in

Update ιστορίας: Δεν ήταν ποτέ πραγματικά διαθέσιμος

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω…

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω… ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δεν ήταν ποτέ διαθέσιμος round 2

Γεια σας παιδιά, δεν ξέρω όσοι θυμάστε την ιστορία μου με το παιδί στο χωριό…που με φλέρταρε και μετά έμαθα ότι είχε σχέση; Ε λοιπόν άκουσα τις συμβουλές σας..

3 μήνες μετά τα παράτησα όλα πήγα παρακάτω μιας που του ήταν μάταιο εφόσον είχε και κοπέλα , κάνω πράγματα για μένα πηγαίνω γυμναστήριο έχω πολλές δραστηριότητες γενικά, βγαίνω βόλτα με φίλους.

Αυτός πάντα είχε πρόσβαση στη ζωή μου , μιας που έχουμε την ίδια παρέα πάντα θα βρίσκει (κυρίως αυτός) τρόπο για επικοινωνία οπότε πριν τα Χριστούγεννα άρχισε πάλι να κάνει like σε stories σκούντηγμα στο fb και συνέχεια σχολίαζε πόσο όμορφη είμαι ή έστελνε να δει τι κάνω πράγμα που θεώρησα ότι έχουμε κρατήσει μια φιλική σχέση.

Πάνω στην κουβέντα , μου ανέφερε ότι χώρισε οριστικά (το έψαξα στο fb την έσβησε αλλά insta όχι) και του είπα με τρόπο αν θέλει να βγούμε για έναν καφέ, μόνος του πήρε την πρωτοβουλία να πάμε βόλτα…

Πριν φύγω από την Αθήνα μου έστελνε πόσα μηνύματα μιλούσαμε όλη μέρα και όλη νύχτα και επιτέλους λέω θα βγούμε..

Φτάνω στο χωριό με καλωσορίζει μιλάμε ξανά και όλη μέρα και αφού μου προτείνει που θα πάμε ξαφνικά με γράφει δεν απάντησε ποτέ. Την άλλη μέρα μου στέλνει : πως είμαι , πως περνάω και τίποτα καμία κίνηση να βρεθούμε. 9 μέρες εκεί αποφασίζω τελευταία μέρα να του μιλήσω του έστειλα μήνυμα λέγοντας του ότι με πείραξε αυτό που έκανε αν δεν ήθελε θα μπορούσε να μη το προτείνει και όχι να με κοροϊδεύει έτσι και μάλιστα τα λόγια του ήταν τα εξής : ” Ότι θέλει να βγει μαζί μου αλλά το έβαλε στα πόδια γιατί μόλις χώρισε και θέλει να μείνει μόνος του αν εγώ θέλω κάτι σοβαρό και ότι του αρέσω και δεν θέλει να πάμε απλά μια βόλτα με το αμάξι δεν είναι τέτοιος συγνώμη και τέτοια.. ”

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω όταν σου αρέσει κάποιος του προτείνεις να βγείτε και τέλος δεν στήνεις ένα τέτοιο παιχνίδι γιατί στ ‘αλήθεια πιστεύω ότι με παίζει και αποχωρώ και ας είμαι ερωτευμένη μαζί του έχω και μια αξιοπρέπεια..

Υ.Γ Εκείνος είναι 37 και εγώ 29 επειδή θα με κράξετε στα σχόλια..

Ευχαριστώ.

ΑΠΟ ΤΗΝ – ΑΙΜΙΛΙΑ

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

8 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Lioness
Lioness
5 μήνες πριν

Θα πω κάτι που το ξέρεις ήδη.
Υπάρχουν κι άλλοι άνδρες στο πλανήτη για να γυρνάς γύρω γύρω από έναν .

IneleP
IneleP
5 μήνες πριν

(Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι την προηγούμενη ιστορία)
Εφόσον και εσύ συνειδητοποιείς ότι σε παίζει και δεν είναι διαθέσιμος εις διπλούν, γιατί του δίνεις ευκαιρίες να σε βρίσκει μέσω σοσιαλ και να το ξανακάνει?
Για εμένα μόνο όταν τον διαγράψεις απο παντού θα προχωρήσεις ουσιαστικά.

Phaedra
Phaedra
5 μήνες πριν

στο προηγούμενο σου είχα πει πως ελπίζω να είσαι μικρή..κ εννοούσα μαξ 19 όχι 29.

στο προηγούμενο μας είπες πως θα αποχωρήσεις και ξαναγύρισες..

περιμένουμε να δούμε όλο αγωνία τι θα γίνει το Πάσχα.

Liebchen
Liebchen
5 μήνες πριν

Δε σε θελει καλε. Χαζολογαει.
Παμ παρακατω.

Silvi
Silvi
5 μήνες πριν

Απο την αρχή ξεκίνησε στραβά η ιστορία σας όταν σας ήθελε δεν θέλατε,όταν τον ερωτευτήκατε ηταν με άλλη και τώρα κουλουβάχατα.
Αυτός δεν ξέρει τι θέλει αυτήν την στιγμή,σας δημιουργεί μόνο ανασφάλεια.
Γνώμη μου να προχωρήσετε παρακάτω δεν βλέπω ουσιαστικό ενδιαφέρον μόνο παιχνιδάκια τόνωσης ηθικού.

Κλειτώ
Κλειτώ
5 μήνες πριν

Μην ασχοληθείς παραπάνω. Όποιος δεν θέλει να πάει στο μύλο, κοσκινίζει 40 μέρες (και χρόνια μπορώ να σου πω!).

dune
dune
5 μήνες πριν

Εκεινη τη στιγμη που το προτεινε οντως το ενιωθε, αλλα μετα ενιωσε κατι διαφορετικο. Δυστυχως συμβαινει. Προφανως δεν ειναι καθολου ευχαριστο, αλλα ειναι ανθρωπινο. Μην ασχοληθεις αλλο.

Μαρία
Μαρία
5 μήνες πριν

Εγω θα πω ότι η φιλία ανάμεσα σε ανθρώπους που θα μπορούσαν να είναι κάτι άλλο είναι δύσκολη υπόθεση. Όχι γιατί λείπει η καλή πρόθεση, αλλά γιατί μπερδεύονται εύκολα τα λόγια με τις προσδοκίες. Και κάπως έτσι αρχίζει το μπέρδεμα… Τι του ‘πες, τι σου ‘πε, τι εννοήθηκε, τι καταλάβατε. Όταν τα πράγματα μένουν θολά, συνήθως χρειάζεται ένας από τους δύο να σταθεί πολύ καθαρά, για να μην χαθει τελείως το πράγμα, και νιώθω ότι αυτό δεν συνέβη εδώ κι έτσι αρχισε να σε και σας φθείρει λίγο-λίγο. Κοίτα τι λες, ‘κι ας είμαι ερωτευμένη’, κοιτα τι σου είπε κι… Διαβάστε περισσότερα »