Ο δάσκαλος μιλάει στους μαθητές για την χούντα, τις εκτρώσεις και τους ομοφυλόφιλους

Η φιλόλογος Εύα Ευσταθιάδου γράφει στο Α,μπα

Αμπα μου συγγνώμη αν ακουστώ απότομη σε ότι ακολουθήσει αλλά είμαι σε έξαλλη κατάσταση.Για την ακρίβεια το έξαλλη είναι λίγο γι’αυτό που νιώθω αυτή τη στιγμή. Έχω 2 δίδυμα παιδιά,ένα αγόρι κι ένα κορίτσι, που είναι στην πρώτη γυμνασίου.Εγώ και ο άντρας μου έχουμε κάνει κυριολεκτικά ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,μέχρι και να τσακωθούμε με συγγενείς για να καταφέρουμε να τα μεγαλώσουμε απαλλαγμένα από σεξισμό,ρατσισμό και ομοφοβία. Και πιστεύω ότι έχουμε κάνει καλή δουλειά, όμως τα παιδιά δεν έχουν κλείσει καν τα 13,καταλαβαίνεις ότι ακόμη διαμορφώνονται σαν προσωπικότητες και τα χρόνια που θα ακολουθήσουν είναι κομβικά για αυτό. Και πάνε γυμνάσιο και έρχονται αντιμέτωπα με έναν “εκπαιδευτικό”(νιώθω ότι δεν αξίζει καν να αποκαλείται έτσι)που δεν ξέρω πως να τον χαρακτηρίσω.Τι να σου πρωτοπώ?Για τη θρησκευτική προπαγάνδα που κάνει καθημερινά ενώ μάλιστα δεν είναι καν θεολόγος αλλά μαθηματικός? Σου μιλάω για ακραία πράγματα.Έχει πει σε 13 χρονών παιδιά ότι : 1)αν μάθαινε ότι τα παιδιά του έχουν προγαμιαίες σχέσεις θα τα έδιωχνε από το σπίτι και ότι γενικώς όποιος κάνει σεξ εκτός γάμου πάει στην κόλαση,2)η έκτρωση είναι δολοφονία και τόσο οι γυναίκες που τις ζητάνε όσο κι οι γιατροί που τις εκτελούν θα έπρεπε να διώκονται ποινικά,3)ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι ψυχικά άρρωστοι που χρήζουν νοσηλείας,4)ότι δεν θα πρεπε να επιτρέπεται η βάφτιση παιδιών που οι γονείς τους δεν έχουν παντρευτεί θρησκευτικά. Και αυτά είναι μόνο όσα έχω μάθει εγώ από τα παιδιά μου κι από μια φίλη της κόρης μου που τα μετέφερε στη δική της μητέρα με την οποία κάνουμε παρέα.Τρομάζω στην ιδέα του τι άλλο μπορεί να τους έχει πει.Φυσικά και τα πολιτικά του πιστεύω είναι ότι να ‘ναι,βρίζει οτιδήποτε αριστερό συνεχώς κι είναι νοσταλγός της χούντας.Να σημειωθεί εδώ ότι μιλάμε για άνθρωπο κάτω των 40. Το αποκορύφωμα είναι ότι πριν καμιά βδομάδα σε συνεργασία με την επίσης 100 χρόνια πίσω θεολόγο,αποφάσισαν να φέρουν έναν γυναικολόγο για μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Φυσικά η “διαπαιδαγώγηση” ήταν να λένε πόσο τεράστια αμαρτία είναι η έκτρωση αλλά-μάντεψε-και το χάπι της επόμενης μέρας κι ότι AIDS κολλάνε μόνο οι αμαρτωλοί ομοφυλόφιλοι.Ευτυχώς τα παιδιά μου δεν δείχνουν να έχουν επηρεαστεί από τον παρανοικό όμως δεν σου κρύβω ότι όταν ήρθε και με ρώτησε ο γιος μου αν όντως ο κόσμος ζούσε καλά στη χούντα(τότε κατάλαβα για πρώτη φορά τι προπαγάνδα γίνεται από τον συγκεκριμένο)ένιωσα απίστευτα αποτυχημένη μέσα μου.Κάθε χρόνο να τους μιλάμε για το Πολυτεχνείο για να ρθει ένας μαλάκας να πει κάτι και να βάλει την αμφιβολία στο μυαλό του από το πουθενά. Έχω πάει 2 φορές σε αυτόν,τη μία τσακωθήκαμε άσχημα κιόλας.Μετά πήγαμε με τον άντρα μου και άλλους 2 γονείς στο διευθυντή.”Ναι ναι έχετε δίκιο θα του κάνω σύσταση” ,εννοείται δεν άλλαξε τίποτα.Εν τω μεταξύ αυτός έχει βάλει στο μάτι τα παιδιά των γονιών που του χουν κάνει παράπονα,δηλαδή τα δικά μου κι άλλα 2-3.Και δεν είμαι υπερβολική Άμπα,η κόρη μου λάτρευε τα μαθηματικά και τώρα τα σιχαίνεται.Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω,τώρα έμαθα ότι τους είπε πως μάλλον θα τους έχει και του χρόνου!Έχω σκεφτεί να τα αλλάξω σχολείο αλλά έχουν παρέες εδώ και δεν θέλω να τα βάλω σε αυτή τη διαδικασία.Αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που διαβάζουν θα εκτιμούσα οποιαδήποτε συμβουλή…

