεν είναι καν διαθέσιμοι για κουβέντα, πόσο μάλλον για ραντεβού έξω ή να κάνουμε σεξ πάνω από μια φορά, γενικώς παντελής απουσία συχνότητας. Συναντήθηκα με έναν τύπο που βγαίναμε παλιότερα, κάναμε σεξ, φαινόταν πολύ ενθουσιασμένος, μιλήσαμε αρκετά από κοντά και μετά… μια φλατ κατάσταση, ούτε να στείλει μήνυμα να δει τι κάνω, ούτε να ξαναπροτείνει να βγούμε και μόλις εγώ πήρα τα ηνία να του πω μου άρεσε που βρεθήκαμε και να ξανακανονίσουμε η απάντηση του ήταν θετική, αλλά όχι και ενθουσιώδης. Δε ξέρω τι συμβαίνει λάθος ή εάν κάνω εγώ κάτι λάθος, αλλά πραγματικά μου φαίνεται ότι δεν μπορεί να υπάρξει καν σεξ με μια νορμάλ συχνότητα πόσο μάλλον σχέση. Και όσο και αν έχω πει στον εαυτό μου δεν θα απογοητευτώ, καταλήγω να στενοχωριέμαι, γιατί σαν άνθρωπος είμαι πολύ παρούσα στη γνωριμία ότι και αν σημαίνει αυτή. Δε ξέρω τι ερώτηση να κάνω, αλλά αν έχετε κάποιο σχόλιο δεκτό. Σας ευχαριστώ.

ΑΠΟ ΤΗΝ – έλενα

______________

Ας οργανώσουμε τη συζήτηση 

Ειλικρινά, θα το πω άμεσα να φεύγει από τη μέση, δεν πιστεύω ότι «κάνεις κάτι λάθος». Έχουμε ακούσει για πιεστικές γνωριμίες, έχουμε ακούσει για χλιαρή κατάσταση, έχουμε ακούσει για players. Αλλά πιστεύω ότι αυτό που περιγράφεις εμπίπτει στο γενικότερο φαινόμενο του σύγχρονου dating, ότι δηλαδή οι άνθρωποι, οι άντρες πιο συγκεκριμένα, δεν ασχολούνται ιδιαίτερα. Δεν αφιερώνουν ούτε χρόνο, ούτε ενέργεια, αρκούνται στο ψηφιακό πολλές φορές και -το κυριότερο- επειδή έχουν την ψευδαίσθηση των άπειρων επιλογών μέσω της οθόνης του κινητού τείνουν να παίζουν σε πολλά ταμπλώ. Είναι λίγο σαν σούπερ μάρκετ, πολλά προϊόντα τριγύρω, πολύ χάζι. Όπως μιλάνε με σένα, μιλάνε με άλλες 100 δηλαδή, επομένως πώς να εδραιωθεί συχνότητα και ουσιαστική γνωριμία; Είναι σχεδόν αδύνατο. Αυτά εξηγούν γιατί παρατηρείς αυτά που παρατηρείς. Τώρα για την λύση…

Είναι πιο περίπλοκο. Μάλλον θα έλεγα ότι μια λύση είναι το να αναπτύσσεις δεσμούς εκτός της ψηφιακής ζωής, ή να επιδιώκεις γρήγορα ραντεβού ώστε να γίνεται η δια ζώσης γνωριμία που μπορεί να διατηρήσει αναμένη την επικοινωνία. Οι παλιότερες γνωριμίες ίσως μπορούν να αναθερμανθούν, αλλά αν δεν προχωράει σημαίνει ότι δεν υπάρχει ενθουσιασμός κι αμοιβαία διάθεση. Το ότι γενικά δεν θέλουν να αφιερώσουν όμως ενέργεια δυστυχώς δεν λύνεται με μια απλή συμβουλή. Είναι θέμα (δικού τους) αντιληπτού κέρδους. Οι περισσότεροι άντρες σήμερα δεν αντιλαμβάνονται αντιληπτό κέρδος από την διάδραση με τις γυναίκες. Το συζητάνε μεταξύ τους, δεν μας «χρειάζονται» -όπως ούτε εμείς τους χρειαζόμαστε με τον τρόπο που γινόταν πριν 50 κι 70 χρόνια. Κι έτσι δεν επενδύουν. Σίγουρα υπάρχουν κι εξαιρέσεις. Αυτές ψάχνουμε ως φύλο.

