Η απαράδεκτη διαφήμιση ανέβηκε κοντά στις μέρες των Χριστουγέννων και δείχνει δυο γυναίκες να ταΐζουν η μια την άλλη μπέργκερ, σουβλάκια και κρέας φορώντας μόνο εσώρουχα και με κινήσεις και μουσική που παραπέμπει σε πορνογραφικό υλικό.
Έκτοτε έχει ξεκινήσει μια διαδικτυακή εκστρατεία μποϋκοτάζ των προϊόντων του γνωστού καταστήματος, από άτομα αλλά και από φεμινιστικές συλλογικότητες, μεταξύ των οποίων και το Μωβ.
«Η χρήση του γυναικείου σώματος και της γυναικείας σεξουαλικότητας ως εμπόρευμα και η νοηματική της σύνδεση με ένα κομμάτι κρέας, είναι λίγοι από τους λόγους που καθιστούν αυτή τη διαφήμιση σεξιστική και μισογύνικη» δήλωσαν μεταξύ άλλων τα μέλη της συλλογικότητας του Μωβ.
Η εκστρατεία προτείνει στους πολίτες να καταδικάσουν έμπρακτα στον σεξισμό, αρνούμενοι να ψωνίζουν από το συγκεκριμένο μαγαζί και κάνοντας αναφορές στη διαφήμιση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, το Instagram και το Youtube.
Οι υπεύθυνοι της διαφήμισης δεν έχουν κάνει προς το παρόν κανένα βήμα να την αποσύρουν ή να την καταδικάσουν, παρά την κατακραυγή στα social media, αρνούμενοι να παραδεχτούν το τραγικά ανεπίκαιρο, σεξιστικό και απαράδεκτα μισογυνιστικό μήνυμα που στέλνει η σύνδεση του γυναικείου σώματος με την κατανάλωση κρέατος.
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News
Κάτω από τη διαφήμιση οποιος άντρας τολμούσε να πει ότι ήταν σεξιστική για ακριβώς αυτούς τους λόγους έπεφταν σαν ακρίδες καμιά πενηνταρια άλλοι άντρες να τον βάλουν στη θέση του που τους χαλάει την πιάτσα με επαναλαμβανόμενο σχόλιο ότι ποιος άντρας λέει κάτι κακό για τη διαφήμιση είναι γιατί προσπαθεί να γ@μησει καμιά φεμινίστρια και τζάμπα προσπαθεί γιατί αυτές έτσι κι αλλιώς είναι αγ@μητες από άποψη, επειδή μισούν τους αντρες. Τα σχόλια κάτω από γυναίκες που έλεγαν τα ίδια δε χρειάζεται καν να τα αναφερω. Όλες φανταζόμαστε πολύ εύκολα τι έλεγαν.
Δεν σταματάει ποτέ να με εκπλήσει δυσάρεστα η ιδέα που έχουν οι άντρες για τιε γυναικες στην Ελλαδα. Ακου εκει τους χαλάει την πιάτσα. Αηδια.
Δεν γνώριζα το συγκεκριμένο κατάστημα, δυστυχώς το έμαθα με αυτή τη δυσάρεστη αφορμή. Είναι τραγικοί οι άνθρωποι. Συμπεριλαμβανομένων και αυτών που διαχειρίζονται τις σελίδες τους στα social media. Στα σχόλια που λένε ότι πρόκειται για σεξιστικό και απαράδεκτο περιεχόμενο στη διαφήμιση, η απάντηση του καταστήματος είναι ότι τα ίδια παίζει το bachelor και το big brother. Και το ακόμη τραγικότερο και χυδαιότερο, όταν απαντούν σε σχόλια από γυναίκες, αναδημοσιεύουν φωτογραφίες από τα προφίλ των γυναικών και γράφουν “παίρνουμε ιδέες από εσας”. Έπαθα σοκ, δεν έχω ξαναδεί τέτοια συμπεριφορά από επιχείρηση.
Αίσχος, αηδία, ντροπή. Ο σεξισμός, ο μισογυνισμός, η γυναικεία αντικειμενοποίηση σε άλλα λέβελ. Και φυσικά μαζί με υπέρμετρες δόσεις χυδαιότητας και μπανάλ μάτσο αισθητικής.
Ελπίζω να φάνε το φούμο που τους αξίζει.
Εγώ εκανα αναφορά στη σελίδα για σεξουαλικά υπονοούμενα. Κι ας τους να ψαχνονται
Πολύ καλή ιδέα! Θα κάνω και εγώ.
κι εγω είχα κάνει και σε μια μέρα μου απάντησε το φβ πως δεν παραβιαζει τους όρους της κοινωτητας
Τωρα παρατήρησα ξανά βλέποντας το πως, το “δίλημμα” σουβλάκι η μπέργκερ ταυτίζεται με το εξίσου γνωστο “δίλημμα” ξανθια ή μελαχρινή… 🤢
Εντωμεταξύ, οκ ας υποθέσουμε ότι το γεγονός ότι είναι σεξιστική η διαφήμιση δεν το κατάλαβαν/ δεν τους αφορά.
Δεν σκέφτηκαν καν ότι η διαφήμιση αυτή απευθύνεται μόνο σε στρέιτ άντρες ενώ σουβλάκια και μπέργκερ τρώνε και άλλα άτομα; Νομίζω από μόνο του το γεγονός ότι επέλεξαν να διαφημίσουν φαγητό απευθυνόμενοι σε λιγότερο από 50% του κοινού λέει πάρα πολλά για το πώς βλέπουν οι συγκεκριμένοι επιχειρηματίες τον κόσμο.