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αγαπητή φίλη,

Δυστυχώς, η ιστορία σου δεν είναι καθόλου πρωτότυπη. Σε πολλά σχολεία της επικράτειας υπάρχουν καθηγητές που θεωρούν την τάξη τσιφλίκι τους ή δημόσιο βήμα αυτοπροβολής και η αλήθεια είναι ότι δεν έχω χειρότερο από τέτοιους συναδέλφους. 

Οι εκπαιδευτικοί οφείλουμε να συμβάλουμε στην ολόπλευρη καλλιέργεια των παιδιών και φυσικά υπάρχει χώρος για να πούμε μια άποψη, να συζητήσουμε ή να διοργανώσουμε δράσεις. Ωστόσο, οι οδηγίες που στέλνει το υπουργείο ορίζουν ότι καλλιεργούμε αξίες, ιδανικά και δεν προπαγανδίζουμε ό,τι μας έρθει στο κεφάλι. Οι απόψεις του συγκεκριμένου μου φαίνονται φριχτές, αλλά ακόμα και αν συμφωνούσα ιδεολογικά μαζί του για την χούντα, είναι παντελώς αντιπαιδαγωγικό και ανάρμοστο που δίνει λάθος οδηγίες περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Έχει ξεφύγει από το πλαίσιο της προσωπικής έκφρασης και πλέον, συνειδητά, δίνει λανθασμένες και επικίνδυνες πληροφορίες στα παιδιά. Θεωρώ απαραίτητο να λάβετε τα μέτρα σας. 

Το πρώτο είναι να ξεκαθαρίσεις μέσα σου τι από όλα αυτά τα εξοργιστικά σε ενοχλεί περισσότερο και αξίζει να κάνεις μάχη. Βρες άλλους γονείς, ακόμα και από άλλα τμήματα ή τάξεις και εμφανίστε ενωμένο μέτωπο. Επικοινωνήστε με τον σύλλογο γονέων αλλά και το δεκαπενταμελές. Πάτε όλοι μαζί σε αυτόν, αλλά και στον διευθυντή απαριθμώντας συγκεκριμένα περιστατικά, ιδανικά αναφέροντας ημερομηνίες και τι ακριβώς ειπώθηκε (αν τα παιδιά θυμούνται ακριβώς τις εκφράσεις του, ακόμα καλύτερα). Πέρα από τη περιγραφή των περιστατικών εξηγήστε ποιοι νόμοι, εγκύκλιοι, υπουργικές αποφάσεις κτλ παραβιάζονται. Ζητήστε να καταγραφούν επισήμως τα παράπονα σε αναφορά με αριθμό πρωτοκόλλου και να λάβετε γραπτώς απάντηση για τις κινήσεις που έκαναν. Η αναφορά μπορεί να κοινοποιηθεί και στην δευτεροβάθμια διεύθυνση της περιοχής. Αν δεν λάβετε απάντηση εντός 10 ημερών ή αν συνεχίσει να λέει την αντιεπιστημονική του αποψάρα ή/και να φέρεται άσχημα στα παιδιά, με σχόλια ή βαθμούς, μην διστάσετε να πάτε στην περιφερειακή διεύθυνση της δευτεροβάθμια της περιοχής σας και να κάνετε έγγραφο παράπονο με ταυτόχρονη κοινοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας. 

