in

Eίμαι 21, το αγόρι μου 38 και είμαι έγκυος

Οι φίλες μου μού λένε ότι κάνω τεράστιο λάθος και θα μετανιώσω

Οι φίλες μου μού λένε ότι κάνω τεράστιο λάθος και θα μετανιώσω ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

juvenile

Καλημέρα σας, είμαι 21 χρονών και το αγόρι μου 38 και είμαι έγκυος.

Θέλουμε πολύ να το κρατήσουμε, αλλά οι φίλες μου μου λενε ότι είμαστε ανώριμοι επειδή εγώ δεν δουλεύω και το αγόρι μου επίσης είναι σε μια μπάντα και κάνουν λάιβ μια στο τόσο και μένει με τους γονείς του.

Τα έχουμε σκεφτεί όλα, θα πάω να μεινω μαζί τους και να έχω βοήθεια τα πεθερικά μου αλλά οι φίλες μου μου λενέ ότι κάνω τεράστιο λάθος και θα μετανιώσω. Θέλω πολύ αυτό το παιδί και είμαστε έτοιμοι να το μεγαλώσουμε.

Γιατί μου χαλάνε οι φίλες μου το όνειρο; Μήπως ζηλεύουν; Έχω απομακρυνθεί ήδη γιατί δεν μου κάνει καλό στην κατάσταση μου, ακόμα είμαι στον 4ο μήνα. Γιατί δεν χαίρονται με την χαρά μου;

Μου χαλάνε την ψυχολογία και δεν μπορώ να το χαρώ.

ΑΠΟ ΤΗΝ – Άννα

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

94 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Kloklo
Kloklo
6 μήνες πριν

Θεωρώντας σχεδόν πάντα πως οι ιστορίες που έρχονται είναι αληθινές και ακομα και αν δεν είναι, τα σχόλια έχουν αξία, θα έλεγα τα εξής: Η απόφαση για το μωρό είναι μόνο δική σου και κανενός, μα κανενός άλλου. Η ιστορία που περιγράφεις, δεν έχει τίποτα το αξιοζήλευτο για τις φίλες σου, που φαντάζομαι πως είστε πάνω κάτω στην ίδια ηλικία. Ο σύντροφός σου είναι αρκετά μεγαλύτερος για να σε αφήσει βάσει στατιστικών χήρα για καμιά 25αριά χρόνια, αλλά και να μην σε ικανοποιεί σεξουαλικά στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής σου. Είστε οικονομικά εξαρτημένοι και αυτό φέρνει ένα τσουβάλι προβλημάτων που… Διαβάστε περισσότερα »

WonderWoman
WonderWoman
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Kloklo

Πόσο εύστοχο!!!

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Kloklo

Δηλαδή όσοι είναι οικονομικά ανεξάρτητοι, θα ζήσουν τη ζωή τους μέχρι τα 40 ψάχνοντας τον ιδανικό, από date σε date και ζητώντας δότη για να κάνουν παιδί είναι σε καλύτερη μοίρα;
Κανείς δε μπορεί να προοιωνίσει το μέλλον.

Fani
Fani
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Ειναι και οι δυο οικονομικα εξαρτημενοι πληρως απο τους γονεις του 38χρονου. Δεν ειναι και το καλύτερο. Δεν λεμε να εχεις πλουτη για να ξεκινησεις οικογενεια αλλά αμα ξεκινάς οτι δεν εχεις καν να φας ειναι δυσκολα και αυτο λέει η σχολιαστρια. Ουτε της ειπε κανε καριερα ουτε περιμενε. Και απο την πλευρά κου θα έλεγα εννοειται να κανει το παιδακι αφου το θελει. Αλλά σιγουρα οι φιλες της δεν ζηλεύουν αλλά κατι βλεπουν που τους ανησυχει. Και εννοειται οτι η κοπελα θα πρεπει συντομα να βρει εργασια ωστε να μην εξαρτάται η ζωή της και η ζωη του παιδιου… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 6 μήνες πριν από Fani
lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Fani

Δε φαίνεται από πουθενά ότι υπάρχει ανέχεια.
Μπορεί να θελήσει να βρει εργασία, μπορεί και όχι.
Δική της είναι η ζωή.

