Δεν θέλω να γράψω σεντόνι και να κουράσω καμιά σας. Γράφω μόνο και μόνο για να σας πω να αντιδράτε γρήγορα σε κάθε red flag. Γράφω κάπως ταραγμένη γιατί από σπόντα έμαθα ότι ο πρώην μου έστειλε μια κοπέλα στο νοσοκομείο.
Το έμαθα με καθυστέρηση, εμείς έχουμε χωρίσει εδώ και δύο χρόνια, όμως δεν μπορώ να πάψω να σκέφτομαι ότι μπορεί στη θέση της να ήμουν εγώ, αν δεν ήταν οι γονείς μου και αν δεν έκανε μια κορυφαία στραβή που έγινε αφορμή για να το διαλύσουμε.
Από πού να αρχίσω; Από τη χειριστικότητα; Τις ζήλιες επειδή με αγαπούσε παράφορα; Από τις προσβολές και τις φωνές κάθε φορά που δεν περνούσε το δικό του; Από τα σχόλια και τις παρατηρήσεις για το ντύσιμο; Από το ότι στο μυαλό του όλοι μου την έπεφταν; Από το ότι κάποτε τσακώθηκε με το αφεντικό μου;
Χωρίσαμε οριστικά όταν το αφεντικό μου διαπίστωσε ότι ο τύπος είχε βάλει άνθρωπο να με παρακολουθεί για να διαπιστώσει ότι εκεί που δούλευα, όντως δούλευα και δεν νταλαβεριζόμουν με το αφεντικό. Ο συγκεκριμένος ήταν φίλος με τον μπαμπά μου και τον ενημέρωσε έχοντας φροντίσει να κρατήσει τις πινακίδες του…
Για να μην τα πολυλογώ έγινε μεγάλη φασαρία, όταν γύρισα να πάρω τα πράγματά μου και να φύγω με τους γονείς μου να ωρύονται έκανε σαν τέρας μέσα στο σπίτι, δεν με άφηνε να βγω κι όταν άρχισα να τσιρίζω και να κλαίω, μόνο τότε έκανε πίσω.
Το αποτέλεσμα: δύο χρόνια μετά από φίλη φίλου έμαθα ότι είχε αρραβωνιαστεί με μία κοπέλα και πάνω σε έναν καβγά τους την έριξε από το κεφαλόσκαλο της πολυκατοικίας. Δεν ξέρω αν πρέπει να γράψω άλλα, όμως κορίτσια προσέχετε. Μην αφήνετε τίποτα στην τύχη, μην δίνετε τόπο στην οργή, μην τους δικαιολογείτε. Όλοι αυτοί δίνουν σημάδια, δεν κλιμακώνετε η βία τους έτσι από τη μία μέρα στην άλλη.
Αν μπορείτε να φύγετε χωρίς φασαρίες και όσο είναι ακόμα νωρίς, κάντε το και μη κοιτάξετε πίσω. Δεν θα αλλάξουν, δεν ήταν μία κακή στιγμή. Είναι ο τρόπος τους να σας κρατούν δέσμιες. Προστατεύστε τις ζωές σας και μη χάνετε χρόνο με “αν” και “ίσως” και “μπορεί να αλλάξει γιατί με αγαπάει”. Δεν αγαπούν κανέναν.
ΑΠΟ ΤΗΝ – Ταραγμένη
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

Είμαι μια απο αυτές που έχουν καταλήξει στο νοσοκομείο απο “σύντροφο”..
Σώθηκες κορίτσι μου ευτυχώς ξεκοψες νωρίς! Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι όλοι τους έχουν το ίδιο προφίλ! Είναι σαν να περιγράφεις τον πρωην μου..
Χαίρομαι τόσο πολύ που βγήκες ζωντανή από όλο αυτό, που είδες τα σημάδια και δεν τα αγνόησες, αλλά έμεινες σε επιφυλακή, που βρήκες τη δύναμη και το κουράγιο να αντιμετωπίσεις το τέρας του φόβου και να τον αφήσεις. Παράλληλα όμως λυπάμαι και τόσο πολύ για την κοπέλα που δυστυχώς δεν τα κατάφερε όλα αυτά. Που πιθανότατα είχε δει τα προειδοποιητικά σημάδια, αλλά δεν αντέδρασε και έμεινε. Το κρίσιμο ερώτημά μου είναι όταν με το καλό αναρρώσει σωματικά (και εύχομαι ολόψυχα να αναρρώσει) τι πρόκειται να κάνει? Ξέρεις, με τόση ενημέρωση πλέον από σελίδες όπως η ampa είναι πολύ εύκολο να… Διαβάστε περισσότερα »
Είμαι και εγώ μια από αυτές που κατέληξε στο νοσοκομείο. Και ναι το προφιλ του ήταν ακριβώς αυτό που περιγράφεται εδώ. Χειριστικός, ζηλιάρης, ανασφαλής. Μου πήρε 2 χρόνια, πολλά φάρμακα και ψυχοθεραπεία για να το ξεχάσω και να εμπιστευτώ ξανά.