Μια δημοφιλής κινεζική αλυσίδα ποτών ζήτησε συγγνώμη για τη χρήση σεξιστικών συνθημάτων στα εμπορεύματά της, αφότου αυτά προκάλεσαν εκτεταμένη οργή στο διαδίκτυο.
Το “Sexy Tea Shop”, όπως ονομάζεται η εταιρεία πώλησης τσαγιού, σε μια από τις κούπες του ανέφερε τις γυναίκες ως «bargain»-ελληνιστί «παζάρι» προσθέτοντας ότι οι πελάτες μπορούσαν να «παραλάβουν» τις γυναίκες στις κούπες ενώ περιμένουν τα ποτά τους.
Το κατάστημα είχε στο παρελθόν πουλήσει επίσης φακελάκια τσαγιού με το σύνθημα «Master, I want you» συνοδευόμενο από εικόνες γυρίνων, που πολλοί επεσήμαναν ότι συμβόλιζαν τις αντίστοιχες εικόνες σπέρματος.
Το κατάστημα είπε αργότερα ότι δεν είχε καμία πρόθεση να “υποτιμήσει τις γυναίκες” και πρόσθεσε ότι “ντρέπεται πολύ” για την τελευταία της δημιουργία.
Η εταιρεία είχε, επίσης, πρόσφατα βγάλει στην αγορά μια σειρά από κούπες διαλέκτου Changsha – μια διάλεκτο που ομιλείται κυρίως στην πρωτεύουσα της επαρχίας Χουνάν. Η αλυσίδα έχει 270 καταστήματα. Η εταιρία εκτύπωσε διάφορες τοπικές φράσεις στην κούπα, συμπεριλαμβανομένης της φράσης “jian lou zi”, η οποία στην αργκό σημαίνει κλείσιμο μια πολύ φθηνής συμφωνίας.
Στη συνέχεια, η εταιρία, έδωσε ένα παράδειγμα για το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η φράση, με την πρόταση: “Όταν πήγα να αγοράσω τσάι με γεύση τσιχλοφούσκα, υπήρχαν πολλά όμορφα κορίτσια εκεί. Αν συναντήσετε κάτι τέτοιο, μπορείτε να πείτε στον φίλο σας – έκλεισα μια πολύ φθηνή συμφωνία”.
Μια εικόνα της κούπας έγινε viral στο κινεζικό ιστότοπο κοινωνικών μέσων Weibo και γρήγορα προσέλκυσε κριτικές χυδαίου μάρκετινγκ, ενώ η εταιρεία αργότερα υπέβαλε μια μακρά δήλωση ζητώντας συγνώμη για την ερμηνεία της φράσης.
“Κάναμε μια πολύ ακατάλληλη πρόταση που ακόμη και οι άνθρωποι στην Changsha δεν ενέκριναν …είμαστε πολύ ντροπιασμένοι. Δεν έχουμε απολύτως καμία πρόθεση να υποτιμήσουμε τις γυναίκες”, ανέφερε η εταιρεία.
Οι χρήστες επισημαίνουν επίσης ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το Sexy Tea χρησιμοποιεί σεξουαλικά προκλητικές φράσεις στις καμπάνιες μάρκετινγκ.
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News
Η αντικειμενοποίηση της γυναίκας κολλάει παντού. Είναι σαν την κοκα κόλα ένα πράμα….. Το τσάι σου κάνει εντύπωση; Εδώ ότι πιο άσχετο και κοτσάρουν και μια ημίγυμνη από δίπλα. Και πάει κι αυτή και το κάνει και χαίρεται κιόλας
Εννοώ αυτές που συνδράμουν τη νοοτροπία του αντικειμένου, είτε μοντέλα είτε δικηγόροι, είτε ό,τι προκύψει. Δε θεωρώ ότι οι γυναίκες είμαστε άμοιρες ευθυνών, πάνω στο θέμα. Το γεγονός ότι έχουμε το δικαίωμα να επιλέγουμε το ρόλο μας , δεν αναιρεί την ευθύνη
Α, πάλι καλά που δεν είχαν πρόθεση, σκέψου και να είχαν!