Marylou
Marylou
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Άρα θεωρείς οτι θα μείνουν στα πεθερικά για την εμπειρία που θα τους προσφέρει η συνύπαρξη; Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, αν είχαν λυμμένα τα θέματα βιοπορισμού δεν θα επέλεγαν μια τέτοια συνθήκη.

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Marylou

Θεωρώ πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν τα μέσα, τις ανέσεις, τις δυνατότητες.
Υπάρχουν άνθρωποι χωρίς στον ήλιο μοίρα.
Όλοι κάνουν τις επιλογές τους και προσπαθούν για την επιβίωση.
( Εννοείται πως όλοι μπορούμε να κουνήσουμε το δάχτυλο.
Άσχημο είναι να έχει μία βοήθεια;
Άσχημο είναι να έχει ένα φαγάκι;
Σαν κόρη τους θα την έχουν.
( με το ζόρι να είναι μέγαιρα η πεθερά)
Ο γιος είναι το πρόβλημα, αλλά και πάλι…ποιός ξέρει; )
( Τσιμπήσαμε το τυράκι που μας έριξε ο γράφων… )

Smoka
Smoka
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Είσαι πνεύμα αντιλογίας; Αλλιώς δεν εξηγούνται λογικά αυτά που γράφεις…

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Smoka

Λογικά…στα πλαίσια της πολυφωνίας…
Η άποψή σας;

daria
daria
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Δεν θα έχει μία βοήθεια και ένα φαγάκι. Αυτά θα μπορούσε να τα έχει και να μένανε σε διαφορετικό σπίτι. Ξέρεις τι θα έχει; Τα πεθερικά της πάνω απο το κεφάλι της 24/7, το αγόρι να είναι άεργος και να κάνεις τις προβούλες του για τα λαιβ στη χάση και στη φέξη και εκείνη να μεγαλώνει παιδιά να μην μπορεί να είναι ανεξάρτητη ούτε στο ελάχιστο, να χασει τις φιλες της (όχι γιατί διαφωνούν ή τη ζηλεύουν, αλλά γιατί εκ των πραγμάτων οι ζωές τους θα είναι διαφορετικές). Θα χάσει όλες τις εμπειρίες που είναι να ζήσει ένα νεαρό άτομο… Διαβάστε περισσότερα »

Lioness
Lioness
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Μέγαιρα μπορεί όχι…αλλά ότι έχει το γικα πασακο τον έχει. Αλλιώς θα τον είχε διώξει από το σπίτι για να βγάζει τα μάτια με τον πεθερό, δε θα φορτονοταν νύφη και βρέφος για να ζήσει ξανά δεύτερη μητρότητα με το παιδί του παιδιού της που είναι δεύτερο παιδί της. Αν ο γιος δεν ήταν γιοκας και πασακος , θα έφευγε από μόνος του. Δε θα κάθονταν άεργος στη μαμά και τον μπαμπά να κάνει ζωή εφήβου με μπάντες και λάιβ. Θα είχε βρει έστω μια πρωινή δουλειά γραφείου, έστω και με το βασικό. …κάτι. Αλλά ποιος αποχωρίζεται το μαξιλάρι του… Διαβάστε περισσότερα »

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Αυτόν αγάπησε, με αυτόν περιμένει παιδί. Αυτή, όχι εμείς.

Lioness
Lioness
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Εχεις λυσσαξει σαν να λέμε για το γιο σου ένα πραμα. Οκ η κοπέλα τον αγάπησε ,εγώ δεν οφείλω να μη τον κραξω. Αφού για κράξιμο είναι , τέτοιος που είναι. Και το γράμμα για να τον κραξουμε γράφτηκε. Αλλιώς θα υπήρχε καπου ένα ελαφρυντικό από την ερωτευμένη νεαρά για να δικαιολογήσει το αμορε. Τι όχι??
Έλα τώρα…

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Ξέρεις το λόγο που γράφτηκε το γράμμα;

Lioness
Lioness
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Κανει μπαμ.