Σε όλες αυτές τις διαδικασίες κρατήστε την ψυχραιμία σας και μην αναλωθείτε σε προσβολές ή φωνές, γιατί εύκολα θα μπει η ταμπέλα του “τρελού γονιού”. Μην εστιάσετε στο ότι δεν συμφωνείτε για τα έργα της χούντας γιατί θα μπείτε σε μια άγονη συζήτηση (παρότι στο ελληνικό σχολείο υπάρχει θεσμοθετημένος εορτασμός για το πολυτεχνείο). Το γεγονός ότι κάνει θρησκευτική κατήχηση ή ό,τι λέει λάθος θέματα περί σεξουαλικής αγωγής είναι πολύ σοβαρό, όχι μόνο γιατί είναι παράνομο/ανήθικο/αντιπαιδαγωγικό  αλλά και γιατί ως δάσκαλος θεωρείται αυθεντία με τεράστια επιρροή στους μαθητές. Επίσης, μην φοβηθείτε ότι το παρατραβάτε. Αν εμφανιστείτε διαβασμένοι, αυξάνονται κατά πολύ οι πιθανότητες να σας πάρουν στα σοβαρά και να λυθεί το θέμα.

Τέλος, αν όλα αποτύχουν, ζητήστε να μπουν στο ίδιο τμήμα όλα τα παιδιά των γονιών που αντιδρούν και να αναλάβει άλλος μαθηματικός. Νισάφι πια. 

 

Υ.Γ Παρακάτω παραθέτω μια συρραφή από μερικά ΦΕΚ που θα σε βοηθήσουν να βρεις το δίκιο σου.

 

  1. (Απόσπασμα από το ΦΕΚ 1340/2002 – Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002): 

Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας βρίσκεται στην κορυφή της σχολικής κοινότητας και είναι διοικητικός αλλά και επιστημονικός παιδαγωγικός υπεύθυνος στο χώρο αυτό. Καθοδηγεί τη σχολική κοινότητα ώστε να θέσει υψηλούς στόχους και να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις για την επίτευξή τους για ένα σχολείο δημοκρατικό και ανοικτό στην κοινωνία.. Ελέγχει την πορεία των εργασιών και κατευθύνει τους εκπαιδευτικούς ώστε να ανταποκρίνονται έγκαιρα στις υποχρεώσεις που ανέλαβαν. Τέλος, αξιολογεί τους εκπαιδευτικούς, όπως η νομοθεσία ορίζει, έχοντας ως γνώμονα της αξιολόγησής του τους στόχους της αξιολόγησης. Σύμφωνα με το άρθρο 28, ο διευθυντής εφαρμόζει τους νόμους, τα προεδρικά διατάγματα, τις κανονιστικές αποφάσεις, τις εγκυκλίους και τις υπηρεσιακές εντολές των Στελεχών Διοίκησης, είναι υπεύθυνος για την τήρησή τους και υλοποιεί τις αποφάσεις του Συλλόγου των Διδασκόντων.. Ενημερώνει το διδακτικό προσωπικό, τους γονείς και τους μαθητές, για την εκπαιδευτική πολιτική, τους στόχους και το έργο του σχολείου… Έχει την παιδαγωγική ευθύνη για τη διαμόρφωση θετικού κλίματος στο σχολείο και για την ανάπτυξη αρμονικών σχέσεων ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας….Φροντίζει για τη λήψη κάθε μέτρου το οποίο συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του σχολείου…..Συμβάλλει στη δημιουργία κλίματος δημοκρατικής συμπεριφοράς των διδασκόντων και των μαθητών και είναι υπεύθυνος, σε συνεργασία με τους διδάσκοντες, για την τήρηση της πειθαρχίας.. Παρέχει στους διδάσκοντες συγκεκριμένες οδηγίες για να ανταποκρίνονται στα καθήκοντά τους, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις…  Απευθύνει στους διδάσκοντες, όταν είναι απαραίτητο, συστάσεις με πνεύμα συναδελφικής αλληλεγγύης. Στις περιπτώσεις που διδάσκοντες δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις και τα καθήκοντά τους και οι προσπάθειες του μένουν χωρίς αποτέλεσμα, ενημερώνει σχετικά το Σύλλογο των Διδασκόντων, το διοικητικό του Προϊστάμενο και τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο. Εφόσον, παρ΄ όλα αυτά, δεν υπάρξει αποτέλεσμα, αναφέρεται γραπτά στο Διευθυντή Εκπαίδευσης ή τον Προϊστάμενο του Γραφείου.. Συντελεί στη διαμόρφωση συνθηκών φιλικού παιδαγωγικού κλίματος μεταξύ μαθητών και διδασκόντων….Παρέχει πληροφορίες σε κάθε πολίτη που έχει έννομο συμφέρον, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, και δεν τον παραπέμπει σε άλλες υπηρεσίες για θέματα που εκείνος οφείλει να γνωρίζει.

