Αποχαιρέτα την παιδεία που χάνεις!

την Μαΐου 20, 2020

Όταν τα σχολεία έκλεισαν στις αρχές του Μαρτίου και ο κορονοϊός κάλπαζε στη Ευρώπη όλοι αναρωτιούνταν ποια θα ήταν η λεγόμενη “επόμενη μέρα” και πως θα ήταν η επιστροφή στην κανονικότητα.

Μεσολάβησαν δυο μήνες γεμάτοι webex,πανελλήνιο σχολικό δίκτυο,zoom και messanger ώστε να διατηρήσουν,όσοι μαθητές ήθελαν,την επαφή με το μαθησιακό αντικείμενο.Ταυτόχρονα η ηγεσία του υπουργείου παιδείας, με κορυφαία την υπουργό,παρέλαυνε  στις συνδέσεις των καναλιών για να μας ενημερώνει για την επικείμενη επιστροφή στα μαθήματα,ενώ παράλληλα στην ΕΡΤ2 προβαλλόταν ξανά η εκπαιδευτική τηλεόραση.

Ποιος να φανταζόταν ότι όλες αυτές τις προσπάθειες που με αυταπάρνηση κατέβαλαν καθηγητές, γονείς και πάνω απ’ όλους οι ίδιοι οι μαθητές θα τις έριχνε σαν πύργο από τραπουλόχαρτα ένα άλλο χαρτί ή μάλλον μία αίτηση, αυτή με την οποία ο γονέας δηλώνει πως υπάρχει συχνή επαφή με άτομο ευπαθούς ομάδας στην οικογένεια.

Αρχικά έμοιαζε αθώα αλλά υπάρχει παγίδα! Δε χρειάζεται τίποτα περισσότερο από μια τζίφρα για να αποδειχτεί ότι αυτό που δηλώνεται ισχύει. Έτσι το δικαίωμα αυτό που απευθυνόταν σε μια ομάδα μαθητών που όντως το χρειαζόταν έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης από μεγάλο μέρος των μαθητών της δευτεροβάθμιας που σε συνδυασμό με την μη καταμέτρηση των απουσιών έφερε την καταστροφή.Τουτέστιν τα σχολεία μας είναι άδεια από μαθητές! Πλέον το να πηγαίνει κάποιο παιδί στο σχολείο θεωρείται περιττό και αφύσικο. Το σχολείο έγινε στρατός.Τα παιδιά παίρνουν “απαλλαγή” με ψευδείς δικαιολογίες, μόνο που η εκπαίδευση δεν είναι υποχρέωση αλλά δικαίωμα το οποίο η πολιτεία θέσπισε ως υποχρεωτικό χρόνια πριν αναδεικνύοντας την αξία της εκμετάλλευσης του.

Μιλώντας γι΄αυτούς που δίνουν δικαιολογίες του τύπου “τρία τετράγωνα από το σπίτι μας ίσως μένει μια ηλικιωμένη” με την πλήρη ανοχή των καθηγητών που εθελοτυφλούν μπροστά σε μερικές ώρες κενού με τις άδειες τάξεις, είναι πασιφανές πως στο μυαλό τους έχουν την ξεκούραση του παιδιού το οποίο κάλλιστα μπορεί να κολλήσει από το φροντιστήριο ή τη βόλτα.

Αυτές τις μέρες η εκπαίδευση στην Ελλάδα βιώνει μια πολύ άσχημη και πρωτόγνωρη κατάσταση με άδεια σχολεία τα οποία άνοιξαν για τα μάτια του κόσμου με τους μαθητές να απουσιάζουν κανονικά και με τον νόμο!

Υπεύθυνοι για αυτό το σκηνικό-παρωδία εντός των σχολείων είναι η ηγεσία του υπουργείου μεν και οι γονείς δε οι οποίοι βλέποντας την Κερκόπορτα του υπουργείου έσπευσαν να την εκμεταλλευτούν απαξιώνοντας την δυνατότητα του σχολείου,και πόσω μάλλον του, από την κοινωνία υποβαθμισμένου δημόσιου σχολείου,να προχωρήσει την περιβόητη ύλη σε συνθήκες καύσωνα και κορονοϊού, έχοντας και τον φόβο του ιού ταυτοχρόνως εν τέλει υπέγραψαν την βεβαίωση,την οποία οι περισσότερο,δεν δικαιούνται.

Όλο αυτό το αλισβερίσι, εδώ να σημειωθεί πως για πρώτη φορά δεν εμπλέκονται ούτε πιστοποιήσεις γιατρών και τα λοιπά δείχνοντας πως όταν θέλουμε την εξαλείφουμε την γραφειοκρατία, φέρνει την ελληνική παιδεία σε ένα πολύ σημαντικό σημείο, στο οποίο πρέπει να επανέλθει δυναμικά στην “κανονικότητα”, αδύναμη και αναίσχυντα απαξιωμένη από το κράτος υπό την ομπρέλα του κορονοϊού.

Είναι απορίας άξιο αν νιώθουν υπερήφανοι γι’ αυτή την εικόνα αυτοί που πήραν τις αποφάσεις, στην περίπτωση που δεν ήταν αυτός ο στόχος τους, να αφήσουν δηλαδή τα σχολεία χωρίς μαθητές και τους μαθητές χωρίς σχολείο με γονεϊκή συγκατάθεση.

Δεν είναι ξεκάθαρο τι περιμένουν οι αρμόδιοι από αυτό το πείραμα στο οποίο έχουν υποβάλει την παιδεία αλλά είναι σίγουρο πως η αντίδραση ήταν μαζικά όμοια και ταυτόχρονη, κανένας μαθητής στο σχολείο έναντι του πάλαι ποτέ “Κανένα παιδί εκτός σχολείου”.

Όλα αυτά σε συνδυασμό με την επικείμενη τοποθέτηση καμερών στα σχολεία τα οποία δεν έχουν χαρτί υγείας, χαρτί, αξιοπρεπείς αίθουσες και μέχρις εσχάτων αντισηπτικό δημιουργεί υποψίες για το μέλλον στην εκπαίδευση.

