Δεν προλαβαίνουμε να ασχοληθούμε με το μαγείρεμα. Καμιά έξυπνη ιδέα;

Γεια σας αμπακια και Χρόνια Πολλά! Ένα ανάλαφρο θέμα θα ήθελα να θέσω στο τραπέζι μας, για ανταλλαγή ιδεών και απόψεων. Είμαι εργαζόμενη κι εγώ και ο άντρας μου με το γνωστό 8ώρο, που σημαίνει ότι το 1/3 + της ημέρας το περνάμε εκτός σπιτιού. Πως οργανώνετε το μενού της εβδομάδας; μαγειρεύετε από σ/κ ή … Συνεχίστε να διαβάζετε το Δεν προλαβαίνουμε να ασχοληθούμε με το μαγείρεμα. Καμιά έξυπνη ιδέα;. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