  1. (Απόσπασμα από το ΦΕΚ 1340/2002 – Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002)

Οι εκπαιδευτικοί επιτελούν έργο υψηλής κοινωνικής ευθύνης. Στο έργο τους περιλαμβάνεται η διδασκαλία, η εκπαίδευση και η διαπαιδαγώγηση των μαθητών. Η πρόοδος, η οικονομική ανάπτυξη, ο πολιτισμός και η συνοχή της κοινωνίας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα της εκπαίδευσης και κατ΄ επέκταση από τη συμβολή και την προσπάθεια των εκπαιδευτικών. Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών οφείλουν να εναρμονίζονται με τους στόχους αυτούς. Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί:

  1. Διδάσκουν στους μαθητές τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα σπουδών. Διαπαιδαγωγούν και εκπαιδεύουν τους μαθητές σύμφωνα με τους σκοπούς και τους στόχους της εκπαίδευσης και μέσα στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πολιτικής, με την καθοδήγηση των Σχολικών Συμβούλων και των στελεχών της διοίκησης της εκπαίδευσης.
  2. Συνεργάζονται με τους μαθητές, σέβονται την προσωπικότητά τους, καλλιεργούν και εμπνέουν σ’ αυτούς, κυρίως με το παράδειγμά τους, δημοκρατική συμπεριφορά.
  3. Ενημερώνονται από τον Διευθυντή του σχολείου και τηρούν τους νόμους, τα διατάγματα, τις αποφάσεις, τις οδηγίες, τις εγκυκλίους και τα βιβλία. 
  4. Μεριμνούν για τη δημιουργία κλίματος αρμονικής συνεργασίας και συνεχούς και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και τους ενημερώνουν για τη φοίτηση, τη διαγωγή και την επίδοση των παιδιών τους.
  5. Φροντίζουν για την πρόοδο όλων των μαθητών τους και τους προσφέρουν παιδεία διανοητική, ηθική και κοινωνική. 

in

Αξιολογήστε το άρθρο

65 points
Upvote Downvote

31
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παρακαλούμε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
18 Θέματα σχολίων
13 Απαντήσεις θεμάτων
2 Ακόλουθοι
 
Με τις περισσότερες αντιδράσεις
Δημοφιλέστερο θέμα σχολίου
26 Συντάκτες σχολίων
MaraidrilMr MazisEderraqueenofdrama Πρόσφατοι συντάκτες σχολίων
  Εγγραφείτε  
νεότερα παλαιότερα δημοφιλέστερα
Ειδοποίηση για
polkadots
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Δεν αντεχω θελω να το πω….
Ειχαμε μια θεολογο , που μεσα σε ολα τα αλλα , μας ελεγε πως αν δουμε Χαρι Ποτερ , θα μαθουμε και εμεις στη μαγεια και θα κανουμε εισαγωγη στο σατανισμο…..

Σωσώ Παπαδήμα
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Έχω δει τις ταινίες αμέτρητες φορές, έχω διαβάσει τα βιβλία 3 κι ακόμα περιμένω το γράμμα μου από το Hogwarts.

xrusa
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Μακάρι! Εγώ με τα βαφτηστήρια μου αυτό παρακαλάμε πες της! Είμαι σατανική πνευματική μητέρα!

idril
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Δημιουργός Κειμένων
Χρόνια συμμετοχής
Μέντορας

Αχ, θα ήθελα πολύ η θεολόγος σου να δει την κόρη μου να σηκώνει κλαδάκι στο πάρκο και να φωνάζει “alohomora” και “abra-caDAbra” σε όποιον δει μπροστά της. Προχτές με μεταμόρφωνε σε διάφορα ζώα διαδοχικά και έπρεπε να “μιλήσω όπως μιλά το κάθε ζώο μαμά”, έκανα και γκριμάτσες, είχε πεθάνει στα γέλια 🙂
Είτε θα πάρει το γράμμα της, είτε θα γλεντήσει γερά με πολύ κόσμο που διατηρεί τέτοιες απόψεις. Either way είμαι περήφανη ήδη.