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Δηλαδή;

daria
daria
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Καλά εννοείται αυτό. Πασά τον έχει. Ίου.

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Πιθανόν να μην έχουν τη δυνατότητα να μείνουν αλλού.
Περιμένει παιδί, είναι μικρή, έχει τη ζωή μπροστά της. Θα σκεφτεί πολλά.

daria
daria
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Ναι το φαντάζομαι οτι δεν εχουν τη δυνατοτητα να μεινουν αλλου. Και πως να την ειχαν δηλαδη; Εκείνη είναι μόνο 21. Αυτός δε άεργος. Δεν θα είχα την ιδια αντιδραση εαν εκείνος εστω και τωρα καταλαβαινε το τι προκειται να συμβεί και επιανε δουλειά. Δεν φαινεται απο πουθενα αυτό. Και αυτό είναι το βασικό ζήτημα. Οχι οτι μενει με τους γονεις του. Αυτό είναι σημαντικό αλλά έπεται.

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Οι καλλιτέχνες είναι ιδιόρρυθμοι.
Δεν είναι όλοι σπίτι δουλειά, δουλειά σπίτι.

daria
daria
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Καλή και βολική δικαιολογία αυτή αλλά δεν θα την αγοράσω.

CookieMonster
CookieMonster
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Ναι καλά. Οι καλλιτέχνες που δεν έχουν τη μαμάκα και τον μπαμπάκα να τους θρέφει, είναι όλη μέρα στο τρέξιμο για να βιοποριστούν όπως όλοι μας και τη νύχτα τρέχουν και για την τέχνη τους. Και σίγουρα όταν περιμένεις παιδί, δημιουργείς τις συνθήκες για να του εξασφαλίσεις όσο μπορείς ένα σταθερό περιβάλλον.

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Τις ιδανικές και σωστές καταστάσεις όλοι τις γνωρίζουμε.

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Δηλαδή, όσες έζησαν τη ζωή τους, με πλάνο, τώρα πώς κυλάει η ζωή τους;

daria
daria
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Δεν ξέρω τι κερδίζεις παριστάνοντας οτι δεν καταλαβαίνεις τι γράφουμε. Δεν μιλαμε εδω για προγραμματισμενο πλάνο ζωής αλλα για το πως πλαναρουμε τη ζωη μας απο τι στιγμη που συμβαινει κατι τοσο καταλυτικό. Απο εδω και πέρα. Απο τη στιγμή που ανακάλυψε οτι εμεινε εγκυος και πριν αποφασίσει να το κρατήσει, και απο τη στιγμη που αποφασησε να το κρατήσει. Το πλανο της απο εδω και περα κρινουμε. Το οποίο περαν του να μετακομισει στο σπιτι των γονιων του πατερα δεν περιλαμβανει τιποτα αλλο (δεν μας ανεφερε τιποτα αλλο τουλάχιστον). Αυτο σχολιαζουμε. Πανω σε αυτο εσυ λες πως θα ειναι… Διαβάστε περισσότερα »