Γυναίκες, dating και συναισθηματική ασφάλεια

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

25 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
daria
daria
4 μήνες πριν

Παντως ρε κορίτσια διακρίνω πολλές φορές σε αυτές τις ιστορίες που ερχονται το εξης. Προσδοκουμε ο αλλος να θελει το ιδιο που θελουμε εμεις επειδη εμεις το αποφασισαμε χωρις να αντιλαμβανομαστε οτι το οτι το αποφασισαμε δεν εχει καμια μα καμια σημασία. Θυμιθηκες εναν αντρα που εβγαινες παλιά, για καποιο λογο σταματησατε να βγαινετε φαντάζομαι. Και επειδη εσυ αποφασισες πως τωρα θελεις να ξαναβγεις μαζι του* προσπαθησε να το φέρεις στην ιδια διαθεση. Ε δεν πετυχε. Το πιθανοτερο θα ηταν να μην πετυχαινε βασικά, γιατι εαν αυτος ηθελε θα ειχε επικονωνησει πρωτος αυτος μαζι σου. Και τωρα απογοητευτηκες γιατι δεν… Διαβάστε περισσότερα »

Fifi1
Fifi1
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

είναι και αυτό σημαντική παράμετρος… ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΕ τότε… Μου συνέβη πρόσφατα, χρόνια μετά ένα παλιό μου φλερτ έστελνε ασταμάτητα μηνύματα, περίμενε να βρω χρόνο για κλήση και συνάντηση την ίδια μέρα (δεν αναρωτήθηκε ποτέ την φάση που βρίσκομαι) και στο τέλος θύμωσε και μου την είπε κιόλας… ΝΕΥΡΑ & blaming στο φουλ (κάτι του στυλ-“ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΑΜΕ ΠΟΤΕ”) 😛

daria
daria
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Fifi1

Συμβαινει καμια φορα επειδη εχουμε κατι εμεις στο κεφαλι μας να παραβλεπουμε μια μικρη λεπτομερια. Οτι ο αλλος δεν το εχει στο κεφάλι του!

???
???
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Fifi1

Έτσι κάνει και ένας πρώην μου οπότε έχει καυλες. Αλλά δεν στέλνει μόνο σε μένα. Στέλνει στην σειρά σε όλη την λίστα με τις πρώην.

Phaedra
Phaedra
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

κοιτά καμία φορά μπορεί να είvαι και η συνθήκη τέτοια που δεν το επιτρέπει να προχωρήσει.

κακό είναι να επιμένεις να δουλέψει κάτι ενώ βλέπεις σήματα στο τώρα.

daria
daria
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Phaedra

Σαφως παιζει ρολο και η συνθήκη. Δεν ειπα αλλωστε, κακως που σκεφτηκε τον πρωην γιατί είναι πρώην. Το ανεφερα παλως ως μια παράμετρο της κατάστασης.

???
???
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Το θέμα είναι δεν είναι οτι π γραφουσα (και η κάθε γραφουσα) περιμένει ότι ο άλλος ντε και καλά θα την γουστάρει και θα είναι διαθέσιμος. Αυτό που αναμένεται όμως είναι ότι αν ο άλλος δεν γουστάρει δεν θα πάει και μαζί της. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι πολλοί άντρες δεν θα χάσουν ευκαιρία για σεξακι ακόμα και αν δεν γουστάρουν την παρτενέρ. Προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο (δεν θα μπορούσα ούτε να διανοηθεί να κάνω σεξ με κάποιον που δεν γουστάρω) αλλά από τότε που το συνειδητοποίησα αυτό (και άργησα και πολύ) οι ερωτικές σχέσεις μου έγιναν πολύ… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  ???

