in

Με σύστησε ως πρώην γυναικάρα

Η ατάκα του κολλητού μου με έκανε να νιώσω σαν εκπτωτικό προϊόν

Η ατάκα του κολλητού μου με έκανε να νιώσω σαν εκπτωτικό προϊόν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

lady

Καλημέρα σε όλες , όλους και όλα.

Ήθελα να σας μοιραστώ την χθεσινή μου εμπειρία. Ντύνομαι, φτιάχνομαι στην τρίχα και πηγαίνω να συναντήσω φίλο μου που γνωρίζω από 10 χρονών.

Μεγαλώσαμε μαζί, διακοπές στο ίδιο χωριό, υπέροχες αναμνήσεις. Πάντα ζούσα στην Αθήνα είπαμε λοιπόν να βρεθούμε. Αυτός παντρεμένος με δύο παιδάκια. Εγώ ελεύθερη χωρίς παιδιά. Δεν ήθελα ποτέ οικογένεια και το ξέρει.

Του έλεγα λοιπόν τα νέα μου και αυτός τα δικά του. Έρχεται φίλος του στο μαγαζί σε άλλη παρέα, μας συστήνει και λέει για εμένα. Δεν καταλαβαίνεις γυναικάρα που ήταν μικρή. Και ακόμα βέβαια.
Παιδιά ένιωσα τόσο άσχημα.

Είμαι 35 και εγώ και αυτός. Και συνέχεια από χθες σκέφτομαι πόσο επιβεβαιώνομαι που βλέπω παντού να προτιμούν τις πιτσιρίκες.

Ήμουν που ήμουν σκατά λόγω εορταστικής θλίψης, τα Χριστούγεννα με μελαγχολούν, και ήρθε και αυτό.

Μερικές φορές σκέφτομαι πόσο άδικη είναι η φύση με εμάς τις γυναίκες.

Γιατί;

ΑΠΟ ΤΗΝ – δυστυχώς35

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

46 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Elisa
Elisa
5 μήνες πριν

Σιγά μωρέ, σας είπε μια κουβέντα ο γελοίος φίλος σας, και τσιμπήσατε. Η καημένη η γυναίκα του, φαντάσου να έχεις παντρευτεί έναν τόσο ηλιθιο.

rikoveri
rikoveri
5 μήνες πριν
Απάντηση σε  Elisa

Αυτό ακριβώς…

Silvi
Silvi
5 μήνες πριν
Απάντηση σε  Elisa

Πολύ κακό για το τίποτα θα πω εγώ…

Ksini gourou
Ksini gourou
5 μήνες πριν

Μια ποιο πονηρεμενη από μένα, θα έλεγε ότι μάλλον ο φίλος σας δεν σας βλέπει και τόσο φιλικά και μάλλον βγάζει λίγο κόμπλεξ επειδή μάλλον δεν τον είδατε ποτέ όπως αυτός. Δεν πειράζει κόμπλεξ είναι, δεν θα του περάσει.

Jennaki
Jennaki
5 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ksini gourou

Ακριβώς ακριβώς… Αυτό ετοιμαζομουν να γραψω. Ο φίλος δεν είναι φίλος, είναι χυλοπιτιασμενος friendzoned, και μάλιστα χωρις να το ξέρει η γραφουσα γιατί μάλλον δεν είχε τα κοτσια να της το πει. Και βγάζει κόμπλεξ…. Ειδικά στα 35, στην εποχή μας, μια γυναίκα είναι στην ακμή της

Ace in the Hole
Ace in the Hole
5 μήνες πριν

«Ενώ εσένα, Βρασίδα μου, η μαλακία που σε δέρνει είναι διαχρονική αξία.»

Viviana
Viviana
5 μήνες πριν

Εγώ πάντως πιστεύω ότι στα 35 η γυναίκα πλέον είναι στα καλύτερά της! Τι αηδιες είναι αυτές που ακούμε πια…

pineapple
pineapple
5 μήνες πριν
Απάντηση σε  Viviana

Δεν ειναι αυτο το point. Μπαίνουμε παλι στο ιδιο τριπακι. Ο τυπος απλως υπαρχει. Δεν χρειάζεται να συγκριθεί με τον παρελθοντικο του εαυτο, δεν θα κανει κανείς κρίσεις για την εμφάνισή του

Roto_bla
Roto_bla
5 μήνες πριν

Σε γούσταρε/γουστάρει φουλ και έβγαλε κόμπλεξ επειδή έμεινες ‘φίλη’ ενώ αυτός ήθελε κάτι άλλο. Επίσης λυπάμαι τη γυναίκα του. Επίσης ξεκόλλα, αυτός είπε τη μισογύνικη μαλακία του, η φύση τί σου φταίει και την αποκαλείς άδικη;