Lioness
Lioness
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Καλά λέει η κλοκλο ότι σου λείπει η κατανόηση κειμένου. Άλλο πράγμα το να κάνεις πλάνο για τη ζωή σου γενικά . ” Μέχρι τα 26 θα σπουδάζω, μεχρι τα 30 θα βρω τον ιδανικό , μέχρι τα 35 πρέπει να έχω γίνει μάνα” που είμαι περισσότερο από σύμφωνη ότι δε παίζει , όλο και κάτι θα συμβεί. Άλλο όμως το πλάνο , οι εναλλακτικές αν θες , το plan b, c, d για το πώς θα ανταπεξέλθεις σε μια κατάσταση. Δες το σα πλάνο διαφυγής αν δεν είναι όλα ροζ όπως τα σκέφτεται. Οι πιθανότητες να μην είναι έστω… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Καλά προφανώς δεν μιλάμε για Λάτσιδες, καθώς σε αυτή τη περιπτωση ο κανακαρης θα ζουσε σε αλλο σπιτι της οικογενειας μονος του, θα επαιρνε εναν ωραιο μισθουλακο μηνιαίως απο καποια απο τις εταιρίες και τα ετήσια μερίσματα και μαζί με το μωρό θα ερχοταν η οικιακή βοηθός, η μαγειρισσα και η βρεφοκόμος για αρχή, και η νταντα για τη συνέχεια. Επισης εαν επρόκειται για Λάτσιδες, πρωτη φιρμα θα είχε γινει ο κανακάρης απο τα 20 του. Οχι οτι θα ηταν το μελλον της κοπελας καλύτερο, ουσα απολυτα εξαρτημενη, αλλα τουλαχιστον θα ηταν πιο υποφερτο.

Frida Kahlo
Frida Kahlo
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Ε μα ναι! Θα τρελαθούμε εδώ μέσα. Μιλάμε για βασική κατανόηση κειμένου.

galini17
galini17
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

“Άσχημο είναι να έχει μία βοήθεια;
Άσχημο είναι να έχει ένα φαγάκι;
Σαν κόρη τους θα την έχουν.
( με το ζόρι να είναι μέγαιρα η πεθερά)”

Γνωστή σου η κυρία πεθερά να υποθεσω; Πρέπει να τη γνωρίζεις πολύ καλά από τα λεγόμενά σου. Ναι ναι, οι κακές πεθερές είναι εξαίρεση στον κανόνα, κατά τ’αλλα, πεθερές και νύφες όλες μαζί είναι μια χαρούμενη ατμόσφαιρα. Να’σαι καλά, γελάσαμε και σήμερα 🤣

Τελευταία επεξεργασία 6 μήνες πριν από galini17
CookieMonster
CookieMonster
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  galini17

Και οι καλύτεροι άνθρωποι να είναι τα πεθερικά, μόνο και μόνο που θα τους φορτωθούν με ένα νεογέννητο να σκούζει… δεν τα βλέπω εύκολα τα πράγματα.

Kloklo
Kloklo
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Πρέπει να δουλέψεις λίγο παραπάνω α) την κατανόηση κειμένου και β) την μαθηματική συνεπαγωγή. Θα σε βοηθήσει πιστεύω.

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Kloklo

Τα κατέχω στο έπακρο.

CookieMonster
CookieMonster
6 μήνες πριν

Μάλιστα… Ένα θα πω (αν δεν κοπεί). Οι φίλες σου δεν έχουν απολύτως τίποτα να ζηλέψουν. Ακόμα και οικογένεια/παιδί να θέλουν σε αυτή την ηλικία, σίγουρα δεν το θέλουν με ένα 40αρη υπερφυσικό μπέμπη που μένει ακόμα με τη μαμά και τον μπαμπά. Καλό κουράγιο στα πεθερικά κ καλά ξεμπερδέματα.

