Αγαπητή Ρένα και αναγνώστριες γεια σας.
Να που ήρθε κι η σειρά μου να στείλω τον προβληματισμό μου.
Είμαι 28 ετών και μου αρέσει πολύ η εικόνα του σώματός μου. Αν και είμαι ιδιαίτερα αδύνατη, έχω στήθος, δηλαδή, φοράω 80Β. Με ενοχλεί όμως το γεγονός ότι ο αριστερός μαστός είναι αρκετά πιο μικρός.
Θα ήθελα με φυσικό τρόπο να αυξήσω τον όγκο του στήθους μου ή με κάποια μέθοδο όχι τόσο επεμβατική όσο η αυξητική και σε καμία περίπτωση χάπια, αμφιβόλου διάρκειας. Καμιά φορά απογοητεύομαι και χαλιέμαι. Άλλες πάλι είμαι οκ.
Ο σύζυγός μου λατρεύει όπως λέει το στήθος μου και ο γιατρός μου μου έχει πει πως είναι ολόσωστα δομημένο. Ωστόσο εγώ θα ήθελα να αυξηθεί λίγο ή έστω να είναι στο ίδιο μέγεθος.
Ποια είναι η εμπειρία σας και ποια τα σχόλιά σας;
ΑΠΟ ΤΗΝ – BOOOOOOOBIES
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

Καταθέτω την προσωπική μου εμπειρία. Όταν ήμουν στην ηλικία σου, παρατήρησα ότι το στήθος μου άρχισε να μεγαλώνει και να αλλάζει το σχήμα του, ενώ ταυτόχρονα έβλεπα αισθητή διαφορά ανάμεσα στους δύο μαστούς με αποτέλεσμα να απευθυνθώ στην γυναικολόγο μου και σε ειδικό μαστολόγο θεωρώντας ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Και οι δύο επιστήμονες μου επισήμαναν ότι τα μέλη μας είναι έτσι και αλλιώς διαφορετικά μεταξύ τους και ότι κατά τη διάρκεια όλης της ζωής μας το σώμα μας αλλάζει συνεχώς και διαρκώς. Το σχήμα, η κατανομή του λίπους η μυϊκή μάζα, όλα αλλάζουν με τα χρόνια καθώς το σώμα αναπτύσσεται… Διαβάστε περισσότερα »
Από προσωπική εμπειρία- αν και διαφορετική- απαντώ.Δεν υπάρχει κανείς τρόπος εκτός της εγχειρίσεως.Και βέβαια μακριά από χάπια και κρέμες. Εξαιρετικά επικίνδυνα. Μην ενοχλείστε τόσο, οι δύο πλευρές του σώματός μας δεν είναι ποτέ απολύτως ισομεγέθεις. Ξεχάστε το, μην ασχολείσθε. Κι αν επιμένετε να ασχολείσθε, τότε, παρ’ όλο που έχει γίνει καραμέλλα και, δικαίως, ενοχλεί το φόρουμ, ψάξτε με ειδική συμβουλευτική γιατί ασχολείσθε τόσο.
Θα ήθελα να παρατηρήσω ότι και οι όρχεις συνήθως δεν είναι όμοιοι ή επίσης και άλλα ζεύγη ενός ανθρώπινου σώματος όπως τα σκέλη τα χέρια οι λοβοί των αυτιών κλπ έχουν μικρότερες ή μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ τους. Αγάπησε το σώμα σου αγάπησε τον εαυτό σου.
Σε ολες μας το ενα ειναι μεγαλύτερο απλα ειναι λιγότερο ή περισσότερο ορατο. Και μενα ειναι μικροτερο το αριστερο και ειναι ηδη πολυ μικρα. Ειναι φυσιολογικο!
Σε καμια γυναικα δεν ειναι ομοια τα δυο στηθη. Απο προσωπικη εμπειρια και συζητησεις με αλλους ανδρες οχι απλα δε μας ενοχλει αλλα συνηθως ουτε το αντιλαμβανομαστε! Στην πορεια της ζωης σου κι αναλογα το τι θα ζησεις και πως θα το ζησεις ( πχ εγκυμοσυνες αυξομειωσεις βαρους ηλικια ληψη αντισυληπτικων) το στηθος σου ουτως η αλλως θα μεταβαλλεται σε σχημα και μεγεθος απο φυσης…αλλα κι αυτες τις αλλαγες σπανιως τις παρατηρουν η τις αντιλαμβανονται οι ανδρες με τους οποιους ζεις μαζι οπως ο ανδρας σου ακριβως γιατι σε βλεπουν καθε μερα και σε συνηθιζουν.
Φαντάζομαι είσαι σίγουρη ότι δεν φταίει καθόλου η στάση σώματος. Γιατί έχω σκολίωση και μετά από ειδική θεραπεία είδα καλύτερη συμμετρία σε όλα.