Mirka Janic
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Δε θέλω να φανώ απαισιόδοξη αλλά και μόνο που φτάσαμε στο σημείο να συμβουλεύουμε κάποιον να μην ανοίξει την κουβέντα για τα φιλοχουντικα που λέει ένας καθηγητής μέσα στην τάξη,το παιχνίδι το χουμε χάσει…δεν ξέρω αν θα ακούστω γραφική αλλά ειλικρινά χαίρομαι που πήγα σχολείο δεκαετία του 80-90 και όχι τώρα. Τότε ακόμα ο κόσμος ήταν μορφωμένος,υπήρχε συλλογικότητα (από τους μαθητές που θα απαντούσαμε στον καραδεξιο ιστορικό που μας έλεγε τρέλες μέχρι το σύλλογο γονέων), τέτοια πράγματα δε θα τα άκουγες εύκολα . Τώρα μας έχει πλακώσει η αμορφωσια και η έλλειψη στοιχειώδους συναίσθησης…

Kleopatra
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Advocate

Μισό. Κι εγώ δεκαετία του 80 πήγα σχολείο και άκουγα τέτοια και ακόμα χειρότερα. Ενας από τους καθηγητές του σχολείου μας σήμερα είναι στέλεχος της ΧΑ και πρόσβαλλε-κορόιδευε καθημερινά μαθητές ΑμεΑ που είχαμε και κανείς δεν τολμούσε να του πει κάτι, ούτε καν οι γονείς των παιδιών. Σίγουρα πήγαμε σχολείο στα ίδια χρόνια;

Entropy
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία να μιλήσει στα παιδιά για το τι εστί κοινωνία. Τι άνθρωποι υπάρχουν, πως δημιουργούνται οι απόψεις, τι διαφορά του προσηλυτισμού και της εκπαίδευσης.
Εάν το κάνεις ήρεμα και με αυτοπεποίθηση, θα εδραιώσεις μέσα τους ακόμα καλύτερα τα όσα τους έχεις μάθει.
Εάν σε νοιώσουν να θυμώνεις, να αμφιβάλεις, να πανικοβάλλεσαι, εσύ θα είσαι αυτή που θα περάσει την αμφιβολία τελικά μέσα τους.

Εννοείται δε, σε δεύτερο χρόνο, διακριτικά και μακρυά από το βλέμμα των παιδιών, κινείσαι με όλα τα νομικά μέσα που έχεις στην διάθεση σου.

αλγόριθμος
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Είχα φιλόλογο στο γυμνάσιο που μας προειδοποιούσε για την έλευση του “Αντίχριστου” και ήταν τρελαμένη θρησκόληπτη. Μιλάμε σπαταλούσε ώρες από το μάθημα για να μας λέει απίστευτες ανοησίες και να κάνει τη ρατσιστική-ομοφοβική προπαγάνδα της. Οι γονείς μου απλώς γελούσαν όταν τους μετέφερα το τι μας έλεγε και με συμβούλευαν απλώς “να μη δίνω σημασία”. Και στο δημοτικό, δάσκαλος μας έβαζε στην ώρα της “ελεύθερης ζώνης” να διαβάζουμε όλη μαζί την καινή διαθήκη (στο σχολείο είσαι ρε φίλε, όχι στο κατηχητικό) και να μεταφράζουμε και καλά από το αρχαίο πρωτότυπο. Επίσης, μας είχε μεταφέρει το αρχαίο fake news, αυτό σχετικά… Διαβάστε περισσότερα »