Πάντως, όσο και αν υπάρχει πρόθεση να γίνει εκπαίδευση προαιρετική και ζήτημα αποκλειστικά των φροντιστηρίων η απάντηση είναι ότι είναι, ή θα έπρεπε να είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ.

in

Αξιολογήστε το άρθρο

53 points
Upvote Downvote

79
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παρακαλούμε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
19 Θέματα σχολίων
60 Απαντήσεις θεμάτων
3 Ακόλουθοι
 
Με τις περισσότερες αντιδράσεις
Δημοφιλέστερο θέμα σχολίου
24 Συντάκτες σχολίων
Alethiometeratofio_xrisafilogladyswangGranita Lemoni Πρόσφατοι συντάκτες σχολίων
  Εγγραφείτε  
νεότερα παλαιότερα δημοφιλέστερα
Ειδοποίηση για
swang
Μέλος
Συμμετέχων

Το τι γίνεται στο λύκειο δε φαντάζεστε. Είναι μόνο ένα παιδί στη τάξη και σε όλο το σχολείο και του λένε γιατί έρχεσαι σχολείο; Είναι ερώτηση αυτή; Αυτό είναι το φυσικό περιβάλλον του παιδιού. Τους δημιουργεί πρόβλημα το ένα παιδάκι που σηκώθηκε πρωί πρωί να πάει σχολείο,έλα Παναγία μου.

Mitsi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Μέντορας

Κάμερες στα σχολεία δε θα μπουν γιατί αυτό αντιτίθεται στην προστασία προσωπικών δεδομένων. Και για αυτό το υπουργείο δε δίνει εντολή να μπουν, απλά λέει ότι να μωρέ, αν θέλετε βάλτε, γιατί όταν θα γίνει η μαλ@κια, και η μαλ@κια δεν είναι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, αλλά η κοροϊδία στον αδύναμο ή το μπουλινγκ, το υπουργείο Παιδείας θα βγάλει την ουρά του απέξω και θα αφήσει τον εκπαιδευτικό βορά στην θυμωμένη κοινωνία που πλήρως αυτοματοποιημένη και κουρδισμενη τα βάζει πάντα με τον δάσκαλο. Το υπουργείο Παιδείας που μιλάει για εξ αποστάσεως εκπαίδευση όταν ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού αδυνατεί να… Διαβάστε περισσότερα »

Kira K.
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Συμφωνώ. Αυτά είναι πραγματικά προβλήματα. Που όμως έχουν άλλη ρίζα και δεν λύνονται με υποχρεωτική σχολική παρουσία σε κατάσταση πανδημίας. Ναι, σε κάθε κρίση γίνεται πιο εμφανής ο ταξικός διαχωρισμός σε αυτούς που έχουν τα μέσα να επιβιώσουν και αυτούς που δεν έχουν. Σκέφτομαι ότι δεν μπορούμε όμως να βάλουμε σε κίνδυνο και αυτούς που μπορούν/πρέπει/θέλουν να τον αποφύγουν στο όνομα της ισότητας (και της μιας ταχύτητας και της ποιότητας).

Mitsi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Μέντορας

Σε καμία περίπτωση δε διαφωνώ στο κομμάτι της μη υποχρεωτικής παρακολούθησης εν μέσω πανδημίας. Είναι το τελευταίο που θα έπρεπε να μας απασχολεί. Αλλά με εκνευρίζει που και σε αυτό το κείμενο διαβάζω πάλι για εκπαιδευτικούς που αδιαφορούν αν δεν έρχονται παιδιά στην τάξη. Αλήθεια πάλι εμείς φταίμε; Μήπως να πάμε από το σπίτι τους να τους φέρουμε με το ζόρι; Γιατί πάντα μα πάντα φταίει αυτός ο ερμος ο κλάδος;

swang
Μέλος
Συμμετέχων

Βεβαίως και η πλειοψηφία αδιαφορεί. Όταν πάει και λέει η δασκάλα δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε μάθημα γιατί δεν θα γράψετε εξετάσεις φταίει ο μαθητής να μην πάει σχολείο μετά; ή όταν του λέει δεν θα κάνουμε μάθημα την 5η ώρα γιατί έχω και μικρά παιδιά ο μαθητής φταίει; έλεος δηλαδή! ο επαγγελματίας πρέπει να μένει επαγγελματίας και ο σωστός ο δάσκαλος θα κάνει μάθημα με 1 μόνο παιδί αν χρειαστεί. Δυστυχώς η πλειοψηφία εκπαιδευτικών ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ και αποθαρρύνει και αυτά τα λίγα παιδιά που έχουν απομένει,αυτά τα 2-3, να πηγαίνουν σχολείο.

Σουσουράδα
Μέλος
Ενθουσιώδης

Swang, απο πού έχεις βγαλει αυτό το συμπέρασμα; απο δική σου εμπειρία ως μαθητρια ή έχεις παιδιά που πάνε σχολείο; Εγώ αντιθετα απο εσένα βλέπω την πλειοψηφία των δασκάλων να ενδιαφέρεται για τα παιδιά και να κανει αξιολογη προσπάθεια. Ενω δέχεται και πληθος παραπονων απο υστερικους γονεις: όσοι έχουν χαρισματικα παιδια απαιτουν μια ντουζινα φωτοτυπίες και αν ο δασκαλος δεν δίνει τον λενε αδιάφορο. Όσοι έχουν παιδια που δεν έχουν καλες επιδόσεις, γκρινιαζουν οτι ο δασκαλος βαζει πολλα και δύσκολα και δεν εχει επαφη με τις δυνατότητες των παιδιών. Μήπως αναφέρεσαι στην πρωτη κατηγορια γονέων; που θεωρείς δουλειά τις πολλές… Διαβάστε περισσότερα »

swang
Μέλος
Συμμετέχων

Καλησπέρα αναγνώστρια ευχαριστώ για την απάντηση. Θα απαντήσω στην ερώτηση σου ως τα ΠΑΝΤΑ που είμαι. Σου απαντώ λοιπόν ως εκπαιδευτικός,ως γονιός και ως μαθήτρια πως έστω και ένας,ένας μόνο καθηγητής να πει: παιδιά πηγαίνετε σπίτι,δεν υπάρχει λόγος, ουδείς ανάγκη να πραγματοποιήσουμε το σημερινό μάθημα εφόσον δεν θα δώσετε εξετάσεις τότε θα επηρεαστεί ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ και τα παιδιά δεν θα πάνε σχολείο και ας μην ανήκουν αυτά ή οικογένεια τους σε ευπαθείς ομάδες με την εξής λογική: δεν υπάρχει λόγος, ουδείς ανάγκη να πραγματοποιήσουμε το σημερινό μάθημα εφόσον δεν θα δώσουμε εξετάσεις όπως είπε και ο καθηγητής/καθηγήτρια.… Διαβάστε περισσότερα »