Ναι βέβαια υπάρχουν διαβαθμίσεις στο “γουστάρω”, οχι σε όλους φυσικά, αλλα υπάρχουν. Υπαρχει το σε γουσταρω για να πηδηχτούμε εως το σε γουσταρω για να παντρευτούμε. Μπορει καποιος να σου καλύπτει μόνο το πρώτο. Οποτε εαν καποιος θελει να κανει σεξ μαζι σου αλλα δεν θελει κατι παραπανω δεν σημαινει πως δεν σε γουστάρει. Απλα σε γουστάρει τόσο. Η γραφουσα λεει πως ξεκινησε με το σκεπτικο οτι θα το παει χαλαρα στο ντειτινγκ και οπου βγει και κατέλειξε απογοητευμενη επειδη δεν εκπληρωθηκαν οι προσδοκίες της. Ολο αυτό ειναι μια αντιφαση. Και αυτή η αντιφαση ειναι δικη της ευθυνη καθως εκεινη… Διαβάστε περισσότερα »

???
???
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Και υπάρχουν και αυτοί που δεν σε γουστάρουν καθόλου αλλά θα πάνε μαζί σου γιατί είσαι απλά εύκαιρη και δεν είχαν τίποτα καλύτερο να κάνουν εκείνη την ώρα.

Ποκαχόντας
Ποκαχόντας
4 μήνες πριν

Αυτή τη φορά δε θα πω ούτε για τους άντρες και την κατάντια τους ,ούτε για συμβιβασμενες γυναίκες .Θα το πάω γενικά ,ως προς τους ανθρώπους: Αυτό που έγινε το 2020 είναι κάτι που δε γίνεται να το υποτιμήσουμε.Και όχι ,δεν αναφέρομαι στον κορονοιο,στην καραντίνα αναφέρομαι.Εκ των υστέρων αποδεικνύεται,ότι θυσιαμε την ψυχική υγεία εκατομμυρίων νέων gen z και μιλενιαλς ανθρώπων,για να μη πεθάνουν οι μπουμερς και οι μεγαλύτεροι. Δεν έχει ασχοληθεί κανένας ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ,με το τι ψυχολογικα και νευρολογικά και νοητικά προβλήματα δημιούργησε αυτή η κατάσταση . Διέλυσε τις ερωτικές σχέσεις .Μια και καλή .Για πάντα .Δεν μπορούμε να κάνουμε… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 4 μήνες πριν από Ποκαχόντας
Wandering
Wandering
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ποκαχόντας

Εγώ δε συμφωνώ πλήρως με το σχόλιο σου. Θεωρώ ότι έχεις ένα δίκαιο, εγώ όμως αυτό που είδα κατά τη διάρκεια της καραντίνας ήταν πάρκα γεμάτα με ανθρώπους να βγαίνουν μεγάλες παρέες και αντιθέτως να προσπαθούν να βρουν μια ανθρώπινη επαφή και να έχουν και τον χρόνο (όσοι είχαν και δε δούλευαν σε νοσοκομεία, σουπερμάρκετ κτλ) να είναι λίγο πιο χαλαρά. Εγώ μάλιστα τότε έκανα σχέση γιατί είχα πολλή ανάγκη την ανθρώπινη επαφή και πιο ουσιαστική. Αυτοί πάλι που ήταν ήδη σε σχέσεις και αναγκάστηκαν να κλείστουν μαζί μπορεί να βγήκαν χωρισμένοι γιατί ανακαλύψανε την ασυμβατότητα που κρυβόταν στη ρουτίνα… Διαβάστε περισσότερα »

Ποκαχόντας
Ποκαχόντας
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Wandering

