in

Οι φίλοι του δεν με θεωρούν αρκετά καλή για εκείνον

Αν και είμαι ψηλή με όμορφα χαρακτηριστικά, έχω θέμα με το βάρος μου σε όλη την ενήλικη ζωή μου

Αν και είμαι ψηλή με όμορφα χαρακτηριστικά, έχω θέμα με το βάρος μου σε όλη την ενήλικη ζωή μου ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

bodyshaming

Καλησπέρα σε όλ@!

Είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ, αν και σας διαβάζω αρκετά συχνά, αλλά θέλω πολύ να μοιραστώ κάτι που μου συμβαίνει και μου έχει προκαλέσει τρομερές ανασφάλειες…

Είμαι εδώ και σχεδόν ένα χρόνο σε σχέση με έναν άνδρα, λίγο μεγαλύτερο. Τα πράγματα μεταξύ μας πάνε πολύ καλά, περνάμε όμορφο χρόνο μαζί, είναι υποστηρικτικός, πολύ φροντιστικός μαζί μου και το σεξ είναι υπέροχο. Γενικά στο μεταξύ μας δεν έχω κάποιο παράπονο, on paper θα έπρεπε να είναι η τέλεια σχέση.

Υπάρχει όμως ένα μεγάλο αγκάθι… Εξ αρχής μου φαινόταν περίεργο το γεγονός το ότι απέφευγε να βγαίνουμε με τους φίλους του. Μία φορά μόνο πήγαμε μαζί σε κάτι γενέθλια, που έκανε η κοπέλα ενός καλού του φίλου, όπου και τον συνόδευσα. Αυτή ήταν η μία και μοναδική φορά που είδα από κοντά τους φίλους του και τις δικές τους κοπέλες, έκτοτε δεν έχει τύχει να βρεθούμε ποτέ ξανά σε κοινή παρέα. Πάντοτε φρόντιζε να αποφεύγει να βρισκόμαστε όλοι μαζί. Θα έβγαινε πάντα είτε μαζί μου είτε με τους φίλους του.

Ξεκίνησαν να μπαίνουν ψύλλοι στα αυτιά μου. Σκέφτηκα πως ίσως υπάρχει τρίτο πρόσωπο από το φιλικό του περιβάλλον και για αυτό με κρατάει μακρυά από τον κύκλο του. Ότι για κάποιον λόγο με κρύβει. Τον έπιασα και τον ρώτησα. Στην αρχή φυσικά αρνήθηκε ότι συμβαίνει κάτι, “απλά δεν έτυχε να βγούμε όλοι μαζί άλλη φορά με τα παιδιά” και “δεν είναι κακό να βγαίνουμε αντροπαρέα”, και τα συναφή. Όταν όμως του τόνισα ότι δεν είναι φυσιολογικό να μην βγαίνουμε ποτέ με τους φίλους του εφ’ όσον είμαστε ζευγάρι, ότι με τις δικές μου φίλες βγαίνουμε μια χαρά και ότι πολλές φορές οι φίλοι του φέρνουν μαζί τους τις κοπέλες τους, αναγκάστηκε να μου πει την αλήθεια:

Οι φίλοι του δεν με θεωρούν αρκετά καλή για εκείνον.

Εδώ να πω ότι είμαι άτομο με αρκετά παραπάνω κιλά. Αν και είμαι ψηλή με όμορφα χαρακτηριστικά, έχω θέμα με το βάρος μου σε όλη την ενήλικη ζωή μου, έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά σε ενδοκρινολόγους κι ακόμα το παλεύω. Εκείνος είναι αρκετά εμφανίσιμος και πολύ του γυμναστηρίου και της διατροφής, έτσι “γυμναστηριακοί” είναι και οι φίλοι του. Μου ομολόγησε ότι ο κολλητός του του έκανε νύξη για τα κιλά μου και ούτε λίγο ούτε πολύ τον προέτρεψε να βρει κάποια “καλύτερη”.

