Έχω μία σχέση εδώ και έξι χρόνια και θα πάμε πολύ καλά εγώ είμαι 26 χρόνων και αυτός 32 δεν μπορώ να πω ότι τα πράγματα πήγαιναν από την αρχή καλά γιατί το μεγαλύτερο βάσανο για μένα ήταν η αδερφή του και συνεχίζει να είναι ακόμα.
Κάθε φορά που έρχεται θέλει συνεχώς να είναι μαζί του ελέγχει κάθε τι που θέλει να κάνουμε που αυτό δεν είναι λογικό κάθε φορά που τον παίρνει τηλέφωνο μιλάνε πάρα πολύ ώρα με αποτέλεσμα εγώ να είμαι μόνη μου.
Ευτυχώς οι γονείς του μου φαίνονται πολύ καλά αλλά αυτή πάντα θέλει ναι έχει το τι κάνουμε πού θα πάμε τι θα φάμε πώς θα ντυθούμε και μερικές φορές να λέει και να κάνει πράγματα παράλογα και ενώ της έχω μιλήσει και της έχω εξηγήσει ότι με ενοχλούν κάποια πράγματα που κάνει συνεχίζει και τα κάνει και να με φέρνει συνέχεια σε δύσκολη θέση δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω;
ΑΠΟ ΤΗΝ – Μαργαρίτα
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

Ο φίλος σου τι λέει για όλα αυτα; Το πρόβλημα το έχεις μαζί του,όχι με την αδερφή του. Αν θεωρεί λογική τη συμπεριφορά της ,λυπάμαι, αλλά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, το δέχεσαι ή φεύγεις. Λες, επίσης, όταν έρχεται…άρα μένετε μακριά; Τη βλέπετε σπάνια; Γιατί αν οι συναντήσεις είναι μια δυο φορές το χρόνο κάποια πράγματα δικαιολογουνται, όπως ο χρόνος που θέλει να περνά μαζί του και σου φαίνεται υπερβολικός. Όπως και να έχει, τη συζήτηση με το φίλο σου πρέπει να τη κάνεις,όχι μαζί της.
Το μεγάλο πρόβλημα το έχεις με το σύντροφό σου που δεν βάζει όρια στην αδερφή του. Η αδερφή του βρίσκει και κάνει και θα κάνει, όσο της το επιτρέπει.