Chachacha
Chachacha
5 μήνες πριν

Άκου εκεί δυστυχώς 35! Για ποιες αδικίες της φύσης μιλάς; Έλα τώρα, μου φαίνεται ότι σε παραπείραξε η εορταστική ατμόσφαιρα. Για τον φίλο δεν θα το σχολιάσω.

daria
daria
5 μήνες πριν

Δυστυχώς 35; Δυστυχώς; Θυμωνω πολύ με κάτι τετοια. Να θεωρείς τον ευατό σου τυχερό που έφτασε στα 35 και ευχομαι να φτασεις και 45 και τα 55 και 65 κοκ. Δεν φτάνουν ολοι οι άνθρωποι.

-Ευτυχώς 37

channa
channa
5 μήνες πριν

Να ήσουν 70 να το κατανοήσω το σχόλιο, ότι μπορεί να ήθελε να κάνει ένα κομπλιμέντο για την παρελθοντική καλλονή!! που λέει ο λόγος. Αλλά εσύ βρε παιδί μου είσαι 35 χρονών, στην ηλικία σου είσαι με όλα τα κριτήρια της λογικής ακόμη νεαρότατη και όσο “γκομενάρα” ήσουν και στα 20. Ήταν πολύ άστοχο σχόλιο και σε λύπησε που ήρθε από ένα άτομο που αγαπάς αλλά το ξέρεις και μόνη σου ότι δεν έχει γενική ισχύ αυτή η άποψη. Πολύ φάουλ ο φίλος και έπρεπε να του του το επισημάνεις “γιατί κολλητέ μου με συστήνεις σαν να είμαι η υπερήλικη… Διαβάστε περισσότερα »

Elisa
Elisa
5 μήνες πριν
Απάντηση σε  channa

Μα και 70 και 80 και 100 να ήταν η φίλη, δεν είναι δυνατόν να λες μπροστά της « ξέρεις τι γυναικάρα ΗΤΑΝ αυτή…». Το σχόλιο αυτό γενικά είναι εντελώς αγενές και ατοπο. Σιγά να μην ασχολιόταν η φίλη να τον διορθώσει κιόλας, για να του δώσει την ικανοποίηση ότι το πρόσεξε.

channa
channa
5 μήνες πριν
Απάντηση σε  Elisa

Εμένα στα 80 δε θα με πείραζε να το ακούσω, θα το έλεγα κιόλας για ένα φίλο, ξέρεις τι άντρας ήταν αυτός στα νιάτα του. Έχει ένα νόημα γιατί απέχεις από την εικόνα του νεότερου εαυτού σου. Αλλά αυτό πάλι να σιωπούμε σαν “καλές δεσποσύνες”, να μην απαντάμε σε ότι μας ενοχλεί και να καταπίνουμε τη στενοχώρια μου φαίνεται τακτική άλλων εποχών τότε που ήταν αναξιοπρεπές για τις “κυρίες” να εκφράσουν ενόχληση ή απαξία.

Elisa
Elisa
5 μήνες πριν
Απάντηση σε  channa

Ειναι φανερό ότι δεν λέμε τα ίδια. Δεν λέω να καταπιεί τη στεναχώρια της, σαν καλή δεσποσύνη. Ειπα να τον περιφρονήσει, όπως του άξιζε. Σιγά να μην καταδέχονταν να ζητήσει και εξηγήσεις, από το βλητο! Εγω πάντως, που είμαι κοντά στα 70, αν έλεγε κάποιος μπροστά μου για μενα «ξέρεις τι ΗΤΑΝ αυτή», ( γυναικάρα, έξυπνη, εργατική, ικανη, κ.λπ), θα έλεγα τι χωριαταρος ( με την κακή έννοια) Χριστέ μου! Τωρα εσείς που θα λέγατε μπροστά στον φίλο σας « ξέρεις τι άντρας ήταν αυτός», τι να σας πω, κάντε ο, τι νομίζετε. Δεν έχει σχέση αυτό με την ιστορία… Διαβάστε περισσότερα »

CookieMonster
CookieMonster
5 μήνες πριν

Απλά πιο μικρή σε γούσταρε και τώρα του πέρασε.

???
???
5 μήνες πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που μου φάνηκε τόσο αυτονόητη αυτή η ανάγνωση.

JoanneK
JoanneK
5 μήνες πριν

Ο φίλος είναι αγενής και δεν έχει τρόπους. Αλλά αυτό φαντάζομαι το ξέρεις, δε γίνεται να τον έχεις φίλο χρόνια και μόλις τώρα να διαπίστωσες πως πετά τέτοιες σεξιστικές βλακείες.