Lioness
Lioness
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Μα ειδικά με τη συνθήκη να μένουν όλοι στο ίδιο σπίτι και να μην έχει το προσωπικό της χώρο και όλη αυτή την παρέμβαση που βλέπω να της έρχεται στη μαγική μου σφαίρα….τι να ζηλέψει κάποια? Τους εύχομαι να κάνει δίσκο επιτυχία ο λεγόμενος … Τι άλλο να ευχηθώ? Το ένα παιδί πιστεύει ότι το μωρο είναι κούκλα που όταν θα ζορισουν οι κώλοι θα το δώσουμε στην μαμά και ο άλλος παίζει ακόμα με τα κλαμπατσιμπανα 38 χρόνων γομαρι. Αν δεν είναι τρολ η ιστορία…με στεναχώρησε πρωί πρωί. Και σε όλο αυτό η έγνοια είναι αν τη ζηλεύουν οι… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 6 μήνες πριν από Lioness
Sourealistria
Sourealistria
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Εγώ χιλιομετανιωσα που δέχτηκα να μείνουμε ΠΑΝΩ απο τα πεθερικά, οχι μαχι, σε σπίτι που ειχαν φτιάξει. Η πεθερά μου έκανε το βιο αβιωτο και ακόμα και τώρα που ζούμε αλλου βρίσκει τρόπους να μπλέκεται και να δημιουργεί προβλήματα. Ήμουν 22 στα 23. Κι ο αντρας μου 29, αυτός είχε σταθερή καλή δουλειά, εγω δεν είχα πάρει καν πτυχίο και δουλευα σερβιτορα/σεζόν. Οσο καλή μου το έπαιζε πριν μόλις γέννησα άλλαξε τελείως συμπεριφορά. Ουτε καν με βοηθούσε οταν χρειαζόμουν παρα μονο οταν ήθελε να δείξει σε άλλους ποσο καλή είναι. Για να πάω για δουλειά ενω πριν το γάμο μου… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
6 μήνες πριν

Οι φίλες σου βλέπουν αυτό που εσυ δεν θες να δεις. Και δεν θα το δεις τώρα. Μακάρι να διαψευσθουν αυτές (και εγω, το ιδιο με τις φίλες σου βλεπω) και να σου παν τα πραγματα όπως τα νομιζεις. Θα συμβουλευα εαν ειναι δυνατόν να βρεις εναν τροπο να μην στηριζεσαι αποκλειστικα ουτε στα πεθερικά, ουτε στον 38χρονο αγόρι που ζει με τους γονεις του και απλα κανει περιστασιακα λαιβ με τη μπαντα του. Αυτός στα 38 του εχει επιλεξει να παραμείνει παιδί. Εσυ δστα 21 σου καλείσε να μεγαλώσεις ένα παιδί.

rikoveri
rikoveri
6 μήνες πριν

Οι φίλες σου σε νοιάζονται και θέλουν να σε προστατεύσουν. Είσαι πολύ μικρή και χωρίς εργασία. Το αγόρι σου από την άλλη, βασικά είναι άντρας μεγάλος στα 38 του δεν είναι καθόλου καλή ένδειξη ότι μένει ακόμη με τους γονείς του και δεν έχει σταθερή εργασία. Για το αν θα το κρατήσεις ή όχι (μπορείς μετά τον 4ο μήνα να κάνεις έκτρωση;) μόνο εσύ μπορείς να το αποφασίσεις. Το πλάνο πάντως δεν είναι καλό. Αν έγραφες ότι εργαζόμαστε και οι δύο, θα νοικιάσουμε δικό μας σπίτι, το έχουμε σκεφτεί καλά κλπ κλπ να πω οκ… Αλλά να πας να μείνεις… Διαβάστε περισσότερα »

Santy
Santy
6 μήνες πριν

Φίλη, μας τρολάρεις; Θα πας να μείνεις στα πεθερικά, μετά δεν θα μας στέλνεις α τα πεθερικά έτσι και τα πεθερικά αλλιώς; Ναι, είστε και οι δύο ανώριμοι, δεν μεγαλώνεις μια ψυχή με τον αέρα τον κουπανιστό ούτε με κουπόνια ούτε με τα χρήματα της πεθεράς. Μην ανησυχείς στο μέλλον θα σου το βαράει ότι δεν δουλεύεις και δεν ράβεις και δεν κάνεις. Ο τρόπος που σκέφτεσαι σου στερεί την ελευθερία σου που στο μέλλον ίσως την αναζητήσεις. Ναι, μπορεί να το μετανιώσεις. Τώρα σε καλόπιασαν να μείνεις μαζί τους επειδή σε είδαν μικρή και μπορούν να σε χειριστούν, αργότερα… Διαβάστε περισσότερα »

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Santy

Άλλες σπουδάζουν, υπάρχουν και πολλές που δε σπουδάζουν.
Τί θα ήταν καλύτερο; Να δουλεύει 15 χρόνια, πρωί, βράδυ και μετά να θελήσει να γίνει μονογονέας;
Υπάρχουν κι άλλα μοντέλα.
Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις.

