Ο γιος μου βρίσκεται στο εξωτερικο. Οταν επικοινωνεί μαζί μου είναι φραστικά επιθετικός , με μειώνει και με προσβάλει .
Εγώ τον ακούω με ηρεμία δεν αντιλέγω σε οσα αναφέρεται που αφορά το άτομο μου. Δεν μου επιτρέπει να τον ρωτήσω για κάτι , οπως τι κάνουν τα παιδιά του .
Αν τολμήσω να ρωτήσω κάτι τελειώνει την κλήση ξαφνικα , χωρις προειδοποίηση
ΑΠΟ ΤΗΝ – Μαργαρίτα
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

Κυρία μητέρα μαργαρίτα
Δεν μας τα λέτε όλα…τι έχει συμβεί και αντιδρά έτσι;
Μου φαίνεται περίεργο να μην υπάρχει μεταξύ σας άλυτο θέμα και να υπάρχει αυτή η σχέση
Σε καμία περίπτωση δεν εννοώ πως δικαιολογείται αυτή η αντιμετώπιση αλλά η ένταση δεν είναι στα καλά καθούμενα
Μήπως ήταν πάντα έτσι η σχέση;
Τι θα πει πως σας βρίζει και εσείς απλά ακούτε;είστε σύμφωνη με όσα λέει;
Μάλλον πρέπει να κάνετε ένα διάλειμμα από το τηλέφωνο. Μπορείτε να του στείλετε ένα μήνυμα εξηγώντας τους λόγους, και μετά δε σηκώνετε τηλέφωνο
Μαργαρίτα, είναι λυπηρό, αλλά μάλλον δεν έγιναν ξαφνικά όλα αυτά, κάτι έγινε, υπήρξε μια κλιμάκωση.
Τα είπες, και καλά έκανες, τα έβγαλες λίγο από μέσα σου.
Αν θέλεις να συνεχίσεις, στείλε ξανά ή εδώ στα σχόλια.
Πονάει ούτως ή άλλως.
Αν μπορεί να γίνει κάτι, έστω και τώρα…
Ποτέ δεν είναι αργά.
Υπάρχουν δύο εκδοχές κατά τη γνώμη μου. Η μία είναι να του βγαίνει θυμός σχετικά με κάτι που έγινε μεταξύ σας. Η άλλη είναι να πολύ πιεσμένος από την εκεί ζωή του (δουλειά, οικογενειακές υποχρεώσεις) και να ξεσπά πάνω σας το άγχος και το θυμό του, διότι είστε ο μόνος άνθρωπος που θεωρεί ότι δεν θα τον εγκαταλείψει, όσο και αν παραφέρεται. Θα σας πρότεινα, όσο δύσκολο και αν είναι, να αραιώσετε τα τηλεφωνήματα και να σταματήσετε τις ερωτήσεις. Αφήστε τον να σας πει ο,τι θέλει αυτός. Αν παραφερθεί και πάλι, ρωτήστε τον ευθέως γιατί συμπεριφέρεται έτσι και εξηγήστε του… Διαβάστε περισσότερα »
Εντάξει, αυτή η συμπεριφορά είναι περίεργη εκατέρωθεν. Με τον γιο σου δε μπορώ να μιλήσω. Οπότε ρωτώ εσένα γιατί το τηλεγράφημα μου κίνησε τη φαντασία: Είχατε ποτέ καλή σχεση με τον γιο σου; Ποιο είναι το μπακγκράουντ του/σας; Υπάρχουν τραύματα-παράπονα από και προς εσένα; Γνωρίζεις κάποια λεπτομέρεια για τη ζωή του που να μπορεί να δικαιολογεί τη συμπεριφορά του; Επίσης. Πώς επιδρά αυτή η συμπεριφορά πάνω σου; Δε μπορεί να μη σε επηρεάζει. Αν τον φοβάσαι, αν τον λυπάσαι, αν … δεν θα είσαι μάλλον το κατάλληλο έδαφος για να καλλιεργήσει κι εκείνος κάτι παραπάνω, δεν θα λειτουργείς ως κίνητρο… Διαβάστε περισσότερα »
Καλησπέρα σας κυρία Μαργαρίτα,
Βάσει του συνοπτικού κειμένου σας, εγώ νιώθω ότι για κάποιο λόγο ο γιος σας αποφάσισε να θέσει όρια που μάλλον πριν δεν υπήρχαν και γι αυτό το λόγο τώρα δυσκολεύεται να το κάνει με έναν καλύτερο τρόπο.
Πολύ πιθανόν να κάνω και λάθος, αλλά το κείμενό σας είναι πολύ περιληπτικό και αόριστο.
Λέτε πως σας μειώνει και σας προσβάλλει αλλά δεν μας λέτε τι σας λέει ακριβώς που θα εξηγούσε το μυστήριο. Προφανώς υπάρχει μια προϊστορία, έχει θυμό μέσα του και αποκλείω να μην έχετε ιδέα γιατί έχει θυμώσει. Αν είστε ειλικρινής με τον εαυτό σας και μαζί του και παραδεχτείτε τι έχει γίνει ίσως υπάρχει ελπίδα να τον πλησιάσετε. Γιατί δεν τον ρωτάτε για αρχή: γιατί μου μιλάς έτσι; Τι σου έκανα; Ή τι έχει γίνει και είσαι έτσι;
Είναι αρκετά δύσκολο να σας πούμε το γιατί με μόνο αυτά που αναφέρετε, αλλα και περισσοτερα να αναφερατε, παλι θα ηταν η δικη σας μονο οπτική. Πιστευω οτι αυτη η αντιδραση μοιαζει με εσωτερικευμενο θυμο. Το μόνο που μπορώ να σας πω ειναι ότι μπορείτε να ρωτήσετε. Δεν ειναι σίγουρο ότι θα λάβετε απάντηση, αλλά αν σας απαντήσει, μην βιαστείτε να πείτε ότι ειναι αβάσιμο αυτο που σας λέει, απλά ακούστε, πάρτε το χρόνο σας αν σας χρειάζεται να το σκεφτείτε ή συζητήστε το με κάποιον. Ελπίζω να βελτιωθεί αυτή η κατάσταση.
Προφανώς κουβαλά θέματα μεγάλα απο την παιδική του ηλικία.. γι αυτό και μολίς αναφέρεις τα παιδιά του εξαγριώνεται..κατι τον εχει θυμώσει πάρα πολύ και γι αυτό είναι υπευθυνες συμπεριφόρες των γονέων και μόνο δυστυχώς, κάνε μια σωστή ενδοσκόπηση και έσυ και ο συζυγος φυσικά και δέιξτε διάθεση να ακούσετε και μόνο τι έχει να σας πει οταν ρωτησετε γιατι..χωρις καμια αντιπαραθεση.. μπορείτε..;;;εννοείται οτι πρέπει να βαλετε ένα τέλος στην λεκτική κακοποιήση.. εκτός βέβαια και αν ξέρετε πολυ καλά τον λόγο και πιστεύετε οτι αυτή τη συμπεριφορα την αξίζετε..το τηλεγραφικό σας στυλ εκφρασης είναι μη αναμενόμενο για κατι που πονά… συνηθως… Διαβάστε περισσότερα »
Κυρία Μαργαρίτα διατηρείστε την επικοινωνία με τον γιο σας στο επίπεδο που θελει.
Να αποφορτιστεί η ατμόσφαιρα,ειδάλλως πληγώνεστε και δεν εχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Δώστε χρόνο και χώρο να βρείτε τα λάθη που σας οδήγησαν εδώ.