Mitsi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Μέντορας

Αυτά τα συμπέρασματα για την πλειοψηφία τα έβγαλες κάνοντας κάποια έρευνα με σωστό στατιστικο δείγμα; Να τη δούμε τότε. Γιατί αυτα του τύπου ξερω τρεις δασκάλους που βαριουνται άρα βαριουνται όλοι είναι προσβλητικά. Επιτέλους φτάνει. Δεν ανέχομαι άλλο να με κατηγορούν ανθρωποι που δε με ξέρουν καν επικαλούμενοι μια πλειοψηφια που υπάρχει μόνο μέσα στο κεφάλι τους.

swang
Μέλος
Συμμετέχων

Καλησπέρα. Τα σωστά στατιστικά μου δείγματα λένε ότι 16/20 καθηγητές αδιαφορούν. Αν δεν είναι αυτό η πλειοψηφία τότε δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι. Δεν είπα ποτέ ότι όλοι οι καθηγητές αδιαφορούν. Είπα η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ. Άξιοι οι 4 που προσπαθούν έστω με 1 μαθητή στην τάξη,άξιοι. Δεν σε κατηγόρησα εσένα προσωπικά ποτέ για τίποτα. Δεν σε ξέρω ούτε καν. Εύχομαι εσύ να είσαι μια άξια δασκάλα για τα παιδιά μας. Δυστυχώς αυτά δεν υπάρχουν μέσα στο κεφάλι μου, αυτή είναι η πραγματικότητα και πολύ συμφωνούν με αυτό. Και για να είμαι πιο σωστή όπως αδιαφορούν μερικοί καθηγητές έτσι αδιαφορούν… Διαβάστε περισσότερα »

evi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Και γιατί επιλέγετε να γράφετε όσα γράφετε εδώ και δεν κάνετε αναφορά στη Διεύθυνση εκπαίδευσης; Είναι τόσο απλή η διαδικασία. Ειδικά δε αφού έχετε και τόσο… “απτά” στοιχεία. Γνωρίζετε, φαντάζομαι, πως σε αντίθετη περίπτωση ο, τι αναφερετε εδώ είναι καθαρή συκοφαντια.

swang
Μέλος
Συμμετέχων

Δίκιο έχετε θα πάω να κάνω αναφορά στη Διεύθυνση γιατί ως εδώ και μη παρέκει.

Lou
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Χρόνια συμμετοχής
Συνεργάτης

Swang νομίζω ότι κάνεις μια πολύ επικίνδυνη γενίκευση. Προσωπικά δεν έχω τελειώσει ελληνικό σχολείο, οπότε δεν έχω εικόνα ως μαθήτρια, αλλά εργάζομαι στην εκπαίδευση στην Ελλάδα. Δουλεύω σε έξι διαφορετικά σχολεία και κάθε χρόνο η εξάδα των σχολείων μου υπόκειται σε αλλαγές. Έχω δουλέψει από κολλέγιο μέχρι γκράβα, έχω δουλέψει αθήνα και παραμεθόριο. Έχω δουλέψει και στις δύο βαθμίδες, πρωτοβάθμια – δευτεροβάθμια, οπότε θεωρώ ότι λόγω των συχνών αλλαγών έχω εικόνα. Όπως σε όλα τα επαγγέλματα έχω συναντήσει κάποιους ανθρώπους, που δεν ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά είναι η εξαίρεση, όχι ο κανόνας. Έχω και πολλούς συναδέλφους που ξενυχτάνε… Διαβάστε περισσότερα »

swang
Μέλος
Συμμετέχων

Πιστεύω ότι είστε εκτός θέματος. Δεν μίλησα για το εκπαιδευτικό σύστημα όλων αυτών των χρόνων αλλά εν καιρό πανδημίας. Και τα κοτσιδάκια δεν αφορούν το bullying. Επίσης κάτι ακόμα, σκασίλα των καθηγητών πιο παιδί περνάει bullying. Λένε το γνωστό”έλα μωρέ θα τα βρήτε. Ξανά λέω όχι όλοι. Και όπως είπατε δεν έχετε τελειώσει το ελληνικό σχολείο άρα δεν έχετε εικόνα του τι συμβαίνει ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΜΙΛΑΜΕ. ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΛΕΩ ΤΑ ΡΑΣΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΑΑ. Για γενικο λύκειο μιλάω όχι για επάλ.

poua rige
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Δεν ξερω ποια ειναι αυτα τα δειγματα που λετε και ποιο το δειγμα σας. Η αδερφη μου ως παιδαγωγος και εγω ως προπονητρια σε μικρες ηλικιες ( οποτε θα μπορουσα να πω πως εχω μια σχεση με παιδαγωγικη)θλιβομαι για την ελλειψη σεβασμου που διακρινω σε ανθρωπους που κανουν προσπαθειες να μεταδωσουν στα παιδια αξιες και γνωσεις. Οι καθηγητες βιωνουν ασχημες καταστασεις και ασεβεια προς το προσωπο τους. Πολιτικοι που τους λενε τεμπελαχαναδες κομμουνιστες του δημοσιου ( θεση προσωπων της τωρινης κυβερνησης) , γονεις και συγγενεις που μουρμουραν σε οικογενειακα τραπεζια και ΄τι κανουν 4 ωρες δουλευουν την ημερα και 3… Διαβάστε περισσότερα »