Αρνίτσι-μπίτσι
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Αχ τι μου θύμησες τώρα… Ένδοξες στιγμές Γυμνασίου σε πόλη της βόρειας Ελλάδας! Η θρησκευτικός να μας δείχνει βίντεο με το τι “νιώθει” το έμβρυο κατά την έκτρωση (σιωπηλή κραυγή ή κάτι παρόμοιο), η βιολόγος να προσπερνάει το μάθημα για την αναπαραγωγή στον άνθρωπο (γιατί God forbid να μιλήσουμε για σεξ στο σχολείο!!), κάθε μέρα πρωινή προσευχή όλοι έξω στην αυλή πριν το μάθημα, ο γυμνασιάρχης να ρωτάει ποιος δεν θα πάει εκκλησία, να βγάζει όσους είπαν όχι μπροστά σε όλους και να τους (μας) ξεφτιλιζει του στυλ ” κοιτάξτε εδώ τους άθεους που δε θέλουν να πάνε εκκλησία” και… Διαβάστε περισσότερα »

Påskeegg
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Ενθουσιώδης

Κι εγώ που πήγα σχολείο στη Θεσσαλονίκη παρόμοια πράγματα συνέβαιναν. Ο κάθε κομπλεξικός/κολλημένος/χουντικός/θρησκόληπτος/νάρκισσος κλπ έλεγε το μακρύ και το κοντό του χωρίς έλεγχο. Η διαφορά ήταν ότι αν δεν θέλαμε να πάμε στην εκκλησία, δεν μας βγάζανε μπροστά σε όλους για γελοιοποίηση, μας έδιναν κατευθείαν αδικαιολόγητη απουσία τις 2 πρώτες ώρες. Βέβαια δεν ήταν καν απαραίτητο να πάμε στην εκκλησία για κατήχηση μιας κι στο δημοτικό ερχόταν η εκκλησία σε μας. Παπάδες αλώνιζαν ελεύθερα όποτε ήθελαν τις τάξεις κι έλεγαν ο, τι μπορείς να φανταστείς. Αργότερα όταν εγώ έπρεπε λόγω δουλειάς να μπω για μερικές ώρες σε σχολεία στα οποία… Διαβάστε περισσότερα »

idril
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Δημιουργός Κειμένων
Χρόνια συμμετοχής
Μέντορας

To video αυτό μάλλον κυκλοφορούσε ευρέως, ο θεολόγος στο δικό μου σχολείο είχε βάλει μια νεαρή φιλόλογο να μας το δείξει. Μάλλον ήθελε να τιμωρήσει και την ίδια τώρα που το σκέφτομαι. Τα έχω πει σε παλιότερο σχόλιο. Τι αθλιότητα στο όνομα του θεού…

Ευτυχώς η βιολόγος μας στο Λύκειο ήταν γερή φεμινίστρια και φρόντισε να περάσουμε αρκετό χρόνο στην ανθρώπινη αναπαραγωγή 🙂

Mara
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Παντως εμας στο Πανεπιστήμιο του Τμήματος ψυχολογιας η καθηγητρια σε σχετικο μαθημα μας ειχε βάλει βιντεο με εκτρωση και μας εξηγουσε επιστημονικα καποιες αλλαγες που συμβαίνουν στο εμβρυο την ωρα που αρχιζε η διαδικασία, οπως για παράδειγμα οτι αυξανόταν οι παλμοι της καρδιας του , απο τοτε πραγματικα εύχομαι να μην βρεθω ποτε στην θεση να κανω εκτρωση.

Mitsi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Μέντορας

Βασικά ως δασκάλα θα σου πω ότι τέτοια άνθρωποι δε θα έπρεπε να βρίσκονται σε τάξη, οπότε αυτό που θα κάνετε είναι αυτό που σας λέει η Εύα. Θα συγκεντρωθειτε ολοι οι γονείς και αφού κάνετε συγεκριμένα παράπονα στον διευθυντή αμέσως μετά απευθυνθειτε στην δευτεροβάθμια. Μην το αφήσετε έτσι !

Τετράγωνη Λογική
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Ο συγκεκριμένος κρατικός υπάλληλος (δε πω εκπαιδευτικος, έστω και σε εισαγωγικά) είναι απαράδεκτος και αν μπορεις να κινηθεις εναντίων του θα ήταν το τέλειο. Αλλά όπως καταλαβαίνεις, δεν θα γίνει τίποτα. Ευτυχώς τα παιδιά σου είναι 13 και όχι 10. Στο γυμνάσιο πια ο κόσμος δεν είναι ρόδινος. Εγώ στο σχολείο μου είχα παιδιά που είχαν μείνει στην ίδια τάξη 5 φορές, παιδιά παραβατικά, παιδιά-τραμπούκους, παιδιά που έκλεβαν, παιδιά που έτρωγαν ξύλο από την οικογένειά τους, γενικά, μια πραγματικότητα της κοινωνίας. Είναι η ώρα να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά ότι δεν είναι όλα δίκαια και δεν έχουν όλοι τα ίδια πρότυπα… Διαβάστε περισσότερα »

