in

H Ρένα απαντά: Δεν θέλει να χωρίσουμε

Τα προβλήματα μας ξεκίνησαν τα τελευταία 4 περίπου χρόνια. Με το που γεννήθηκε το παιδί σαν να άνοιξαν τα μάτια μου.

Παραμελεί εμένα και το παιδί. _____________ H ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα Γεια σου Ρενα κ Αμποομαδα. Ειμαι παντρεμενη, με ενα παιδακι σχεδον τριων ετων. Ζω σε χωρα του εξωτερικου – ατιμη κριση, μας ξεριζωσες. Το προβλημα που εχω ειναι ο – ελπιζω συντομα πρωην – αντρας μου. Ειμαστε μαζι σχεδον δεκα χρονια, γνωριστηκαμε […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

how to break up with someone dig

Παραμελεί εμένα και το παιδί.

_____________

H ιστορία της όπως την ξεχώρισα σήμερα

Γεια σου Ρενα κ Αμποομαδα.

Ειμαι παντρεμενη, με ενα παιδακι σχεδον τριων ετων. Ζω σε χωρα του εξωτερικου – ατιμη κριση, μας ξεριζωσες. Το προβλημα που εχω ειναι ο – ελπιζω συντομα πρωην – αντρας μου. Ειμαστε μαζι σχεδον δεκα χρονια, γνωριστηκαμε εδω, μας ενωσε η κοινη καταγωγη, κουλτουρα, εμπειριες… Για αρκετα χρονια ημασταν καλα μαζι. Οχι τελεια – ποια σχεση ειναι τελεια – αλλα καλα.

Τα προβληματα μας ξεκινησαν τα τελευταια 4 περιπου χρονια, καναμε μια επενδυση κ απο τοτε σκοτωνομαστε για τη διαχειρηση της. Στο καπακι μενω εγκυος, παντρευομαστε κ με το που γεννηθηκε το παιδι ειναι σαν να ανοιξαν τα ματια μου. Δεν εχω πια την υπομονη να λεω ‘ενταξει δεν πειραζει’ σε ολα οσα ελεγα. Εχω υπομεινει πολλα για να κρατησω αυτη τη σχεση κ τωρα με μουτζωνω. Εφερα ενα παιδι στον κοσμο κ εχει ενα πατερα που ειναι αδιαφορος, ανωριμος – κοντευει τα 40 – που δεν ενδιαφερεται για κοινωνικοποιηση γιατι ‘εγω εκανα φιλους οταν ημουν μικρος κ μου φτανουν’ – ασχετο που ειναι στην αλλη ακρη του κοσμου ολοι – κ που παραμελει και εμενα και το παιδι. Το παιδι ειδικα, το παραμελει σε σημειο που το θετει σε κινδυνο γιατι ‘ελα, τι θα παθει;’. Εχω αρκετα παραδειγματα δυστυχως κ τα εχω σημειωσει ολα για οταν επιτελους χωρισουμε κ βρεθουμε αντιμετωποι.

Κ ερχομαι στο θεμα. Θελω να χωρισω. Του το λεω, τουλαχιστον μια φορα το μηνα, σιγουρα καθε φορα που θα τσακωθουμε και κανει σαν να μην ακουει. Σκοτωνομαστε, του ζηταω διαζυγιο και μια ωρα μετα ερχεται κ μου το παιζει μεσα στη τρελη χαρα. Σεξ δεν κανουμε, την τελευταια φορα που προσπαθησαμε ουτε εμενα μου εβγαινε ουτε εκεινου. Οποτε τον ρωταω στα σοβαρα πως βλεπει το μελλον του (ετσι θα ζησουμε, χωρις σεξ μια ζωη, γιατι σιχαινομαστε πλεον ο ενας τον αλλον;), μου απαντα οτι αυτος ειναι οκ με αυτο κ ειναι ευτυχισμενος (με τι, δε μπορω να καταλαβω, εχω καταντησει να μην αναγνωριζω τον εαυτο μου στο πως του φερομαι πλεον).