Granita Lemoni
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Εθισμένος στα Lenoji
Advocate

poua rige, συμφωνώ και επαυξάνω! Όπως ακριβώς τα λες! Και να προσθέσω επειδή έχω και χρόνια εμπειρίας στον ιδιωτικό τομέα (περίπου 10), στο Δημόσιο σχολείο έχω συναντήσει εξαιρετικούς παιδαγωγούς που πραγματικά πληρώνονται πολύ λίγα γι’ αυτά που κάνουν, άθλιους εκπαιδευτικούς που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται σε αυτή τη θέση και όλες τις ενδιάμεσες κατηγορίες. Κοίτα να δεις όμως που τις ίδιες κατηγορίες έχω συναντήσει και στον ιδιωτικό τομέα. Μόνη μου ένσταση στον ιδιωτικό τομέα -τουλάχιστον στον τομέα της εκπαίδευση/παιδαγωγικής/ειδικής αγωγής/ψυχικής υγείας παιδιών που έχω δουλέψει εγώ-είναι ότι πολλές φορές κάποιοι ιδιώτες επειδή σκέφτονται ως επιχειρηματίες και όχι ως επαγγελματίες… Διαβάστε περισσότερα »

swang
Μέλος
Συμμετέχων

Έχω δει καθηγητή σε λύκειο να τρώει κουλούρι μες την τάξη γιατί πίναξε. Έχω ακούσει καθηγητή να βρίζει εν ώρα μαθήματος. Για ποια ασέβεια μιλάτε προς το πρόσωπο των καθηγητών; Τα παιδιά είναι αυτά που απορροφούν τα πάντα και ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ και οδηγούνται σε ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ. Δεν έχω ακούσει καθηγητή να παίρνει καλάσνικοφ και να αρχίζει το σχολείο αλλά για μαθητή έχω ακούσει και έχω δει. Τα πράγματα όσο αφορά το δημοτικό και τους δασκάλους εκεί είναι πιο ήπια γιατί είναι πιο ήπια…Κανένας μαθητής μου δεν έχει πει καθηγητή τεμπεχαλά. Για το μόνο που συμφωνώ μαζί σου και… Διαβάστε περισσότερα »

Granita Lemoni
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Εθισμένος στα Lenoji
Advocate

Μάλλον δεν δουλεύετε με παιδιά, γιατί τόσα χρόνια (ακόμη και ιδιωτικά που δούλευα) έχω ακούσει παιδιά να βρίζουν δασκάλους, να τους απειλούν (προσωπικά μου έχει πει παιδί ότι αν δεν παίξουμε το τάδε παιχνίδι θα πει στους γονείς του ότι το χτυπάω). Σε συνάδελφο στο Δημόσιο έχει πει παιδί ότι σιγά που θα γινόταν δασκαλάκος να παίρνει 800 €. Δεν το συζητώ καν για τους γονείς που συχνά τους φταίει ο άλλος: ο δάσκαλος στο σχολείο, ο προπονητής στο μπάσκετ, η παιδαγωγός που έχουν για πρόγραμμα κατ’ οίκον και κατά ένα περίεργο λόγο δεν φταίνε ποτέ αυτοί. Για τον κατήφορο… Διαβάστε περισσότερα »

Granita Lemoni
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Εθισμένος στα Lenoji
Advocate

Ειλικρινής παράκληση, όχι μόνο σε εσάς αλλά γενικότερα προς τον κόσμο (είχα και μια σχετική συζήτηση με διάφορους κοινωνικούς επιστήμονες πριν λίγες μέρες για σχετικό θέμα-έρευνα, στατιστική ισχύ κτλ- και μου έπεσαν τα μαλλιά, σκεπτόμενοι πόσο ανίδεοι είναι μερικοί επαγγελματίες (ή και χειριστικοί))! Δεν θα εμμείνω στο αν είναι ή όχι άξιοι οι εκπαιδευτικοί. Αλλά, ΔΕΝ είναι σωστά τα στατιστικά δείγματα που προέρχονται από την προσωπική παρατήρηση κάποιου. ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα και επιπλέον η παρατήρησή σας είναι biased (δηλαδη ΔΕΝ είναι αντικειμενική). Γενικά λοιπόν καλό είναι να αποφεύγετε την στατιστική ως (ψεύτικο και επικίνδυνο-καθώς δίνει μια φαινομενική βαρύτητα)… Διαβάστε περισσότερα »

swang
Μέλος
Συμμετέχων

Δεν λέω ψέματα. Και εγώ εκπαιδευτικός είμαι. Οι εκπαιδευτικοί δεν ενδιαφέρονται εν ΚΑΙΡΟ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ. Άνθρωπος που εργάζεται στο σχολείο μου μού είπε:τα παιδιά δεν έχουν ανάγκη από σχολείο,έχουν τα φροντιστήρια,όποιος θέλει θα πάρει το βιβλίο και θα διαβάσει. ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ. Φανταστείτε καθηγητή τώρα με αυτή τη λογική.Τραγικό! Όποιος θέλει με πιστεύει,όποιος πάλι όχι. Τίποτα από όσα λέω δεν είναι επικύνδινα Δεν έχω σκοπό να παραπλανίσω κανέναν. Αυτό μόνο που έχω να πω σε όποιον φοιτά ή θα φοιτήσει στο λύκειο είναι πως,υπομονή,3 χρόνια είναι θα περάσουν. Και κάποιοι πρέπει να ξυπνήσουν γιατί παίρνουμε κατήφορο και ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΑΑ. Καλή… Διαβάστε περισσότερα »

Granita Lemoni
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Εθισμένος στα Lenoji
Advocate

swang, δεν είπε κανείς ότι λες ψέματα για τις εμπειρίες σου. Ναι, υπάρχουν και αντιεπαγγελματίες (όπως σε όλους τους κλάδους και όπως και στον ιδιωτικό τομέα). Ναι, δεν θα έπρεπε να εργάζονται. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι στατιστικά όπως λες 16/20 δεν δουλεύουν. Αν λοιπόν είσαι και πτυχιούχος (για να εργάζεσαι στο σχολείο) ένας λόγος παραπάνω να γνωρίζεις τι είναι η στατιστική και πώς λειτουργεί.

swang
Μέλος
Συμμετέχων

Εγώ δεν είπα οτι δεν δουλεύουν. Απλά έρχωνται στο σχολείο και κάθωνται,αδιαφορούν. Δουλειά είναι και το να πας στη δουλειά σου. Δηλώνεις παρόν.

