Καλησπέρα σας, είμαι 27 χρόνων και έχω δύο χρόνια σχέση με έναν κύριο 45 χωρισμένο με δύο παιδιά.
Το θέμα μου ότι όταν με γνώρισε στην δουλειά μου φορούσα συγκεκριμένη στολή αλλά στις βόλτες μας ντυνόμουν με γενικά θηλυκό ντύσιμο , με την αρχή της σχέσης και όχι της γνωριμίας μας και του φλερτ άρχισε να προσπαθεί να μου περάσει πως το ντύσιμο μιας γυναίκας δίνει δικαιώματα να την φλερτάρουν κλπ.
Σιγά σιγά περάσαμε στο σημείο να μου λέει μαζί μου φορά ότι θέλεις,βγες ακόμα και γυμνή έξω αλλά μόνη σου δεν θέλω να φοράς φορέματα η μπλούζες αμανικες κλπ δεν υπάρχει λόγος. Ή ότι εκείνος δεν φοράει κολόνια για άλλον παρά μόνο για μένα. Του εξηγώ ότι είναι θέμα αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης και πως θέλω να νιώθω όμορφη για μένα όμως δεν το καταλαβαίνει !
Το μόνο όμως που σκέφτομαι είναι πως γενικότερα ότι και αν του πω πως με ενοχλεί το αλλάζει. Ακόμα και στο θέμα των παιδιών τους αν του πω δεν θέλω να τα πάρεις θέλω να κάτσεις μαζί μου θα το κάνει.
Κάνει πολλές υποχωρήσεις σε όλα οπότε δεν ξέρω τι να κάνω και πώς να του περάσω το ότι το να ντύνομαι με ένα φόρεμα μέχρι το γόνατο κλπ είναι ανάγκη.
Γενικά δεν φοράω ρούχα έξω στήθος η σούπερ μίνι. Σας παρακαλώ βοηθήστε με.
ΑΠΟ ΤHΝ – Αλέκα
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

Απο που να το πρωτοπιάσει κανείς
Απο το οτι τον αποκαλείς κύριο?
Απο την τεράστια διαφορά ηλικίας?
Απο το οτι δεν σε αφήνει να φοράς αμάνικες (!!!) μπλούζες?
Απο το οτι εσύ του ζητάς να μην δει τα παιδιά του και αυτός το κάνει?
Kαλά θα πάει αυτό!!!
Τουλάχιστον δεν είπε το κλασικό “είμαι με ένα παιδί 45 ετών” 😂
Χαχχαχαχαχχαχχα
Αγόρι!! 🤣
καλά μην γελάς…γνώρισα πρόσφατα έναν 43χρονο που συστηνόταν αυτός και η παρέα του ως αγόρια.
Εδώ που τα λέμε,αν περάσεις έξω από το ΚΑΠΗ και ρωτήσεις ” κορίτσια τι κάνετε ?” ,θα σου απαντήσουν όλες “καλά είμαστε, ευχαριστώ” 🥳
Παπσε!τους έχω κάνει εικόνα😂🤣😂😂
Όταν πέθανε η γιαγιά μου, οι φίλες της στον καφέ μετά την κηδεία ελέγαν “έφυγε το κοριτσάκι μας”. Εγω αυτό το βρίσκω γλυκό και χαριτωμένο ανεξαρτήτως φίλου, το θέμα είναι να μην μπερδεύεις τον χαρακτηρισμό με την πραγματική σου ηλικία.
Όλες μου τις σχέσεις μέχρι τώρα τις αποκαλώ “αγόρια”, δεν σημαίνει πως τους βλέπω και ως τέτοια.
Ε πως να τον αποκαλέσει, αγόρι?
Πες τα! Πραγματικα δε ξέρω απο που να το πρωτοπιασω… Κριμα να χανει τα νιατα της με καποιον που θα μπορουσε να ειναι κ πατερας της…
Είστε και οι δύο φάουλ. Και εκείνος που σου κάνει κουμάντο τι θα φορέσεις αλλά και εσύ που ανακατεύεσαι στο τι θα κάνει με τα παιδιά του. Θα έλεγα να το λήξετε όσο είναι καιρός πριν μαζευτούν πιο πολλά προβλήματα.