Ζω το θεατρο του παραλογου. Θελω ιδανικα να χωρισουμε συνεναιτικα κ οσο πιο ομαλα γινεται για το παιδι, πως θα αντιμετωπισω ομως αυτη την αρνηση του αντρα μου να καταλαβει; Να σημειωσω οτι υπαρχουν θεματα ψυχικης υγειας στην οικογενεια του κ φοβαμαι μηπως αυτη η συμπεριφορα ειναι δειγμα οτι κ ο αντρας μου εχει καποιο θεμα. Τι με συμβουλευετε?

ΑΠΟ ΤΗΝ – Θεατρο του Παραλογου

__________________________

Ας οργανώσουμε τη συζήτηση 

Αντίθετα από τη σύναψη σχέσης, που χρειάζεται δύο, η διάλυσή της χρειάζεται μόνον έναν. Αρκεί να θέλει ένας να χωρίσει ώστε να πάρει το πράγμα το δρόμο του, αν όχι πρακτικώς, πάντως σίγουρα ως απόφαση προς πραγματοποίηση. Δεν χρειάζεται να συμφωνήσει δηλαδή.

Κατανοώ ότι θέλεις ένα ήρεμο διαζύγιο και πολύ πιθανώς να το πετύχεις κιόλας επί του πρακτέου (η διαμάχη απαιτεί δυνάμεις που δεν φαίνεται να διαθέτει αυτή τη στιγμή), αλλά θα πρέπει να συμβουλευτείς δικηγόρο ειδικευμένο στα διαζύγια ώστε να σε διαφωτίσει επ’αυτού. Επίσης δεν ξέρω αν πρέπει αυτό να γίνει σε ελληνικό έδαφος ή στη χώρα που βρίσκεστε, ανάλογα σε ποιό δίκαιο συνάφθηκε ο γάμος, πρέπει να ερωτηθεί κι αυτό στον ειδικό.

Νομίζω, εξ όσων μας λες, ότι πράγματι κάτι συμβαίνει με το σύζυγο. Η αποσυνάγωγη συμπεριφορά, το αποτράβηγμα από το σεξ,, η παραμέληση των οικείων, η έκθεση ανηλίκου σε κινδύνους είναι ανησυχητικά σημάδια ότι κάτι δεν πολυπάει καλά. Όχι ένα-ένα μόνο του, αλλά όλα μαζί κάτι υποδεικνύουν. Ωστόσο αυτό είναι ένα δεύτερο ζήτημα που απασχολεί από ιατρικής πλευράς και θα πρέπει να αναζητηθεί βοήθεια και γνωμάτευση με τη συνεργασία του. Το διαζύγιο μπορεί να βγει ανεξαρτήτως. Και δεν υπάρχει ανάγκη οποιασδήποτε ενοχής σου σχετικά.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

8 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Silvi
Silvi
1 χρόνος πριν

Το μαξιλαράκι της συναίνεσης δεν το έχετε.

Θα κινήσετε τις διαδικασίες μόνη σας με δικηγόρο.
Μπερδεύετε και τα θέματα ψυχικής υγείας,άσχετο.
Πιστεύω δεν είστε αποφασισμένη να αναλάβετε πρωτοβουλίες ακόμα,αλλιώς δεν θα ψάχνατε το μαγικό ραβδάκι.

Λαμπραντόρ
Λαμπραντόρ
1 χρόνος πριν

Ευτυχισμένος δεν είναι σίγουρα, μάλλον ψιλο-βολεμένος είναι και δεν θέλει τώρα να αντιμετωπίσει μία νέα, δύσκολη αλλαγή στην ζωή του, ειδικά σε συνδυασμό με ό,τι άλλο περνάτε, γι΄αυτό και εθελοτυφλεί και σπρώχνει τον (αναπόφευκτο, κατά τ’ άλλα) χωρισμό, κάτω απ’ το χαλάκι, αναβάλλοντάς τον επ’ αόριστον. Από’ κει και πέρα, εφ’ όσον είστε τόσο χάλια, δεν υπάρχει λόγος να το καθυστερείς εσύ. Θα πρέπει να συνομιλήσεις με δικηγόρο για να ξεκινήσεις τις διαδικασίες του διαζυγίου. Δεν είναι ανάγκη να βγει συναινετικά, εάν εκείνος δεν θέλει να συνεργασθεί.