Μου είπε ότι αυτό τον έχει φέρει σε πολύ δύσκολη θέση. Ότι από τη μία του αρέσω πολύ και θέλει να είναι μαζί μου, αλλά από την άλλη εξαιτίας αυτού αισθάνεται άβολα να βγαίνουμε όλοι μαζί, αν και οι άλλοι έχουν κόψει τα σχόλια πλέον. Αισθάνεται λέει πως θα πρέπει να έρθει σε ρήξη είτε με εμένα είτε με τους κολλητούς του και δεν θέλει να το κάνει αυτό. Κι απλά επέλεξε τη “λύση” του “διαχωρισμού”…

Και για να μην σχολιάσω το γεγονός ότι δεν το θεωρώ καθόλου απίθανο τις “τσίτες” αυτές να τις βάζει η κοπέλα του καλύτερού του φίλου, που μπορεί να θέλει να φύγω από τη μέση για να του πασάρει καμιά φίλη της (έμαθα ότι στο παρελθόν προσπαθούσε να του “προξενέψει” την κολλητή της)…

Περιττό να πω ότι αυτό μου ξύπνησε όλη την ανασφάλεια που έχω για το σώμα μου και την πολλαπλασίασε και τώρα νιώθω σκατά… Πώς εγώ τώρα να διαχειριστώ το ότι ξέρω ότι ο κοινωνικός του κύκλος δεν με θέλει;

Δεν θα πω ψέμματα, μου αρέσει ακόμα, τον θέλω, αλλά είναι δυνατόν να συνεχιστεί το μεταξύ μας;

Με έχει επηρεάσει πολύ αρνητικά όλο αυτό, ειλικρινά. Όσο ωραία κι αν περνάω μαζί του δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου πλέον και μου χαλάει συνεχώς την διάθεση…

ΑΠΟ ΤHΝ – Νεφέλη

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

79 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Silvi
Silvi
3 μήνες πριν

Προσωπικά λυπάμαι που το λέω αλλά ο φίλος σας δεν σας σέβεται.

Ειναι grande μ@λάκας και θα έπρεπε να είχατε φύγει προ πολλού χωρίς εξηγήσεις.

Αξιοπρέπεια λέγεται.

Fifi1
Fifi1
3 μήνες πριν

καμία ανασφάλεια δεν θα έπρεπε να έχεις, ειδικά για τους δήθεν τέλειους στο συνάφι του φίλου σου. Αφενός καφρίλα όλη η φάση και η στάση του εν τέλει αλλά θα σταθώ και αλλού…η κοπέλα του κολλητού τα δημιουργεί αυτά γιατί του είχε προξενέψει κάποτε τη κολλητή της. Γιατί κατευθείαν μια γυναίκα ρίχνει ευθύνη σε άλλες γυναίκες και τα καημένα τα αγόρια βγήκαν λάδι!

Absurde
Absurde
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Fifi1

Γιατί η γράφουσα αμύνεται για να μη δει την πραγματικότητα επειδή τον γουστάρει. Της είναι πιο εύκολο να κατηγορίσει τον περίγυρο από το να δει ξεκάθαρα ότι ο δικός της υιοθετεί τέτοιες απόψεις και την υποτιμά μες τη μούρη.

Silvi
Silvi
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Absurde

Πόσο σωστό!📌

Στεφανος st
Στεφανος st
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Absurde

είσαι άδικη. Ο δικός της δεν υιοθετεί τέτοιες απόψεις αντίθετα του αρέσουν οι γεματούλες και τα πιασίματα. Αυτό που αδυνατεί να κάνει είναι δηλώσει την ύπαρξη του και να υπάρξει σαν άνδρας. Να πεί υπάρχω και μου αρέσει η γυναίκα να μην ειναι γυμναστηριακή να έχει πιασίματα και καμπύλες κι οποιος δεν γουστάρει ας μην γαμησει την δικιά μου σε παρτουζα αν σας καλέσουμε. Και γράφω πολύ συνειδητά αυτό που αδυνατεί να κάνει ειναι να υπάρξει σαν άνδρας και να διατρανώσει την ύπαρξη του και όχι να την υποστηριξει γιατί κατ ουσίαν με δυο τρόπους υποστηρίζεις την συντροφο σου. Είτε… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 3 μήνες πριν από Στεφανος st
Silvi
Silvi
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