Εγω βλέπω ένα ταιριαστό ζευγάρι. Σαν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.
Ναι σωστό κι αυτό, αν σκεφτείς ότι ο ένας θέλει να αλλάξει πράγματα στον άλλον.
Εκτός αυτού βλέπω να μπαίνει ο καθένας στον στερεοτυπικό του ρόλο. Ο άντρας με τον έλεγχο της εμφάνισης της γυναίκας μη τυχόν και σκανδαλίσει άλλους άντρες και η γυναίκα με το να παίζει παιχνίδια εξουσιάς με θύμα τα παιδιά του άντρα. Λίγο αίσχος. Με ενόχλησαν και οι δύο συμπεριφορές το ίδιο. Είναι δεύτερες και φτηνές.
Καλά μόνο αυτό? Αυτός δε φοραει κολώνια μη του ορμηξουν οι λυσσαρες και αυτή είναι σοβαρή από μόνη της δε βγάζει έξω μπούτια- στήθος. Επίσης η αυτοπεποίθηση χτίζεται με την εμφάνιση . Α και με ένα εξυπνο τρόπο να αλλάξουμε τα μυαλά του μπαγλαμά χωωωωωρις να τον δυσσαρεστησουμε φυσικά . Από πού να το πιάσεις. Κυκλοφορούν ανάμεσα μας…
Καλέ φυσικά και κυκλοφορούν ανάμεσα μας, αλλά συνήθως τέτοιοες περιπτώσεις (ανδρών και γυναικών) είναι δεσμευμένοι οπότε δεν κινδυνέυει ο άμαχος αδέσμευτος πληθυσμός.
Πολύ αστείο αυτό με την κολώνια και από άλλες εποχές βγαλμένο (ποιός είναι; ο Μπάρκουλης;). Άσε που προσωπικά ακόμα αναζητώ αντρική κολώνια που να είναι ανεκτό να τη μυρίσει κανείς, πόσο μάλλον να με κάνει να ορμήξω σαν λυσσάρα σε κάποιον… Πιο πολύ σαν αντροαπωθητικό λειτουργεί για εμένα, τύπου “αυτός φοράει κολώνια, tyn”… Τέλος πάντων, δεν έχει σημασία γιατί θεωρώ ότι η ιστορία είναι τρολ, αλλά γελάω πολύ με κάτι τέτοια
+1 για τις αντρικές κολωνιες! Ανυπόφορες είναι…
Αλέκα μου, πως να σε βοηθήσουμε; Με μεταμόσχευση εγκεφάλου; Με βουντού; Γιατί δεν ξέρω άλλο τρόπο να του αλλάξουμε γνώμη.
Άσε που δεν είναι ωραίο αυτό που είπες με τα παιδιά. Γενικά το θέμα ζέχνει από παντού.
Αμάνικη μπλούζα και φόρεμα που αφήνει ακάλυπτο το γόνατο όταν κυκλοφορεί μόνη της;
Mon Dieu!
Σε λίγο θα μας πει η γράφουσα ότι βάζει και μπικίνι όταν πηγαίνει για μπάνιο με τις φίλες της!
Μα επιτέλους, πόση μεγάλη σήψη, διαφθορά και έκλυση ηθών μαστίζει πια τη νεολαία μας! Πάλι καλά που υπάρχουν και οι μεσήλικες “κύριοι” που επαγρυπνούν.
Πάντως, τον συγκεκριμένο “κύριο”, εγώ τον βρίσκω κάπως χαλαρό. Η σωστή ενδυματολογική λύση για τις κοπέλες που κυκλοφορούν μόνες είναι ένα σικάτο τσαντόρ.
Είναι απαράδεκτος, είσαι και εσύ απαράδεκτη (για το θέμα των παιδιών), you deserve each other. Next.