Το πιο σιχαμένο που έχω δει ως τώρα: οι παλιές διαφημίσεις για ηλεκτρικές κιθάρες όπου ένα μοντέλο με μπικίνι (ή γυμνή, με την κιθάρα να καλύπτει ρώγες-εφήβαιο) κρατούσε την κιθάρα με τρόπο τέτοιο ώστε να είναι ολοφάνερο πως δεν ξέρει να παίζει. Τι στερεότυπο να πρωτοθαυμάσεις:
– απευθυνόμαστε σε άντρες, οι γυναίκες δεν παίζουν ηλεκτρική κιθάρα
– άμα γίνετε ροκάδες θα βγάλετε γκόμενες
– με κάθε κιθάρα δώρο ένα σετ χορδές και η γκόμενα (στην ουσία σε αυτόν τον συνειρμό πόνταραν, υποτιμώντας και την αντρική νοημοσύνη εκτός των άλλων)
Τι θυμήθηκα και μου έγινε το στομάχι κόμπος βραδιάτικα.
Ε βέβαια. Και ο γυναικείος ρόλος στο ροκ είναι αυτός της γκρούπι..
Της γκρούπι, ή στην καλύτερη, της προσωρινής τραγουδίστριας για την οποία θα σφαχτούν ο συνθέτης με τον κιθαρίστα, επιβεβαιώνοντας το στερεότυπο ότι οι γκόμενες χαλάνε τα γκρουπ. Ιστορία με χαρούμενο τέλος: Πριν χρόνια, έχοντας παρακολουθήσει πρόβα φίλων, ο κιθαρίστας με ευχαρίστησε για την υπομονή μου “να ακούω τα γρατσουνίσματά τους”. Του λέω “τίποτα βρε Λεωτυχίδα μου, χαρά μου να σας ακούω, κι εμείς όταν με το καλό στήσουμε το φωνητικό σύνολο με τη Νικάνδρη (την κοπέλα του) και τις υπόλοιπες, θα έρχεσαι κι εσύ να ακούς τις γκαρίδες μας!” Κόκαλο επί τόπου ο Λεωτυχίδας, “τι έπαθες;” του λέω, “αμάν!” μου… Διαβάστε περισσότερα »
Το αναγνώρισε ωστόσο, ότι ήταν σεξιστική η οπτική. Μπράβο γι’αυτό και μόνο 🥺
Τώρα θυμήθηκα και μία άλλη εμετική προπολεμική διαφήμιση, για πίπες καπνού: “Σταματήστε να τον παίρνετε από πίσω, πάρτε του μια πίπα”.
Όχι, διαφήμιση ήταν στην αρχή, που κόπηκε.
Ναι ήθελα να πω, στην αρχή όμως ήταν διαφήμιση
https://www.mixanitouxronou.gr/gia-na-min-ton-pernete-apo-piso-kante-tou-mia-pipa-doro/
SexyTea… τι άλλο θα ακούσουμε
Φυσικά και δεν είναι η πρώτη φορά.. Ρίχνουν άδεια να πιάσουν γεμάτα οι άνθρωποι. Σου λέει, και έτσι είναι, το σημείο αναφοράς στα πάντα είναι οι άντρες. Οπότε κοτσάρουμε κάτι σεξιστικό από δίπλα και αν πιάσει έπιασε. Αν όχι, κάνουμε ότι αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας. Έχει γίνει τόσο εξαρτημένο αντανακλαστικό πλέον το να υπάρχουν σεξιστικές αναφορές σε οτιδήποτε, κάτι σαν την αναπνοή που λέει ο λόγος, που σχεδόν τους πιστεύω οτι δεν είχαν καμία πρόθεση.