Αδυνατεί να δηλώσει την ύπαρξη του αλλα δεν αδυνατεί να την προσβάλει κατάμουτρα.
Ναι όντως τον αδικούμε τον αντράκλα…

Στεφανος st
Στεφανος st
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Silvi

Δεν την προσβαλλει. Την αληθεια της ειπε. Η αληθεια ( θεωρητικα) δεν ( θα επρεπε να) προσβαλλει. Γι αυτο η πρωτη κουβεντα μετα το πρωτο φιλι πρεπει να ειναι ποση αληθεια θελεις και κυριως αντεχεις στη σχεση μας. Ποτε δεν ρωτας οτι δεν αντεχεις να ακουσεις. Δεν ειναι ολοι για ολα και δεν ειναι ολοι για την αληθεια. Ο τυπος μια χαρα την προστατευε. Σας ξερουμε καλυτερα απο οσο ξερετε τον εαυτο σας κοριτσια. Ξερουμε τι αντεχετε και τι οχι. Μην ξυνεστε στη γκλιτσα του τσοπανη. Με δυο τροπους υποστηριζεις την συντροφο σου. Είτε επιβάλλοντας την στους παντες. Είτε προστατευοντας… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 3 μήνες πριν από Στεφανος st
Silvi
Silvi
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

Ο τύπος έδειξε βαθιά υποτίμηση στην κοπέλα του.
Δεν καθόμαστε να λέμε τις μπούρδες των φίλων μας,στηρίζουμε τις επιλογές μας.
Οχι δεν την προστάτεψε,την άδειασε κανονικά.

J.Brian
J.Brian
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

Δε λες στην κοπέλα σου ότι δεν αρέσει στους φίλους σου. Μόνο κομπλεξιλικι είναι αυτό. Τι περιμένει αυτός δηλαδή, να το φάει η κοπέλα χωρίς πρόβλημα και να την κρύβει; Στην καλύτερη είναι βλάκας ο τύπος και δημιουργεί μανουρες γιατί μάλλον έχει θέματα

Στεφανος st
Στεφανος st
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  J.Brian

Οτι δεν θελεις να το ακουσεις δεν το ρωτας. Η σχεση βασιζετε σε εκατερωθεν μικρα ψευδη. Οταν το ομολογησει αυτο η μεση γυναικα στον εαυτο της και στον αλλο αντι να μας μανουριαζει οτι θελει αληθειες τοτε ισως νιωσει και πιο ευτυχισμενη. Αν παμε να συγκρινουμε τις ανοητες ανασφαλειες μας ποτε δεν στεναχωριετε κοπελα που δεν αρεσει στους φιλους μας. Αν σ αυτους ηθελε να αρεσει ας τα εφτιαχνε μαζι τους. Ακομα και με το γεγονος οτι φρικαρε επειδη δεν αρεσει σε αλλους τον προσβαλει.

Τελευταία επεξεργασία 3 μήνες πριν από Στεφανος st
OntosTora
OntosTora
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

“να υπάρξει σαν άνδρας” “Ανδρα όμως σε κάνουν οι ανδρίκιες συμπεριφορες που κάποτε σας φρικάρουν κι όλας” “Συντροφος σωστος ειναι. Κυριαρχος ανδρας δεν ειναι.” Θα ξεράσω με τις αντρίκιες συμπεριφορές και τα κυρίαρχα αρσενικά. Αποβάλλετε σιγά σιγά τέτοιες φράσεις και νοοτροπίες γιατί και οι γυναικείες συμπεριφορές αντίστοιχα τίμιες και αξιοπρεπείς είναι. Θέμα ανθρώπου είναι, όχι φύλου. “Σας ξερουμε καλυτερα απο οσο ξερετε τον εαυτο σας κοριτσια.” Θα κοιμάμαι πιο ήσυχη τα βράδια τώρα που γνωρίζω ότι οι τα τσακάλια οι άνδρες ξέρουν καλύτερα τον εαυτό μου από εμένα (ως αλλοπρόσαλλη γυναικεία φύση που είμαι). “Η αληθεια ( θεωρητικα) δεν (… Διαβάστε περισσότερα »