Μαύρος Γάτος
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Αλήθεια, αυτά ” Τα σωστά στατιστικά σου δείγματα” πως ακριβώς προέκυψαν;

swang
Μέλος
Συμμετέχων

όλα προκύπτουν από κάπου,θα σας αφήσω να αναρωτιέστε

Mitsi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Μέντορας

Αφού είναι σωστά τα στατιστικά σου δείγματα τότε να μας παραθέσεις σε λινκ τη μελέτη που έγινε και κατέληξε στα συμπεράσματά σου, αλλιώς παραδεξου ότι απλά λες την αποψαρα σου και τσλυβαλιαζεις Τόσα χρόνια δουλεύω σε σχολεία και αυτοί που βαριουνται να δουλέψουν είναι μετρενοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Αντίθετα μάθε χρόνο γνωρίζω ανθρώπους με όρεξη και μεράκι που κόβουν από τον δικο τους ελεύθερο χρόνο για να είναι συνεπείς απέναντι στους μαθητές τους. Αν εσύ ως εκπαιδευτικός έχεις τη νοοτροπία που περιγράφεις αυτό είναι δικό σου πρόβλημα, όχι του κλάδου. Και αν έτυχε να συναντήσεις εκπαιδευτικούς που κάνουν… Διαβάστε περισσότερα »

swang
Μέλος
Συμμετέχων

α,μπα

loglady
Μέλος
Δημιουργός Κειμένων
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Ενθουσιώδης

Πολύ καλά τα λέει η Μήτση. swang, δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να κάνεις. Μου φαίνεται ότι απλώς ξεσπάς για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό που έχεις υπόψη σου, αλλά είναι εντελώς άδικο και προσβλητικό να βάζεις το σύνολο των εκπαιδευτικών στο ίδιο καζάνι (εξαιρώντας, φυσικά, τον εαυτό σου και άλλους 3). Τυχαίνει να γνωρίζω πολύ καλά τι συνέβη και τι συμβαίνει σε σχολεία όλη αυτή την περίοδο και μόνο αδιαφορία και τεμπελιά δεν είδα. Σίγουρα, αρχικά υπήρξε δυσπιστία και γκρίνια, διότι οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να κάνουν κάτι που δεν είχαν ξανακάνει ούτε είχαν επιμορφωθεί σχετικώς, αλλά η συντριπτική τους πλειοψηφία συμμορφώθηκε και… Διαβάστε περισσότερα »

swang
Μέλος
Συμμετέχων

Άνθρωπος είμαι και εγώ θα ξεσπάσω,αυτό έχω να πω και βαριέμαι να απαντήσω σε οτι δίποτε άλλο.

ferte mou ena mantolino
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Αχ, τι πληγή ξύνεις, να ‘ξερες… Είμαι 41 ετών, διαβητική από 4 ετών, με χρόνιο πνευμονολογικό πρόβλημα, υπέρταση, παχυσαρκία. Από Νοέμβριο 2018 έως Απρίλιο 2019 νοσηλεύτηκα 3 φορές για το πνευμονολογικό. Ο γιος μου κανονικά τον Σεπτέμβριο ξεκινάει 1η δημοτικού και η μικρή μου προνήπιο. Έχουν να δουν παιδάκι άλλο από αρχές Μαρτίου. Ναι, έχω τη δυνατότητα να μην τα στείλω σχολείο. Για πόσο, 2 χρόνια, 3 χρόνια;; Για να μείνω ζωντανή, τα παιδιά μου θα ζουν σαν αυτά που τα χουν κλεισμένα σε κάτι υπόγεια για χρόνια; Όσο κι αν δεν αντέχω να το σκέφτομαι, πιθανότατα να τα αφήσω… Διαβάστε περισσότερα »

Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Συμμετέχων

Θετική σκέψη, είναι δύσκολο αυτό που ζούμε, πόσο μάλλον για τις ευπαθείς ομάδες όπως οι διαβητικοί. Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ,να είσαι γερή και εσύ και η οικογένεια σού!!!!

loglady
Μέλος
Δημιουργός Κειμένων
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Ενθουσιώδης

Κουράγιο και υγεία, εύχομαι, μαντολίνο! Θέλω να πιστεύω ότι θα βρεθεί κάποια λύση στο άμεσο μέλλον και δεν θα χρειάζεται να απομακρύνεσαι από την οικογένειά σου. Συγγενικό μου πρόσωπο (θείος) κάνει χημειοθεραπείες, ενώ πρόσφατα έκανε διάφορα χειρουργεία, κι η κόρη του πηγαίνει γυμνάσιο. Ο γιατρός του τον συμβούλευσε να στείλει το παιδί κανονικά σχολείο, σκεπτόμενος κυρίως την ψυχολογία του παιδιού και θεωρώντας ότι θα είναι καλύτερα για την ίδια, φυσικά τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Έτσι και έγινε. Η δε νονά μου είναι επίσης καρκινοπαθής και φιλόλογος σε λύκειο, κι αυτή πήγε κανονικά στη δουλειά της. Είναι ένα ρίσκο, αλλά… Διαβάστε περισσότερα »

Rebecca de Winter
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Συνεργάτης

Εκτός του ότι θεωρώ επικίνδυνα αφοριστικό το κείμενο, με δυσαρέστησε πολύ που η γράφουσα με το που άρχισε να συμμετέχει στο αμπα, ξεκινησε να δημοσιεύει αναρτήσεις απ το μπλογκ της. Να βγάλω λοιπόν κι εγώ το ισοπεδωτικά γενικευτικό συμπέρασμα πως βρήκε τζάμπα διαφήμιση.