queenofdrama
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Μου άρεσε πάρα πολύ η απάντηση σου, συμφωνώ ότι είναι μια ευκαιρία για κριτική σκέψη/προετοιμασία για το τι ακολουθεί στην πραγματική ζωή. Απλά δε νομίζω ότι δε θα γίνει τίποτα απολύτως αν κινηθούν εναντίον. Αν μη τι άλλο η έκφραση της δυσφορίας/διαφωνίας σε ομαδικό πνεύμα κάπου θα ωφελήσει, ενώ θα δείξει ότι βρίσκονται σε επαγρύπνηση. Που χρειάζεται να είμαστε σε επαγρύπνηση αυτό τον καιρό. Βέβαια πάντα χωρίς να ξεφύγει η κατάσταση, ας πούμε με χαρακτηρισμούς, απειλές και τέτοια εναντίον του, όλα με το γάντι κ με βάση νόμους, εγκυκλίους, οδηγίες υπουργείου κλπ.. Καλή συνέχεια στο εκπαιδ έργο (μαλλον πρώην) συνάδελφε… Διαβάστε περισσότερα »

queenofdrama
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Συμφωνώ απόλυτα με την απάντηση, ναι μπορείτε να κινήσετε διαδικασίες. Έχω δουλέψει 2 χρόνια αναπληρώτρια κι έχω φρίξει με τα δημόσια σχολεία, ούτε θέλω να ξαναπατήσω. Μαζευτείτε όσοι περισσότεροι γονείς και παιδιά μπορείτε και καταγράψτε σε αναφορά με λεπτομέρειες ότι έχει λεχθεί σε κάθε περιστατικό μέσα στην τάξη. Παραδώστε το χαρτί ενυπόγραφα στο διευθυντή και ζητείστε αριθμό πρωτοκόλλου. Εγώ επίσης θα προωθούσα το χαρτί αυτό και στη διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. όσο περισσότεροι, τόσο το καλύτερο. Το πιο πιθανό να τα κάνει πάνω του και να σταματήσει τις “κατηχήσεις”. όσο πιο ψηλά προωθήσετε το αίτημά σας, τόσο πιο πιθανό να εισακουστείτε.… Διαβάστε περισσότερα »

Μέλος
Συμμετέχων

Πολύ λεπτομερής και κατατοπιστική η απάντηση της κας Ευσταθίου, ωστόσο διαφωνώ στη συμβουλή της να παραβλέψουν οι γονείς τη σοβαρότητα του θέματος περί χούντας. Οι υπόλοιπες απόψεις που έχει ο συγκεκριμένος μ@@@ς (ο μισογυνισμός του, η αρρωστημένη θρησκοληψία του και η ομοφοβία του) είναι άμεσα συνδεδεμένες με τα πολιτικά του πιστεύω. Η στάση του να εκφράζει άφοβα τα φιλοχουντικά του αισθήματα είναι επίσης τρομερά προκλητική από τη στιγμή που μιλάμε για πρόσφατο κομμάτι της ιστορίας της χώρας μας στο οποίο συνέβησαν εξορίες και βασανιστήρια σε ανθρώπους που στιγματίστηκαν και ο ίδιος δε γνωρίζει το οικογενειακό background των μαθητών του.

Maria K.
Μέλος
Συμμετέχων

Καλησπέρα. Θεωρώ κι εγώ ότι πρέπει να δράσετε οπωσδήποτε. Ευτυχώς ζούμε σε μία εποχή που μας δίνει τα εργαλεία για κάτι τέτοιο. Η αγαπητή Αμπα σας έδωσε μερικές πολύ καλές ιδέες. Θα μπορούσατε επίσης να απευθυνθείτε και στο Συνήγορο του Παιδιού κάνοντας απλά ένα copy-paste στο site τους το ίδιο το γράμμα που στείλατε κι εδώ. Επειδή πρόκειται για καταπάτηση βασικών δικαιωμάτων των παιδιών, πιστεύω ότι θα επιληφθούν άμεσα. Καλή σας συνέχεια και καλά αποτέλεσματα.