Silvi
Silvi
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  OntosTora

“Η αλήθεια δεν προσβάλλει”!📌📌
Respect

Στεφανος st
Στεφανος st
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  OntosTora

Δεν φταιω αν γυναικα ουσα καυλωνεις και αποζητας τις κυριαρχες ανδρικες συμπεριφορες. Ο συντροφος την ειχε σε γυαλα προστασιας. Η ιδια θελησε να βγει μη ουσα ικανη να αντεξει τον κακο κοσμο και τη αληθεια που της επιβεβαιωνει ο καθρεφτης της. Κι οταν το κανε το βημα…τσουπ μονο η κυριαρχη ανδρικη συμπεριφορα πιυ θα την επεβαλε θα μπιρουσε να το σωσει Το πως σχετιζετε με τους φιλους του ΔΕΝ την αφορα. Το αν θα βαλει ορια στους φιλους του ΔΕΝ την αφορα. Την αφορα να ακουσει τον γκομενο της που καυλωνει με τις καμπυλες της. Την αφορα να μην την… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 3 μήνες πριν από Στεφανος st
Ace in the Hole
Ace in the Hole
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

Δεν νομίζω ότι το έκανε για να την προστατέψει (που στην τελική, δεν είναι παιδί). Τα συμφέροντα του ήθελε να προστατεύσει: προτίμησε να παραμείνει ουδέτερος για να τα έχει καλά και με τις δύο πλευρές. Κάποια στιγμή θα φανεί ποια πλευρά ευνοεί από τις δύο.

OntosTora
OntosTora
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

Είχα μια ελπίδα ότι για να χρησιμοποιείτε τέτοιες φράσεις πρέπει να είστε μεγαλύτερης ηλικίας. Τώρα μου δίνετε την εντύπωση ότι μιλάω με ανήλικο.
Η σωστή συμπεριφορά προς κάποιον δεν είναι προστασία. Αυτονόητο πράγμα στις σχέσεις των ανθρώπων είναι (τουλάχιστον αυτών που δεν είναι απροσάρμοστοι). Ανάγκη την είχαμε την προστασία σας.
Όταν τα σχόλια των φίλων του αφορούν την ίδια, τότε το τι κάνει με τους φίλους του ΝΑΙ την αφορά.
Αν τσουτσουριάσατε με την περιγραφή μου και σας θύμισε Ξανθόπουλο και Παπαμιχαήλ, ελαττώστε λίγο την ΤV και κάντε και κάτι άλλο στη ζωή σας.

Amesitamon
Amesitamon
3 μήνες πριν

Φίλη μου δεν έχει να κανει με τα κιλά ούτε την εμφάνιση σου το προβλημα. Το πρόβλημα είναι αλλού και είναι πολύ συγκεκριμενο : η αδυναμία του φίλου σου να υποστηρίζει τις σημαντικές επιλογές στη ζωή του. Αυτό είναι το πρόβλημα. Θα μπορούσε να μην αρέσει στους γυμναστήρια κους η ηλικία σου, η καταγωγή σου, το πώς τρως το σουβλάκι σου, αν είσαι Αφρικανη, ασιατισα, θεσσαλονικια, αθηναια…..εισαι η επιλογή του και σημαντικό κομμάτι της ζωής του. Δεν μπορεί να την υποστήριξει “Αισθάνεται λέει πως θα πρέπει να έρθει σε ρήξη είτε με εμένα είτε με τους κολλητούς του και δεν… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 3 μήνες πριν από Amesitamon
???
???
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Amesitamon