Andromeda
Μέλος
Συμμετέχων

Θα έλεγα ότι όχι απλά δεν συμφωνώ σχεδόν με τίποτα από όσα λες αλλά μάλιστα βρίσκω πολύ αλαζονικη την οπτική σου. Αυτή τη στιγμή βιώνουμε μια παγκόσμια κρίση και προτεραιότητα των κρατών αλλά και του κάθε ατόμου ξεχωριστά είναι να διασφαλιστεί η υγεία. Αυτό σημαίνει ότι πολλά άλλα πράγματα θα μεινουν πίσω η θα θυσιάστουν εντελώς. Προφανώς, δε συνεπαγεται ότι όσα παιδιά δεν πηγαίνουν σχολείο αυτό τον καιρό ζουνε με άτομο που ανήκει σε ευπαθη ομάδα. Ευτυχώς κάθε οικογένεια μπορεί να αποφασίσει τι είναι καλύτερο για τα μέλη της χωρίς χαρτιά γιατρων ακριβώς επειδή βιώνουμε πρωτογνωρες καταστάσεις. Ο καθένας έχει… Διαβάστε περισσότερα »

Lou
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Χρόνια συμμετοχής
Συνεργάτης

Το ελληνικό σχολείο απαιτεί πράγματι αποστήθιση, τη γνωστή “παπαγαλία”. Αυτό γιατί έχουμε τεράστια ύλη σε σύγκριση με τα σχολεία άλλων χωρών. Τεράστια ύλη, μεγάλος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, μηδενικές απαιτήσεις, απουσία κανόνων και βαθμοθηρία, ο ιδανικός συνδυασμός για το αναποτελεσματικό σχολείο. Και η λύση ποια είναι; Να το καταργήσουμε ή να συζητήσουμε σοβαρά με τον εκπαιδευτικό κόσμο πώς μπορούμε να το αλλάξουμε; Αναφέρεις ότι το σχολείο είναι εμπόδιο στην εκπαίδευση. Χωρίς ανάγνωση, γραφή και αριθμητική όμως δεν υπάρχει άλλος δρόμος προς την εκπαίδευση. Ακόμη και για να φτάσει κάποιος στο σημείο να διαβάζει μόνος του, πρέπει να έχει πάει πρώτα… Διαβάστε περισσότερα »

evi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Προσυπογράφω μέχρι την τελευταία λέξη!

Andromeda
Μέλος
Συμμετέχων

Εν μέσω πανδημίας δηλαδη είναι ώρα να λύσουμε τα στραβά του ελληνικού σχολείου; Δεν μιλάω γενικά αυτή τη στιγμή. Βιώνουμε μια περίοδο παγκόσμιας κρίσης. Επομένως, αυτό που λέω είναι ότι δεν έγινε και τίποτα να καταργηθεί/θυσιαστεί/παραγκωνιστει το έτσι κι αλλιώς σάπιο ελληνικό σχολείο για 2-3 μήνες αν αυτό μπορεί είτε πρακτικά να εξασφαλίσει τη δημόσια υγεία ή απλά να προσφέρει ένα αίσθημα ασφαλείας στους καθηγητές, τους μαθητές και τις οικογένειες τους. Δεν θα ξεχάσουν οι μαθητές για 2-3 μήνες να γράφουν, να διαβάζουν και να κάνουν πολλαπλασιασμό. Από την Α δημοτικού τα μαθαίνουν αυτά και μετά ακολουθούν 10 χρόνια βαρεμάρας… Διαβάστε περισσότερα »

Lou
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Χρόνια συμμετοχής
Συνεργάτης

Υπάρχουν οι μαθητές που έχουν ευάλωτους ανθρώπους στο περιβάλλον τους. Υπάρχουν και εκείνοι που απλά δεν θα πατήσουν στο σχολείο, γιατί δεν θα μπουν απουσίες. Η γράφουσα επισημαίνει τη διαφορά. Τη σχέση έχουν τα 12 χρόνια βαρεμάρας και αποχαύνωσης με αυτό;

Andromeda
Μέλος
Συμμετέχων

Υπάρχει ένας παράγοντας που σας διαφεύγει κι αυτός είναι ο ψυχολογικος, τον οποίο ήδη ανέφερα. Κάποιες οικογένειες μπορεί να μην έχουν ευάλωτα άτομα στο περιβάλλον τους αλλά επιλέγουν να μην στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο γιατί ακόμη φοβούνται και είναι δικαίωμα τους. Δεν μπορούμε να περάσουμε όλες τις οικογένειες από ανιχνευτή ψεύδους για να διαπιστωσουμε ποιοι δεν στέλνουν τα παιδιά τους σχολείο απλά επειδή δεν μπαίνουν απουσίες και ποιοι το κάνουν επειδή νιώθουν ανασφάλεια. Κάποιοι βρήκανε ευκαιρία για κοπάνα, οκ δεν χάθηκε κι ο κόσμος. Υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν θα γινόταν αυτό. Ο λόγος που τονίζω το ποσό προβληματικό… Διαβάστε περισσότερα »

Lou
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Χρόνια συμμετοχής
Συνεργάτης

Αυτό που μου διαφεύγει είναι η σχέση ανάμεσα στο επίπεδο ενδιαφέροντος του σχολείου και την επιδημία. Αν πρέπει τα παιδιά να μείνουν στο σπίτι για λόγους υγείας ή φόβου, ας μείνουν, ακόμη και αν το σχολείο είναι το πιο ενδιαφέρον μέρος στον κόσμο.

Andromeda
Μέλος
Συμμετέχων

Αν το σχολείο ήταν το πιο ενδιαφέρον μέρος του κόσμου δεν θα έλειπαν οι μαθητές που το βρήκαν σαν ευκαιρία για κοπάνα. Τώρα όμως δεν είναι ώρα για να ψάχνουμε ποιος κάνει κοπάνα, ποιος φοβάται και ποιος έχει ευάλωτο άτομο στο περιβάλλον του.