Κοπέλα μου είσαι με τα καλά σου; Πες μας ότι τρολάρεις. Εχετε 18 ολόκληρα χρόνια διαφορά. Είσαι 27 χρονών και δέχεσαι να σου λέει ένας χειριστικός μεσήλικας ταλιμπάν να μην φοράς αμάνικη μπλούζα και φόρεμα; Ποια θα είναι η συνέχεια; Να σου φορέσει μπούρκα; Και ειλικρινά πες μου. Τι κάνεις μαζί του; Τι λέτε; Τι κοινά ενδιαφέροντα και ασχολίες έχετε; Και με ποιο δικαίωμα του λες να μην πάρει τα παιδιά του; Το ότι σε ακούει σε αυτό δεν σε έχει ανησυχήσει καθόλου για το τι άνθρωπος είναι; Τώρα που το σκέφτομαι ίσως ταιριάζετε τελικά.
Και δεν αναρωτήθηκες για ποιον λόγο τον σούταρε η γυναίκα του ενώ έχουν 2 παιδιά?
Μα,κάνει μπαμ βρε κορίτσι μου!
Μην εθελοτυφλείς στα προφανή….είναι προβληματικος,κομπλεξικός και άκρως χειριστικος!
Άσε που η τεράστια ηλικιακή διαφορά σας παραπέμπει και αλλού…
Επίσης για ποιο λόγο δεν είναι με συνομήλικη γυναίκα 🙃
Διότι πού να τολμήσει να πει στην σαραντάρα τι θα φορέσει ?
Θα του φέρει το στριγκ καπέλο 😅😅😅
και δεν βλέπει καν τα παιδια του αν του το ζητησει η γραφουσα, μιλαμε καλυτερο δεν μπορουσε να βρει (εν τω μεταξύ αλλη τοση κι η γραφουσα που το.παιρνει σαν κοπλιμέντο)
Ξέρω μια τέτοια περίπτωση που η άλλη το είχε καταγράψει στα θετικά οτι ο σύντροφος έγραφε τα παιδιά του και την έβαζε πάνω απο αυτά και δεν πολυ ασχολούταν κλπ. Ε μερικά χρόνια μετά, παντρέυτηκαν, έκαναν παιδί και εκείνη ολημερίς και οληνυκτίς γκρινιάζει που ο κύριος δεν δίνει δεκάρα και γι αυτό του το παιδί. Και όταν την ρώτησα πως ακριβώς περίμενε να είναι άλλος πατέρας με το δικό της το παιδί η απάντηση ήταν πως “ε άλλο εγώ, με εμένα δεν χώρισε”. Αυτά. Οικογονειακές ιστορίες…
Αλέκα μπείτε παλι στη χρονοκαψουλα και ελάτε ξανα στο 2024 .
Είμαι εκτός θέματος το ξέρω…αλλά αυτό με τα παιδιά με ξεπερνά
Τι απαίτηση είναι αυτή που έχεις κορίτσι μου
Και μην χαίρεσαι που δεν τα παίρνει τα παιδιά του
Δείχνει απλά τον τραγικό του χαρακτήρα
Αγαπητή φίλη, από την αρχή ως το τέλος είναι όλο λάθος! Από πού να το πιάσεις και πού να το αφήσεις. Ποιό είναι το “γενικά θηλυκό ντύσιμο”; Αυτό που θα ορίσει ο κάθε ένας που ΔΕΝ τον αφορά; Ενημέρωσε τον κύριο αυτό ότι το ντύσιμο μιας γυναίκας ΔΕΝ δίνει κανένα δικαίωμα να την φλερτάρουν. Αυτός δηλαδή γιατί σε φλέρταρε όταν εσύ φορούσες στολή; Η στολή σου ήταν που του έδωσε δικαίωμα να σε φλερτάρει; Μου φαίνεται τόσο υποτιμητικό αυτό. Σε χαρακτηρίζει από τα ρούχα που φοράς και όχι από αυτό που είσαι. Και πόσο fake να σου λέει ότι “εκείνος… Διαβάστε περισσότερα »