Εμένα γιατί μου βρομάει ότι πρόκειται για σκληροπυρηνικούς γυμναστηριακούς σαν παρέα, από αυτούς που αυτοπραγματόνονται από κάτι και οτιδήποτε ξεφεύγει το αντιλαμβάνονται ως προσωπική επίθεση; Σε αυτή την περίπτωση, ο σύντροφος της γραφούσας θα εκδιωχθεί από την αγέλη αν η συμπεριφορά του ξεφεύγει από αυτό που τους ενώνει σαν παρέα. Σε κάθε περίπτωση πολύ ανώριμη η στάση του συντρόφου της γραφούσας μιας και τέτοιου είδους παρέες δικαιολογούνται μόνο στην εφηβεία (όχι ότι δεν υπάρχουν και πολλοί πολύ μεγαλύτεροι με αντίστοιχες ανασφάλειες και πεποιθήσεις).

all things must pass
all things must pass
3 μήνες πριν

Δυσκολευόμουν πάντα να κατανοήσω ανθρώπους που αδυνατούν να υπερασπιστούν τα γούστα τους.
Ενα ΄’εμένα αυτή με καυλώνει ρε φίλε ,εσύ τι ζόρι τραβάς;;’
Θα αρκούσε για να κάνουν όλοι τουμπεκί ψιλοκομμένο.
Να σου πω και κάτι; Προσωπικά θα του το έλεγα κιόλας,ότι είναι αδύναμος να υπερασπιστεί τα γούστα του.
Από κει και μετά τι να πω..κάνε και συ ό,τι σε φωτίσει το Σύμπαν.

Lioness
Lioness
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  all things must pass

Εγώ δυσκολεύομουν να τους ερωτευτώ.

JoanneK
JoanneK
3 μήνες πριν

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν την κάψα να γνωρίζουν τη σχέση τους στους φίλους τους. Ετσι ειμαι κι εγώ τα διαχωρίζω και δεν μπορώ να σας καταλάβω εσάς που θεωρείτε επιβεβαίωση καλής σχέσης ότι γνωρίζετε τους φίλους του. Αυτά θα έλεγα αν δεν είχα ακούσει τη συνέχεια.. Ο τύπος είναι μεγάλος παπ&ρας και δεν αξίζει σε σένα να είσαι με έναν τέτοιο τύπο. Ποτέ ποτέ δε λέμε άσχημα λόγια που είπαν οι φιλοι μας στη σχέση μας. Μου το έχουν κάνει και είναι τεράστιο λάθος. Ο τύπος όχι μόνο σου είπε αυτά που είπαν οι άθλιοι φίλοι του αλλά φαίνεται… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 3 μήνες πριν από JoanneK
Στεφανος st
Στεφανος st
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  JoanneK

δεν λέμε ποτε άσχημα λόγια που είπαν οι φιλοι μας στη σχέση μας αλλα γα να συμβεί αυτό πρέπει και η σχέση μας να πάψει να ξυνετε στη γκλιτσα του τσοπανη. κοινως να μη ρωτα και να ψαχνει συνεχεια τα γιατι που δεν αντεχει. της το είπε ο ερμος πως θελει να βγαινουν χωριστα. δεν της εφτανε!

JoanneK
JoanneK
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Στεφανος st

Δεν θα διαφωνήσω. Αν βλέπεις ότι ο άλλος δεν ψήνεται να βγαίνετε όλοι μαζί δεν επιμένεις και δεν αρχίζεις τις ερώτησεις. Φερνεις και σε δύσκολη θέση τον άλλον. Κάτι ξέρει που δε θέλει. Εδώ όμως σε καλό της βγήκε μάλλον για να ξέρει με τι έχει να κάνει.

rikoveri
rikoveri
3 μήνες πριν

Θα το πω. Αυτοί οι πολύ τούμπανα, γυμναστηριακοί εκτός του ότι είναι προβληματικοί, γιατί είναι κολλημένα και εμμονικά άτομα, είναι συνήθως και πολύ ανόητοι, είναι κλισέ αλλά ισχύει, νομίζουν ότι αν γυμναστούν και ζοριστούν στο γυμναστήριο θα έχουν λύσει όλα τους τα προβλήματα και θα αποδειχθεί πόσο άντρες είναι και τι τρομερή πυγμή και θέληση έχουν. Σκέψου μυαλό και επίπεδο. Ποιος ξέρει τι ανεπάρκειες και ελλείμματα κουβαλάει ο καθένας από το παρεάκι αυτό, ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ. Εγώ θα έκανα πολύ θριαμβευτική έξοδο και θα κοιτούσα ο επόμενος να με χαίρεται και να με καμαρώνει όπως είμαι. Οι άνθρωποι είμαστε ένα… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  rikoveri