Το αποτέλεσμα κοιτάζω και βλέπω ότι τελικά ,δεν ξέρω αν άξιζε η καραντίνα και αυτή η ψυχική και συναισθηματική πίεση για να …”σωθούν ” ποιοι; Ωραία .Και μπράβο στην Ελλάδα που ήταν πρότυπο ως πως το διαχειρίστηκε.Τα αποτελέσματα της καραντίνας στις ερωτικές σχέσεις είναι ορατά 6 χρόνια μετά!!!!!; 6 ολόκληρα χρόνια δεν μπορούν να συσχετισθούν οι άνθρωποι με όρους αποκλειστικότητας, ρομαντισμού,αλληλοσεβασμού και ειλικρίνειας. Και κανένας δεν μιλάει για αυτό .Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε οι γυναίκες με τους άντρες .Δεν μιλάμε την ίδια γλώσσα .Και βυθιζομαστε σε μια ατέρμονη μοναξιά που κάποιοι την καλύπτουν με “situationships”. Εγώ τώρα δε μιλάω για… Διαβάστε περισσότερα »

Absurde
Absurde
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Κατά βάση θεωρώ ότι όλα αυτα τα τραγικά που ζούμε στο dating είναι αποτέλεσμα γενικών πολιτισμικών αλλαγών της μετανεωρικότητας,μέσα στην οποία συγκαταλέγεται η τεχνολογία και τα σόσιαλ αλλά κυρίως το γενικό κλίμα ρευστότητας και εμπορευματοποίησης των πάντων. Πώς να μην επηρεαστούν οι σχέσεις;

daria
daria
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Absurde

Και με βαση αυτο που λες, αυτα που βιωνουμε στο συγχρονο dating ειναι νορμαλ ως αποτέλεσμα της εξέλιξης.

Ποκαχόντας
Ποκαχόντας
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ρένα Καραβάνου

Δε ξέρω …Εγώ νιώθω ότι ειδικά για τους μιλενιαλς κ για τους gen z,δεν αποτέλεσε τελικά ο κορονοιος ο μεγαλύτερος “εχθρός” .Το μετά δεν το υπολόγισε κάνεις .Τα ψυχολογικά βάρη δε τα λάβαμε υπόψιν.Και τι έγινε;Δεν ξανά έφτιαξαν τα ερωτικά/συναισθηματικά μας εκ τότε .Και …δε νομίζω να ξανά γίνουν όπως πριν.
Είναι απίστευτο ότι αν μέσα παγκόσμιων πολέμων, ερωτεύοντουσαν και κάνανε σχέσεις .
Θεωρώ όμως ότι όσο περίεργο κ να είναι …Εκείνες οι γενιές είχαν ελπίδα!
Εμείς δε ξέρω αν έχουμε .
Μπορεί να ανθίσει ο έρωτας χωρίς ελπίδα;

flair
flair
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ποκαχόντας

θεωρείς τον ευατό σου πιο πολύτιμο από εναν 50χρονο ή 60χρονο? υπολογίζεις την αξία του ανθρώπου μόνο από την ηλικία του?

J.Brian
J.Brian
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ποκαχόντας

Αν θεωρήσουμε ως δεδομένο, ότι ο κορονωιός ήταν ένας επικίνδυνος ιός, που απείλησε τη ζωή και έφερε τον θάνατο σε τόσους ανθρώπους, προτείνετε να ήταν ελεύθερα τα πράγματα για να βγαίνουν οι γενιές ζεντ και μιλλένιαλς; Δηλαδή οι γενιές που πέρασαν Α, Β Παγκόσμιο και πέθαιναν σωρηδόν και πεινούσαν, δηλαδή οι γονείς μου (είναι πάνω από 85…) τι θα έπρεπε να πουν ; Νομίζω πολύ άστοχο αυτό που λές. Καταλαβαίνω τι λές αλλά είναι και κάπως τραγελαφικό το σενάριο, αφήστε τους κωλόγερους (πάνω από 50-60) να πεθάνουν για να βγαίνουμε εμείς οι νέοι στην ηλικία που είμαστε, ώστε να μην… Διαβάστε περισσότερα »

