in

Πόσο busy είσαι δηλαδή και δεν μπορείς να στείλεις ένα μήνυμα;

Μου φαίνεται ασέβεια και έλλειψη τρόπων.

Μου φαίνεται ασέβεια και έλλειψη τρόπων. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Γεια σας.

Ήθελα να ρωτήσω ποια η άποψη σας για τις καθυστερημένες απαντήσεις; Είμαι εύθικτη; βρε παιδιά μου προκαλεί εκνευρισμό.

Πόσο busy είσαι δηλαδή και δεν μπορείς να στείλεις ένα μήνυμα; Μιλάω για φίλες και γνωστούς.

Τυχαίνει; και κάποιες απαντάνε και μια εβδομάμα μετά με το κλασσικό μήνυμα, έλα έχω τρομερό τρέξιμο.

Μου φαίνεται ασέβεια και έλλειψη τρόπων.

Στο κάτω κάτω 10 δευτερόλεπτα είναι να απαντήσεις.

ΑΠΟ ΤHΝ – Παραμελημένομήλο

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

38 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Lioness
Lioness
6 μήνες πριν

Όχι δεν είναι busy. Μάλλον περιμένουν πάνω από το κινητό μήνυμα και αυτές / αυτοί από κάπου αλλού. Βλέπουν το δικό σου και σκέφτονται ” το παμελημενο μήλο ήταν…οχχχχού κι εγώ περίμενα από τον Βρασίδα / Μέλπω. ” Και κάνουν σκιπ. Μετά που έρχονται στη θέση σου και αντιλαμβάνονται ότι ούτε στους ίδιους αρέσει να τους γράφουν , στέλνουν με τη γνωστή δικαιολογία του τρεξίματος, ελπίζοντας να μην παρεξηγηθεις. Αν ήσουν ο Βρασίδας ή η Μέλπω , θα απαντούσαν στο δευτερόλεπτο. Οπότε στέλνε κι εσύ εκεί που ανυπομονούν για ένα μήνυμα σου. Αν δεν έχεις, ίσως είναι η ώρα να… Διαβάστε περισσότερα »

calamity jane
calamity jane
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Συμφωνώ απόλυτα!
Το να το ξεχάσουν επειδή είχαν πολλές υποχρεώσεις μπορεί να συμβεί, μία φορά στο τόσο. Από την στιγμή που αυτή η στάση είναι πάγια είναι δικαιολογία το ότι δεν πρόλαβαν.

Τελευταία επεξεργασία 6 μήνες πριν από calamity jane
CookieMonster
CookieMonster
6 μήνες πριν

Αναλόγως. Αν μιλάμε για ένα μήνυμα που περιέχει μια σαφή ερώτηση ή πρόσκληση πχ ε είναι γαιδουριά. Αν μιλάμε για gifακια, χαζολόγημα, κουτσομπολιό κλπ, αυτές είναι αέναες συζητήσεις οπότε μου φαίνεται λογικό.

Santy
Santy
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Ακριβώς…

Jennaki
Jennaki
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Κι επίσης αν κάποιος είναι πραγματικά πηγμενος και τρέχει και δεν φτάνει, θα το ξεχάσει ή θα απαντήσει μετά από μέρες. Όταν δούλευα4 ώρες μακριά από το σπίτι μου κι έκανα full time μεταπτυχιακό , δε θυμόμουν το όνομα μου. Πραγματικά δεν μπορούσα να απαντήσω σε μηνύματα γιατί δεν τα έβλεπα κιόλας πάρα μόνο το βράδυ ή αν τύχαινε. Κι αυτό όχι μόνο λόγω κούρασης κι έλλειψης χρόνου, αλλά κι επειδή οτιδήποτε εκτός των πληροφοριών που χρειαζομουν (σχετικές με τη δουλειά και τα μαθήματα) θα με αποσυντονιζε, από την ήδη δύσκολη προσπάθεια συγκέντρωσης. Εκτός δηλαδή αν ήταν κάτι πολύ επείγον… Διαβάστε περισσότερα »

Cheryy flavoured
Cheryy flavoured
6 μήνες πριν

Να απαντήσω λιγο από την πλευρα αυτου που αργει να απαντησει καποιες φορς. Πολλες φορες εμενα μου προκαλει αγχος να απαντησω σε ενα μηνυμα οταν εχω πολλα πραγματα να κανω ή να σκεφτω οποτε διωχνω τα μηντματα απο την μπαρα ειδοποιησεων και καπως το ξεχναω. Συνηθως απανταω σε ολα τα μνμτα μαζί. Δεν γινεται απο κακια ουτε απο αντιπαθια προς το αλλο ατομο. Επισης αλλες φορες αργω γιατι σκεφτομαι τι να απαντησω και δεν βρισκω αμεσως κατι. Υπαρχουν ομως και οι φορες που εχω χρονο να μιλησω και η συζητηση κυλαει ωραια, δηλαδη απανταμε και εγω και το αλλο ατομο… Διαβάστε περισσότερα »

Cookie
Cookie
6 μήνες πριν

Ναι συμβαίνει. Οι φίλες μου πλέον έχουν παιδιά, κάποιες ζούν στο εξωτερικό, δεν έχω καμία απαίτηση να είναι απίκο. Ούτε τώρα, ούτε πριν. Καποιες απαντάνε αμέσως, άλλες οχι. Δεν εκνευρίζομαι με κάτι τέτοια. Έχω τη δική μου ζωή, τις δικές μου ασχολίες. Δεν κάθομαι πάνω από το κινητό να περιμένω μνμ. Μου έχει τύχει και εμένα να αργήσω να απαντησω. Δεν είναι αδίκημα. Άσε που βαριέμαι το πολύ το πιριριπιρι. Χτίσε χαρακτήρα διότι ίσως έρθουν και άλλα πράγματα στη ζωή σου, πολύ πιο σοβαρά, που θα σου προκαλούν εκνευρισμό.