Έχω μια θεωρία (δική μου μη νομίζεις) πως όσο πιο πολύ γυμνάζονται αυτοί οι γυπναστηριακοί τόσο πιο πολύ συρρικνώνεται ο εγκέφαλος τους.

rikoveri
rikoveri
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Συμφωνώ, είναι στόκοι. Κι έχει λογική, κολλάνε με κάτι συγκεκριμένο και όλη τους η ζωή περιτριγυρίζεται γύρω από τη μπάρα, δηλαδή το τίποτα. Που τέλεια είναι η γυμανστική και ωφέλιμη, αλλά μιλάμε για τους κολλημένους

Santy
Santy
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Συμφωνώ.. έβγαινα με κάτι τέτοιους στα 20+. Όλο για κιλά μιλούσε κλπ. όταν έβαλε αυτός λόγω της καθιστικής ζωής που απαιτούσε το διάβασμα για το πανεπιστήμιο μόκο!

dreammaker
dreammaker
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

ακόμα και σε κατάσταση ηρεμίας και χάλαρης σκέψης ο εγκέφαλος καταναλώνει το 30% της γλυκόζης στον οργανισμού. Σε μέτρια ή έντονη διανοητική δραστηριότητα φτάνει και το 50%. Αν καταναλώνεις τη γλυκόζη σου αθλούμενος δεν μένει και πολύ για το μυαλό σου

daria
daria
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  dreammaker

Το ξερα!

Sourealistria
Sourealistria
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Και όχι μόνο ο εγκέφαλος…

daria
daria
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Sourealistria

Καλά δεν μιλά
ε καν για το άλλο όργανο…

happy veggie
happy veggie
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Sourealistria

Προσυπογράφω!
Συχνά υπάρχουν ανεπάρκειες και στο κομμάτι των ..προσόντων κι έτσι προσπαθούν να τις αντισταθμίσουν..
Να δείξουν ότι δεν είναι πια τα αδύνατα αγοράκια με το μικρό π@@&! ..

Sourealistria
Sourealistria
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  happy veggie

Είχα σχέση με τύπο που έκανε πρωταθλητισμο, βάρη, από τα αναβολικά δεν έκανε καν κούκου… και σαν να μην έφτανε αυτό όταν τον κατάλαβαν ότι έπαιρνε τέτοια έφαγε αποκλεισμούς από αγώνες και τα παράτησε. Και για μένα δεν ήταν θέμα το μέγεθος, πριν από αυτόν μονο με εναν ειχα κανει σεξ. Κι άλλος τύπος γυμναστηριακος, επίσης πολύ μικροί όσο το κάναμε (ευτυχως μονο μια φορα) κοιτούσε έναν καθρέφτη απέναντι πως φαίνονται οι κοιλιακοι του, γνωρίζοντας τον καλύτερα έβλεπα ότι το έπαιζε νταης εξω, μετα παντρευτηκε και πριν καμποσα χρόνια σκότωσε τη γυναίκα του.

daria
daria
3 μήνες πριν

Αχ διώξ’τον τον π@π@ρ@ να χαρείς!
Αλήθεια. Δεν θες ανθρωπο κοντα σου που δεν μπορεί να σε υπερασπιστεί κα να σε επιβάλει στο περιβάλλον του. Δεν θες ανθρωπο που δνε μπορεί να υπερασπιστεί και να επιβάλει τις επιλογές του στο περιβάλλον του.

