Καλησπέρα αγαπημέν@, σας ευχαριστώ πολύ όλ@ για τις απαντήσεις.
Επιστρέφω με απντειτ πολύ άμεσα δυστυχώς με νέο πρόβλημα. Το αγόρι που βγαίνω και δεν είμαι σίγουρη αν του αρέσω πραγματικά, μου εκμυστηρεύτηκε, ότι μια φορά που κάναμε σεχ, μου είπε ψέματα ότι τελείωσε, επειδή είχε ξεχάσει ένα ραντεβού με μια φίλη του και βιαζόταν να φύγουμε.
Να πω ότι μέχρι τότε δεν είχε τελειώσει καμία φορά και μου είπε ότι είπε το ψέμα για να μην αισθανθώ άσχημα. Αν δεν τελείωνε δεν θα είχα πρόβλημα, τώρα που μου είπε ψέματα αισθάνθηκα άσχημα.
Του είπα να μην μου ξανά πει, αλλά μπορώ πραγματικά να τον εμπιστευτώ;
ΑΠΟ ΤHΝ – Μαρμότα
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

Μου κάνει εντύπωση που το πρόβλημα σου είναι το ότι σου είπε ψέματα κ όχι το ότι καμία φορά δεν έχει ολοκληρώσει.. κ ότι αν δεν στο έλεγε θα ήταν όλα καλά… ε? για πες…
Ενταξει, αν ελεγε γυναικα οτι υποκρίθηκε οργασμό θα σου φαινοταν τοσο εξωπραγματικο; Αλλη φορα μετα το σεξ να τον βαζεις να ορκιζεται στο Ευαγγελιο και να φιλαει σταυρο