Τελευταία επεξεργασία 6 μήνες πριν από Cookie
Jennaki
Jennaki
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Cookie

Συμφωνώ απόλυτα

Κάποια τυχαία
Κάποια τυχαία
6 μήνες πριν

Σε καταλαβαίνω, αλλά θα σου πω και την άλλη πλευρά. Εδω δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Υπάρχουν διαφορετικοί ρυθμοί, διαφορετικές ανάγκες και διαφορετικές ζωές. Κάποιοι απαντούν αργότερα γιατί δεν έχουν χρόνο ή ενέργεια ούτε για τα βασικά μέσα στη μέρα τους και θέλουν να σου δώσουν ουσιαστική προσοχή. Άλλοι απαντούν κατευθείαν γιατί αυτό ταιριάζει στη δική τους καθημερινότητα. Εγώ ανήκω στους πρώτους, π.χ. Εννοείται είναι κι εκείνοι που απλώς σε γράφουν συστηματικά. Αλλά αυτό θα το καταλάβεις από τη συνολική εικόνα της σχέσης σας κι όχι μεμονωμένα από αυτό. Φυσικά οτιδήποτε επείγον παίρνει άμεση απάντηση. Αλλά για όλα τα υπόλοιπα,… Διαβάστε περισσότερα »

Viajera
Viajera
6 μήνες πριν

Εγώ προσπαθώ να περνάω χρόνο χωρίς το κινητό μου, οπότε δεν το βλέπω κακό αν τσεκάρω πχ τα μηνύματα μου 2 φορές τη μέρα (αν είναι κάτι σημαντικό το άλλο άτομο θα με καλέσει στο τηλέφωνο). Δεν το κάνω για να δείξω ότι είμαι busy, απλά προσπαθώ να μην βρισκομαι σε διαρκή κατάσταση overstimulation.

Phaedra
Phaedra
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Viajera

εδώ λέει όμως μια εβδομάδα καθυστέρηση,

Viajera
Viajera
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Phaedra

Ισχύει, απλά επειδή λέει “κάποιες απαντάνε μετά από 1 βδομάδα” εγώ κατάλαβα ότι την ενοχλούν και μικρότερες καθυστερήσεις

rikoveri
rikoveri
6 μήνες πριν

Γενικά πιστεύω ότι οι τόσο μεγάλες καθυστερήσεις (μιας βδομάδας που αναφέρεις) είναι όντως αγένεια, αν δεν έχει προηγηθεί κάτι πάντα, και ανάλογα με το μήνυμα επίσης. Και εξηγώ… αν σε ρωτάει κάποιος κάτι συγκεκριμένο: τι κάνεις; θες να βρεθουμε; μήπως γνωρίζεις το τάδε; κτλ. και έχετε μια καλή σχέση, το νορμαλ είναι να απαντήσεις με τη μέρα, άντε την επόμενη (εκτός από τους πολύ κοντινούς μου, δεν έχω απαίτηση από κανέναν να μου απαντάει άμεσα)τώρα σε αυτούς που στέλνουν συνέχεια – σε ενοχλητικό βαθμό, ανούσια πράγματα, ψιλοκουβεντούλα κάθε μέρα όλη μέρα ή reels νον στοπ κλπ, προσωπικά κάπου κουράζομαι και… Διαβάστε περισσότερα »

Tara_2
Tara_2
6 μήνες πριν

Κάποτε με ενοχλούσε και μένα, γιατί ήμουν από αυτούς που απαντούσε στο δευτερόλεπτο στα μηνύματα. Μετά έκανα σχέση και βρήκα δουλειά και ούτε που ξαναασχολήθηκα. Οποίος με ψάχνει, ξέρει πού θα με βρει.

Silvi
Silvi
6 μήνες πριν

Συμβαίνει πάντως.
Αν είναι φίλες σας τις ξέρετε και το αποδέχεστε.
Έχω φίλες τυπικές και φίλες που ξεχνάνε όντως να απαντήσουν αλλά πλέον δεν με ενοχλεί.
Φυσικά δεν μιλάμε για κατι σοβαρό,τότε καλείς δεν στέλνεις sms.
Μην κολλάτε σε τέτοια θέματα,στα σοβαρά να τις κρίνετε.

Miss Hepburn
Miss Hepburn
6 μήνες πριν

Δεν είναι ο χρόνος της απάντησης το ζήτημα αλλά η διάσπαση της προσοχής.
Ωστόσο αν πρόκειται για φίλους κ φίλες το ζήτημα είναι ότι δεν έχετε δημιουργήσει τον ασφαλή χώρο να μιλάτε ανοιχτά- είτε εσύ να εκφράσεις την ενόχλησή σου με την καθυστέρηση ούτε αυτ@ να διευκρινίσουν τι γίνεται και δε βρίσκουν 10’’.