Μαύρος Γάτος
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Αυτός ο μεγάλος αριθμός μαθητών ανά τάξη (η εύκολη λύση κάθε τεχνοκράτη με μπακάλικες μεθόδους για να μειώσει το κόστος) είναι ένα από τα τεράστια προβλήματα της παιδείας μας. καθηγητές φίλοι που εργάζονται σε γυμνάσιο εξαιρετικά υποβαθμισμένης συνοικίας μου είπαν ότι βίωσαν εντελώς διαφορετική εκπαιδευτική εμπειρία τώρα που η τάξη τους αποτελούνταν από 7-10 άτομα. Ακόμα και οι πλέον απείθαρχοι και αδιάφοροι προηγουμένως μαθητές συμμετείχαν στοιχειωδώς, ενώ στην τάξη επικρατούσε πολύ μεγαλύτερη ησυχία και τάξη. Και έχεις την ανεκδιήγητη (και άσχετη με το αντικείμενο) Υπουργό παιδείας να θέλει να αυξήσει τον ήδη μεγάλο αριθμό μαθητών ανά τάξη!

evi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Την με “αυταπάρνηση προσπάθεια” δεν κατεβαλαν πάνω απο’ολα οι μαθητές. Λάμβαναν-δε λάμβαναν μέρος, ένα και το αυτό, δεν θα υπήρχε επίπτωση τυπικη. Την προσπάθεια κατεβαλαν οι εκπαιδευτικοι που συμμετείχαν σε καθημερινή βάση δουλεύοντας ενώ όλο αυτό ήταν προαιρετικο. Προσωπικά, οσοι εργαζόμενοι γνωρίζω, δουλεύουν γιατί είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν. Μάλιστα, οι εκπαιδευτικοι στο σύνολο τους τα άκουσαν κι από πάνω από “δημοσιογράφους” – ο – θεός – να – τους – κάνει. Επίσης, διαφωνώ με αυτό που αναφέρει η γράφουσα περί “εκπαιδευτικών που εθελοτυφλουν σε κενές αίθουσες”. Υπάρχει μια υπουργική απόφαση (απαράδεκτη όλη η φάση με την Υ/Δ’ από αυτό… Διαβάστε περισσότερα »

AllesGoed
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Διαφωνώ κάθετα με κάθε λέξη του κειμένου. Είναι η πρώτη φορά που βλέπω να περνάει τέτοιο άθλιο, από πλευράς επιχειρημάτων Κείμενο, που φασκει και αντιφάσκει ανά 5 γραμμές για να καταλήξει η γράφουσα να κάνει τους αφορισμούς της.
Την Λένα την αγαπάμε και τη σεβόμαστε γιατί πρεσβεύει ακριβώς το αντίθετο. Είναι σταθερή σε αξίες και τα επιχειρήματα της είναι επίσης σταθερά.
Λυπάμαι πολύ για την κάκιστη αυτή επιλογή.

Λένα Φουτσιτζή
Editor
Συντονιστής Κοινότητας
Επιβεβαιωμένος Χρήστης
Δημιουργός Περιεχομένου
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Θρύλος

Δεν δημοσιεύουμε πάντα κείμενα με τα οποία συμφωνούμε 100%, ωστόσο θα έλεγα ότι αυτό δεν έπρεπε να είχε δημοσιευτεί. Ήταν λάθος μου.

Barolo
Μέλος
Συμμετέχων

Εξαιρετική ευκαιρία να μάθεις πολλά πράγματα λοιπόν. Πρώτον, όταν γράφεις δημόσια κατακρίνοντας τους πάντες σε ένα τέτοιο φόρουμ θα αντιμετωπίσεις κριτική ως πολύ ενημερωμένος ενήλικας, δηλαδή πολύ αυστηρή. Δεύτερον, δεν αρκούν τα προσωπικά σου βιώματα για να σχηματίσεις αξιόλογη άποψη για όλη την εκπαίδευση, όλους τους μαθητές, όλους τους γονείς, όλους τους καθηγητες και όλο το πολιτικό σύστημα. Χρειάζονται στοιχεία και επιχειρήματα. Τρίτον, αυτοί τους οποίους κατακρίνεις και είναι γονείς, εκπαιδευτικοί κλπ έχουν και αυτοί βιώματα, ευαισθησίες και μπορούν να γίνουν εξίσου δηκτικοί. Μπορεί επίσης να έχουν εξίσου καλές προθέσεις. Τέταρτον, χρειάζεται συνεχές διάβασμα, παρατήρηση, εμπειρίες και αυτοκριτική για να… Διαβάστε περισσότερα »

Λένα Φουτσιτζή
Editor
Συντονιστής Κοινότητας
Επιβεβαιωμένος Χρήστης
Δημιουργός Περιεχομένου
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Θρύλος

O λόγος που δεν έπρεπε να δημοσιευτεί είναι ότι ήταν ανεπεξέργαστο και ενστικτώδες, και θα δεχόταν σκληρή κριτική, και μου ήταν φανερό ότι η συντάκτρια δεν θα είχε απαραίτητη εμπειρία για να την διαχειριστεί. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να εκράζεσαι γραπτά, δημόσια. Είναι πολύ διαφορετικό από το να μιλάς με ανθρώπους που ξέρεις. Ελπίζω συνολικά η εμπειρία αυτή να σου έμαθε πολλά και χρήσιμα.

Lou
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Χρόνια συμμετοχής
Συνεργάτης

Λένα, προσωπικά χάρηκα όταν διάβασα το κείμενο. Δυστυχώς αυτό που περιγράφει αντικατοπτρίζει σε μεγάλο βαθμό την πραγματικότητα. Καμιά φορά το ανεπεξέργαστο και ενστικτώδες είναι γροθιά στο στομάχι.

αστροπελέκι
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Ενθουσιώδης

δε συμφωνώ καθόλου, μια χαρά ήταν το κείμενο, γνήσιο και ρεαλιστικό. Το αν κάποιοι διαφωνούν δε σημαίνει ότι δε θα έπρεπε να δημοσιευτεί, είναι ευκαιρία για ανταλλαγή σκέψεων

Moodus
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Καταλαβαίνω να ξέρεις…είσαι στο λύκειο σε λίγα χρόνια θα δώσεις πανελλήνιες και ίσως να μην έχεις τη δυνατότητα να πας στο φροντιστήριο για να περάσεις και η μόνη λύση είναι το δημόσιο σχολείο.Να πώ μόνο κάτι σε ορισμένους, ότι τουλάχιστον η βασική εκπαίδευση, το δημοτικό και το γυμνάσιο δεν είναι απλά δικαίωμα αλλά υποχρέωση η οποία απορρέει από το ίδιο το Σύνταγμα, δεν βρίσκεται δηλαδή στη διακριτική ευχέρεια του γονέα.Ωστόσο, λόγω της υγειονομικής κρίσης, η πολιτεία έδωσε το δικαίωμα , τη στάθμιση μεταξύ υγείας και εκπαίδευσης να την κάνει η οικογένεια ως η πλέον υπεύθυνη.Το ερώτημα βέβαια παραμένει αν η… Διαβάστε περισσότερα »