Silvi
Silvi
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Γιατι πάμε στα άκρα και δεν βλέπουμε μια φυσιολογική πορεία και εξέλιξη.
Εδω έχουν 17 χρόνια διαφορά,ο τύπος δεν εχει μόνιμη δουλειά και μένει στο πατρικό του.Η κοπελιά ειναι 21 χρονών ανεπάγγελτη και απ’ότι φαίνεται δίχως στήριγμα.
Την ώρα που θα έπρεπε να χτίζει την ζωή της και την ανεξαρτησία της δεσμεύεται με δυσοίωνες προβλέψεις για το μελλον της.
Θα εξαρτάται από σύντροφο και πεθερικά,το λες και disaster.

Τελευταία επεξεργασία 6 μήνες πριν από Silvi
lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Silvi

Γιατί τα ζούμε τα άκρα.
Οι επιλογές τόσων ετών πού οδήγησαν;
Η ανεξαρτησία είναι σχετική.
Τη χτίζει τη ζωή της, με το δικό της τρόπο. Έχει χρόνο να επανεξετάσει.

Viajera
Viajera
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Γενικά το να μην έχεις οικονομική ανεξαρτησία ούτε back up plan είναι ένα υπαρκτό ζήτημα που θα πρέπει η κοπέλα να σκεφθεί. Τα αφηρημένα
Η ανεξαρτησία είναι σχετική.
Τη χτίζει τη ζωή της, με το δικό της τρόπο. Έχει χρόνο να επανεξετάσει.”
ωραία ακούγονται αλλά τι σημαίνει επί της ουσίας? Είναι ρεαλιστικό οικονομικά 2 άτομα να συντηρούν 5? Τι θα γίνει αν το ζευγάρι χωρίσει? Αν οι πεθεροί δεν μπορούν η δεν θέλουν να συνδράμουν στο μέλλον? Σίγουρα στη ζωή παίρνουμε πάντα κάποια ρίσκα, αλλά πάντα υπάρχει η πιθανότητα να πάει κάτι στραβά/αναπόφευκτα και πρέπει αυτό να σταθμίζεται.

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Viajera

Επί της ουσίας δε γνωρίζουμε τίποτα.
Δεν ξέρουμε αν ζουν οι γονείς της κοπέλας, αν έχει οικονομική ασφάλεια…
Όλοι γνωρίζουμε το τέλειο.
Όπως έχουμε δει ότι δε γίνονται παιδιά στο τέλειο.
Ναι, μπορεί να μείνει στα πεθερικά.
Ναι, μπορούν να συντηρήσουν την οικογένεια.
Ναι, μπορεί να δουλέψει αργότερα η κοπέλα.
Ναι, μπορεί να βρει μία άλλη δουλειά ο άντρας ή να γίνει διάσημος.
Πολλά μπορεί ή και όχι.
Τα σωστά, τα στρωμμένα όλοι τα γνωρίζουμε.
Υπάρχουν κι άλλες παραλλαγές στη ζωή.

Mauve
Mauve
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Αν ήταν δική σου κόρη τί θα της έλεγες; τί θα την συμβούλευες;
Να μετακομίσει με τα πεθερικά που ήδη συντηρούν τον σχεδόν μεσήλικα μπέμπη;

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Mauve

Το πιάνεις λάθος.
Δεν ξέρουμε τα δεδομένα της κοπέλας.
( Το να είμαστε δικηγόροι, μηχανικοί, επιχειρηματίες, μεγαλοστελέχη και να θέλουμε να βάλουμε κάποιον στα παπούτσια μας…ε…τί να τα κάνει τα ψηλοτάκουνα στην οικοδομή; )
( Για να λύσουμε μια εξίσωση κοιτάμε τα δεδομένα μας και τους αγνώστους, φτιάχνουμε το σύστημα κι αν είμαστε τυχεροί υπάρχει μία τουλάχιστον λύση, αλλιώς… )