Ποκαχόντας
Ποκαχόντας
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  J.Brian

Ωραία, ζήσανε οι 50/60 μπράβο γιατί είναι και γενιές χρήσιμες …καθόλου δε μας σακατεψαν .
Ωραία .
Επί του πρακτεου:με τους 25-45 τι κάνουμε;Είναι συλλογικό ψυχικό τραύμα .Και δε βλέπω να το ξεπερνάμε.
Και δεν βλέπω και τα ερωτικά συναισθηματικά να φτιάχνουν.
Εκτός και αν βλέπετε εσείς πρόοδο στις σχέσεις των ανθρώπων από το 2020 κ έπειτα…

Silvi
Silvi
4 μήνες πριν

Σύνηθες το μοτίβο που περιγράφετε.
Προσδοκίες για σχέση θα έχετε χαμηλές ώστε να μην απογοητεύεστε.
Όσο πιο γρήγορο το αποδεχτείτε τόσο θα γίνει πιο εύκολη η ζωή σας.

islandinmymind
islandinmymind
4 μήνες πριν

εδώ δεν δίνουν παρόν πολλές φορές φίλοι και οικογένεια βρε κορίτσι.
άσχημοι καιροί για κάθε είδους σχέση.
αυτός πάντως που δεν έστειλε από μόνος του ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.
αν μπορείς να κάνεις ΜΟΝΟ ΣΕΞ μαζί του, οκ.
Αν όχι next… μην χάσεις χρόνο , δεν αξίζει.

lucid dream
lucid dream
4 μήνες πριν

Η ερωτική επαφή με νορμάλ συχνότητα, οδηγεί σε σχέση ( κάποιου είδους ).

Wandering
Wandering
4 μήνες πριν

Εγώ θεωρώ ότι αυτό ήταν πάντα το default και αλλάζει από περίπτωση σε περίπτωση. Πριν 30+ χρόνια ποιο ήταν το πρόβλημα? Ότι ο πατέρας ήταν πάλι απών στο γάμο. Αλλά σεξ να γίνεται για να ευχαριστηθεί. Το κακό σεξ είναι συνηθισμένο δυστυχώς και μάλλον το καλό σεξ για τις γυναίκες πολλούς άνδρες τους “κουράζει”. Δεν πιστεύω ότι είναι νέο φαινόμενο, απλά είναι πιο αποδεκτό να μιλάμε γι’αυτό και να αναζητούμε κάτι καλύτερο ποιοτικά πλέον. Σήμερα μπορούν να περάσουν το χρόνο τους στο OF, παλιά στα στριπτιτζαδικα και σε οίκους. Υπάρχει λόγος που όλα αυτά είναι τόσο διαδεδομένα για τους άνδρες… Διαβάστε περισσότερα »

lucid dream
lucid dream
4 μήνες πριν
Απάντηση σε  Wandering

Έτσι είναι.
Δεν αφιερώνεται πλέον χρόνος και φροντίδα.
Ίσως δεν πιστεύουν ότι αξίζει ο κόπος.

JoanneK
JoanneK
4 μήνες πριν

Δεν σου περνάει από το μυαλό πως απλά μπορεί να μην ενδιαφέρεται; Γιατί θα πρέπει να θέλει το ίδιο που θες κι εσύ επειδή απλά το αποφάσισες; Οταν άντρες που είχαμε κάνει κάποτε σεξ ξαναγυρνάνε με απαιτήσεις, τους κραζουμε. Κάτι αντίστοιχο κάνεις κι εσύ. Εσύ δηλαδή με όποιον έκανες μια φορά σεξ θέλεις πάντα ξανά; Δεν έχεις ξενερώσει ποτέ με κανέναν;