Tara_2
Tara_2
3 μήνες πριν

Νεφέλη, νομίζω ότι αυτός που ντρέπεται είναι ο φίλος σου και από αυτόν ξεκινούν όλα. Λυπάμαι που αισθάνεσαι άσχημα επειδή οι άλλοι είναι κομπλεξικοί.

nikoluckys
nikoluckys
3 μήνες πριν

Αυτό που έκανε είναι ότι διαλεξε να μην έρθει σε ρήξη με την παρέα του, αντί να σε στηρίξει ξεκάθαρα. Και το παρουσίασε σαν δύσκολη θέση. Μπούρδες, δεν είναι δύσκολη θέση, είναι επιλογή. Το θέμα δεν είναι τα κιλά σου και ποτέ δεν είναι, είναι σοβαρό θέμα όμως ότι ο δικός σου, δεν σε στηρίζει μπροστά στους φίλους του. Οι φίλοι του μπορεί να είναι ρηχοί, να κοιτάνε σώματα, να λένε βλακείες, το ίδιο και οι κοπέλες τους, υπάρχουν τέτοιοι, οκ. Όμως όταν κάποιος λέει κάτι για τον σύντροφό σου, η σωστή απάντηση είναι μία “Εμένα μου αρέσει. Τέλος.” οχι… Διαβάστε περισσότερα »

Sourealistria
Sourealistria
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  nikoluckys

Δεν κατάλαβα γιατί να έρθει σε ρήξη. Γνωρίζω περίπτωση που υπήρχε διαμάχη ετών μεταξύ της κοπέλας ενός τυπου και του φίλου του, οκ εκεί οντως έκανε διαχωρισμό για να μη σφαχτουνε αν βρεθούν μαζί, τώρα να έρθει σε ρήξη επειδή η κοπελα του δεν είναι του γούστου τους, γιατί? Κι αν δε μπορεί να τη στηρίξει την επιλογή του στους φίλους του πως αύριο θα τη στηρίξει απέναντι στους γονείς του?

nikoluckys
nikoluckys
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Sourealistria

Δεν εννοώ να πλακωθεί με τους φίλους του ή να τους κόψει. Όταν λέω ρήξη εννοώ να βάλεις ένα όριο. Αν κάποιος πετάει υποτιμητικά σχόλια για τη σχέση σου, δεν χρειάζεται πόλεμος. Χρειάζεται να πεις “εμένα μου αρέσει, τέλος”. Αυτό δεν είναι δράμα, είναι στάση, που δεν την κάνει. Αν για να μη σπάσει το παρεάκι η λύση είναι να κρύβει τη σχέση του, τότε το πρόβλημα δεν είναι η κοπέλα ,είναι ότι δεν αντέχει την πίεση που του ασκούν. Το να τους κρατάει χωριστά για να μη ζοριστεί δεν είναι λύση, είναι αποφυγή. Σε αυτή την κατάσταση, εκείνη μένει… Διαβάστε περισσότερα »

yvris
yvris
3 μήνες πριν
Απάντηση σε  Sourealistria

Επειδή την προσεβαλαν ξέρω γω. Άλλο το “εχω διαφορετικο γούστο”, άλλο το “βρες καλυτερη”. Αν βέβαια τα λένε οι φίλοι του όντως αυτα και δεν τα βγάζει από το κεφάλι του. Κάποια στιγμή που ήμουν με νάρκισσο μου έλεγε ότι οι φίλοι του με έλεγαν ανώριμη, στη συνέχεια συνειδητοποιησα ότι αυτός με έλεγε έτσι στους φίλους του, τους οποίους επίσης είχα δει μισή φορά και στους οποίους επίσης έλεγε ότι τους κακολογούσα εγώ.

Metaksi
Metaksi
3 μήνες πριν

Απαράδεκτος ! Όχι μόνο επειδή δεν έβαλε στη θέση τους την παρέα του ,αλλά περισσότερο επειδή σου μετέφερε τα κακοήθη σχόλια εις βάρος σου.
Πιστεύω ότι δεν αξίζει να είσαι με έναν άνθρωπο που δεν σε υπερασπίζεται και προπάντων έναν άνθρωπο ανίκανο να υποστηρίξει στον περίγυρο του τη δική του επιλογή.