Phaedra
Phaedra
1 χρόνος πριν

Μήπως δεν θέλεις να χωρίσεις;;;

Το να το μεταθέτεις ανα μήνα αυτό δείχνει.

Αφού θες να γίνει πρώην,πας χθες σε δικηγόρο

Προσωπικά δεν βρίσκω σύνδεση με το ιστορικό της οικογένειας

CookieMonster
CookieMonster
1 χρόνος πριν

Να μιλήσεις σε ένα δικηγόρο. Πιστεύω ότι αν κάνεις το βήμα και δει ότι το έχεις πάρει σοβαρά θα συνεργαστεί. Όχι απαραίτητα, αλλά πιστεύω ότι σε αυτή τη φάση απλά δεν σε παίρνει σοβαρά και προσπαθεί να σου αλλάξει γνώμη γιατί “έλα μωρέ, καλά είμαστε”. Πάντως για backup, μάζεψε και τίποτα στοιχεία για τη συμπεριφορά του (πχ μηνύματα), checkαρε τι παίζει με την επιχείρηση κλπ.

Roto_bla
Roto_bla
1 χρόνος πριν

Εφόσον το έχεις πάρει απόφαση, επικοινώνησε με δικηγόρο και ξεκίνα διαδικασίες. Δεν ξέρω σε ποια χώρα του εξωτερικού είσαι, αλλά εδώ που είμαι εγώ το μη συναινετικό διαζύγιο κοστίζει πολύ. Επίσης είναι δύσκολο να βρεις δικηγόρο που να σε αναλάβει, δεν είναι όπως στην Ελλάδα που έχουμε 2-3 δικηγόρους και 2-3 γιατρούς σε κάθε πολυκατοικία να μας βρίσκονται. Είναι μία διαδικασία που μπορεί να πάρει μήνες και μήνες. Επίσης να έχεις υπόψη ότι θα χρειαστείς αρκετά χρήματα για τις διαδικασίες αλλά και για την αμοιβή του δικηγόρου.

Mauve
Mauve
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Roto_bla

Συμφωνώ. Σε πολλές χώρες το μη συναινετική διαζύγιο είναι πανάκριβο. Επίσης, κοίταξε τα νομικά θέματα γλύφω από το παιδί. Μπορεί να μην δικαιούσαι να επιστρέψεις στην Ελλάδα χωρίς τη συναίνεση του πατέρα. Γενικά μίλα με δικηγόρο εξειδικευμένο σε διακρατικά/διεθνή διαζύγια και κηδεμονία. Μια φίλη μου πέρασε από την φάση που περιγράφεις 5 χρόνια. Φτάσαμε στο 2025. Ο σύζυγος της είναι Νάρκισσος. Ο σύζυγος μου αν δεν την έσωζε από τα χέρια του 5 φορές και αν δεν φωτογραφίζαμε τα σημάδια στο σώμα της, δεν θα πίστευε ποτέ τα όσα λέει. 2 ψυχολόγοι πίστεψαν αυτόν και όχι τη φίλη. Φέτος, έδωσε… Διαβάστε περισσότερα »

Mauve
Mauve
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Mauve

* συναινετικό
*γύρω από το παιδί

Έλεος κορρέκτορα!

Santy
Santy
1 χρόνος πριν

Δεν θέλει σεξ και είναι οκ; Μήπως παίζει τίποτα με άλλη ρε φίλη; Περίεργος ο τύπος, κάνει χρήση ουσιών; Δεν είναι λογική συμπεριφορά.

Θες να χωρίσετε, τη γνώμη του γιατί τη ζητάς αφού ξέρεις ότι δεν θέλει; Θα βρεις δικηγόρο των διαζυγίων. Που παντρευτηκατε; Αυτής της χώρας θες δικηγόρο.