Viajera
Viajera
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Σχολιάζουμε τα δεδομένα που μας δίνει. Ότι κανείς από το ζευγάρι δεν δουλεύει (και δεν ακούστηκε πλάνο να αλλάξει αυτό για κάποι@ από τους 2) και δεν έχουν δικό τους σπίτι. Ότι οι φίλες της (που την γνωρίζουν, και την ίδια και την κατάσταση ζωής της) βρίσκουν την απόφαση ανώριμη.

lucid dream
lucid dream
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Viajera

Αν βρει χρόνο, ας μας στείλει ένα update με διευκρινίσεις το κορίτσι.

Miss Hepburn
Miss Hepburn
6 μήνες πριν

Τι να πρωυοπει κανείς… για το «αγόρι» ετών 38; Για το άρμεγμα των γονέων/ πεθεροκων; Για τις φίλες που «ζηλεύουν»; Ας αρκεστώ να ρωτήσω αν υπάρχει plan B στη σπάνια περίπτωση που δεν τσουλήσουν μόνα τους τα πράγματα. Λέμε τώρα…

Jennaki
Jennaki
6 μήνες πριν

Δεν ξέρω αν είναι ragebait, ψεύτικες ιστορίες που γράφτηκαν για να προκαλέσουν την οργή κι ανάλογη αντίδραση του αναγνώστη, αλλά σε περίπτωση που αυτή είναι αληθινή, ή κάποια με παρόμοια ιστορία το διαβάσει. Έχουν δίκιο οι φίλοι ,τεράστιο λάθος λόγω των συνθηκών. Αλλά αν κάποια μένει έγκυος υπό αυτές τις συνθήκες και θέλει να κρατήσει το μωρό, τα βασικά βήματα είναι τα εξής. Βρίσκετε κι οι δυο δουλειά, αρχικα ο πατέρας γιατί εκ των πραγμάτων θα είναι πιο εύκολο,και μόλις μπορέσει να αφήσειτο μωρό στο βρεφονηπιακο, κι η μητέρα. Είναι πολύ βασικό αυτό, η οικονομική ανεξαρτησία της μητέρας. Δέχεστε αναγκαστικά… Διαβάστε περισσότερα »

pineapple
pineapple
6 μήνες πριν
Απάντηση σε  Jennaki

Ξερω σιγουρα ζευγάρι σε παρόμοια κατάσταση, ακομη και ίδιες ηλικίες. Στην αρχη μαλιστα έλεγα οτι ειναι αυτοι, μέχρι που διάβασα μια πληροφορία που δεν κολλάει. Και ναι, εχουν και οι 2 το ιδιο mindset.

Εύα να ένα μήλο
Εύα να ένα μήλο
6 μήνες πριν

Οι φίλες σου μιλάνε από ενδιαφέρον, όχι από ζήλια. Μπαίνεις σε μια πολύ δύσκολη συνθήκη και δεν το καταλαβαίνεις. Μην απομακρύνεις τους ανθρώπους που σε νοιάζονται γιατί είναι μαθηματικά βέβαιο πως θα τους χρειαστείς.

Γιώργος
Γιώργος
6 μήνες πριν

Δηλαδή το σχέδιό σου είναι να μεγαλώσουν το παιδί τα πεθερικά; Ο πατέρας θα έχει την μπαντα του; Και αν ω μη γένοιτο πάθουν τίποτα; Πάει το σχέδιο.

Silvi
Silvi
6 μήνες πριν

Οι γονείς σας τι λένε για την πρόθεση σας να μετακομισετε στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα!
Οι φίλες σας βλέπουν πράγματα που ο ενθουσιασμός σας τα επισκιάζει και βλέπετε μόνο το ροζ σύννεφο.
Αν εχετε στήριγμα απο το σπίτι σας θα μπορέσετε να ανταπεξέλθετε ειδάλλως στην θέση σας δεν θα ήμουν καθόλου αισιόδοξη.