AllesGoed
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Πωπω αν ήξερα ότι απευθύνομαι σε εφηβακι θα ήμουν λιγότερο αυστηρή. Με συγχωρείς αν σε στεναχωρησα,είχα την εντύπωση ότι απευθύνομαι σε ενήλικα,δεν είχα αντιληφθεί ότι η Λένα έχει απήχηση και σε μικρότερες ηλικίες. Φυσικά ήσουν αφοριστικη και μπερδεμένη, έτσι ήμασταν όλοι στην εφηβεία, ήταν η δουλειά μας. Απλά θέλω να καταλάβεις ότι αυτό το κείμενο το διάβασα στο Αμπα που περιμένω να πάει την σκέψη μου παραπερα και αυτό το κείμενο δεν έκανε αυτή τη δουλειά. Όπως είπε η Λένα παραπάνω είναι ότι είναι ενστικτώδες και η επιχειρημαματολογια δεν εχει ηρμο. Για εμένα που ειμαι 36 αυτό. Σε παιδιά της… Διαβάστε περισσότερα »

AllesGoed
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Λένα συγγνώμη που ήμουν τόσο αυστηρή,δεν ήθελα να την αποπαρω την συντάκτρια ούτε την αρχισυντάκτρια φυσικα. Ξέρεις έχεις βάλει τον πήχη τόσο ψηλά που ορισμένοι αναγνώστες σου είμαστε όλο απαιτήσεις. Η σφαλιάρα που έφαγα παρακάτω όταν συνειδητοποίησα ότι απευθυνομουν σε έφηβη μου έμαθε και εμένα ένα μάθημα.
Σορρυ παιδιά για τον δραματικό τόνο, ο σύζυγος μου με παρακολουθει να γράφω απολογίες σαν βρεγμένη γάτα και γελάει. Θα ειμαι πιο προσεκτική στο μέλλον. ( ακούς εκεί “κακιστο”το παραχεσα και γω!)

Lou
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Χρόνια συμμετοχής
Συνεργάτης

Η γράφουσα (είμαστε σίγουροι ότι είναι κορίτσι;;) αποτυπώνει το συναίσθημα των ανθρώπων που βιώνουν την κατάσταση στο ελληνικό σχολείο εκ των έσω και βιώνουν κάθε μέρα την απαξίωσή του. Από τα παιδιά και τους εφήβους έχουμε να μάθουμε πάρα πολλά, ακριβώς επειδή το υλικό (και ευτυχώς) είναι ακόμη ακατέργαστο.

Μαύρος Γάτος
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Ξέροντας οτι είναι αδύνατον να τηρηθούν τα μέτρα προφύλαξης και τήρησης αποστάσεων που έχει εξαγγείλει το υπουργείο από 12χρονους-15χρονους έφηβους που ήδη πέρασαν δύο μήνες κλεισμένοι σε διαμέρισμα (οι καθηγητές που γνωρίζω πανηγυρίζουν όταν απλώς τηρούνται τα εντελώς αυτονόητα), μήπως απλώς οι γονείς που δεν στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο επειδή στην οικογένεια υπάρχουν άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες έχουν απλώς την αίσθηση της κοινωνικής ευθύνης; Δεδομένου ότι πολλοί καθηγητές κάτω των 45 έχουν απιδιά κάτω των 12 οπότε και κάνουν χρήση του δικαιώματός τους για άδεια, τα γυμνάσια/λύκεια στις μεγάλες πόλεις λειτουργούν κυρίως με καθηγητές ηλικίας 50-65… Διαβάστε περισσότερα »

Εύα
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Εθισμένος στα Lenoji
Δημιουργός Κειμένων
Advocate

Γενικά συμφωνώ με το κείμενο, τον προβληματισμό που τίθεται, την κριτική και πολλά από τα συμπεράσματά σου. Όποιος και αν ήταν ο σχεδιασμός φαίνεται πως δεν έχει αποτελέσματα και δημιουργεί όντως την αίσθηση ότι το σχολείο είναι προαιρετικό. Το ίδιο ισχύει και για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση που στο βαθμό και με τον τρόπο που πραγματοποιήθηκε άφηνε μεγάλες ομάδες μαθητών εκτός μαθησιακής διαδικασίας: στην εξ αποστάσεως συμμετέχουν οι μαθητες που έχουν (ίντερνετ, συσκευές, δωμάτιο όπου να μπορούν να απομονωθούν κτλ). Το δικαίωμα όσων δεν έχουν είναι που καταπατήθηκε πρώτο. Διαφωνώ εντελώς με “την πλήρη ανοχή των καθηγητών που εθελοτυφλούν μπροστά… Διαβάστε περισσότερα »

αστροπελέκι
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Ενθουσιώδης

διάβασα ότι είσαι μαθήτρια και χάρηκα με το κείμενό σου. Να συνεχίσεις να γράφεις και, αν έχεις blog, να το κρατήσεις με νύχια και με δόντια. Δεν καταλαβαίνω τις αντιδράσεις, ούτε βλέπω καμία σύγχυση στο κείμενο. Περιγράφεις μια πραγματικότητα που κάποιοι θέλουν να τη δουν, κάποιοι όχι. Δικαίωμά τους. Τα σχολεία είναι άδεια με την άδεια του Υπουργείου και τη συγκατάθεση των γονέων. Το Υπουργείο έδωσε την άδεια, οι μαθητές την εκμεταλλεύτηκαν, χωρίς δικαιολογητικά που να πιστοποιούν ότι κάποιο μέλος της οικογένειάς τους ανήκει σε ευπαθή ομάδα. Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για μια τεράστια υποκρισία. Όλοι αυτοί που κόπτονται… Διαβάστε περισσότερα »